Stran 1 od 1

Tresenje volana

Objavljeno: Ne mar 28, 2010 1:12 am
Napisal/-a noni
Ob menjavi letnih gum 185/60/15 na Cliotu 3 (gume so skoraj nove) ko vozim nad 90 nenormalno trese volan gume so na pumpane, tako kot piše v knjigi, prosim, če mi pomagate z nasveti kaj bi to lahko bilo? So pa lita platišča gor čisto nova, da bi šal končnik ne verjamem pri 40.000 prevoženih km? Prosim za pomoč.
Lp

Objavljeno: Ne mar 28, 2010 8:31 am
Napisal/-a tiguan
Kdaj si scentriral gume?

Objavljeno: Ne mar 28, 2010 8:40 am
Napisal/-a pskoda
Če ti pred menjavo ni treslo, ti je 100000% zajebal vulkanizer, ker ni dobro centriral. Će imaš račun uveljavljaj reklamacijo

Objavljeno: Ne mar 28, 2010 8:42 am
Napisal/-a gecco
ko voziš nad 90 ali samo pri 90?
sem pa skoraj 100% da je krivo slabo centriranje

Objavljeno: Ne mar 28, 2010 9:18 am
Napisal/-a lancia hf
Lahko je slabo centriranje, je pa tudi možno, da se je kašna utež odlepila.

Objavljeno: Ne mar 28, 2010 9:25 am
Napisal/-a WMB
Ni nujno da so slabo centrirali. Lahko je tudi guma rahlo jajčasta zaradi slabega skladiščenja....

Objavljeno: Ne mar 28, 2010 10:16 am
Napisal/-a noni
Hja prejšnjo sredo sem montiral gume pri enemu vulkanizerju, ko se peljem nad 90 začne tresti in trese dokler ne zmanjšam hitrost pred tem ni treslo nič se je dalo normalno vozit. Grem v ponedeljek nazaj, saj imam račun pa bom poročal kaj je bilo. Je pa nekaj, komaj čakaš pa se veseliš, kako bo fajn nove felge pa to potem pa si razočaran. Fantje hvala vam za pomoč.

Objavljeno: Po mar 29, 2010 12:07 pm
Napisal/-a noni
Bil pri vulkanizerju, gume vredu centrirane vse ok a volan še zmeraj trese? Nimi več nič jasno, sem vprašal svojega mehanika kaj bi lahko bilo in pravi, da so gume glavni krivec?

Objavljeno: Po mar 29, 2010 12:14 pm
Napisal/-a abbe
kokr je WMB napisal.
djte seenkrat dol gume pa jh dat na centrirko pa jh zavrtite z rokami da vides ce kj plesejo..
a si mogoce pregledal gume da nimajo kakih poskodb(bul)

Objavljeno: Po mar 29, 2010 3:15 pm
Napisal/-a noni
abbe gume nimajo poškodb pa bul tudi ne v sredo sem naročen pri Vulcutu, tam kjer sem kupil nove platišča pa bodo strokovno pregledali, da vidimo kaj bo, poročam, lp

Objavljeno: Če apr 01, 2010 8:21 pm
Napisal/-a noni
Sem rekel, da bom poročal in sem bil pri Vulcutu gume še enkrat scentriral skratka zrihto, tako kot mora biti, sedaj je 100 pa 1 proti prej vozi se super. Kriv pa je bil oni šalabajzer, ki je nameto baje tolko uteži, da te glava peče, hja samo, da se je zritalo.

Objavljeno: Če apr 01, 2010 8:52 pm
Napisal/-a belkaena
Prosimo samo še za ime "šalabajzerja" da se mu ostali vemo izogniti?

Hvala.

Objavljeno: So apr 03, 2010 10:39 am
Napisal/-a honko
Pri menjavah gum ki so že bile vožene eno sezono je lahko problem tudi to da je ob ponovni namestitvi gum zaradi neznanja vulkanizerja druga smer vrtenja kot je bila v prejšnji sezoni.
Guma se prvo sezono zagladi oz. preoblikuje glede na smer vožnje. Če se bo ob naslednji montaži guma vrtela v drugo stran kot prvo sezono se začne preoblikovati v nasprotno smer, postane neravna in nastane velika možnost da bodo problemi s tresenjem.
Zato je obvezno potrebno pred menjavo zapisati kje je bila katera guma.
Med seboj se lahko menjajo samo Sprednja leva <-> Zadnja leva ter Sprednja desna <-> Zadnja desna.

Če kdo ne verjame naj skupaj s platišči zamenja med seboj Levo sprednjo <-> Desno sprednjo ter Levo zadnjo <-> Desno zadnjo (ne da bi gume stikal s platišč).