Stran 3 od 6

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jan 23, 2011 12:41 pm
Napisal/-a 4motion
Sasqa je napisal/-a:@4motion

Na spodnji povezavi najdeš tabele motorjev, z ozako motorja in letnico, kdaj je bil bil lanisarn v vozila. Nad nekaterimi tabelami je oznaka 2.0 TDI 16V, če svooj motor najdeš v takšni tabeli je definitivno 16V, če pa je nad tabelo samo 2.0 TDI, in je tvoj motor v njej je pa zagotovo 8V. Vseh motorjev pa tako ali tako ni tukaj noter, vsaj tako se mi zdi.

Upam, da ti je kaj pomagalo.

http://www.ersatzteilbox.com/kfz/fitsFor.php?id=66185

Lp
Saša


Hvala Saša...

Ampak OK. BKP motor v nevariantni izvedbi in 4M ga ni..Je samo variant :huh:
Kakorkoli. Motorji so pomoje enaki v 4M ali brez in variant ali limuzina??? Če je enaka oznaka motorja...

LPk

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jan 23, 2011 12:52 pm
Napisal/-a Sasqa
Zdravo

Ja tako je, tudi mojega BPW od Audi Avant A4 Quattro, ga tudi ni pod quattro, ampak na splošno se da razbrati, ali gre za 8V ali 16V. Motorji pa mislim da so enaki, razlika je potem samo v menjalniku, kjer je pri 4M nanj nataknjena še gred, ki povezuje haldex sklopko z zadnjim difom.

BKP je torej po tabelah 16 ventilar.

Lp
Saša

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jan 23, 2011 1:39 pm
Napisal/-a LukL
:D my mistake

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: To jan 25, 2011 10:07 pm
Napisal/-a vwafn
Uglavnem jaz imam 2.0tdi 16v saj pravim zaenkrat nobenih problemov kaj pa še bo si pa ne upam rečti.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Pe maj 27, 2011 9:48 pm
Napisal/-a yyy
Zanima me, ali so kakšne velike razlike med motorjem 2.0 tdi in 1.9 tdi. Baje se 2.0 bolj kvarijo kot 1.9. Pa zanima me še, če se splača vzet 407 z 1.6 hdi motorjem? (enako, če so kakšne večje okvare)...

Re:

Objavljeno: To avg 16, 2011 12:56 pm
Napisal/-a zidco
simply je napisal/-a:Torej 4 nove dize : 5600 EUR

Si prepričan?

obnova 200 eur.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: To avg 16, 2011 1:13 pm
Napisal/-a joztom
Ena diza je 834€ na VAGu. Ja a ni zadosti. Drugače pa na ebay po cenejše.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr sep 07, 2011 10:12 pm
Napisal/-a Steinkauz
Sm iskal pa ne najdem.
A kdo ve kakšne motorje imajo Mitsubishi Lancer 2.0 DID
To je v bistvu 2.0 TDI, samo ne vem kakšnega tipa
Torej kej tazga:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5076637&show=1

Pa še jermen/veriga?

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Če sep 08, 2011 12:05 am
Napisal/-a sašo5
Steinkauz je napisal/-a:Sm iskal pa ne najdem.
A kdo ve kakšne motorje imajo Mitsubishi Lancer 2.0 DID
To je v bistvu 2.0 TDI, samo ne vem kakšnega tipa
Torej kej tazga:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5076637&show=1

Pa še jermen/veriga?

VW-jev, vendar ne novi CR ampak še stari na PD :arrow: jermen (menjava 5 let ali 120.000 t.km.)

Odličen motor, vse prvotne hibe že zdavnaj odpravljene, očitajo mu le glasnost in robustnost, drugače pa za moje pojme BOLJŠI kot novi CR-ji....

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Če sep 08, 2011 10:59 am
Napisal/-a Steinkauz
Aha ok.
Filter trdih delcev DPF verjetno(na žalost) ima?
Al ma to sam ta močna verzija tdija?
Pa EGR?

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Pe jul 05, 2019 1:37 pm
Napisal/-a elektrobum
Pozdrav,

Sem v kupovanju Volkswagen Golf 2.0 150KM od letnika 2014-2017.
Glede na to ko sem bral stare objave so imeli 2.0 mašine v starejših letnikih kar dosti problemov.
Prosim za priporočila/nasvete.

lp,

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Pe jul 05, 2019 3:36 pm
Napisal/-a nejc1
Glavno je da najdeš redno servisiran avto s preverljivo zgodovino(torej bo treba verjetno slovenskega poiskat).. Motor je zelo solidna zadeva, je pa tudi dosti odvisno od sreče kako se nastaviš. Če ne bo sreče in bodo znani problemi boš pač vrgel jurja ali dva vanj pa bo šel, saj pri vsaki znamki je lahko isto :D

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Pe jul 05, 2019 7:31 pm
Napisal/-a fantom
Ti letniki niso vec kriticni. Ti pa priporocam da najdes avto z znano zgodovino (se pravi redno vzdzevan). Ce bo klasicen menjalnik bodi pozoren na vztrajnik. Izogibaj se avtov ki so bili uvozeni iz ita, fra in pa spanije. Srecno pri iskanju in nakupu

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jul 07, 2019 3:16 pm
Napisal/-a titanius
Pozdravljeni,

Imam eno vprašanje. Zasledil sem, da veliko ljudi ima težave z izginjanjem hladilne na 2.0 tdi predvsem VW Passat in Golf. Nisem pa zasledil, da imajo te težave Škoda, Seat ter Audi. Ali Audi vgrajuje druge vodne črpalke? Recimo ne slišim nič o teh težavah na RS Octaviah ali A4,A6.. Edino kar tu beremo o težavah turbine na A6.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jul 07, 2019 4:39 pm
Napisal/-a D12J12
Kolega ima na RSki 2015 184km probleme z izginjanjem hladilne. Veliki servis je naredil na cca 80.000km zaradi vodne črpalke, zamenjane so bile tudi cevi od hladilnika zaradi glodavcev, ampak hladilna še vedno izginja neznano kam. Tudi škode niso imune.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jul 07, 2019 5:14 pm
Napisal/-a pskoda
Jaz sem imel leona 184hp letnik 2014 nobenega problema z njim in je bil še čipiran in tudi šparal ga nisem. Kupil sem novega

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jul 07, 2019 5:16 pm
Napisal/-a void
EGR hladilnik... Voda hladi pline predn gredo nazaj v cilinder, razpoka med komorami omogoča vodo da prebija v vod za povrat plinov in zgori v cilindru. Nikjer ni vidno in tudi ne obstaja test za to.

Tipičn 2.0 TDI problem. cca 400€ je menjava z orginal delom.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jul 07, 2019 6:42 pm
Napisal/-a emozul
D12J12 je napisal/-a:Kolega ima na RSki 2015 184km probleme z izginjanjem hladilne. Veliki servis je naredil na cca 80.000km zaradi vodne črpalke, zamenjane so bile tudi cevi od hladilnika zaradi glodavcev, ampak hladilna še vedno izginja neznano kam. Tudi škode niso imune.


Imam RS, pa mi hladilna ZAENKRAT ne izginja, so pa drugi problemi, ki sem jih že omenjal. :(
Zanima me, če ima kdo izkušnje z biturbo 240 KM TDI, je kaj bolje?
Mogoče void kakšne izkušnje?

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jul 07, 2019 6:57 pm
Napisal/-a void
Mislim, da je verjetno problem isti, ker je tudi EGR hladilnik verjetno isti? Ne vem, treba bi preverit po VINu kataloško številko.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jul 07, 2019 10:30 pm
Napisal/-a pilon
Tudi Škoda ima težave z izginjanjem hladilne tekočine.

Sem že pisal tukaj pred časom, da mi je na novi oktaviji po cca. 5.000km bila posoda hladilne tekočine prazna. Potem sem do enih 20.000 prevoženih km še parkar malo dolil. Sem jih tudi opomnil na servisu, da se mi to ne zdi ok in so trdili, da je precej pogost pojav pri 2.0 TDI-ju.

No nakar se naenkrat pred 14 dnevi prižge opozorilo temperaturja motorja previsoka, ugasnite motor, števec temperature pa je bil pri 120*C. Avto ima 66.000km prevoženih. In kot prvo (pred asistenco) sem kar na servis poklical, kjer je kar v prvo z nekim otožnim glasom rekel, da je vodna črpalka hin. Sicer je potem še prišel na idejo, da bi se s takim avtom do njega pripeljal, pa sem ga na kr malo manj lep način vprašal, če je še pri zdravi pameti, da se bom jaz z avtom v garanciji in pokvarjeno vodno črpalko sam k njemu vozil. :shock: :shock:

No v glavnem....glede na to, da je na servisu brez da je avto pogledal poznal težavo in res nobeden nadalje ni kje kaj kompliciral, menim, da so jim težave z vodnimi pumpami kr dobro poznane!!!!!!!!! Lahko rečem samo banda!!!!!!