Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
4motion
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Sr apr 09, 2008 11:17 am

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a 4motion Ne jan 23, 2011 1:41 pm

Sasqa je napisal/-a:@4motion

Na spodnji povezavi najdeš tabele motorjev, z ozako motorja in letnico, kdaj je bil bil lanisarn v vozila. Nad nekaterimi tabelami je oznaka 2.0 TDI 16V, če svooj motor najdeš v takšni tabeli je definitivno 16V, če pa je nad tabelo samo 2.0 TDI, in je tvoj motor v njej je pa zagotovo 8V. Vseh motorjev pa tako ali tako ni tukaj noter, vsaj tako se mi zdi.

Upam, da ti je kaj pomagalo.

http://www.ersatzteilbox.com/kfz/fitsFor.php?id=66185

Lp
Saša


Hvala Saša...

Ampak OK. BKP motor v nevariantni izvedbi in 4M ga ni..Je samo variant :huh:
Kakorkoli. Motorji so pomoje enaki v 4M ali brez in variant ali limuzina??? Če je enaka oznaka motorja...

LPk
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 2:34 pm
Kraj: Maribor

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a Sasqa Ne jan 23, 2011 1:52 pm

Zdravo

Ja tako je, tudi mojega BPW od Audi Avant A4 Quattro, ga tudi ni pod quattro, ampak na splošno se da razbrati, ali gre za 8V ali 16V. Motorji pa mislim da so enaki, razlika je potem samo v menjalniku, kjer je pri 4M nanj nataknjena še gred, ki povezuje haldex sklopko z zadnjim difom.

BKP je torej po tabelah 16 ventilar.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 10:21 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a LukL Ne jan 23, 2011 2:39 pm

:D my mistake
 
vwafn
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To jan 18, 2011 7:23 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a vwafn To jan 25, 2011 11:07 pm

Uglavnem jaz imam 2.0tdi 16v saj pravim zaenkrat nobenih problemov kaj pa še bo si pa ne upam rečti.
 
yyy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr jan 12, 2011 2:56 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a yyy Pe maj 27, 2011 10:48 pm

Zanima me, ali so kakšne velike razlike med motorjem 2.0 tdi in 1.9 tdi. Baje se 2.0 bolj kvarijo kot 1.9. Pa zanima me še, če se splača vzet 407 z 1.6 hdi motorjem? (enako, če so kakšne večje okvare)...
 
zidco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne mar 07, 2010 11:22 pm

Re:

Napisal/-a zidco To avg 16, 2011 1:56 pm

simply je napisal/-a:Torej 4 nove dize : 5600 EUR

Si prepričan?

obnova 200 eur.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3055
Pridružen: To jul 25, 2006 4:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a joztom To avg 16, 2011 2:13 pm

Ena diza je 834€ na VAGu. Ja a ni zadosti. Drugače pa na ebay po cenejše.
 
Steinkauz
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: To apr 01, 2008 8:36 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a Steinkauz Sr sep 07, 2011 11:12 pm

Sm iskal pa ne najdem.
A kdo ve kakšne motorje imajo Mitsubishi Lancer 2.0 DID
To je v bistvu 2.0 TDI, samo ne vem kakšnega tipa
Torej kej tazga:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5076637&show=1

Pa še jermen/veriga?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4673
Pridružen: Po sep 10, 2007 5:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a sašo5 Če sep 08, 2011 1:05 am

Steinkauz je napisal/-a:Sm iskal pa ne najdem.
A kdo ve kakšne motorje imajo Mitsubishi Lancer 2.0 DID
To je v bistvu 2.0 TDI, samo ne vem kakšnega tipa
Torej kej tazga:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5076637&show=1

Pa še jermen/veriga?

VW-jev, vendar ne novi CR ampak še stari na PD :arrow: jermen (menjava 5 let ali 120.000 t.km.)

Odličen motor, vse prvotne hibe že zdavnaj odpravljene, očitajo mu le glasnost in robustnost, drugače pa za moje pojme BOLJŠI kot novi CR-ji....
 
Steinkauz
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: To apr 01, 2008 8:36 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a Steinkauz Če sep 08, 2011 11:59 am

Aha ok.
Filter trdih delcev DPF verjetno(na žalost) ima?
Al ma to sam ta močna verzija tdija?
Pa EGR?
 
elektrobum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: To feb 05, 2013 4:54 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a elektrobum Pe jul 05, 2019 2:37 pm

Pozdrav,

Sem v kupovanju Volkswagen Golf 2.0 150KM od letnika 2014-2017.
Glede na to ko sem bral stare objave so imeli 2.0 mašine v starejših letnikih kar dosti problemov.
Prosim za priporočila/nasvete.

lp,
 
nejc1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1488
Pridružen: Ne maj 30, 2010 10:39 am

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a nejc1 Pe jul 05, 2019 4:36 pm

Glavno je da najdeš redno servisiran avto s preverljivo zgodovino(torej bo treba verjetno slovenskega poiskat).. Motor je zelo solidna zadeva, je pa tudi dosti odvisno od sreče kako se nastaviš. Če ne bo sreče in bodo znani problemi boš pač vrgel jurja ali dva vanj pa bo šel, saj pri vsaki znamki je lahko isto :D
 
Uporabniški avatar
fantom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 686
Pridružen: Pe jan 01, 2010 6:35 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a fantom Pe jul 05, 2019 8:31 pm

Ti letniki niso vec kriticni. Ti pa priporocam da najdes avto z znano zgodovino (se pravi redno vzdzevan). Ce bo klasicen menjalnik bodi pozoren na vztrajnik. Izogibaj se avtov ki so bili uvozeni iz ita, fra in pa spanije. Srecno pri iskanju in nakupu
 
titanius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 661
Pridružen: Ne jan 17, 2016 10:16 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a titanius Ne jul 07, 2019 4:16 pm

Pozdravljeni,

Imam eno vprašanje. Zasledil sem, da veliko ljudi ima težave z izginjanjem hladilne na 2.0 tdi predvsem VW Passat in Golf. Nisem pa zasledil, da imajo te težave Škoda, Seat ter Audi. Ali Audi vgrajuje druge vodne črpalke? Recimo ne slišim nič o teh težavah na RS Octaviah ali A4,A6.. Edino kar tu beremo o težavah turbine na A6.
 
Uporabniški avatar
D12J12
Novinec
 
Prispevkov: 302
Pridružen: So okt 27, 2012 11:44 pm
Kraj: Kranj

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a D12J12 Ne jul 07, 2019 5:39 pm

Kolega ima na RSki 2015 184km probleme z izginjanjem hladilne. Veliki servis je naredil na cca 80.000km zaradi vodne črpalke, zamenjane so bile tudi cevi od hladilnika zaradi glodavcev, ampak hladilna še vedno izginja neznano kam. Tudi škode niso imune.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7199
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a pskoda Ne jul 07, 2019 6:14 pm

Jaz sem imel leona 184hp letnik 2014 nobenega problema z njim in je bil še čipiran in tudi šparal ga nisem. Kupil sem novega
Lp
 
void
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a void Ne jul 07, 2019 6:16 pm

EGR hladilnik... Voda hladi pline predn gredo nazaj v cilinder, razpoka med komorami omogoča vodo da prebija v vod za povrat plinov in zgori v cilindru. Nikjer ni vidno in tudi ne obstaja test za to.

Tipičn 2.0 TDI problem. cca 400€ je menjava z orginal delom.
 
Uporabniški avatar
emozul
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 26, 2013 1:11 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a emozul Ne jul 07, 2019 7:42 pm

D12J12 je napisal/-a:Kolega ima na RSki 2015 184km probleme z izginjanjem hladilne. Veliki servis je naredil na cca 80.000km zaradi vodne črpalke, zamenjane so bile tudi cevi od hladilnika zaradi glodavcev, ampak hladilna še vedno izginja neznano kam. Tudi škode niso imune.


Imam RS, pa mi hladilna ZAENKRAT ne izginja, so pa drugi problemi, ki sem jih že omenjal. :(
Zanima me, če ima kdo izkušnje z biturbo 240 KM TDI, je kaj bolje?
Mogoče void kakšne izkušnje?
 
void
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a void Ne jul 07, 2019 7:57 pm

Mislim, da je verjetno problem isti, ker je tudi EGR hladilnik verjetno isti? Ne vem, treba bi preverit po VINu kataloško številko.
 
pilon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Pe jun 05, 2009 12:56 pm

Re: 2.0 tdi motorji

Napisal/-a pilon Ne jul 07, 2019 11:30 pm

Tudi Škoda ima težave z izginjanjem hladilne tekočine.

Sem že pisal tukaj pred časom, da mi je na novi oktaviji po cca. 5.000km bila posoda hladilne tekočine prazna. Potem sem do enih 20.000 prevoženih km še parkar malo dolil. Sem jih tudi opomnil na servisu, da se mi to ne zdi ok in so trdili, da je precej pogost pojav pri 2.0 TDI-ju.

No nakar se naenkrat pred 14 dnevi prižge opozorilo temperaturja motorja previsoka, ugasnite motor, števec temperature pa je bil pri 120*C. Avto ima 66.000km prevoženih. In kot prvo (pred asistenco) sem kar na servis poklical, kjer je kar v prvo z nekim otožnim glasom rekel, da je vodna črpalka hin. Sicer je potem še prišel na idejo, da bi se s takim avtom do njega pripeljal, pa sem ga na kr malo manj lep način vprašal, če je še pri zdravi pameti, da se bom jaz z avtom v garanciji in pokvarjeno vodno črpalko sam k njemu vozil. :shock: :shock:

No v glavnem....glede na to, da je na servisu brez da je avto pogledal poznal težavo in res nobeden nadalje ni kje kaj kompliciral, menim, da so jim težave z vodnimi pumpami kr dobro poznane!!!!!!!!! Lahko rečem samo banda!!!!!!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov