Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a zundapp Sr jan 05, 2011 10:40 am

Toraj ti to prakticiraš, zakaj si se tako odločil?
V kombinaciji z "rdečim" pa je verjetno to sploh priporočljivo.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 934
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a vojkostar Sr jan 05, 2011 11:05 am

jaja rdečega pa dvotaktol to je standard, samo jst dajam kr v zelenega, je mal bl mirna mašina, pa tudi vsake tolk dam tisto za šobe pucat potem pa dvotaktol da podmaže
 
vwafn
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To jan 18, 2011 6:23 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a vwafn Če jan 20, 2011 9:04 pm

pozdrav vsem! 2.0 tdi motorji so bili problematični v avtih od letnika 2005-2006,torej začetne serije z temi motorji.Problemi so bili v turbinah,glave so pokale,vztrajniki itd... uglavnem cela zmešnjava.Sam si lastim škodo octavio 2 letnik 2007 motor 2.0 tdi 140km+ chip na 170-180 konjev.avto ima 185.000 in do sedaj z njim nobenega problema. pač redni servis in to je to nobenih okvar pa še odlično gre poraba pa nekje 4-7 L/100km odvisno od vožnje. Tako da ne misliti da so vsi 2.0 tdi pogreb. l.p
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1265
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a jack86 Če jan 20, 2011 9:18 pm

vwafn je napisal/-a:pozdrav vsem! 2.0 tdi motorji so bili problematični v avtih od letnika 2005-2006,torej začetne serije z temi motorji.Problemi so bili v turbinah,glave so pokale,vztrajniki itd... uglavnem cela zmešnjava.Sam si lastim škodo octavio 2 letnik 2007 motor 2.0 tdi 140km+ chip na 170-180 konjev.avto ima 185.000 in do sedaj z njim nobenega problema. pač redni servis in to je to nobenih okvar pa še odlično gre poraba pa nekje 4-7 L/100km odvisno od vožnje. Tako da ne misliti da so vsi 2.0 tdi pogreb. l.p


No super!
Tega do zdj še ni noben na forumu napisal ;)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a ~toMmy~ Če jan 20, 2011 9:20 pm

vwafn je napisal/-a:pozdrav vsem! 2.0 tdi motorji so bili problematični v avtih od letnika 2005-2006,torej začetne serije z temi motorji.Problemi so bili v turbinah,glave so pokale,vztrajniki itd... uglavnem cela zmešnjava.Sam si lastim škodo octavio 2 letnik 2007 motor 2.0 tdi 140km+ chip na 170-180 konjev.avto ima 185.000 in do sedaj z njim nobenega problema. pač redni servis in to je to nobenih okvar pa še odlično gre poraba pa nekje 4-7 L/100km odvisno od vožnje. Tako da ne misliti da so vsi 2.0 tdi pogreb. l.p


A misliš ti vsako mirujočo temo o VW-ju ipd. poiskat pa obogatit za en nekonstruktiven post? :roll:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1265
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a jack86 Če jan 20, 2011 9:23 pm

...me spomina na SpeedyRS-a in Fiatfana. Sam tale je pa švabafan
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a ~toMmy~ Če jan 20, 2011 11:18 pm

jack86 je napisal/-a:...me spomina na SpeedyRS-a in Fiatfana. Sam tale je pa švabafan


Ja zgleda, da mamo novega...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1272
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a mevden So jan 22, 2011 9:42 pm

vwafn je napisal/-a:pozdrav vsem! 2.0 tdi motorji so bili problematični v avtih od letnika 2005-2006,torej začetne serije z temi motorji.Problemi so bili v turbinah,glave so pokale,vztrajniki itd... uglavnem cela zmešnjava.Sam si lastim škodo octavio 2 letnik 2007 motor 2.0 tdi 140km+ chip na 170-180 konjev.avto ima 185.000 in do sedaj z njim nobenega problema. pač redni servis in to je to nobenih okvar pa še odlično gre poraba pa nekje 4-7 L/100km odvisno od vožnje. Tako da ne misliti da so vsi 2.0 tdi pogreb. l.p



sem slišal da se pri škodah te napake niso pojavljale pri tem motorju, naj bi se pojavljale le pri WV.
Izgleda da niso bili čisto identični motorji.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a peroRS So jan 22, 2011 10:05 pm

mevden je napisal/-a:sem slišal da se pri škodah te napake niso pojavljale pri tem motorju, naj bi se pojavljale le pri WV.
Izgleda da niso bili čisto identični motorji.


Odvisno od kode motorja.
Octavie od 2004 do približno 2008 so imele 2.0TDI PD 16V 103kW brez DPF filtra (koda BKD). Doma smo imeli Octavio s tem motorjem, pa kar nekaj drugih poznam, ki delajo brez problema (razen tega, da znajo popiti nekaj olja, odvisno od vožnje).

Kasnejši letniki Octavij (približno od 2008-2010) pa tudi Superbi (tako prejšnja generacija, kot tudi novi) so imeli 2.0TDI PD 8V (glava od 1.9TDI) 103kW z DPF filtrom in oznako BMP, kateri prav tako nimajo nobenih težav, tudi olja ne žgejo. Octavie Scout 4x4 so imele enak motor, samo oznaka je bila BMM, ravno tako delajo brez problema.

Tako, da okvare niso vezane na znamko, ampak na kodo motorja. Pač slučajno so v Škode vgrajevali motorje, ki se ne kvarijo :D :lol:

p.s: je pa res, da lahko z nepravilno uporabo uničiš vsak motor, pa naj bo še tako zanesljiv in dolgo na tržišču!
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a LukL So jan 22, 2011 11:04 pm

mevden je napisal/-a:
vwafn je napisal/-a:pozdrav vsem! 2.0 tdi motorji so bili problematični v avtih od letnika 2005-2006,torej začetne serije z temi motorji.Problemi so bili v turbinah,glave so pokale,vztrajniki itd... uglavnem cela zmešnjava.Sam si lastim škodo octavio 2 letnik 2007 motor 2.0 tdi 140km+ chip na 170-180 konjev.avto ima 185.000 in do sedaj z njim nobenega problema. pač redni servis in to je to nobenih okvar pa še odlično gre poraba pa nekje 4-7 L/100km odvisno od vožnje. Tako da ne misliti da so vsi 2.0 tdi pogreb. l.p



sem slišal da se pri škodah te napake niso pojavljale pri tem motorju, naj bi se pojavljale le pri WV.
Izgleda da niso bili čisto identični motorji.

to ni povsem res, ''redno'' nalagam eno in isto škodo octavio 2.0 tdi pd 170KM... skoz ga nekaj j**e, ko pa že ugotovijo kaj je narobe, pa nimajo tistega dela ravno na zalogi in je potem naročen čez teden dni na servis, pa ga nikol ne dočaka :D na način da bi se sam tja prpelu...
 
Uporabniški avatar
fantom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 689
Pridružen: Pe jan 01, 2010 5:35 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a fantom Ne jan 23, 2011 1:27 am

problematični so motorji z piezo šobami. oznake motorjev sem v neki prejšnji temi tudi navedel.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a adis Ne jan 23, 2011 9:06 am

peroRS je napisal/-a:Kasnejši letniki Octavij (približno od 2008-2010) pa tudi Superbi (tako prejšnja generacija, kot tudi novi) so imeli 2.0TDI PD 8V (glava od 1.9TDI) 103kW z DPF filtrom in oznako BMP, kateri prav tako nimajo nobenih težav, tudi olja ne žgejo.


2.0 tdi pd dpf bmp je tudi 8 ventilc ali je že 16 ventilc ?
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a peroRS Ne jan 23, 2011 9:39 am

adis je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:Kasnejši letniki Octavij (približno od 2008-2010) pa tudi Superbi (tako prejšnja generacija, kot tudi novi) so imeli 2.0TDI PD 8V (glava od 1.9TDI) 103kW z DPF filtrom in oznako BMP, kateri prav tako nimajo nobenih težav, tudi olja ne žgejo.


2.0 tdi pd dpf bmp je tudi 8 ventilc ali je že 16 ventilc ?


Kot sem napisal, BMP in BMM motorja sta 8-ventilca!
 
4motion
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Sr apr 09, 2008 10:17 am

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a 4motion Ne jan 23, 2011 10:00 am

peroRS je napisal/-a:
adis je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:Kasnejši letniki Octavij (približno od 2008-2010) pa tudi Superbi (tako prejšnja generacija, kot tudi novi) so imeli 2.0TDI PD 8V (glava od 1.9TDI) 103kW z DPF filtrom in oznako BMP, kateri prav tako nimajo nobenih težav, tudi olja ne žgejo.


2.0 tdi pd dpf bmp je tudi 8 ventilc ali je že 16 ventilc ?


Kot sem napisal, BMP in BMM motorja sta 8-ventilca!


Lp
Kje se vidi ali je 16V ali 8V? Recimo za passata?

Lpk
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a marjan novak Ne jan 23, 2011 11:32 am

Prepričan sem, da bi bila prodaja pasatov za tretjino večja, ko bi se rešili svojih dizelskih dinozavrov in sklenili kakšen eleganten sporazum (primer GM, opel) s priznanimi proizvajalci dizlov, kot so VM ali bog-ne-daj fiat.
V bližnji preteklosti je bil opel znan po katastrofalnih dizlih in zadevo so pametno rešili z JTD in Isuzu motorji, kar je v kratkem dvignilo ugled znamke. Podobno pot je ubral tudi hyundai (VM, diesel power).
Res je, da je vsaka nova serija bolj občutljiva in kratkotrajna, je pa tudi res, da vam pri VM-jih in JTD-jih ne bo treba vsako leto menjati diz, turbin ali tesniti počenih glav, da bo motor zdržal vsaj par dni do prodaje naivnemu kupcu.

http://www.slobodnadalmacija.hr/Auto-mo ... fault.aspx
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a peroRS Ne jan 23, 2011 11:40 am

marjan novak je napisal/-a:Prepričan sem, da bi bila prodaja pasatov za tretjino večja, ko bi se rešili svojih dizelskih dinozavrov in sklenili kakšen eleganten sporazum (primer GM, opel) s priznanimi proizvajalci dizlov, kot so VM ali bog-ne-daj fiat.
V bližnji preteklosti je bil opel znan po katastrofalnih dizlih in zadevo so pametno rešili z JTD in Isuzu motorji, kar je v kratkem dvignilo ugled znamke. Podobno pot je ubral tudi hyundai (VM, diesel power).
Res je, da je vsaka nova serija bolj občutljiva in kratkotrajna, je pa tudi res, da vam pri VM-jih in JTD-jih ne bo treba vsako leto menjati diz, turbin ali tesniti počenih glav, da bo motor zdržal vsaj par dni do prodaje naivnemu kupcu.

http://www.slobodnadalmacija.hr/Auto-mo ... fault.aspx


ne s*** in ne posplošuj, če ne poznaš zadeve. :roll:

Fiat, priznan proizvajalec dizlov?? :lol: :lol: JTD niso nič manj dinozaverski in traktorski kot TDI-ji ;)
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a uros11 Ne jan 23, 2011 12:03 pm

Ravno zato, ker so traktorski, so bolj zanesljivi. Če bi šel taljan v detalje, bi vse krepalo prvih 100 km.
 
sajer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: So okt 11, 2008 1:49 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a sajer Ne jan 23, 2011 12:17 pm

vwafn je napisal/-a:pozdrav vsem! 2.0 tdi motorji so bili problematični v avtih od letnika 2005-2006,torej začetne serije z temi motorji.Problemi so bili v turbinah,glave so pokale,vztrajniki itd... uglavnem cela zmešnjava.Sam si lastim škodo octavio 2 letnik 2007 motor 2.0 tdi 140km+ chip na 170-180 konjev.avto ima 185.000 in do sedaj z njim nobenega problema. pač redni servis in to je to nobenih okvar pa še odlično gre poraba pa nekje 4-7 L/100km odvisno od vožnje. Tako da ne misliti da so vsi 2.0 tdi pogreb. l.p


Kako se pa ti pelješ,da imaš porabo tudi 4 litre? Praktično je to pri tvojih konjih nemogoče,razen po klancu navzdol brez dodajanja plina.
 
Uporabniški avatar
Ausc
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Pe apr 09, 2010 1:40 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a Ausc Ne jan 23, 2011 12:29 pm

Pusti ga, saj vidis, da v vsaki temi trobi isto =P No, mogoce ce vozi pod stantgasom, da pride do take porabe, samo potem mu priporocam, da kupi kaksen 1.3 dizel, bo prisparal pri zavarovanju in registraciji, peljal se bo pa isto hitro :lol:
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a Sasqa Ne jan 23, 2011 12:32 pm

@4motion

Na spodnji povezavi najdeš tabele motorjev, z ozako motorja in letnico, kdaj je bil bil lansiran v vozila. Nad nekaterimi tabelami je oznaka 2.0 TDI 16V, če svoj motor najdeš v takšni tabeli je definitivno 16V, če pa je nad tabelo samo 2.0 TDI, in je tvoj motor v njej je pa zagotovo 8V. Vseh motorjev pa tako ali tako ni tukaj noter, vsaj tako se mi zdi.

Upam, da ti je kaj pomagalo.

http://www.ersatzteilbox.com/kfz/fitsFor.php?id=66185

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 32 gostov