Stran 1 od 2
nivo olja..?
Objavljeno: Po mar 22, 2010 10:40 pm
Napisal/-a gti85kw
avto je golf 5 tdi 103 kw...dogaja se pa sledece..pri preverjanju kolicine olja sem opazil da ga je prevec..1cm nad max..na pumpi smo ga iscrpali ven ene 0.7..nivo olja smo spravili pod max..kaksen dan kasneje med voznjo 50km/h sem opazil modrikas dim..malo kasneje preverim olje..ki je spet nad max 1 cm..barva..vonj olja je normalna..avto normalno dela ..poraba je normalna..ali je mozno da mesa nafto z oljem..kako bi lahko zagotovo potrdil ali ovrgel ta sum...oz.ce kdo ve kaj bi to lahko bilo... :-k
Re: nivo olja..?
Objavljeno: Po mar 22, 2010 10:45 pm
Napisal/-a Mad
gti85kw je napisal/-a:avto je golf 5 tdi 103 kw...dogaja se pa sledece..pri preverjanju kolicine olja sem opazil da ga je prevec..1cm nad max..na pumpi smo ga iscrpali ven ene 0.7..nivo olja smo spravili pod max..kaksen dan kasneje med voznjo 50km/h sem opazil modrikas dim..malo kasneje preverim olje..ki je spet nad max 1 cm..barva..vonj olja je normalna..avto normalno dela ..poraba je normalna..ali je mozno da mesa nafto z oljem..kako bi lahko zagotovo potrdil ali ovrgel ta sum...oz.ce kdo ve kaj bi to lahko bilo... :-k
... Prav to (iste simptome - dim, višek olja) se je zgodilo pred časom kolegu na BMW 330 TD - puščala mu je pumpa v motor !
LP.
Objavljeno: Po mar 22, 2010 10:54 pm
Napisal/-a myster
hočeš rečt, da mu voda teče v motor.a se ti nivo hladilne tekočine niža?
Objavljeno: Po mar 22, 2010 11:03 pm
Napisal/-a abbe
ce bi mu voda tko hitr tekla u motor mu neb vec delal.
pusca nafta.lahko da mem injektorjev al pa kaj vem jaz.
ce bi mel vodo v motorju bi ja na sipki vidu smetano al pa bi vu na pokrovcu smetano(ki je pa ne omenja)
Objavljeno: Po mar 22, 2010 11:03 pm
Napisal/-a Mad
myster je napisal/-a:hočeš rečt, da mu voda teče v motor.a se ti nivo hladilne tekočine niža?
... Ne bila je nafta ...
Objavljeno: Po mar 22, 2010 11:21 pm
Napisal/-a lisko
Nafta se meša z oljem.....enako je men moj jeep delal. Ni pa to preveč dobro za motor. Niti sam na začetku nisem vedel v čem je fora ( ampak pri men je bilo dosti manj opazno) in ko sem to razlagal znancu je takoj rekel , da jim je pred časom zaribal viličar a olja je imel vedno dovolj.....potem pa je omenil , da so posumili , da je nafta redčla olje.....v tistem trenutko je šel jeep v generalko....Od takrat dalje problemov več ni.
Probaj ugotovit če je res nafta (olje je vedno redkejše in ima vonj po nafti) in če ti slučajno meša nafto z oljem, takoj saniraj, saj v nasljednjem primeru sledi ribanje motorja.
Objavljeno: Po mar 22, 2010 11:56 pm
Napisal/-a sašo5
off - to je to, ko jaz trobim že cel čas, da je dobro, da avto mal olja požre, kajti če je od menjave do menjave (re. 15.000) na vrhu šipke, se definitivno meša z gorivom, sicer minimalno, v avtorjevem primeru pa zelo........
Objavljeno: To mar 23, 2010 12:15 am
Napisal/-a need 4 speed
Do pribl. kolk pa je še normalna poraba olja?Od max. do min. med servisnim intervalom?
Objavljeno: To mar 23, 2010 6:53 am
Napisal/-a /miha\
Kje pa 7dcl nafte pride v blok motorja v kratkem času?

Objavljeno: To mar 23, 2010 7:14 am
Napisal/-a gti85kw
vode ne manjka..tako da je voda iskjucena..
Objavljeno: To mar 23, 2010 7:31 am
Napisal/-a gusti85
need 4 speed je napisal/-a:Do pribl. kolk pa je še normalna poraba olja?Od max. do min. med servisnim intervalom?
Najbrž je odvisno od motorja in da je v njem pravilno olje (ne preveč redko in ne pregosto). Poraba olja je normalna tam nekje pri 1dcl/1000km (1,5l na 15.000km) pa tja do nekje 1,5dcl/1000km (2.25l na 15.000km). Kar je pa več od tega, bi me pa že rahlo skrbelo, da je kaj narobe. Čeprav so včasih bili določeni italjani znani po tem, da so popili še malo več in da je bilo to povsem normalno (kakšne alfice so ga rade cuknale). Ampak to naj bi bilo zdaj pri novejših že odpravljeno.
Objavljeno: To mar 23, 2010 9:30 am
Napisal/-a imilet1
mislim da se nafta mesa v olje...Podobno se zgodi ce vozis tdi-je na biogoriva, ker slabo zgorela nafta uide v karter in dviguje nivo motornega olja...Pri indirektnem vbrizgu pride tezje do tega pojava...A je to 2.0 tdi, ker ti motorji niso bli neki ohoho...?
Objavljeno: To mar 23, 2010 9:35 am
Napisal/-a gti85kw
ja 2.0 103 kw..2006l..olje naraste samo do tiste bunkice nad max ..in ne cez..kaj bi lahko kje dal olje na analizo..oz..kako bi to lahko potrdil ali ovrgel..
Objavljeno: To mar 23, 2010 10:05 am
Napisal/-a Energetik81
/miha je napisal/-a:Kje pa 7dcl nafte pride v blok motorja v kratkem času?

To tud mene zanima. Kje naj bi skoraj 1L dizla ušlo v karter?
Objavljeno: To mar 23, 2010 11:00 am
Napisal/-a gti85kw
na porseju pravi da bi lahko bila tandem crpalka..(650 eu)ni pa receno da je to problem..
Objavljeno: To mar 23, 2010 12:14 pm
Napisal/-a /miha\
gti85kw je napisal/-a:ja 2.0 103 kw..2006l..olje naraste samo do tiste bunkice nad max ..in ne cez..kaj bi lahko kje dal olje na analizo..oz..kako bi to lahko potrdil ali ovrgel..
V BTCju in še kje dobiš motoranalyzer...sem ga preizkusil in je kar fajn zadeva. Na neko površino kapneš kapljico vročega olja in potem se formirajo neki krogi glede na to ali je gorivo v olju, voda, ...itd.
Objavljeno: To mar 23, 2010 4:08 pm
Napisal/-a lisko
Energetik81 je napisal/-a:/miha je napisal/-a:Kje pa 7dcl nafte pride v blok motorja v kratkem času?

To tud mene zanima. Kje naj bi skoraj 1L dizla ušlo v karter?
Ne vem kako ima dotičen motor. A če ima pogonsko verigo je vse jasno....Veriga leti v olju....na jermenici visokotlačne črpalke pa je semering ki ločuje olje od nafte , ki je v črpalki....če popusti semering vsi vemo kaj sledi. Tak primer sem imel jaz....
Objavljeno: To mar 23, 2010 4:30 pm
Napisal/-a Motul
2.0tdi ima tandem pumpo gnano direktno z odmično gredjo (sesalna stran). Možno da pušča kje v glavi kajti nafta do šob pride po glavi (kanali) ne po cevkah. Težko je razložit.
Aja, mogoče je pa samo kakšen O-ring zanič, kajti ta motor ima šobe globoko med odmičnimi gredmi, v olju (PD).
Pa, če pušča nafta pomeni, da ne tesni, kar bi se pokazalo tudi pri prižiganju avtomobila ko le ta stoji malo več časa.
Objavljeno: To mar 23, 2010 9:24 pm
Napisal/-a gti85kw
avto vziga normalno..vlece normalno...skratka ce ne bi opazil tistega modrikastega dima ki se je pokazal samo enkrat..sploh ne bi vedel da je kaj narobe..
Objavljeno: To mar 23, 2010 10:54 pm
Napisal/-a Motul
Tandem pumpa ima en vijak, ki je namenjen merjenju tlaka, potrebno bi bilo zmeriti tlak, če uhaja je lahko problem blizu.