Stran 1 od 2

menjava olja filtra?

Objavljeno: Po mar 22, 2010 3:57 pm
Napisal/-a mp25
Imam Renault Laguno 2001 1,9dci.
Avto mi kuri liter olja na 1000km. (mašina naj bi bila zjebana)

Tako sem sedaj naredil že 30.000km. Samo dolivam olje vsakih 1000km.

Zanima me ali moram menjat olje in filter sedaj na 30.000km

Avto ima 180.000km na števcu (verjetno ene 100.000 km več)

Hvala za odgovor

Objavljeno: Po mar 22, 2010 4:03 pm
Napisal/-a mr.ramo
ja blo bi priporočljivo da zamenas olje in filter,pa mogoče še kj če se najde za zamenat (kšna dihtnga) ...drgač pa naredi en preventivni pregled in bos ugotovu na čem si ;)

Objavljeno: Po mar 22, 2010 4:04 pm
Napisal/-a jakl
Mogoče pa je mašina zjebana ravno zaradi tega, ker so se predhodni lastniki tudi to spraševali (mogoče celo po 50kkm+ prevoženih). Drugače pa ne vem, če je odgovor na vprašanje sploh potreben. Pa zamenjaj viskoznost olja. ;)

Objavljeno: Po mar 22, 2010 4:09 pm
Napisal/-a mp25
po moji logiki je v mašini skoz novo olje (zakaj bi potem menjal)

Objavljeno: Po mar 22, 2010 4:11 pm
Napisal/-a mp25
Uporabljam pa olje elf excelium 5W40

Objavljeno: Po mar 22, 2010 4:19 pm
Napisal/-a a4
mp25 je napisal/-a:po moji logiki je v mašini skoz novo olje (zakaj bi potem menjal)


To je tud res

no, filter pa ni skoz čist

Objavljeno: Po mar 22, 2010 4:27 pm
Napisal/-a jakl
Ja pa ostajajo oljne usedline. Če olje elf turbo diesel 10w-40 ustreza standardu tvoje mašine lahko poizkusuš s tem za začetek.

Objavljeno: Po mar 22, 2010 5:42 pm
Napisal/-a nalcoq4
Ma ta motor itaq velja za problematičnega.Prodaj in kupi kaj drugega.

Objavljeno: Po mar 22, 2010 5:52 pm
Napisal/-a monster_d
jakl je napisal/-a:Ja pa ostajajo oljne usedline. Če olje elf turbo diesel 10w-40 ustreza standardu tvoje mašine lahko poizkusuš s tem za začetek.


Se strinjam, probaj z 10w40

Objavljeno: Po mar 22, 2010 5:55 pm
Napisal/-a roberto-82
monster_d je napisal/-a:
jakl je napisal/-a:Ja pa ostajajo oljne usedline. Če olje elf turbo diesel 10w-40 ustreza standardu tvoje mašine lahko poizkusuš s tem za začetek.


Se strinjam, probaj z 10w40


ja pa filter tudi zamenjaj :D

Objavljeno: Po mar 22, 2010 6:35 pm
Napisal/-a abbe
mp25 je napisal/-a:po moji logiki je v mašini skoz novo olje (zakaj bi potem menjal)

logika pa taka :D
novga olja nikol ni notr.

Objavljeno: Po mar 22, 2010 8:39 pm
Napisal/-a joztom
To da na tem avtu menjaš olje na 30k km je višek ignorance vseh postov do zdaj. Malo si oglej zgodovino.

Objavljeno: Po mar 22, 2010 8:49 pm
Napisal/-a Hribo
Zanimivo potem pa se čudimo kak ono pa zakaj ona okvara, ko je tako tezko menjat olje na 15tisoč , pa se renault dizel . Legende :D .

Objavljeno: Po mar 22, 2010 8:53 pm
Napisal/-a nalcoq4
Hribo je napisal/-a:Zanimivo potem pa se čudimo kak ono pa zakaj ona okvara, ko je tako tezko menjat olje na 15tisoč , pa se renault dizel . Legende :D .


x2 ;)

Objavljeno: To mar 23, 2010 10:07 am
Napisal/-a mp25
Če v 30.000km zliješ notri 30 litrov olja to pomeni da sem menjal olje na vsakih 5.000kkm

Objavljeno: To mar 23, 2010 9:28 pm
Napisal/-a Marsovček
mp25 je napisal/-a:Če v 30.000km zliješ notri 30 litrov olja to pomeni da sem menjal olje na vsakih 5.000kkm


Narobe, to pomeni da imaš težave z matematiko ;) . Imel boš zmes iz 1 litra novega olja in 4 litrov različno stare brozge, več kot tretjina bo še od prve polnitve.

Objavljeno: Ne mar 28, 2010 4:32 pm
Napisal/-a mp25
Sem zamenjal olje in filter

Sem se danes peljal po avtocesti pa mi kadi motor pri 2000 obratih, pa še cuka istočasno. Pri 2500 obratih ne kadi več pa cuka tudi ne.

Prej je kadil samo če sem ga bolj pritisnil, pa cukal je manj.

Objavljeno: Po mar 29, 2010 7:00 am
Napisal/-a joztom
Vsekakor pelji avto pogledat nekomu, ki kaj več ve o težavah dci-jev ali turbin, npr Beja. Jaz bi preveril turbino, če nese kaj olja mimo ležaja (zračnost), zdaj ko imaš pritisk normalen. Slabo posluževan motor lahko dela take težave (mrzel gas, staro olje, hitro ustavljanje motorja...). To je nekje zadnji čas za rešitev, zakaj ko ležaj ribne, šprica olje na lopatice, avto gre brez gasa v iberture in večinoma stali ojnične ležaje ali gre blajerca skoz blok in ven pogleda. Moraš pa najti enega, ki se malo spozna na Isuzu motorje. Materiala je trenutno še samo za 100€ (komplet za obnovo turbine Garett).

Objavljeno: Po mar 29, 2010 10:01 am
Napisal/-a kolesar
joztom je napisal/-a:Vsekakor pelji avto pogledat nekomu, ki kaj več ve o težavah dci-jev ali turbin, npr Beja. Jaz bi preveril turbino, če nese kaj olja mimo ležaja (zračnost), zdaj ko imaš pritisk normalen. Slabo posluževan motor lahko dela take težave (mrzel gas, staro olje, hitro ustavljanje motorja...). To je nekje zadnji čas za rešitev, zakaj ko ležaj ribne, šprica olje na lopatice, avto gre brez gasa v iberture in večinoma stali ojnične ležaje ali gre blajerca skoz blok in ven pogleda. Moraš pa najti enega, ki se malo spozna na Isuzu motorje. Materiala je trenutno še samo za 100€ (komplet za obnovo turbine Garett).

kaj če bi ti začel turbine popravljat, pomoje bi mel tolk biznisa... ;)