Stran 1 od 4

Reklamacija Renault - direktno v Francijo

Objavljeno: Po mar 29, 2010 2:11 pm
Napisal/-a urja
Mene pa zanima, ali ste že kdaj poslali reklamacijo direktno v Francijo- generalnemu direktorju Renaulta, namestniku predsednika (g. Pelata) oz. samemu predsedniku (g. Ghosn)?

Če ste, bi mi lahko posredovali njun kontakt (tel., fax ali email) v zasebnem sporočilu?

Hvala vsem za odgovore.

LP, urja

Objavljeno: Po mar 29, 2010 2:31 pm
Napisal/-a Končar
a nimaš nobenga bliži :D

Objavljeno: Po mar 29, 2010 2:35 pm
Napisal/-a Vseved
Mislim, da si "premajhen", da bi se glavni direktor ukvarjal s tabo.

Objavljeno: Po mar 29, 2010 2:46 pm
Napisal/-a 8000rpm
Hahahah, jočem se. Kake izjave! Pa kaj misliš ,da je to žnj d.o.o, da vsak ku**c pride do direktorja? Eni se res imate za boga.

Objavljeno: Po mar 29, 2010 2:52 pm
Napisal/-a fare
Zakaj pa boš to vseskupaj rabil če smemo vedeti?
A se ti je vžgal nov renault ali kaj?
No to se je zgodilo mojemu sodelavcu da se mu je na 1 dan starem Cliu samo skadilo izpod havbe pol pa še garancija tega sploh ni krila(jap drobni tisk), pol je v NM napisal obsezno pritožbo itd... in je dobil v odgovor(brez besed) paket z kravato(renault) in vžigalnik, hahahah,umrl sem od smeha k je to razlagal.

Objavljeno: Po mar 29, 2010 3:07 pm
Napisal/-a Končar

Objavljeno: Po mar 29, 2010 3:32 pm
Napisal/-a grizli
Hahahaha...., tole si me pa fino nasmejal :har :rofl :har

Saj to ti dejansko ne sprašuješ resno? Pričakuješ, da se generalni direktorji korporacij ukvarjajo s tako minornimi reklamacijami? Pa da njihove telefonske kar krožijo po forumih?

Objavljeno: Po mar 29, 2010 4:21 pm
Napisal/-a ...:::Team:::...
samo ste pa res budale, namesto da bi rajše pomagali se delate norca, ful ste bili v pomoč, res

avtorju teme pa priporočam, da se rajše obrne na renault-nissan slovenija in tržno inšpekcijo ;)

Objavljeno: Po mar 29, 2010 6:08 pm
Napisal/-a Marek_
Vsi ste pametni!
Pri nas ni nobenega, ki bi stranke poslušal, zato je treba direktno v Francijo pisat.

Dopis moraš poslati na oddelek za pomoč strankam oz. "Renault Customer Relations Department", bodo oni poskrbeli, da pride v prave roke.
Naslov poišči na netu.

Renault s.a.s
Service Relation Client
FR EQV ARC 1 05
13/15, quai Alphonse Le Gallo
92100 Boulogne-Billancourt cedex - France

tél. 0810 40 50 60
contact.client@renault.fr


Piše, pa, da je oddelek namenjan samo francoskim strankam in se je treba žal obrniti na oddelek v svoji državi.
No, lahko se narediš malo neumnega pa pošlješ reklamacijo v angleščini, verjetno je ne bodo kar v smeti fliknili.

Objavljeno: Po mar 29, 2010 6:28 pm
Napisal/-a grizli
Ja no, ne se razburjat fanta ;)

Samo če želi nekdo zaradi okvare turbine na svojem Meganu klicat kar Ghosn-a osebno, pa morata priznati, da je res težko ostati resen :twisted:

Objavljeno: Po mar 29, 2010 6:49 pm
Napisal/-a urja
kako ste nekateri pametni... tukaj vas prosimo za pomoč, ne pa da pametujete... če ne morete pomagati, in ne znate odgovoriti na konkretno vprašanje, potem res ni potrebe po tem, da izgubljate čas z neumesnimi pripombami...

ceed - hvala za tvoj odgovor. To, kar si napisal, že vem. Ampak zanimalo me je, če ima mogoče kdo že kakšno izkušnjo in kakšne kontaktne podatke...

P.S.: pa toliko v vednost vsem ostalim- moji starši so pred leti pisali v Francijo (takrat je bil na vrhu g. Levy) - zadeva se je uredila v parih dneh - in še vedno imamo shranjene vse dokumente!

Objavljeno: Po mar 29, 2010 7:00 pm
Napisal/-a seat
urja je napisal/-a:P.S.: pa toliko v vednost vsem ostalim- moji starši so pred leti pisali v Francijo (takrat je bil na vrhu g. Levy) - zadeva se je uredila v parih dneh - in še vedno imamo shranjene vse dokumente!


Pa vas še vedno ni izučilo,da francozi delajo parfume ne avtomobile.
Ok mal heca sam vseeno,vrjemi nam,da si za generalnega direktorja veliko premajhna in,da tudi njegove telefonske številke ali maila neboš kr tko dobila.Eni živite v iluziji žal.
Zato pa imajo podjetja razne oddelke,ki skrbijo za to.Direktor podjetja ima druge obveznosti in ne reševanje morebitnih reklamacij,ki so btw že po poteku garancije.
No upam,da ti uspe

Objavljeno: Po mar 29, 2010 7:02 pm
Napisal/-a GiGi1985
urja, v sloveniji nista pa nič uredila oz. zanima me, kaj so rekli na vse skupaj? Kaj pa kakšna kuleranca ali...? Ker tole je res kriza, da crkne turbina pri teh km.
Upam, da uredita, da bo OK, žal vama dosti ne morem pomagat, samo vzrajajta pri svojem.

lp

Objavljeno: Po mar 29, 2010 7:18 pm
Napisal/-a /miha\
Podatki, ki jih imajo tovarne o zanesljivosti svojih avtov, bi morali biti javni... he he...

Ko je naš novi kangoo 1.5dci nekaj štrajkal in ga kar niso in niso uspeli popraviti, je oče poslal precej grozeče sporočilo renault slovenija in kot po čudežu je avto kmalu delal tako kot se to spodobi za renaulta ( :roll: ).

V pismu moraš zveneti razjarjeno (kako lepa slovenska beseda, ane?) in skrajno resno v svojih namenih, ki jih boš izvedel, če ne popravijo avta...a hkrati moraš biti vljuden...takih ljudi se bojijo, ker vedo, da so takšni najhujši in resno mislijo.

Če dobro nakladaš in imaš dober razlog za slabo voljo, mislim, da se bodo uklonili.

Objavljeno: Po mar 29, 2010 7:23 pm
Napisal/-a KiNOS
Drugič pa kr po novga renoja. Al pa bolš, kr dva, vsak svojga.

Objavljeno: Po mar 29, 2010 8:18 pm
Napisal/-a Nasty
Danes smo malo debatiriali o tej temi. Mehaniki dvomijo, da je šla turbina.

Objavljeno: Po mar 29, 2010 8:32 pm
Napisal/-a eljuero
Jaz še pa čakam odgovor iz anglije. Sem se obrnil tja, ker v sloveniji ni bilo posluha. Druga znamka sicer. Ni bilo nič nekaj mesecev, potem pa poslal urgenco z grožnjo, da bom poslal dopis nekomu višje, in je bil naslednji dan odgovor. Sicer še nič pametnega in sedaj čakam na vsebinski odgovor glede njihovih ugotovitev, kar so obljubili, sicer pa so me v osnovi napotili na zastopnika v sloveniji :lol:

Objavljeno: Po mar 29, 2010 9:20 pm
Napisal/-a marjan novak
Spoštovani urja.
Dopis proizvajalcu pošlji , ko boš izčrpal vse možnosti popravila pri domačem zastopniku. V novem mestu bi ti morali turbino vzeti in jo temeljito pregledati, da bi ugotovili vzrok okvare in ti v primeru tovarniške napake opraviti brezplačno menjavo.
Želim ti, da zadevo uspešno rešiš že v NM.
Drugače pa opažam, da je na forumu preveč cicibanov in komaj polnoletnih ali vsaj emocionalno nezrelih oseb, ki ne dojamejo čemu je ta forum namenjen.
LP

Objavljeno: Po mar 29, 2010 10:28 pm
Napisal/-a Končar
Pa kva mislš da je edini megane da mu je šla turbina al pa edini reno, če bi kr usi ke gor k šefu pisal pa klical, sej bi meu preveč dela, jebiga iz garancije je nimaš kej pisat pa prosjačt več, kup novo pa se voz, ne pa krneki drkat brezveze, najbolš da te kr gor u francijo povab pa še vikend paket v hotelu plača, ker ti je šla turbina.

Objavljeno: To mar 30, 2010 8:27 am
Napisal/-a gofra
Končar - dej se kaksno Frutabelo pojej, pa se pejdi v peskovnik igrat s sovrstniki...
Mislim ej?

Urja - z vso pravico imas tezit dokler ne prides do resitve, ce je bil avto res vzdrzevan in vozen lepo, je prednost na tvoji strani. Vsak bi to storil, z mano na celu. Lepa beseda najde svoje mesto in ne dvomim, da bo pri tebi drugace. Porocaj kako je slo.

LpF