Stran 1 od 1

glasnejši motor po zamenjavi zobatega jermena

Objavljeno: Ne mar 21, 2010 7:16 pm
Napisal/-a modrina
Pozdravljeni
Imam vprašanje za strokovnjake oziroma poznavalce teh motorjev.
Gre za golf 2 z diselskim motorjem, kjer je bil zamenjan zobati jermen s šponarjem. Zanima me zakaj je motor po menjavi velko bolj glasen kot je bil pred menjavo.Glasnost motorja se zelo poveča, ko se dodaja plin. Če med vožnjo stisneš sklopko je okej.
Hvala za korektne odgovore!

Re: glasnejši motor po zamenjavi zobatega jermena

Objavljeno: Ne mar 21, 2010 7:31 pm
Napisal/-a WMB
modrina je napisal/-a:Pozdravljeni
Imam vprašanje za strokovnjake oziroma poznavalce teh motorjev.
Gre za golf 2 z diselskim motorjem, kjer je bil zamenjan zobati jermen s šponarjem. Zanima me zakaj je motor po menjavi velko bolj glasen kot je bil pred menjavo.Glasnost motorja se zelo poveča, ko se dodaja plin. Če med vožnjo stisneš sklopko je okej.
Hvala za korektne odgovore!


Pomoje je motor rahlo iz faze...
Zaradi menjave jermena ne moe biti nikakršna sprememba...če je prav narejeno, se pravi če je prišlo do spremembe po menjavi je bilo definitivno nekaj narobe sestavljeno skupaj...

Re: glasnejši motor po zamenjavi zobatega jermena

Objavljeno: Ne mar 21, 2010 7:34 pm
Napisal/-a lancia hf
WMB je napisal/-a:

Pomoje je motor rahlo iz faze...
Zaradi menjave jermena ne moe biti nikakršna sprememba...če je prav narejeno, se pravi če je prišlo do spremembe po menjavi je bilo definitivno nekaj narobe sestavljeno skupaj...


Se popolnoma strinjam. Preveri oznake na jermenu in jermenicah če se ujemajo.

Objavljeno: Ne mar 21, 2010 8:21 pm
Napisal/-a myster
ali pa je šponer preveč našpan

Objavljeno: Ne mar 21, 2010 8:39 pm
Napisal/-a GiGi1985
Je lahko velika razlika, lahko potrdim iz lastnih izkušenj, preveč našpanan jermen.


LP

Objavljeno: Ne mar 21, 2010 8:44 pm
Napisal/-a Volvo power
odmična gred ni prav v fazi , ponovi postopek , preveč predvžiga

Objavljeno: Ne mar 21, 2010 8:49 pm
Napisal/-a lancia hf
Jermen se mora na najdalši poti od jermenice do jermenice, premikati za debelino jermena, če se ne je preveč našponan, in zna šponar kar hitro "hudič" vzet.

Objavljeno: Ne mar 21, 2010 9:32 pm
Napisal/-a Bosko001
Pomoje pumpa ni v fazi.

L.p.

Objavljeno: Ne mar 21, 2010 11:38 pm
Napisal/-a monster_d
avto pa čist normalno gre?

Objavljeno: Po mar 22, 2010 9:34 am
Napisal/-a modrina
monster_d je napisal/-a:avto pa čist normalno gre?

Ja avto normalno vžiga in tudi normalno gre. Mehankar , ki mi je menjal jermen je rekel, da je predvžig sedaj, ko je jermen nov bolj točen in da je zato avto glasnejši.
Motor pa je občutno glasnejši tako da je vožnja neprijetna zelo moteča.
Po mojem poslušanju v prostem teku iz motorja prihaja bolj kovinski zvok. ki se s povečevanjem obratov povečuje.
Prosim še za kakšen stokovni odgovor.

Objavljeno: Po mar 22, 2010 11:51 am
Napisal/-a Vz_ace
verjetno res preveč našponan z.jermen. jermen tedaj "tuli", z obrati vedno bolj. včasih skoraj tako ,kot bi "cirkular" poslušal;).

lp

Objavljeno: Po mar 22, 2010 9:05 pm
Napisal/-a Fan
modrina je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:avto pa čist normalno gre?

Ja avto normalno vžiga in tudi normalno gre. Mehankar , ki mi je menjal jermen je rekel, da je predvžig sedaj, ko je jermen nov bolj točen in da je zato avto glasnejši.
Motor pa je občutno glasnejši tako da je vožnja neprijetna zelo moteča.
Po mojem poslušanju v prostem teku iz motorja prihaja bolj kovinski zvok. ki se s povečevanjem obratov povečuje.
Prosim še za kakšen stokovni odgovor.


Pozdravljeni

Po tej logiki vašega mojstra se v novem vozilo ne bi mogel pogovarjati - zaradi točnega predvžiga, ker je vse novo.

Nekaj ni v fazi, motor ali črpalka goriva

Lep pozdrav

Objavljeno: Po mar 22, 2010 9:07 pm
Napisal/-a lisko
Po vsej verjetnosti je odmična iz faze.....vem ker sem sam imel enak primer. Motor je šel normalno edino klepal je ko zmešan.

Objavljeno: Po mar 22, 2010 9:13 pm
Napisal/-a Hribo
Potrebno je vedet od kje prihaja zvok nato pa se lotimo.Lahko je vse od možnih odgovorov zapelji se nazaj saj imas garancijo na dele in delo, ker tu je lahko spaner prevec naspanal posledicno ruzi vodna pumpa, remen, rolce,...Lahko da sam jermen poje preveri firmo. In kot je omenjeno lahko je faza mimo za kak zob, od več avto bo sel bo pa klepal... Lp

Objavljeno: Po mar 22, 2010 11:01 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Neki ni v fazi....

LP!

Objavljeno: Pe mar 26, 2010 8:56 pm
Napisal/-a modrina
Rezultat po reklamaciji menjave zobatega jermena in šponarja.
Mehankar mi je rekel, da je zmanjšal predvžig in da je vse v fazi ter da več nesme zmanjšat ker potem avto nebo vlekel.
Motor je malenkost tišji, a je še vedno precej glasnejši kot je bil pred menjavo.
Prosim še za kakšen strokovni nasvet.

Objavljeno: Pe mar 26, 2010 9:27 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Preverite lahko tudi sami:
- demontirate plastični pokrov pogonskega jermena ( m6 vijak-ključ 10 ), snamete štirioglat plastičen/gumijast pokrovček na zvonu menjalnika, z baterijo posvetite v odprtino in vozilo v četrti predstavi s kolenom porinete nazaj dokler ne opazite na vstrajniku črtic/"cahna", nastavite na sredino/0. Torej sedaj se morajo oznake na jermenicah pokrivati z oznakami ki so poleg jermenic ( glava in blok ), črpalka goriva ima na jermenici luknjo ki se mora pokrivati z luknjo za njo - najlažje preverite, da vstavite v jermenico zatič/vijak........... in mora iti skozi jermenico v črpalko
- v koliko se to vse pokriva je motor in črpalka v "fazi
V nobenem primeru pa ne odvijati vijakov na jermenici črpalke - tam se nastavlja predvžig!!

Lep pozdrav

Objavljeno: Pe mar 26, 2010 9:57 pm
Napisal/-a modrina
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Preverite lahko tudi sami:
- demontirate plastični pokrov pogonskega jermena ( m6 vijak-ključ 10 ), snamete štirioglat plastičen/gumijast pokrovček na zvonu menjalnika, z baterijo posvetite v odprtino in vozilo v četrti predstavi s kolenom porinete nazaj dokler ne opazite na vstrajniku črtic/"cahna", nastavite na sredino/0. Torej sedaj se morajo oznake na jermenicah pokrivati z oznakami ki so poleg jermenic ( glava in blok ), črpalka goriva ima na jermenici luknjo ki se mora pokrivati z luknjo za njo - najlažje preverite, da vstavite v jermenico zatič/vijak........... in mora iti skozi jermenico v črpalko
- v koliko se to vse pokriva je motor in črpalka v "fazi
V nobenem primeru pa ne odvijati vijakov na jermenici črpalke - tam se nastavlja predvžig!!

Lep pozdrav

Hvala za odgovor
Jutri preverim in sporočim
LP

Objavljeno: So mar 27, 2010 10:48 am
Napisal/-a modrina
Hhvala vsem za odgovore!
Na odmični gredi ni bil v fazi.
Sedaj je glas motorja zopet tak kot je bil pred menjavo.
Lp

Objavljeno: So mar 27, 2010 10:55 am
Napisal/-a lisko
modrina je napisal/-a:Hhvala vsem za odgovore!
Na odmični gredi ni bil v fazi.
Sedaj je glas motorja zopet tak kot je bil pred menjavo.
Lp





lisko je napisal/-a:Po vsej verjetnosti je odmična iz faze.....vem ker sem sam imel enak primer. Motor je šel normalno edino klepal je ko zmešan.


Po vsej verjetnosti za en zob in odmična je zaostajala? ?