Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a titanius To jul 16, 2019 8:13 pm

fantje, tema je 2.0tdi motor in ne olje ter poraba olja.
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1272
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a mevden To jul 16, 2019 8:17 pm

Imeli smo 1.9 tdi 90 konjev iz 1998, in smo do servisa morali doliti kaksen liter (interval 15k km). Avto smo kupili nov. Sedaj ima fotr 1.9 tdi PD 105 konjev in tudi dolivamo kak liter do servisa (interval 15k km) Avto ima cca 330k km.
Sam imam 2.0 tdi, 150 konjev iz 2018. Interval je na 30k km, lučka za manjko olja se je prižgala na 18k km. Dolili pol litra in do 30k km je zdržalo brez opozorila. Na 30k km je bil prvi servis.

Imel 1.6 tdi 105 konjev, tam do servisa interval (15k km) ni bilo potrebno nič dolivati.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a void To jul 16, 2019 8:30 pm

No evo. Pa tudi vsi pozabljajo da ni vsak motor isti, tudi če je oznaka ista.
Recimo če vzememo primer 2.0 TDI, sigurno je več lokacij na katerih delajo motor (naj nekdo ki ve napiše kje vse). Lahko da zaradi drugačnih toleranc kalupa cilindra motorja iz gyora pije več olja kot tisti iz ne vem, na pamet govorim španije.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a sašo5 To jul 16, 2019 8:36 pm

v Gyoru se delajo vsi 2.0 tdi motorji.......

Komentar na tistega pacienta post prej, ki na 18.000 vozi na minimumu in čaka da zasveti lučka, nato dolije 1/2 litra in tera do 30.000....seveda več ali manj na minimumu; nikoli ne bom zastopil takih oseb, ki jim je težko za menjavo olja in filtra dat cca 50e

PS vprašanje, če ni kak nadobudnež, kajti čas počitnic je.....
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a pskoda To jul 16, 2019 9:09 pm

Meni so na uradnem servisu rekli, če ne bo avto servisiran na vsakih 15kkm bo šla garancija papa. Govorim za 2.0tdi
Lp
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1792
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a emozul To jul 16, 2019 10:47 pm

Tocno tako.
 
VW T4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Če okt 10, 2013 5:21 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a VW T4 Sr jul 17, 2019 6:42 am

Sašo, zakaj bi menjal na 15.000, če je interval 30.000? Pa verjetno ni fural do rdeče lučke ampak je bilo opozorilo, da je olje na minimum.
Tudi sam vozim avto na predpisan interval, oziroma 1x na leto. Ali bo motor zdržal 300.000km me ne briga, pri meni ne bo toliko časa....
 
vipe5s
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Pe avg 07, 2015 11:46 am

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a vipe5s Sr jul 17, 2019 7:33 am

30.000 ja, če narediš to v enem letu. Še boljše pa menjati na 15.000, strošek filter in olje, če ne menjaš na pooblaščenem to ni tak strošek.
A ima VW sploh Longlife servise, ali samo Audi (ja, vem da so iste mašine)?

Kar se tiče pa porabe olja, sam moram tudi natočiti nekaj deci na 15.000 pri 1.9 TDI.. kolikor berem po netu jih mora večina pri teh starostih malo pritočiti. Moj ima tudi malo več konjičev dodanih in je treba očitno bolj podmazovati :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1792
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a emozul Sr jul 17, 2019 9:27 am

Evo, da bo črno na belem.

https://www.porscheinterauto.net/f/docs ... lus-vw.pdf

Nemčija pa ima na 30tkm.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a Tattoo- Sr jul 17, 2019 9:51 am

@emozul: To kar si napisal / prilepil je zastarela informacija (knjižica, ki si jo prilepil je iz februarja 2017)! Od cca. septembra 2018 naprej (MY2019) se stranka pred prevzemom vozila sama odloči ali želi imeti klasični servis (na 15.000 km) ali Long-Life servis (na 30.000 km) in tako se ji tudi skodira računalnik.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1272
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a mevden Sr jul 17, 2019 12:26 pm

sašo5 je napisal/-a:v Gyoru se delajo vsi 2.0 tdi motorji.......

Komentar na tistega pacienta post prej, ki na 18.000 vozi na minimumu in čaka da zasveti lučka, nato dolije 1/2 litra in tera do 30.000....seveda več ali manj na minimumu; nikoli ne bom zastopil takih oseb, ki jim je težko za menjavo olja in filtra dat cca 50e

PS vprašanje, če ni kak nadobudnež, kajti čas počitnic je.....


Pacient si lahko samo ti, ker ne poznaš ozadja. Avto je od leasing hiše, poslovni najem. Zakaj za vraga bi sam kupoval olje in menjaval na lastne stroške če je v lizingu servisiranje plačano.

Če dajo interval na 30k km, bi predvideval da bo zdrzal tolilo brez dolivanja. Spet ena cvetka od vw. Servis je reku da se držim opozoril na računalniku. Na 30k km je oznanil da je potrebna menjava olja. Na 18k km sem se zapeljal do vw kjer so dolili par deci olja in je bil pol mir.

Fora je pa ta, da se je lučka prižgala ob 8 zvečer, naslednji dan je bila planirana poslovna pot. In zaradi te neumnosti imam sedaj lastno olje v prtljazniku. Pri cca 45k km dolijem par deci in bo dovolj do 60 k km ko je planiran redni servis. Ali pa se bolje. Na 45k km se zapeljem do vw naj malo dolijejo. Itak plača ald, vw pa imam 3 km stran.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a Firediver Sr jul 17, 2019 1:42 pm

Naj te potolažim, da ni tako hudo kot Renault tam na začetku tisočletja, ko je nastavil 30.000 in so na veliko turbine dobesedno odžvižgale v večnost...pa se je Renault naredil francoza, da ni nič on kriv.
Zanimivo, takrat je servis na 15.000 ali na 20.000km rešil vse tegobe suicidalnega žvižganja turbin...
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
VW T4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Če okt 10, 2013 5:21 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a VW T4 Sr jul 17, 2019 2:28 pm

še bolj so bili na udaru ojnični ležaji...
 
Kristjan123
Uporabnik
 
Prispevkov: 827
Pridružen: So jul 01, 2017 8:31 am

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a Kristjan123 Sr jul 17, 2019 5:03 pm

Firediver je napisal/-a:Naj te potolažim, da ni tako hudo kot Renault tam na začetku tisočletja, ko je nastavil 30.000 in so na veliko turbine dobesedno odžvižgale v večnost...pa se je Renault naredil francoza, da ni nič on kriv.
Zanimivo, takrat je servis na 15.000 ali na 20.000km rešil vse tegobe suicidalnega žvižganja turbin...

Renault se ni naredil francoza ker to ze je :) ce si menjaval kvalitetno olje na 15k in je bil to skoraj buletproof motor. Jih je pa dosti odslo v "vecna lovisca" zaradi predolgega intervala ki je bil neke vrste "marketinski nateg" pri prodaji ko so ti prodajali bucke koliko bos privarceval na servisu zaradi podaljsanega intervala. Koliko privarcujes ko razfuka turbino ali zariba na ojnicnih pa ni nihce povedal.. Drugace zanimivo da imamo par "nemcev" ki celo priznajo da 2.0 TDI spije nekaj olja nekateri celo dolivajo. Nisem navajen take iskrenosti in objektivnosti. Kje ste tisti zagrizeni nemci da ustavite to norijo. Bo se kdo napisal da so Italijani in Francozi v celi zgodovini naredili kak dober motor :)
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a void Sr jul 17, 2019 6:02 pm

Jaz še zmeraj čakam da nekdo napiše da so švabi naredili slab motor. Ain't gonna happen. :lol: seveda od fanov, ne tistih ki smo objektivni.
 
Stumpjumper
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 750
Pridružen: To maj 24, 2016 3:08 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a Stumpjumper Sr jul 17, 2019 6:23 pm

Od vaga je šrot prav vse, razen mogoče kakšen prastari TDI.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a Firediver Če jul 18, 2019 10:17 am

Kristjan123 je napisal/-a:
Firediver je napisal/-a:Naj te potolažim, da ni tako hudo kot Renault tam na začetku tisočletja, ko je nastavil 30.000 in so na veliko turbine dobesedno odžvižgale v večnost...pa se je Renault naredil francoza, da ni nič on kriv.
Zanimivo, takrat je servis na 15.000 ali na 20.000km rešil vse tegobe suicidalnega žvižganja turbin...

Renault se ni naredil francoza ker to ze je :) ce si menjaval kvalitetno olje na 15k in je bil to skoraj buletproof motor. Jih je pa dosti odslo v "vecna lovisca" zaradi predolgega intervala ki je bil neke vrste "marketinski nateg" pri prodaji ko so ti prodajali bucke koliko bos privarceval na servisu zaradi podaljsanega intervala. Koliko privarcujes ko razfuka turbino ali zariba na ojnicnih pa ni nihce povedal.. Drugace zanimivo da imamo par "nemcev" ki celo priznajo da 2.0 TDI spije nekaj olja nekateri celo dolivajo. Nisem navajen take iskrenosti in objektivnosti. Kje ste tisti zagrizeni nemci da ustavite to norijo. Bo se kdo napisal da so Italijani in Francozi v celi zgodovini naredili kak dober motor :)


In izplen te marketinške fore predolgega intervala...je VAG glede tega boljši kot takrat Renault?
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Kristjan123
Uporabnik
 
Prispevkov: 827
Pridružen: So jul 01, 2017 8:31 am

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a Kristjan123 Če jul 18, 2019 10:58 am

"Izplen" je zmeraj na strani proizvajalca žal...

Ravno zato so mi smešni ljudje, ki se identificirajo z določeno znamko in požrejo vse kar jim skuhajo potem pa še to brezglavo zagovarjajo.
Imaš par primerov tukaj na forumu se bodo že prepoznali ali pa kar je najbolj žalostno ne...
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a Tattoo- Če jul 18, 2019 11:55 am

Firediver je napisal/-a:In izplen te marketinške fore predolgega intervala...je VAG glede tega boljši kot takrat Renault?
S podaljšanim servisnim intervalom ni popolnoma nič narobe, če bi se uporabljal samo za namen za katerega je bil zasnovan! Podaljšan servisni interval je OK za nekoga, ki dela ogromno kilometrov in večinoma dolge razdalje (300+ km na dan).

Ker smo pa v Sloveniji, kjer ljudje kupujejo vozila preko svojih finančnih zmožnosti (potem pa zmanjka denarja za normalno vzdrževanje) in se "špara" na vsakem koraku, se pa ljudje seveda z veseljem odločijo za podaljšan servisni interval pa čeprav se vozijo samo od doma do najbližje trgovine in na leto naredijo 10.000 kilometrov. Ker seveda nič ni hujšega, kot pa enkrat na leto plačati 200-300 EUR za redni servis...

VAG je v tem primeru samo toliko boljši, ker se stranka pred prevzemom vozila sama odloči ali želi imeti fiksni servisni interval (na 15.000 km) ali prilagodljiv servisni interval.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 40 gostov