Stran 6 od 6

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: To jul 16, 2019 8:13 pm
Napisal/-a titanius
fantje, tema je 2.0tdi motor in ne olje ter poraba olja.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: To jul 16, 2019 8:17 pm
Napisal/-a mevden
Imeli smo 1.9 tdi 90 konjev iz 1998, in smo do servisa morali doliti kaksen liter (interval 15k km). Avto smo kupili nov. Sedaj ima fotr 1.9 tdi PD 105 konjev in tudi dolivamo kak liter do servisa (interval 15k km) Avto ima cca 330k km.
Sam imam 2.0 tdi, 150 konjev iz 2018. Interval je na 30k km, lučka za manjko olja se je prižgala na 18k km. Dolili pol litra in do 30k km je zdržalo brez opozorila. Na 30k km je bil prvi servis.

Imel 1.6 tdi 105 konjev, tam do servisa interval (15k km) ni bilo potrebno nič dolivati.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: To jul 16, 2019 8:30 pm
Napisal/-a void
No evo. Pa tudi vsi pozabljajo da ni vsak motor isti, tudi če je oznaka ista.
Recimo če vzememo primer 2.0 TDI, sigurno je več lokacij na katerih delajo motor (naj nekdo ki ve napiše kje vse). Lahko da zaradi drugačnih toleranc kalupa cilindra motorja iz gyora pije več olja kot tisti iz ne vem, na pamet govorim španije.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: To jul 16, 2019 8:36 pm
Napisal/-a sašo5
v Gyoru se delajo vsi 2.0 tdi motorji.......

Komentar na tistega pacienta post prej, ki na 18.000 vozi na minimumu in čaka da zasveti lučka, nato dolije 1/2 litra in tera do 30.000....seveda več ali manj na minimumu; nikoli ne bom zastopil takih oseb, ki jim je težko za menjavo olja in filtra dat cca 50e

PS vprašanje, če ni kak nadobudnež, kajti čas počitnic je.....

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: To jul 16, 2019 9:09 pm
Napisal/-a pskoda
Meni so na uradnem servisu rekli, če ne bo avto servisiran na vsakih 15kkm bo šla garancija papa. Govorim za 2.0tdi

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: To jul 16, 2019 10:47 pm
Napisal/-a emozul
Tocno tako.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 17, 2019 6:42 am
Napisal/-a VW T4
Sašo, zakaj bi menjal na 15.000, če je interval 30.000? Pa verjetno ni fural do rdeče lučke ampak je bilo opozorilo, da je olje na minimum.
Tudi sam vozim avto na predpisan interval, oziroma 1x na leto. Ali bo motor zdržal 300.000km me ne briga, pri meni ne bo toliko časa....

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 17, 2019 7:33 am
Napisal/-a vipe5s
30.000 ja, če narediš to v enem letu. Še boljše pa menjati na 15.000, strošek filter in olje, če ne menjaš na pooblaščenem to ni tak strošek.
A ima VW sploh Longlife servise, ali samo Audi (ja, vem da so iste mašine)?

Kar se tiče pa porabe olja, sam moram tudi natočiti nekaj deci na 15.000 pri 1.9 TDI.. kolikor berem po netu jih mora večina pri teh starostih malo pritočiti. Moj ima tudi malo več konjičev dodanih in je treba očitno bolj podmazovati :mrgreen:

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 17, 2019 9:27 am
Napisal/-a emozul
Evo, da bo črno na belem.

https://www.porscheinterauto.net/f/docs ... lus-vw.pdf

Nemčija pa ima na 30tkm.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 17, 2019 9:51 am
Napisal/-a Tattoo-
@emozul: To kar si napisal / prilepil je zastarela informacija (knjižica, ki si jo prilepil je iz februarja 2017)! Od cca. septembra 2018 naprej (MY2019) se stranka pred prevzemom vozila sama odloči ali želi imeti klasični servis (na 15.000 km) ali Long-Life servis (na 30.000 km) in tako se ji tudi skodira računalnik.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 17, 2019 12:26 pm
Napisal/-a mevden
sašo5 je napisal/-a:v Gyoru se delajo vsi 2.0 tdi motorji.......

Komentar na tistega pacienta post prej, ki na 18.000 vozi na minimumu in čaka da zasveti lučka, nato dolije 1/2 litra in tera do 30.000....seveda več ali manj na minimumu; nikoli ne bom zastopil takih oseb, ki jim je težko za menjavo olja in filtra dat cca 50e

PS vprašanje, če ni kak nadobudnež, kajti čas počitnic je.....


Pacient si lahko samo ti, ker ne poznaš ozadja. Avto je od leasing hiše, poslovni najem. Zakaj za vraga bi sam kupoval olje in menjaval na lastne stroške če je v lizingu servisiranje plačano.

Če dajo interval na 30k km, bi predvideval da bo zdrzal tolilo brez dolivanja. Spet ena cvetka od vw. Servis je reku da se držim opozoril na računalniku. Na 30k km je oznanil da je potrebna menjava olja. Na 18k km sem se zapeljal do vw kjer so dolili par deci olja in je bil pol mir.

Fora je pa ta, da se je lučka prižgala ob 8 zvečer, naslednji dan je bila planirana poslovna pot. In zaradi te neumnosti imam sedaj lastno olje v prtljazniku. Pri cca 45k km dolijem par deci in bo dovolj do 60 k km ko je planiran redni servis. Ali pa se bolje. Na 45k km se zapeljem do vw naj malo dolijejo. Itak plača ald, vw pa imam 3 km stran.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 17, 2019 1:42 pm
Napisal/-a Firediver
Naj te potolažim, da ni tako hudo kot Renault tam na začetku tisočletja, ko je nastavil 30.000 in so na veliko turbine dobesedno odžvižgale v večnost...pa se je Renault naredil francoza, da ni nič on kriv.
Zanimivo, takrat je servis na 15.000 ali na 20.000km rešil vse tegobe suicidalnega žvižganja turbin...

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 17, 2019 2:28 pm
Napisal/-a VW T4
še bolj so bili na udaru ojnični ležaji...

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 17, 2019 5:03 pm
Napisal/-a Kristjan123
Firediver je napisal/-a:Naj te potolažim, da ni tako hudo kot Renault tam na začetku tisočletja, ko je nastavil 30.000 in so na veliko turbine dobesedno odžvižgale v večnost...pa se je Renault naredil francoza, da ni nič on kriv.
Zanimivo, takrat je servis na 15.000 ali na 20.000km rešil vse tegobe suicidalnega žvižganja turbin...

Renault se ni naredil francoza ker to ze je :) ce si menjaval kvalitetno olje na 15k in je bil to skoraj buletproof motor. Jih je pa dosti odslo v "vecna lovisca" zaradi predolgega intervala ki je bil neke vrste "marketinski nateg" pri prodaji ko so ti prodajali bucke koliko bos privarceval na servisu zaradi podaljsanega intervala. Koliko privarcujes ko razfuka turbino ali zariba na ojnicnih pa ni nihce povedal.. Drugace zanimivo da imamo par "nemcev" ki celo priznajo da 2.0 TDI spije nekaj olja nekateri celo dolivajo. Nisem navajen take iskrenosti in objektivnosti. Kje ste tisti zagrizeni nemci da ustavite to norijo. Bo se kdo napisal da so Italijani in Francozi v celi zgodovini naredili kak dober motor :)

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 17, 2019 6:02 pm
Napisal/-a void
Jaz še zmeraj čakam da nekdo napiše da so švabi naredili slab motor. Ain't gonna happen. :lol: seveda od fanov, ne tistih ki smo objektivni.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 17, 2019 6:23 pm
Napisal/-a Stumpjumper
Od vaga je šrot prav vse, razen mogoče kakšen prastari TDI.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Če jul 18, 2019 10:17 am
Napisal/-a Firediver
Kristjan123 je napisal/-a:
Firediver je napisal/-a:Naj te potolažim, da ni tako hudo kot Renault tam na začetku tisočletja, ko je nastavil 30.000 in so na veliko turbine dobesedno odžvižgale v večnost...pa se je Renault naredil francoza, da ni nič on kriv.
Zanimivo, takrat je servis na 15.000 ali na 20.000km rešil vse tegobe suicidalnega žvižganja turbin...

Renault se ni naredil francoza ker to ze je :) ce si menjaval kvalitetno olje na 15k in je bil to skoraj buletproof motor. Jih je pa dosti odslo v "vecna lovisca" zaradi predolgega intervala ki je bil neke vrste "marketinski nateg" pri prodaji ko so ti prodajali bucke koliko bos privarceval na servisu zaradi podaljsanega intervala. Koliko privarcujes ko razfuka turbino ali zariba na ojnicnih pa ni nihce povedal.. Drugace zanimivo da imamo par "nemcev" ki celo priznajo da 2.0 TDI spije nekaj olja nekateri celo dolivajo. Nisem navajen take iskrenosti in objektivnosti. Kje ste tisti zagrizeni nemci da ustavite to norijo. Bo se kdo napisal da so Italijani in Francozi v celi zgodovini naredili kak dober motor :)


In izplen te marketinške fore predolgega intervala...je VAG glede tega boljši kot takrat Renault?

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Če jul 18, 2019 10:58 am
Napisal/-a Kristjan123
"Izplen" je zmeraj na strani proizvajalca žal...

Ravno zato so mi smešni ljudje, ki se identificirajo z določeno znamko in požrejo vse kar jim skuhajo potem pa še to brezglavo zagovarjajo.
Imaš par primerov tukaj na forumu se bodo že prepoznali ali pa kar je najbolj žalostno ne...

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Če jul 18, 2019 11:55 am
Napisal/-a Tattoo-
Firediver je napisal/-a:In izplen te marketinške fore predolgega intervala...je VAG glede tega boljši kot takrat Renault?
S podaljšanim servisnim intervalom ni popolnoma nič narobe, če bi se uporabljal samo za namen za katerega je bil zasnovan! Podaljšan servisni interval je OK za nekoga, ki dela ogromno kilometrov in večinoma dolge razdalje (300+ km na dan).

Ker smo pa v Sloveniji, kjer ljudje kupujejo vozila preko svojih finančnih zmožnosti (potem pa zmanjka denarja za normalno vzdrževanje) in se "špara" na vsakem koraku, se pa ljudje seveda z veseljem odločijo za podaljšan servisni interval pa čeprav se vozijo samo od doma do najbližje trgovine in na leto naredijo 10.000 kilometrov. Ker seveda nič ni hujšega, kot pa enkrat na leto plačati 200-300 EUR za redni servis...

VAG je v tem primeru samo toliko boljši, ker se stranka pred prevzemom vozila sama odloči ali želi imeti fiksni servisni interval (na 15.000 km) ali prilagodljiv servisni interval.