Stran 1 od 1

206ka cuka

Objavljeno: Ne mar 21, 2010 9:07 pm
Napisal/-a herkules
Hoj fantje!

Imam P-206, letnik 2001, 1.4 bencin, 55kw... Danes mi je avto začel cukati. In sicer cuka v vseh prestavah, torej v prvi ko speljujem, v drugi ko pospešujem, v tretji/četrti ko se peljem enakomerno.. Skos cuka, zdi se kot da bi motor nekaj "dušilo". Prvič se je to že zgodilo prejšni tedn (1dan), potem je bilo spet vse ok do danes...

Je imel kdo mogoče že kakšne podobne izkušnje? Ima kdo mogoče kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe?

Hvala vsem!!

Objavljeno: Ne mar 21, 2010 9:19 pm
Napisal/-a myster
verjetno ti kak kabl za svečko prebija al pa svečka crkuje in ti na trenutke dela na 3 celindre, potem pa na štiri itd...zdle ko je tema odpri tam ko so svečke pa v temi opazuj če "švigajo" iskrice.pa še maš kako šprico, potem si malo z vodno meglo pošpricaj in boš takoj vidu če iskre letijo...

Objavljeno: Ne mar 21, 2010 10:05 pm
Napisal/-a Cash
Meni je cukal tud v vseh prestavah (1.6 16v) in so na servisu zamenjali nek senzor 10cm stran od sesalne lopute in od takrat dela brez problema (to je že ene 2 leti od tega)

Objavljeno: Ne mar 21, 2010 11:37 pm
Napisal/-a monster_d
1.4 8v nima kablov za svečke ampak ima cinšpulo katera je nataknjena na svečke.
Verjetno te injektor oz diza zabava, kar dosti pogosti pojav pri teh motorjih.

Objavljeno: Sr mar 24, 2010 9:00 pm
Napisal/-a herkules
Dons sm bil pri mehaniku in sva avto priklopila na računalnik, ki ni pokazal nobene napake, tko da zgleda mora bit mehanska napaka... Pogledu je tut svečke in je reku da so še kokr tok ok... Vžigalnih kablov moj avto nima.. Tuljavo sem menjal lansko leto (ko sem tudi dve šobi)...

Sedaj sem se odločil, da dam vse štiri šobe na čiščenje, zamenjal bom vse štiri svečke in natankal čistilo za injektorje... Potem bom pa videl ali je kaj boljše ali ne.

Je to dobra odločitev ali ima mogoče kdo kakšen drug predlog, ki bi bil boljši?

Objavljeno: Sr mar 24, 2010 9:39 pm
Napisal/-a pilon
Zelo podobno težavo sem imel na Oplu. Avto je sicer hladen (vožnaj do 30 km) šel popolnoma normalno, ko se je dodobra pregrel, pa je začet trokirat. Tester ni pokazal napake.

Po večih obiskih oplovega servisa, pa so končno ugotovili, da je ob pregretm motorju (tuljavi) le ta začela prebijat proti enemu kovinskemu distančniku (in s tem posledično na glavo motorja), ki so v tuljavo vliti za privijačenje le te.

Objavljeno: Če mar 25, 2010 7:20 am
Napisal/-a AndreJ_A
Meni je moja Opel Corsa B 96 letnik tudi začela pred kratkim cukati. Ko sem jo prižgal malo pocuka potem pa je vredu po parih metrih. Mogoče jo bom ta vikend pelal na pregled.

Objavljeno: Če mar 25, 2010 10:06 pm
Napisal/-a herkules
potem so ti zamenjali vžigalno tuljavo je bilo vse ok? Jaz sem jo menjal prejšnje leto, zato se mi zdi čudno, da bi se lahko tako hitro spet pokvarila...

Objavljeno: Pe mar 26, 2010 9:54 am
Napisal/-a pilon
Tako ja.....po zamenjavi je bilo vse ok.

Sicer pa če je to to, in imaš kolkr tolk mehanika, se omenjena okvara ( vsaj pri oplu kjer je plastika vžigalne tuljave črne barv), da videt na oko. V okolici distančnika, tam kjer plastika prebija namreč na rahlo spremeni barvo (postane bolj sivkasta) in se vidi pot prevejanja.

Objavljeno: Pe mar 26, 2010 12:28 pm
Napisal/-a joztom
Jaz sem imel podobno. Naš je cukal zjutraj še posebej. Kriv je podtlačni regulator Bosch, ki je kombiniran s temperaturnim senzorjem. Ene 40€. Pozicija 16 na sliki.