Stran 5 od 6

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jul 14, 2019 12:30 pm
Napisal/-a esem
Ker je v olju nafta. Olje seveda pije, a ga nafta sproti nadomešča, zato se zdi kot da ga ne rabi/pije. Seveda to pomeni bistveno slabše mazalne lastnosti (z nafto razredčenega) olja.

Void, kje vse lahko nafta pride do olja in kako sanirat (npr 2.0 HDI)?

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jul 14, 2019 12:43 pm
Napisal/-a PogachnyK
Jah... Potem bodite malo bolj natančni.. Napišite, da je problem, če se meša olje in nafta.... To je za moje laično mnenje popolnoma nekaj drugega...

Saniraš najceneje tako, da kupiš nov avto, ali pa v možganih odmisliš, pa voziš dokler ne crkne...

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jul 14, 2019 2:45 pm
Napisal/-a pskoda
Ah dajte no
Jaz sem kupil novega 2.0tdi in na prvem servisu 15kkm je bil olje na max prav tako na 2, 3 itd in zdaj hočte rečt, da od novega se olje in nafta mešata.

Če se bi to zgodilo bi bilo čedalje več olja in bi šel tudi krepko preko max dokler ne bi nekaj odpovedalo.

So motorji ki ne porabijo "nič" olja oz tako malo, da na šipki ni opazne razlike

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jul 14, 2019 2:47 pm
Napisal/-a Firediver
Kaj pa, če motor sproti popije toliko olja, kolikor se nafte primeša vanj?

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Ne jul 14, 2019 3:57 pm
Napisal/-a void
Dejansko da popije čisto nič ni možno.
Tudi če je motor popolnoma nov in 100% tesni, olje izhlapeva čez oddušek oz. ostane v vsakem primeru zelo tanek sloj olja po vsakem ciklu, ker je nemogoče da bi oljni rinček počistil olje na steni čisto do konca.

Največji del kontaminacije se ponavadi zgodi med regeneracijo DPF-ja.
In sedaj verižna situacija -> motor z 200k km -> šobe so že rahlo iz toleranc -> neidealno izgorevanje -> zdravn pristeješ še da kakšen senzor malo laže -> povečana dimnost -> DPFju se tudi zmanjša prostornina skozi tisoče in tisoče kilometrov zarad negorljivih saj -> zaradi povečane dimnosti se regeneracije izvajajo vse bolj pogosto -> povišana kontaminacija olja.
Zato je recimo tipično pri dizlih, da če ima avto podaljšane intervale na 30k, da ga prvih 10k km ne spije skoraj nič. Potem pa ga spije 2L do 30k km. To je zaradi tega, ker pride do kontaminacije olje in zato povečane porabe. Pravtako olje, ki je kontaminirano z nafto ni toliko odporno na temperaturo -> hitreje izhlapeva -> povišana poraba olja.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Po jul 15, 2019 10:50 am
Napisal/-a Kristjan123
pskoda je napisal/-a:Ah dajte no
Jaz sem kupil novega 2.0tdi in na prvem servisu 15kkm je bil olje na max prav tako na 2, 3 itd in zdaj hočte rečt, da od novega se olje in nafta mešata.

Če se bi to zgodilo bi bilo čedalje več olja in bi šel tudi krepko preko max dokler ne bi nekaj odpovedalo.

So motorji ki ne porabijo "nič" olja oz tako malo, da na šipki ni opazne razlike


Meni od sedaj noben avto ni pil kot bi rekel ti "nič olja". Ampak poraba "nič" ni možna je pa lahko toliko malo da ne opaziš na palčki to je to. Kje je pa tista meja kar je še sprejemljivo pa ... .
Zdaj bodo skočili vsi VW fani ampak to je dejstvo.
Poznam par primerov 1,9TDI ki je načeloma buletproof motor je konkretno pil olje med intervali je bilo potrebno dolivat cca 1 l so pa motorji delali in delajo še danes ...

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Po jul 15, 2019 11:41 am
Napisal/-a PogachnyK
Kako pa motor ve, da mora v olje spustiti ravno toliko dizla, kot porabi olja? To so pa res napredni motorji...

Ne ga srat...

Stari Hiundaji, so vsi po vrsti mel smetano pod pokrovčkom motornega olja, pa to zdaleč še ni pomenilo, da ti je glavo preplozal....

Na olju, ko ga zamenjaš, vidiš ali se ti meša z gorivom, v starem reku, bi rekli, da je olje kot voda... Iz istega razloga nekateri menjajo olje v ROČNEM menjalniku, ker so prepričani, da bo ven pritekla "voda" in potem so čisto razočarani, ker še vedno ne gre v prvo prestavo...

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Po jul 15, 2019 5:46 pm
Napisal/-a pskoda
Kristjan123 je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Ah dajte no
Jaz sem kupil novega 2.0tdi in na prvem servisu 15kkm je bil olje na max prav tako na 2, 3 itd in zdaj hočte rečt, da od novega se olje in nafta mešata.

Če se bi to zgodilo bi bilo čedalje več olja in bi šel tudi krepko preko max dokler ne bi nekaj odpovedalo.

So motorji ki ne porabijo "nič" olja oz tako malo, da na šipki ni opazne razlike


Meni od sedaj noben avto ni pil kot bi rekel ti "nič olja". Ampak poraba "nič" ni možna je pa lahko toliko malo da ne opaziš na palčki to je to. Kje je pa tista meja kar je še sprejemljivo pa ... .
Zdaj bodo skočili vsi VW fani ampak to je dejstvo.
Poznam par primerov 1,9TDI ki je načeloma buletproof motor je konkretno pil olje med intervali je bilo potrebno dolivat cca 1 l so pa motorji delali in delajo še danes ...


Saj sem v zadnjem odstavku napisal.
Zdrav novejši motor ne bo porabil veliko olja oz bo tako malo, da se ne bo opazilo na šipki. Če bi popil 1l olja je zdrav za generalko.
Včasih so bili motorji bolj robustni zdaj je pa vse narejeno bolj v nulo in posledično so novejši motorji bolj občutljivi, če vse ne dela kot bi moralo.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Po jul 15, 2019 7:26 pm
Napisal/-a vuli
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Po jul 15, 2019 7:32 pm
Napisal/-a Stumpjumper
1l olja na koliko km, da je motor za generalko a? Na 100 km? Na 20000 km?

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Po jul 15, 2019 8:07 pm
Napisal/-a void
Jaz poznam folk, ki jim pije 2.0 TDI 1L na 10.000km pri cca 80k km. Se pravi je avto zrel za generalko? ok kul, bom jim zdej javu in se dogovoril za servis. Zihr se bojo strinjali.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Po jul 15, 2019 10:19 pm
Napisal/-a pskoda
Za mene je to zjahan motor ali nekaj omrog njega. Zdaj kje ga žre ne vem.

Če bi še imel tdija bi šel takoj stavit, da bo po 15kkm še vedno olje na max. Jaz sem imel nekaj let ta motor od novega in lahko tukaj govorite, da je 1l na 1kkm normalno. Za mene to ni in dolivat olje do naslednjega intervala sigurno ni normalno

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: Po jul 15, 2019 10:33 pm
Napisal/-a Godward
D5 2003 na 15.000 km dolil deci, pri 340.000 na stevcu, realno neznano.
D5 2010 na 20.000 ne nalijem nic, pri 200.000.

A zdaj ker pa tdi zre olje, je pa to kat naenkrat normalno? Lol, zivljenje je lepo.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: To jul 16, 2019 7:54 am
Napisal/-a fantom
Vsak cisto vsak motor spije oz skuri nekaj olja in ce tega nebi bi bilo z motorjem nekaj narobe.
Drugace pa za dolocene tipe motorjev tudi pise v navodilih za uporabo da je normalno ce motor spije doloceno kolicino olja v dolocenem st prevozenih kilometrov. Primer TSI. Kolicina olja je bila ze bizarna. Stem so se v tovarni elegantno izognilu raznim garancijskim posegom v motor.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: To jul 16, 2019 10:05 am
Napisal/-a Tattoo-
Seveda vsak motor pri svojem delovanju pokuri tudi nekaj olja, ampak pri normalno delujočem motorju to pomeni zanemarljivo količino!

V družini imamo različne motorje različnih proizvajalcev (Peugeot 1.4 HDi / VW 1.9 TDI / VW 2.0 TDI / MB 220 CDI) pa pri nobenem motorju skozi servisni interval ne pokuri toliko olja, da bi ga moral še dodatno dolivati...Mercedes 220 CDI ima na števcu 420.000 km pa med servisnim intervalom pokuri cca. 1-2 deci olja . Res pa da so vsi avti od novega pri hiši in tudi redno servisirani...

To kar nekateri tukaj nabijate (1 liter na 10.000 km) definitivno ni normalno...oziroma je mogoče "normalno" pri zjahanih motorjih z bog ve koliko kilometri! :roll: Navodila za uporabo pa pozabite, ker (pri vseh proizvajalcih) piše, da je poraba olja 1 liter na 1.000 km "normalna"...v bistvu je pa to samo varovalka tovarnam, da se izognejo garancijskih zahtevkom! :|

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: To jul 16, 2019 10:19 am
Napisal/-a xxl
Ne bom bral teme od začetka, ampak službeni Passati leta 2003 1,9 TDI 100 PD , konstantno dolivanje 1 litra od servisa do servisa (15 000 km). Že ob odhodu so nam nastavili liter v prtljažnik. ;)

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: To jul 16, 2019 12:32 pm
Napisal/-a Kristjan123
Evo ugotovili smo da vsi motorji "pojejo-popijejo" nekaj olja zdaj postavit mejo katera količina je še sprejemljiva je pa druga stvar... jaz osebno nisem nikoli dolival pri nobenem avtu ki sem si ga imel.
Sigurno pa ne bi šel delat generalne na motorju, če bi motor imel kompresijo dobro vžigal mrzel in vlekel bi pa moral na interval dolit max 2 l olja je vseeno ceneje 2l olja kot generalka :)

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: To jul 16, 2019 5:58 pm
Napisal/-a void
Fantje, poraba olja je normalna stvar. In ni nič narobe s tem. Motorji so pili olje sedaj in tudi 20 let nazaj. Eni več, drugi manj.

Sploh novejših motorji znajo pit olje, zarad zlajšanih rinčkov in s tem zmanjševanja notranjega trenja. Googlajte ta fenomen, to je design choice.
Če je poraba blizu 0 super, če je poraba 1L na interval je tudi OK. V mehaničnem žargonu je vse kaj je več kot 1L na 5k je preveč.

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: To jul 16, 2019 6:36 pm
Napisal/-a ironmaiden
dekleta :) poraba olja ni normalna stvar. :lol:
Imel sem: škoda favorit, vw polo, seat arosa, suzuki alto, renault clio, xsara picasso, suzuki ignis. Noben ni pil olje, niti malo.
Al sem srečko, pa grem vpisat loto :mrgreen: :mrgreen:

Re: 2.0 tdi motorji

Objavljeno: To jul 16, 2019 7:35 pm
Napisal/-a Kristjan123
Se eden ki kontrira vsem zakonom fizike ..
Ze 100x povedano vsak motor porabi nekaj olja vecina tako malo da tega ne opazis. Si razumel zdaj?