Stran 1 od 1

Poškodba bata

Objavljeno: Po apr 12, 2010 7:05 am
Napisal/-a xsara
Pozdravljeni

Torej zanima me kaj bi lahko povzročilo tako poškodbo na batu ?...........
Avto se je razstavil, ker je bila školjka zanič in pri tem sem razstavil tudi komplet
motor in ugotovil, da je kar v dobrem stanju (glavna gred, odmična gred, ventili, ležaji) razen tega bata, ki ima na zgornjem robu kar hude poškodbe kar nekako "poglodan" zgleda in me zanima, kako je do njih prišlo.
Drugače pa je avto do zadnjega delal normalno, porabil je edino cirka 0,5 litra olja na 1000 kilometrov.
Gre pa se za bat od Fiat Unota 1,4 i.e. turbo.

Hvala, lp

p.s. se oproščam za slabe fotke, so pač narejene z telefonom.........

Objavljeno: Po apr 12, 2010 7:26 am
Napisal/-a _BANDIT_
Kaj pa cilinder? Ima tudi rise tam, kjer je lavfal tale bat?

Objavljeno: Po apr 12, 2010 7:28 am
Napisal/-a xsara
cilinder je v enakem stanju, kot ostali trije, kjer so bati nepoškodovani......

Objavljeno: Po apr 12, 2010 7:28 am
Napisal/-a lexuss
poglej še notr v cilindre v zgorne in dolne mrtve točke hoda bata.

Objavljeno: Po apr 12, 2010 7:31 am
Napisal/-a xsara
lexuss je napisal/-a:poglej še notr v cilindre v zgorne in dolne mrtve točke hoda bata.


videti je uredu, brez težav.

no naj še povem, preden se je motor razstavil sem na vrhu vsakega bata nalil malo bencina, da vidim kompresijo in je na tem cilindru kjer je poškodovan bat bencin hitro stekel mimo bata v karter, pri drugih cilindrih je to trajalo občutno dlje............

Objavljeno: Po apr 12, 2010 7:42 am
Napisal/-a lexuss
je pršlo do erozije in pregrevanja. vzrok je nepravilno izgorevanje v gornji mrtvi točki, možne okvare so okvarjena šoba, znucana svečka.

Objavljeno: Po apr 12, 2010 7:49 am
Napisal/-a xsara
lexuss je napisal/-a:je pršlo do erozije in pregrevanja. vzrok je nepravilno izgorevanje v gornji mrtvi točki, možne okvare so okvarjena šoba, znucana svečka.


možno da so injektorji, svečka pa je bila na tem cilindru sicer mastna ampak v dobrem stanju........zgleda tudi, da so se lastniki pred menoj igrali z prevelikim pritiskom turbine brez menjave regulatorja dovoda goriva ( z močnejšim za večji dotok goriva v injektorje in naprej v komore...........)...

Objavljeno: Po apr 12, 2010 7:58 am
Napisal/-a lexuss
xsara je napisal/-a:
lexuss je napisal/-a:je pršlo do erozije in pregrevanja. vzrok je nepravilno izgorevanje v gornji mrtvi točki, možne okvare so okvarjena šoba, znucana svečka.


možno da so injektorji, svečka pa je bila na tem cilindru sicer mastna ampak v dobrem stanju........zgleda tudi, da so se lastniki pred menoj igrali z prevelikim pritiskom turbine brez menjave regulatorja dovoda goriva ( z močnejšim za večji dotok goriva v injektorje in naprej v komore...........)...

ja če so se igral potem je lahko problem :)

Objavljeno: Po apr 12, 2010 8:07 am
Napisal/-a xsara
jah qu.ac sej veš mladina brez pojma o stvareh kako delujejo in koliko zdržijo, sam gonit na puno to jim je glavno hehehe :D

Objavljeno: Po apr 12, 2010 8:36 pm
Napisal/-a čare
šoba je scala in je ta bat "spralo"

Objavljeno: To apr 13, 2010 5:57 am
Napisal/-a xsara
čare je napisal/-a:šoba je scala in je ta bat "spralo"


verjetno bo res to, kako pa veš, da je šoba zanič?..........

Objavljeno: To apr 13, 2010 8:00 pm
Napisal/-a čare
Daš jih na nek Bosch servis kjer zmerijo pretok.