Stran 1 od 2

Audi A4 2.0TDI - problem pri vžigu

Objavljeno: Če mar 18, 2010 7:20 am
Napisal/-a Sasqa
Pozdravljeni

Avtomobil: Audi A4 Avant Q 2.0TDI (140KM), letnik 6/2006, prevoženih 190.000km

Zjutraj se mi je zgodila nepričakovana težava. Problem je sledeč. Ponavadi ko avtomobil vžigam, počakam, da mi izpis OK zgine iz displaya, nato obrnem ključ in avto takoj vžge (kresne). Danes pa se vsedem v avtomobil, opravim enako proceduro, in glej ga zlomka, avtomobil zakašlja in ugasne. Počakam par sekund, in avto spet malo zakašlja, kot bi hotel zalaufati in spet nič. Nato sem parkrat zadevo ponovil in še vedno nič.

Nato pa sem ključ držal dlje časa obrnjen (v položaju za zagon), in avto je normalno verglal, ter po kakšnih 5 sekundah verglanja le zalufal. V točki ko je bil tik pred zagonom je malo zakašljal (kot bi malo potrokiral) nato pa tekel normalno. Pri tem 'verglanju' sem imel občutek, kot bi 'verglal' enega starega TAMIČA.

Posumil sem na ogrevalne svečke, vendar na armaturki simbolna lučka za ogrevalno tuljavico normalno ugasne. Je možno, da je samo katera od svečk odslužila?

V kolikor so problem svečke, me zanima, katere so najkvalitetnejš in najprimernejše za moj avtomobil, ter kolikšna je okvirna cena za vse 4.

Je možno tudi, da je glede na opisane simptome krivo kaj na dovodu goriva? Namreč podobna situacija se mi je že enkrat zgodila, vendar tam sem v drugem poizkusu avto normalno zagnal, potem je bilo do danes vse OK. Avto pa je drugače vedno v garaži na 15°C.

Hvala za odgovore.

Lp
Saša

Objavljeno: Če mar 18, 2010 7:42 am
Napisal/-a Mirando
...si pred kratkim tankal...? gorivo mogoče?

Objavljeno: Če mar 18, 2010 9:23 am
Napisal/-a Sasqa
Hm, tankal sem pred tednom in pol, do današnje prigode pa sem porabil cca. polovico tanka (prevozil 390km). Vedno tankam na OMV, in do sedaj še ni bilo kakšnih probelmov. Tudi vsi filtri in servis je bil opravljen na 184.000km.

Obnašanje pri vžigu se mi zdi zelo nenavadno.

Še morda kak predlog? Sicer grem popoldan na tester, vendar ne bi rad, da me mehanikarji peljejo žejnega čez vodo, in natvezijo, kaj vse je potrebno menjati.

Lp
Saša

Objavljeno: Če mar 18, 2010 9:59 am
Napisal/-a INFINITI
Mogoče zapacani injektorji? -SO ti na servisu vlili kak čudežni "čistilec" motorja v olje?

Za vsak slučaj bi na tvojem mestu malo vprašal na avtoelektroniko in na kak bosch car service. Ponavadi so precej ugodnejši od uradnega servisa, takšne zadeve pa imajo naštudirane "u nulo" ;)

Objavljeno: Če mar 18, 2010 10:15 am
Napisal/-a Sasqa
Servisira mi ga moj privat mehanik (pooblaščencem ne zaupam), in je absolutno proti najrazličnejšim čistilom injektorjev itd., tako, da tega sigurno ni bilo dodanega, kakor tudi ne iz moje strani. Sem tudi poklical mehanikarja in mi je naročil naj zadevo mmalo opazujem. Dejal je, da če bo stvar naprej normalna, je najverjetnejši krivec voda v gorivu.

Kakšno je vaše mnenje o mehanikarjevem predlogu? Bom pa popoldan videl kakšno bo stanje, ko bom šel iz službe (če bo imel kakšne težave pri vžigu). Na poti v službo po AC pa sem ga tudi malo prepucal (beri nateral).

Edit: Še to sem pozabil povedati: če avto stoji recimo 1 teden brez vožnje je zgodba identična. Morebiten krivec?

Pozna kdo dober bosch service v MB?

Lp
Saša

Objavljeno: Če mar 18, 2010 2:49 pm
Napisal/-a Mirando
Možno ja, da bi bilo "slabo" gorivo...sicer pa Puconja (Bosch)!
Pa še na Ptuju maš Korenjak-a (DTS Korenjak)...

Objavljeno: Če mar 18, 2010 4:56 pm
Napisal/-a Motul
Preveri štarter. So že bli problemi, ko so se menjali pa je avto vžigal čisto drugače.

Objavljeno: Če mar 18, 2010 8:16 pm
Napisal/-a INFINITI
No v vsakem primeru napiši kaj je bilo, da bo še kdo imel kaj od tega v bodoče ;)

Objavljeno: So mar 20, 2010 9:23 am
Napisal/-a Sasqa
Pozdravljeni

Stvar je sledeča. Kot mi je rekel mehanikar naj stvar malo opazujem. Zadeva sedaj deluje normalno, tako da grelne svečke niso krive, in tudi tester ni pokazal ničesar (nobene napake). Očitno sem res imel smolo z gorivom in se je med njim očitno res pojavila voda.

Edino vzroka, zakaj se ta simptom ponovi, če avto stoji pri miru kakšen teden, mi ni znal noben pojasnit. Ampak to se tudi ne zgodi vedno.

Očitno bom moral tankati samo še na kakšnem MOL-u, Agipu ali Shell-u v sosednji avstriji.

Lp
Saša

Objavljeno: So mar 20, 2010 10:56 am
Napisal/-a abbe
zgoraj sm prebral da mas avto vedno v garazi.ce je temperatura zraka nad 5 stopinjami se svecne ne prizigajo.tko da svecke niso mogle bit vzrok.
kar se pa vode tice je mozno.lahko pa da ti nekej fous zrak vlece pa ti nafta "pade" dol ko avto dalj cajta stoji .

Objavljeno: So mar 20, 2010 11:02 am
Napisal/-a Motul
Če nafta pade, bi jaz v tem primeru najprej pogledal O-ringe na šobah.

Objavljeno: So mar 20, 2010 11:55 am
Napisal/-a Tattoo-
Mogoče ti naša izkušnja da kakšno idejo, saj je podobne simptome imel pri cca. 180.000 km tudi oče na Škodi Octaviji...

- Avto je včasih vžgal in deloval popolnoma normalno
- Avto je včasih vžgal vendar takoj nato ugasnil (tudi po večkrat)
- Avto je bilo potrebno včasih verglati cca. 5 sekund in ko je vžgal je deloval normalno

Ker se je ta problem pojavil ravno sredi najhujše zime sem tudi sam najprej mislil, da gre za slabe grelne svečke vendar je pregled pri mehaniku pokazal, da je bil problem v (prepereli) cevi za dovod goriva, saj je črpalka za gorivo vlekla zrak in zato ni mogla zagotoviti zadosti visok tlak! 8)

Objavljeno: So mar 20, 2010 12:45 pm
Napisal/-a joztom
No in ko zaradi zraka ali zapacanega filtra pumpa ne zadobi dosti nafte, ki med drugim tudi maže pumpo, le-ta zariba. Poznano iz vseh avtov, ki imajo interval menjave filtra nafte na 60k km ali več.

Objavljeno: To mar 23, 2010 6:45 pm
Napisal/-a Sasqa
Super

Hvala za vse nasvete. Naslednji teden grem dopolnit klimatsko napravo in zamenjat pnevmatike. Takrat bova z mehanikarjem še preverila zgoraj naštete stvari.

Kar se pa tiče garaže, pa je avto vedno na 15-17 stopinjah celzija v ogrevani garaži, tako da svečke potemtakem odpadejo.

Zdaj me še zanima, kolikšna je okvirna cena za menjavo:
- Oringov?
- Cevi za gorivo?

Če morda kdo ve? Da pa ne bom nove teme odpiral, pa me zanima še, ali se da po serijski številki avtomobila v kakšnem katalogu pogledati, ali ima avto že vso potrebno napeljavo za tempomat?

Danes sem bil za foro na Porsche Maribor, pa mi noben ni vedel povedati, vsi pravijo da je treba volan podret, šele nato se bo videlo.

Če pa kdo lahko to preveri preko številke šasije ipd. pa bi ga prosil za info, lahko tudi preko PM.

Lp
Saša

Objavljeno: To mar 23, 2010 11:29 pm
Napisal/-a joztom
Za tempomat je električni pogon gasa bistven. Vsekakor gre s pomožnimi izdelki za cca 100€ z Ebaya, ki uporabljajo podtlak iz serva. O-ringi se dobijo na mero v specializirani prodajalni, za Maribor ne vem, v LJ pa jih je kar nekaj, še najbolj enostavno je na original servisu.

Objavljeno: Sr mar 24, 2010 10:41 pm
Napisal/-a Motul
Najlažje je priklopit VCDS pa prebrat ser. št. modula, pa potem preveriš, če zadeva podpira tempomat.

Sami O-ringi niso dragi, vendar dela je kar nekaj potrebno odpreti pokrov ventilov, demontirati odmikače oz.klackalice, potem pa šele šobe, VW zahteva menjavo vijakov šob(4kom), ter teh odmikačev(5kom vijakov), ter tesnilo pokrova ventilov. Približen strošek na pooblaščenem servisu 200eur+

Ta motor je izredno občutljiv pri vžigu koliko RPM ima štarter!!, Kajti računalnik dobiva podatke pri vžigu koliko RPM ima motor, ko doseže določeno št. pbratov potem šele vbrizgne nafto, zato posvetite največ pozornosti štarterju mogoče tudi akumolator.

Ko ugotovite karkoli, sporoči diagnozo, lep pozdrav...

Objavljeno: Sr apr 28, 2010 6:31 am
Napisal/-a Sasqa
Pozdravljeni

Prejšnji teden sem bil na servisu, in je bil avto priklopljen tudi na tester. Tester ni pokazal nobene napake, problem apa še vedno ostaja. Zdaj sem opazil sledeče: problem pri vžigu se pojavi ko je količina nivoja nafte v rezervarju pod polovico (kazalec za prikaz količine goriva).

Zgodi pa se vedno isto. Ko ključ obrnem, se avto zažene, nato pa kot da mu zmanjka goriva zakašla in ugasne. Nato je potrebno od 5-8 sekund avto 'verglat', da se zažene, in nato laufa popolnoma normalno. Tudi odzadaj se ne pokadi črno ko se zažene. Jaz sumim da je nekaj z dovodom goriva. Kaj menite vi? Na servisu se jim ne sanja kaj bi lahko bilo.

Drug problem pa je sledeč: ko pospešujem normalno (da počasi nabira obrate) se mi pojavi problem, kot bi mi nekaj izklapljalo turbino v območju okrog 2000 obratov. Za trenutek avto izgubi moč, potem pa ponovno zategne, izgubi potegne (na vožnji se opazi to kot cukanje) - pri čemer je gas v konstantnem položaju. Pri tem cukanju se sliši en zvok, kot od stare škripajoče vzmeti.

Če pa pospešujem na polno pa se to ne dogaja, čuti se ko turbina potegne, nekje pri 1400-1500 obratih in gre do konca brez kakšnega cukanja. Kaj bi to bilo?

Lp
Sašqa

Objavljeno: Sr apr 28, 2010 7:56 am
Napisal/-a INFINITI
Pa si šel na bosch?

Objavljeno: Sr apr 28, 2010 8:39 am
Napisal/-a Sasqa
Pozdravljeni

Šel sem na pooblaščenca (Porche Maribor), kjer se jim ne sanja. Z avtom je vse vredu. Šel sem še k svojmu mehaniku, kjer sva avto priklopla na tester in opet nič. Nameraval sem še iti k Puconji na Bosch v MB, samo preden me spet lepo odpravijo sem še enkrat opisal problematiko, ki sem jo zdaj dlje časa spremljal.

Vsak nasvet na kaj bit pozorn, bi bil več kot dobrodošel.

Lp
Saša

Objavljeno: Sr apr 28, 2010 8:46 am
Napisal/-a Motul
Če ti nagaja samo ko imaš 1/2 tanka je problem v črpalki v tanku pod sedeži, a ko daš kontakt se zadaj sliši bzzzzz,... ?
To glede cukanja bi pa jaz najprej preveril inštalacijo v glavi pod pokrovi ventilov.