Stran 1 od 1
Znotraj zračnega filtra zelo mastno
Objavljeno: So apr 03, 2010 4:09 pm
Napisal/-a acegne
Danes sem malo pregledal avto, ki je bil pravkar kupljen in sem znotraj zračne filtra najo vse mastno. Po moje bi moralo to bit čisto. Avto pa je VW Polo 1.4 (60KM) letnik 1996, tip motorja pa je AEX.
Na spodnji sliki se vidi od kod prihaja olje. Na to pa je spodaj prikljopljena neka cevka.
Zanima ne kaj bi to blo in če se da odpravit.
Objavljeno: So apr 03, 2010 4:31 pm
Napisal/-a abbe
to je zarad oljnega odduska.tukaj grejo hlapi iz glave motorja(pokrova ventilou) do zracnga filtra.
je cist normaln da je tole mastno.
Objavljeno: So apr 03, 2010 4:44 pm
Napisal/-a R0cky
to je čist normalno , je pa fajn če se pri usakem servisu obriše...
Objavljeno: So apr 03, 2010 4:55 pm
Napisal/-a acegne
Sem se malo vstrašo ker po servisni knjigi je bil servis narjen nazadnje 2006

tak da nisem bil prepričan če je to normalno. Hvala za odgovor

Objavljeno: Ne apr 04, 2010 8:01 am
Napisal/-a myster
men tut tkle po enem letu nardi..tk da nič bat...
Objavljeno: Ne apr 04, 2010 1:38 pm
Napisal/-a tristan01
acegne je napisal/-a:Sem se malo vstrašo ker po servisni knjigi je bil servis narjen nazadnje 2006

tak da nisem bil prepričan če je to normalno. Hvala za odgovor

Torej kot prvo. Kupil si rabljen avtomobil. Osnovno pravilo je da TAKOJ narediš servis na motroju: menjaš olje, oljni filter, zračni filter, ter preveriš stanje svečk (bencinar). To kar si opazil na svojem avtomobilu je dokaj normalno. Pri vseh avtomobilih olja (delovna temperatura) nastajajo oljni hlapi - če je motor v slabem stanju je tega še več, pa tudi drugi simptomi. Oljni hlapi so preko zračnega filtra (tista gumijasta cev) iz pokrova ventilov speljani na zračni filter in se v motorju reciklirajo. Zato je manjša količina olja na oljnem filtru normalna. Od sedaj naprej pa redno servisiraj na leto dni ali 15.000km.
LP Tristan01
Objavljeno: Ne apr 04, 2010 1:44 pm
Napisal/-a SlaFko
Pa loputo obvezno spucej.
Objavljeno: Ne apr 04, 2010 2:24 pm
Napisal/-a mITJA122
SlaFko je napisal/-a:Pa loputo obvezno spucej.
x2
Če ne bojo kmal začel obrati skakat...

Objavljeno: Ne apr 04, 2010 3:58 pm
Napisal/-a acegne
Servis je v plani za nasledni teden. Loputo in okoli nje sem vse počistil. Am še eno vprašanje pri šipki za kontrolo olja sem tudi opazil da z nje tudi teče olje oz. od šibke navzdol. Ampak tega ni bilo ko sem avto kupo to se je zdaj pojavilo v parih dneh. Je to tudi normalo? Hvala za nasvete

Objavljeno: Ne apr 04, 2010 8:11 pm
Napisal/-a joztom
Torej eno je na dlani, motor je zjahan in kompresija uhaja pod bate, kar dela pritisk na oljne pare v iberlauf in potiska olje skozi šipko. Pomaga menjava batnih obročkov, če je strokovno narejeno. Če obenem menjaš tudi ojnične ležaje si kar veliko postoril za par naslednjih let. Se očitno ne razumeš na motorje, zato nekaj vloži v avto, če želiš, da ti nemoteno služi. Posvetuj se še z zaljubljenci v VAG, da ti natančneje opišejo sanacijo.
Objavljeno: To apr 06, 2010 6:05 pm
Napisal/-a dejan19
Saj pri meni pri R19 je tudi tako sam,da je pr šobi pa tam malo zamaščeno,ker ima oddušek iz pokrova ventilov spelanga v zračni filter in to pomoje ni nič narobe.
lp
Objavljeno: To apr 06, 2010 7:18 pm
Napisal/-a nebivedu
Če olje meče ven skozi oddušek so zanič obročki.
Objavljeno: To apr 06, 2010 7:26 pm
Napisal/-a WB
zmeri kompresijo pa boš vedel pri šem si...
Objavljeno: To apr 06, 2010 7:55 pm
Napisal/-a myster
prvo naredi servis, dobro obriši posodo in opazuj kak teden ali 1000km...če se bo nadaljevalo, potem nekaj ni dobro...
Objavljeno: To apr 06, 2010 8:15 pm
Napisal/-a dejan19
Olja nemeče prov ven ampak so pač sam hlapi. nevem zakaj bi bili obročki če je oddušek iz ventilov spelan?
Objavljeno: To apr 06, 2010 8:30 pm
Napisal/-a primozek68
Če ti pa ne paše ta mast po filtru, lahko hlape spelješ v poseben filter montiran nekje v motornem prostoru, ki ga nato sam čistiš.
P.s.: količina oljnih hlapov v svežem zraku ni nikjer vračunana in ni skrbi, da bi potem kaj manj mazalo.