Stran 1 od 2

Kak vemo če je sklopka že slaba?

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 2:34 pm
Napisal/-a dejcc
Zanima me kako se vidi če je sklopka slaba? V zadnjih dneh sem vozil veliko različnih avtov pa me zanima kako bi vedel, da se ne uštejem spet pri nakupu.

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 2:38 pm
Napisal/-a kljukec
če je zanič potem spodrsava (nihanje obratov pri pospeševanju)
če je slaba ti pa jst neznam svetovati

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 2:47 pm
Napisal/-a dejcc
ja če spodrsava to vem,kaj pa mehka/trda nima veze ne?

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 2:47 pm
Napisal/-a BraaZ
Preveri se lahko tud z speljevanjem brez gasa. Samo rahlo spuščaš sklopko.

Lp Miha

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 2:47 pm
Napisal/-a el_diablo
še jst bi nek vprašal:
ko je hladen je normalno,ko pa se avto segreje se ob pritisku sklopke sliši kot da bi nekaj nekam ružlo-podobno kot bi kaka zajla nekam rajsala,ampak to ni to ker je sklopka hidravlična.zvok prihaja izpod motorja,mogoče košara hin?
avto je polo 1.4tdi.

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 2:50 pm
Napisal/-a pskoda
Če je sklopka mehka ali trda nima veze o obrabi, ampak je važno kdaj prime. Če prime proti koncu je slaba oz diši po zamenjavi

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 2:53 pm
Napisal/-a mevden
najboljši test je da, potegneš ročno, daš v drugo in kao spelješ. če avto ne ugasne je neki narobe. avto mora zadušit in mora ugasnt. to je ok.

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 2:58 pm
Napisal/-a scisco1
Amm pri starem accentu se je slišalo neko kovinsko udarjanje ko je bil avto na miru in sklopka ni bla pritisnjena.
Drgač pa u tretjo, ročno gor in počasi spuščat pedal od sklopke... če avto crkne in ne gre na obrate je ql. Ampak kdo ve za koliko časa :)

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 3:52 pm
Napisal/-a AXioN
scisco1 je napisal/-a:Drgač pa u tretjo, ročno gor in počasi spuščat pedal od sklopke... če avto crkne in ne gre na obrate je ql. Ampak kdo ve za koliko časa :)

Tko nekako bi tudi jst svetoval.

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 4:42 pm
Napisal/-a BBS
scisco1 je napisal/-a:Amm pri starem accentu se je slišalo neko kovinsko udarjanje ko je bil avto na miru in sklopka ni bla pritisnjena.
Drgač pa u tretjo, ročno gor in počasi spuščat pedal od sklopke... če avto crkne in ne gre na obrate je ql. Ampak kdo ve za koliko časa :)


Mislim, da je 3. prestava preveč, 2. je čisto dovolj.

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 4:57 pm
Napisal/-a Mad
Sklopka ni samo izraba lamele včasih je potrebna zamenjava zaradi izrabe vzmeti potisne plošče ali zaradi zloma vzmeti potisne plošče - tudi če ti poje potisni ležaj ni najbolje ... to se dostikrat čuti če avto ob speljevanju potresava - ker del potisne plošče drsi del pa drži in ko speljuješ cuka - zgodilo se je tudi - da so se razsule protivdarne vzmeti na lameli ali celo lamela sama takrat se lahko pojavi kup zvokov preden preneha avto vleči :D

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 5:16 pm
Napisal/-a lisko
Tisto v brzino pa gas je bolj tak....lahko je sklopka pri kraju ampak še vseen dovolj grabi, da bo dala znak dobre sklopke....Lahko prime skoraj na vrhu pa bo še dolgo dobro delala....
Leta 2003 , ko sem kupil rdečo R5 je med samim ogledom vozila iu sklopke prišel rožljati zvok...lastnik je takrat trdil , da je menjal samo lamelo ne pa tudi ležaja...ok kot domačemu mojstru se mi to ni zdelo problematično (bomo menjal ko bo treba). Sklopka je prav nagravžno rožljala v prostem teku, ko si stisnil sklopko pa je potihnilo....Vsak , ki je takrat to slišal je reku da diši po menjavi....a lejga zlomka...vse drugo je odpovedalo v 6tih letih je nabrala prek 150 tisoč....pa je še vedno rožljala. Rožljale so pa vzmeti v njej (šele pred dobrim pol leta ko sem komplet avto razdrl sem ugotovil kaj je rožljalo...lahko pride kdo pogledat kako to zgleda) a sklopka je normalno delala vseh 6 let.

Jeep ima skoraj podobno zgodbo....sklopka prijemlje dokaj na vrhu in dostikrat se je že kadilo iz nje (teren pač dela svoje) ...odpovedla sta oba cilindra hidravlike....sklopka pa po treh letih in 40 tisočih km še vedno dela brez problema....

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 7:01 pm
Napisal/-a dejcc
Torej loterija. Hvala vam, bom pa sprobal tele zadeve.

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 7:10 pm
Napisal/-a mr.ramo
el_diablo je napisal/-a:še jst bi nek vprašal:
ko je hladen je normalno,ko pa se avto segreje se ob pritisku sklopke sliši kot da bi nekaj nekam ružlo-podobno kot bi kaka zajla nekam rajsala,ampak to ni to ker je sklopka hidravlična.zvok prihaja izpod motorja,mogoče košara hin?
avto je polo 1.4tdi.


potisni ležaj bi znau bit ;)

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 7:27 pm
Napisal/-a domen_
dejcc je napisal/-a:Torej loterija. Hvala vam, bom pa sprobal tele zadeve.
Js, ki sem tudi laik in se ne spoznam na te stvari, si te odgovore na forumu potem takole razlagam: ce kupujes avto lahko poskusis tisto stvar z 2. oz. 3. prestavo in ce se stvar odvije tako kot se mora (avto ugasne) potem super, ce pa ne, pa to stejem v minus (morda krivicno - ampak pac nisem strokovnjak in vseh podrobnosti ne znam oceniti, zato raje to sigurnejso pot).

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 7:29 pm
Napisal/-a dejcc
Jaz prvo ocenim občutek na pedalki ampak sem imel dobrega, ampak ko sem v drugi stisno gas do konca (avto ima 160KM) nisem imel časa gledat obratov itd. ker nad 4000 prav butne ko potegne, je pa nekaj zasmrdelo po zažganem zdaj pa nisem prepričan al gume še od prve prestave al se sklopka kuri....

prijema lepo od začekta, menjana je bila lani poleti, ni premehka ni pretrda, pedalka stoji nomralno..nevem

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 7:40 pm
Napisal/-a scisco1
dejcc je napisal/-a:Jaz prvo ocenim občutek na pedalki ampak sem imel dobrega, ampak ko sem v drugi stisno gas do konca (avto ima 160KM) nisem imel časa gledat obratov itd. ker nad 4000 prav butne ko potegne, je pa nekaj zasmrdelo po zažganem zdaj pa nisem prepričan al gume še od prve prestave al se sklopka kuri....

prijema lepo od začekta, menjana je bila lani poleti, ni premehka ni pretrda, pedalka stoji nomralno..nevem


Če je dokazano z računom, da je notr ta sklopka, k je bl lani menjana, potem ti bo zdržala še vsaj naslednjih 100.000 km :)

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 8:39 pm
Napisal/-a Hribo
Pozdravljen
Lahko je zanič samo potisni ležaj kateri ze pušča čudne zvoke pade skupaj ali pa se dolgo ne.Potem lahko je zanič dvomastni vstrajnik katerega čutis ob samem rahlem pritisku na sklopko,če pedal trosi nebo dolgo več.To je ponavadi najbolj drag šport.
Možno je tudi Potisna.plosča,lamela...Imas že nekaj naštetih načinov ugotovitve.
Mi lahko tukaj le debatiramo daleč,...Možno je da neboš ničesar ugotovil bo kot nova in še dolgo delovala lahko pa je zanič za mesec dni...
Vse je odvisno od vožnje prejšnih lasnikov in gdaj bi naj bila menjana,če je bila slučajno in ostalo...
Uspešen nakup.
Lep pozdrav

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 8:39 pm
Napisal/-a LinuxFuter
En test je tudi takšen, da ko si čist na ravnem (ok, lahk je tut mal v hrib), daš v 2. brzino, spustiš gas (in seveda že prej sklopko) in avto mora it naprej, zlo počas, ne sme se ustavt, ne sme cukat (razn mal na začetku).

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 9:18 pm
Napisal/-a esem
LinuxFuter je napisal/-a:En test je tudi takšen, da ko si čist na ravnem (ok, lahk je tut mal v hrib), daš v 2. brzino, spustiš gas (in seveda že prej sklopko) in avto mora it naprej, zlo počas, ne sme se ustavt, ne sme cukat (razn mal na začetku).


S takim testom ugotoviš le, da imaš "stabilen" minimum. To nima nobene zveze s sklopko.