Stran 1 od 1

peugeot 206

Objavljeno: Sr apr 07, 2010 10:07 am
Napisal/-a aeroplane1
Živjo,
imam težavo z peugeot 206. In sicer. Avto v prostem teku nima konstantnih vrtljajev. Vrtljaji vibrirajo od 800 do 1100. Morali pa bi biti ves čas na 900. Ni važno ali je avto ogret ali hladen.
Pred časom sem ga imel na servisu, kjer so zamenjali landa sondo. Po tem je bilo približno tri mesece v redu, nato pa se je ponovno pričela ta težava.
Tudi poraba goriva je precej visoka.
približne meritve v januarju 8,9 l/100 km, februar 8,5 litra, marec 8,6.
V začetku je bila poraba 6,5 litra.
Avto ima prevoženih 85000 km.

Kaj bi bilo lahko narobe? Ali mi lahko priporočite kakšnega mojstra za popravilo.

Objavljeno: Sr apr 07, 2010 10:13 am
Napisal/-a joztom
Ne izdaš tipa motorja. Na 900 obratov ni nobenega motorja.

Objavljeno: Sr apr 07, 2010 10:13 am
Napisal/-a gofra
Govorim sicer cisto na pamet ampak - motorcek prostega teka? Ali pa kaksno tipalo...

LpF

Objavljeno: Sr apr 07, 2010 10:14 am
Napisal/-a aeroplane1
motor je 1.4 16V bencinar

Objavljeno: Sr apr 07, 2010 11:26 am
Napisal/-a Kalos
joztom je napisal/-a:Ne izdaš tipa motorja. Na 900 obratov ni nobenega motorja.


Pojasni...moj je po zamenjavi egr ventila vedno na 900 oz. malenkost manj...

Objavljeno: Sr apr 07, 2010 11:29 am
Napisal/-a joztom
Npr za motor TU3JP je podatek 750 obratov, ampak kdo bi vedel za tip motorja in letnik. Ali tudi dele tako kupujete? Če mrzel slabo vleče in niha štantgas je velikokrat kriv kombinirani senzor pritiska (MAP) in temperature vstopnega zraka. Na sliki št 16.

Objavljeno: Sr apr 07, 2010 11:39 am
Napisal/-a aeroplane1
Takrat, ko motor enakomerno teče v prostem teku, so obrati vedno na 900. Težava namreč ni konstantna. Je pa zelo pogosta. Zanimivo je, da se pogosteje dogaja po daljši vožnji po avtocesti.
Ko se je težava začela dogajati, so na servisu rekli, da je napaka v landa sondi.
Baje so to razbrali iz računalnika.....
Dejte mi predlagat enga v redu serviserja v LJ.

Objavljeno: Sr apr 07, 2010 5:12 pm
Napisal/-a joztom
Jaz serviserja za PSA ne poznam, ker šraufam sam, pa kakorkoli že rata. Od boljših je še Novak Zdravko (Avtonova d.o.o.) pa Toni Jerovšek v Grosupljem. S servisi Peugeot (Claas in ModriLev) pa ne bi kaj rekel, so se mi zamerili na sinovem P307 HDI. Če ne bi poznal mehanika iz Skaručne, ki je našel napako, bi propadel od stroškov.