Stran 4 od 6

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 10, 2019 2:09 pm
Napisal/-a lotko
Ker je ravno govora o hladilni tekočini, me zanima kaj pravite, da bi lahko bilo narobe z motorjem, da se v ekspanzijski posodi za moje pojme ustvari preveč pritiska, tako da ko odpreš pokrovček hoče ven stečt? Pritisk se ustvarja vedno, ampak po malce daljši in agresivni vožnji je ta še večji in takrat, če odpreš pokrov steče skoraj liter hladilne ven? Olja ni v posodi, nivo olja v motorju je vredu, greje se ne. Enkrat se je prižgala opozorilna lučka za hladilno, doliti je bilo potrebno cca 3-4 dcl. Po tem sem večkrat kontroliral nivo v posodi in opazil kapljice pod ekspanzijsko posodo, zato sem prepričan, da jo vrže ven na posodi, verjetno nekje spodaj, ker pokrov ni bil moker. Sprašujem se (po najboljšem scenariju) ali je morda ekspanzijska fuč, ali pokrov le te? Opazoval sem tudi kaj se dogaja v prostem teku motorja pri hladnem avtomobilu. V ekspanzijski ni bilo opaziti mehurčkov, se je pa nivo hladilne povečeval, skupaj s temperaturo motorja, tako da je zrastel iz malo nad min (hladen), krepko nad max. že v prostem teku. Motor 2.0 TDI 150 ps.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 10, 2019 2:20 pm
Napisal/-a LaMike
Prvo zamenjaj črpalko hladilne tekočine. Če ne bo bolje, glava motorja.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 10, 2019 2:29 pm
Napisal/-a lotko
Najprej bom dal glavni servis, tako in tako je že blizu po km, bomo videli kaj bo po tem.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 10, 2019 4:37 pm
Napisal/-a emozul
pilon je napisal/-a:Tudi Škoda ima težave z izginjanjem hladilne tekočine.

Sem že pisal tukaj pred časom, da mi je na novi oktaviji po cca. 5.000km bila posoda hladilne tekočine prazna. Potem sem do enih 20.000 prevoženih km še parkar malo dolil. Sem jih tudi opomnil na servisu, da se mi to ne zdi ok in so trdili, da je precej pogost pojav pri 2.0 TDI-ju.

No nakar se naenkrat pred 14 dnevi prižge opozorilo temperaturja motorja previsoka, ugasnite motor, števec temperature pa je bil pri 120*C. Avto ima 66.000km prevoženih. In kot prvo (pred asistenco) sem kar na servis poklical, kjer je kar v prvo z nekim otožnim glasom rekel, da je vodna črpalka hin. Sicer je potem še prišel na idejo, da bi se s takim avtom do njega pripeljal, pa sem ga na kr malo manj lep način vprašal, če je še pri zdravi pameti, da se bom jaz z avtom v garanciji in pokvarjeno vodno črpalko sam k njemu vozil. :shock: :shock:

No v glavnem....glede na to, da je na servisu brez da je avto pogledal poznal težavo in res nobeden nadalje ni kje kaj kompliciral, menim, da so jim težave z vodnimi pumpami kr dobro poznane!!!!!!!!! Lahko rečem samo banda!!!!!!


Pri meni je bilo isto. Nato so mi zamenjali vodno pumpo.

Po oplu, sem sedaj razocaran tudi z wv grupo.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 10, 2019 5:09 pm
Napisal/-a void
Jaz že dolgo govorim, da so tesnila glave oz. nekj v povezavi med glavo in blokom problematični pri 2.0 TDI.
In to že od prvi variant tega motorja. Jaz sem jih vsaj ene 10 že zamenjau in to nekje od 100k do 200k. Pa nisem edini, poznam tudi druge mehanike ki so jih menjaval. Mislim da je pogostost prebite glave malo prevelika, da bi rekel da je to slučajno. 2.0 TDI ma kar veliko šibkih točk kaj se tiče hlajenja -> pumpe, glave/tesnila in EGR hladilniki.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 10, 2019 5:32 pm
Napisal/-a emozul
Pa se to da preventivno zamenjat? Ter koliko stane?

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 10, 2019 6:55 pm
Napisal/-a Ivan36
A ima mogoče glava kake kanale zmanjšne ali pa neobdelane? Podobne težave so imele R5 dizel, spomnite se na Liskota 8) Tesnilo ima luknje glava pa ne!

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 10, 2019 8:10 pm
Napisal/-a motom
lotko je napisal/-a:Ker je ravno govora o hladilni tekočini, me zanima kaj pravite, da bi lahko bilo narobe z motorjem, da se v ekspanzijski posodi za moje pojme ustvari preveč pritiska, tako da ko odpreš pokrovček hoče ven stečt? Pritisk se ustvarja vedno, ampak po malce daljši in agresivni vožnji je ta še večji in takrat, če odpreš pokrov steče skoraj liter hladilne ven? Olja ni v posodi, nivo olja v motorju je vredu, greje se ne. Enkrat se je prižgala opozorilna lučka za hladilno, doliti je bilo potrebno cca 3-4 dcl. Po tem sem večkrat kontroliral nivo v posodi in opazil kapljice pod ekspanzijsko posodo, zato sem prepričan, da jo vrže ven na posodi, verjetno nekje spodaj, ker pokrov ni bil moker. Sprašujem se (po najboljšem scenariju) ali je morda ekspanzijska fuč, ali pokrov le te? Opazoval sem tudi kaj se dogaja v prostem teku motorja pri hladnem avtomobilu. V ekspanzijski ni bilo opaziti mehurčkov, se je pa nivo hladilne povečeval, skupaj s temperaturo motorja, tako da je zrastel iz malo nad min (hladen), krepko nad max. že v prostem teku. Motor 2.0 TDI 150 ps.


Ex.posode se ne odpira vroče. Že ime pove...expanzijska. Če bi kompresija not sekala, bi vrglo vodo ven, brez odpiranja, skozi pokrov ex. ki ima varnostni ventil.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 10, 2019 8:19 pm
Napisal/-a lotko
Saj jo je, tudi samo od sebe, brez da bi odpiral, ampak takrat še nisem vedel kje, dokler nisem ugotovil, da je posoda odspodaj mokra.. Da liter steče ven, ko avto ugasneš in čez nekaj časa odpreš pokrovček, pa tudi ni normalno, sem probal še na drugem avtomobilu, kaj bo naredilo. Nivo vode v ekspanzijski je bil nespremenjen in ko sem odvil pokrov je samo malo pihnilo ven. V glavnem posoda je spodaj mokra, kakor bi puščala, medtem ko na pokrovu posode ni znakov, da bi šla tekočina čez pokrov ven. Zato sem najprej pomislil, da bi bila lahko posoda zanič.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Sr jul 10, 2019 8:51 pm
Napisal/-a void
Prvo kaj lahko nardiš je da zamenjaš posodo in čep. za vsaki slučaj. Ni tako draga. Če bo spet isto, je najverjetneje tesnilo glave.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Če jul 11, 2019 11:36 am
Napisal/-a fantom
Znanec je na svoji RS zamenjal samo pokrovcek od rastezne in od takrat brez problemov

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: So jul 13, 2019 3:55 pm
Napisal/-a Amko_mk6
Kaj pa je dvotaktol in kje se to da kupit?
In obstajajo kakšni drugi adetivi da dam v rezervar za šobe?

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: So jul 13, 2019 6:16 pm
Napisal/-a esem
Dvotaktol je olje za dvotaktne motorje
Reče se aditiv (dodatek) in ne adetiv. O tem je bilo na forumu že precej govora in bi lahko sam malo poiskal, npr tu, išči tudi "antigrippante"

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: So jul 13, 2019 7:02 pm
Napisal/-a avto fan1308
Če misliš so šobe zapacane ali pa misliš, da so odpelji avto na servis in naj jih tam odmontirajo in očistijo. V vseh ostalih primerih ne bo posebnega učinka. Sam pa uporabljam tole: https://www.motornaolja.com/produkt/diz ... ppante-25/
https://www.avtomarkovic.si/izdelek/000 ... -diesel-1l
lp

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jul 14, 2019 4:34 am
Napisal/-a emozul
Pa opazite kaksno razliko, ko to uporabljate, a je to bolj bozji žegen

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jul 14, 2019 6:22 am
Napisal/-a pskoda
Ta čistila operejo tudi stene puš kar je zelo slabo za batne obročke

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jul 14, 2019 10:47 am
Napisal/-a sašo5
če je olje dokaj frišno (tam do cca 5.000km) ni problemema....
Večina uvoženih dizlov je kilometrsko vprašljiva in potem slišiš da kako vse "j**e" pa le 170.000km dejansko 340.000 realnih....pri teh km je pa že v oljčku kr lepa količina nafte in potem zopet slišiš "saj ni nič olja spli na 15.000)......da je pa problem še večji in bolj izražen, pripomore ša servis (menjava olja) na 30.000 :arrow: katastrofa...

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jul 14, 2019 11:21 am
Napisal/-a void
Dizel pri 340k km ima že ponavadi dobr del motorja novega. (šobe, turbina, EGR, DPF, en kup senzorjev, komplet sklopke, včasih tudi odmične, ojnične ležaje in npr. dročniki ventilov itd itd) Tako da je zelo verjetno da je motor z 340k km boljši kot tisti z 170k km pri kateremu se bo sranje šele začelo.

Kaj se pa tiče porabe olja - poraba olja je čisto normalna stvar, če porabe olja ni pomeni ponavadi da se gorivo meša z oljem. Simple as that. Tako da tisti, ki se hvalijo da ne popije nič olja, so navadni nevedneži. Je pa res da vse kaj je več kot npr. 1L na 5000km preveč.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jul 14, 2019 12:18 pm
Napisal/-a emozul
Void, kaksne mas pa ti izkusnje z antigripantte?

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jul 14, 2019 12:21 pm
Napisal/-a PogachnyK
Zakaj je problem, če ne popije nič olja? Ne razumem?

Res star 2.0 hdi ne popije nič olja... Kaj naj vržem mal peska med bate?