Stran 1 od 2
avto pod niskimi obrati cuka
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 6:26 pm
Napisal/-a cobra11
Imam Renault Thalio 1.4 letnik 2003 z 122 000 prevozenimi. Stvar je sledeča,ko recimo se pripeljem na rondo ko menjam iz 3tje v drugo. ali ko nekdo zavija pa zaviram na prestavljam v nizjo prestavo, vglavnem ko potem speljem pod obrati 2000 ali malo manj avto nenormalno cuka..
Cuka tolko časa dokler ne pride do nekih večjih obratov,meni deluje kot da benzina nima oz kot da enkrat dobi benz drugič mu ga pa kar zmanka. To se dogaja že kaj nekaj časa,vendar je mehanik rekel da je to normalno. Sam vem da ni normalno ker na bivšem Renaul Cliotu 1.4 95 letnik z 170 000km nisem zasledil kaj takšnega.
Zdaj kaj mislite da bi lahko vse bilo krivo?
Kolega mi pravi naj zamenjam svečke čes da bi to znalo bit krivo?
Re: avto pod niskimi obrati cuka
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 6:44 pm
Napisal/-a WMB
cobra11 je napisal/-a:Imam Renault Thalio 1.4 letnik 2003 z 122 000 prevozenimi. Stvar je sledeča,ko recimo se pripeljem na rondo ko menjam iz 3tje v drugo. ali ko nekdo zavija pa zaviram na prestavljam v nizjo prestavo, vglavnem ko potem speljem pod obrati 2000 ali malo manj avto nenormalno cuka..
Cuka tolko časa dokler ne pride do nekih večjih obratov,meni deluje kot da benzina nima oz kot da enkrat dobi benz drugič mu ga pa kar zmanka. To se dogaja že kaj nekaj časa,vendar je mehanik rekel da je to normalno. Sam vem da ni normalno ker na bivšem Renaul Cliotu 1.4 95 letnik z 170 000km nisem zasledil kaj takšnega.
Zdaj kaj mislite da bi lahko vse bilo krivo?
Kolega mi pravi naj zamenjam svečke čes da bi to znalo bit krivo?
Preveri sesalni kolektor, morda je naluknjan in vleče zunanji zrak.
Lahko tudi da ti na senzorju( prostega teka) tam ko imaš cevke za zrak ( podlak) na zavoju pušča...
To je bilo pri meni...pri nizkem gasu je poskakoval....pri polnem plinu pa brez težav
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 7:09 pm
Napisal/-a iro
Mel iste probleme glej v smeri kabli svečke.
Objavljeno: Sr apr 14, 2010 3:38 pm
Napisal/-a cobra11
Torej če je sesalni kolektor se zamastil kako ga sčistit?
Objavljeno: Sr apr 14, 2010 3:41 pm
Napisal/-a Blinder
Pod 3500 rpm itak nimaš kaj vozit

Objavljeno: Sr apr 14, 2010 3:41 pm
Napisal/-a mr.ramo
iro je napisal/-a:glej v smeri kabli svečke.
2x

..pa tud loputo spucej,pa preveri cevke vakuma

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 9:28 am
Napisal/-a Nightcrawler
Svečke, kabli... drugače pa ga raje kdaj pritisni, da se "zlufta"!
Objavljeno: Pe apr 16, 2010 10:07 am
Napisal/-a Crazy Frog
Poskusi svečke menjat. Meni je enako delalo na Golfu 4, po opravljenem drugem velikem servisu in menjavi svečk je bila težava odpravljena.
LP
Objavljeno: Pe apr 16, 2010 10:08 am
Napisal/-a trasher
Imel sem identičen problem na Clio, letnik 2002. Inštalirali so mi sistem na plin in so bile nastavitve lambda sonde nastavljene, da je dajalo prerevno mešanico. Pri nizkih obratih - nekje do 2500 - je avto na trenutke cuknil, kot da bi nenadoma spustil gas in potem spet pospešil. Potem so mi pravilno nastavili lambdo in je problem izginil.
Mogoče je pri tebi tudi kaj v tej smeri - problem z lambda sondo.
Objavljeno: Pe apr 16, 2010 10:18 am
Napisal/-a a4
dovod goriva. 100 oktanca tankaj
Objavljeno: Pe apr 16, 2010 10:49 am
Napisal/-a joztom
3500 so pa po moje visoki obrati, več običajno razen avtoceste nikoli ne rabiš. Zamenjaj sveče, potem raziskuj naprej pri vakum cevkah. Ali bi že kdo povedal, kaj za vraga pri tem Renaultu na loputi spucaš?
Objavljeno: Pe apr 16, 2010 10:55 am
Napisal/-a Pipita
Živjo...imel sem podoben problem pri Cliotu.... ko sem vozil v višji prestavi z manjšo hitrostjo je avto pocukal potem pa ko je dobil normalne obrate je delovalo vse OK. Težava? Ena od svečk je imela preveč skupaj stisnjen jeziček (tam kjer se iskrica dela). Sem zamenjal svečko in avto je deloval popolnoma normalno....tudi pod nizkimi obrati. Je pa res, da tega niso ugotovili nikjer....tudi na pooblaščenem servisu ne....Ko sem izgubil že vse upanje v mehanike je napako odkril in odpravil en mojster na AMZS, z zobotrebcem v ustih...rabil je cca 3 minutke...ostali pa so se matrali in svetovali naj menjam najmanj pol motorja....
Moj nasvet: Zamenjaj svečke...oz jih vsaj preglej....
Objavljeno: Pe apr 16, 2010 11:24 am
Napisal/-a Blinder
joztom je napisal/-a:3500 so pa po moje visoki obrati, več običajno razen avtoceste nikoli ne rabiš. Zamenjaj sveče, potem raziskuj naprej pri vakum cevkah. Ali bi že kdo povedal, kaj za vraga pri tem Renaultu na loputi spucaš?
Ma sej tisto sem se hecal veš

ki vsakič ko nekdo pravi da mu avto pri nizkih obratih cuka mu na forumu rečejo, da je normalno, da itak nimaš kaj pospeševat iz nizkih obratov.
Nič nima da cuka, nisem še vozu avta da bi cukal, pa tut če ga pohodiš v peti iz 1000 rpm...
Objavljeno: Pe apr 16, 2010 11:33 am
Napisal/-a Yuri
Jaz sem imel podoben problem na Leonu, prav tako 1.4, pa smo na koncu prišli do tega, da je loputa za zrak oziroma tisti kanal pač zapacan in se ni prav odpirala. Pol smo pač enostavno opucali in je zadeva laufala normalno naprej. Se mi je pa ponovilo potem še parkrat in vsakič isto.

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 1:43 pm
Napisal/-a joztom
Pri nekaterih avtih je v loputi prigrajen LMM, le-ta se čisti brez dotikanja! Pri Renaultih bencinarjih pa je MAP, ki je na sesalnem kolektorju ali povezan preko cevke. Pomagalo bi čistiti električne lopute, če bi se zatikale ali podobno.
Objavljeno: Pe apr 16, 2010 2:49 pm
Napisal/-a cobra11
Aja pozabil sem še povedat da se mi je zdaj ze parkrat prizgala lučka in ko sem pogledal v navodilih piše da je nekaj povezano z izpušnimi plini...
Sicer to se pojavlja zadnje čase vsake tolko časa ampak vseeno če bi mogoče kaj pomagalo..
Objavljeno: Po apr 19, 2010 10:04 pm
Napisal/-a cobra11
Torej bil danes pri mehaniku,mi je sčistil nek sesalni kolektor al kaj pač je,pa svečke pregledal. Sicer je malo bolšje vendar še vedno tu pa tam cuka. Sem mislu tudi it na računalnik pa mi je pravil avtoelektričar dokler se kaka lučka ne przge na armaturki naj ne hodim tam,ker kao nebi nič našli na računalniku če bi sedaj priklopil.
Drugače mi je pa mehanik rekel da naj probam 100ko tankat enkrat da vidim če bo mogoče kakšna razlika bla.
Objavljeno: Po apr 19, 2010 10:46 pm
Napisal/-a mucek21
vžigalno tuljavo zamenji pa nebo več cukal(cinšpula)
Objavljeno: To apr 20, 2010 1:49 pm
Napisal/-a mr.ramo
cobra11 je napisal/-a: ko sem pogledal v navodilih piše da je nekaj povezano z izpušnimi plini...
pr fotru je bla krivec Lambda Sonda,če se prou spomnem je bla pa una 2.,torej za katalizatorjem ..
Objavljeno: To apr 20, 2010 8:04 pm
Napisal/-a Nightcrawler
Če je vžigalna tuljava avto sploh ne prižge! Je še varjanta v razdelilni kapi, se noter lahko nabere apnenc...