Stran 1 od 3
DELOVANJE DSG-JA
Objavljeno: Po apr 12, 2010 6:31 pm
Napisal/-a kstelc
Lep pozdrav!
Imam avto z DSG menjalnikom in me zanima, če je normalno, da menjalnik recimo, ko se ustavljam in se peljem približno 10km/h in na novo pritisnem na plin malo cukne....Nevem kako bi to drugače povedal....recimo tako, če je normalno da recimo navadni avtomatski menjalniki nekako bolj gladko delujejo...tudi pri speljevanju recimo navaden avtomatik lepo leze naprej pri DSG-ju pa je občutek kot bi recimo ročnega imel in spuščal sklopko!??Drugače menjalnik kar se samega prestavljana tiče, teče veliko lepše kot drugi avtomatike ker praktično ko menja sploh ne čutišš, da menja in pa tudi zelo zelo hitro zamenja samo tole me pa res zanima, ko se skoraj že ustaviš zakaj malo grše potem to v brzino vrže in pa seveda speljevanje zakaj je takšno kot pač je...
Hvala
Objavljeno: Po apr 12, 2010 7:10 pm
Napisal/-a HaMzO
na kratko ne ni,
počas šparaj za popravilo

Objavljeno: Po apr 12, 2010 7:18 pm
Napisal/-a Patrik_A3
HaMzO je napisal/-a:na kratko ne ni,
počas šparaj za popravilo

uf kak smešno, pokam od smeha ker bo mogoče moral dat dosti € za popravilo

Objavljeno: Po apr 12, 2010 7:23 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Definitivno ni normalno.
Objavljeno: Po apr 12, 2010 7:25 pm
Napisal/-a abbe
a menjalnik je redno servisiran kot zahteva proizvajalec?
Objavljeno: Po apr 12, 2010 7:30 pm
Napisal/-a kstelc
in zakaj je to tako smešno??menjalnik je redno servisiran ja....in kaj bi lahko bilo to narobe???to speljevanje ali to ko ne vrže čisto lepo iz prostega teka v prvo prestavo???drugače menjalnik deluje lepo....samo to kar sem napisal se kdaj pa kdaj naredi da malo cukne....
Objavljeno: Po apr 12, 2010 8:07 pm
Napisal/-a BBoss
a si ziher, da je krivda v menjalniku?
Jaz bi prej rekel, da če je bencinar je problematična kaka vžigalna tuljava, svečke, kabli, če pa je diesel je pa možno, da je treba šobe mal "naučit" lepega vedenja.
Objavljeno: Po apr 12, 2010 8:14 pm
Napisal/-a GiGi1985
Ti menjalniki so zelo dobri menjalniki, in če je res redno servisiran in da nisi ravno grdo delal z njimi, ne bo kar tako crknil. Vzrok tvojih težav ne tiči nujno v DSG lahko je kup drugih težav. Če nimaš znanja pojdi do mehanika, mislim, da bo težava drugje.
srečno,lp
Objavljeno: Po apr 12, 2010 8:40 pm
Napisal/-a kstelc
samo nevem meni se to zdi malenkos samo pač tko sem prašal za kakšno informacijo
Objavljeno: Po apr 12, 2010 10:20 pm
Napisal/-a kstelc
pa naj še povem to, da je to večinoma pri mrzlem avtu in če res nekako(neznam opisati tega) spustiš gas in se res skoraj ustaviš nevem, da avto vrže v prosti tek pa da potem malo bolj "sunkovito" na stopalko stopiš, da nekako malo cukne....drugače ni tega cukanja niti pri speljevanju niti nič....tudi menja in gor in dol vse lepo....in pri grdi in pri lepi vožnji....samo zanimalo me je, če je to drugačno delovanje kot navaden avtomatik ker pri vožnji z njim imam občutek tistega ročnega menjalnika al kako bi rekel...kot sem rekel že recimo ko spelješ, da samo bremzo spustiš se prov čuti kako sklopko spušča oziroma isti občutek kot pri ročnem če bi sklopko spuščal....recimo pri navadnem avtomatiku imam pa čisto drugačen občutek pri teh določenih stvareh...
Objavljeno: Po apr 12, 2010 11:34 pm
Napisal/-a W|zz
Če daš iz N v D in takoj gas (sploh ko je mrzel) je normalno da mal cukne, če maš pa ti neprestano v D, potem pa nobeno cukanje ni normalno.
Odvisno kako močno naj bi bilo cukanje. Če je bolj grobo, potem ni kul, če je pa tko kot da pač potegne avto (oz. kot da bi sklopka prijela, kot opisuješ), potem pa delno je normalno, kar občutim tudi sam in tudi Simply je mensezdi to enkrat omenil. Recimo če boš na gladkem asfaltu, na križišču, da se boš vključeval na cesto, pa da boš zavijal, pa pomožnosti da je mal klančka, je dost možnosti da bo rahlo zavrtel gume v prazno, ker mogoče malenkost nelinearno dodaja gas, glede na stopalko plina..
Sam da ne bo kdo to preveč resno vzel, dokler Simply (upam da nisem zamešal) ni tega enkrat omenil, jaz niti opazil nisem. Pa še to je govora za GTI, torej 200-250 konjev, pri kšnem bolj švoh motorju je to morda 10x manj izrazito, pa itak že pri gtiju ni..
Objavljeno: Po apr 12, 2010 11:44 pm
Napisal/-a HaMzO
Patrik_A3 je napisal/-a:HaMzO je napisal/-a:na kratko ne ni,
počas šparaj za popravilo

uf kak smešno, pokam od smeha ker bo mogoče moral dat dosti € za popravilo

pa saj zato sem mu napisal da počas začne šparat v primeru da bo kej šlo
wizz slišim in premiram da dizli dsg imajo veliko več okvar dsgjev kot gtiji, veliko je primerov, večinoma je elektronika. pri nekaterih tudi mehanska.
kokr si reku iz N v D glih nedajem pogosto pa nevem kako je ampak možno je da mal cukne,
GTI DSG primerki imajo težave sklopke oz ko prestavlja iz 2 v 1 prestavo ali iz prve v 2.
to je mehatronik - matična plošča DSG. če jo v pravem času nezamenjaš ti gre menjalnik po gobe..poznam 3 primere do sedaj.
tko da prjatu če ti cuka med vožnjo pol neverjamem da je to ql

Objavljeno: To apr 13, 2010 1:44 am
Napisal/-a kstelc
ja in kako vem, da jo je treba zamenjati in koliko stane itd...?ker opazil sem samo to napakico kdaj pa kdaj to ni zmeraj, sej pravim možno da kdaj malo preveč gaz stisnemm da se mi to zdi ali kaj jaz vem...drugače kot sem rekel menjalnik deluje super,menja brezhibno in vse...ali pri divjanju v S mode ali na tiptronic če ga imam ali pa v D....tako da nevem kaj bi menjal glede na to da drugače avto pelje dobro...??
Objavljeno: To apr 13, 2010 1:52 am
Napisal/-a kstelc
aja pa še to sem se spomnil...recimo če grem rikverc pa dam vmes ko bremzam v D pa da se še ne ustavim čisto na 0 in sitsnem gas tudi malo cukne....če pa recimo lepo grem v rikverc in se ustavim dam v D(no v D dam lahko že med tedm ko stisnem bremzo seveda) in potem normalno speljem je pa uredu...nevem saj če kdo recimo pozna kacga mehanika za ta menjalnik, ki bi to lahko samo preveril, če se kaj bliža koncu bi bila informacija zelo dobrodošla:Dker menjati nekih stvari, ki stanejo tisoče evrov ravno ne mislim dokler menjalnik dela...
Objavljeno: To apr 13, 2010 1:56 am
Napisal/-a HaMzO
kstelc je napisal/-a:ja in kako vem, da jo je treba zamenjati in koliko stane itd...?ker opazil sem samo to napakico kdaj pa kdaj to ni zmeraj, sej pravim možno da kdaj malo preveč gaz stisnemm da se mi to zdi ali kaj jaz vem...drugače kot sem rekel menjalnik deluje super,menja brezhibno in vse...ali pri divjanju v S mode ali na tiptronic če ga imam ali pa v D....tako da nevem kaj bi menjal glede na to da drugače avto pelje dobro...??
saj ti nisem reku da moraš zdj menjat, ko se ti bo večkrat to dogajalo 4-5x na teden recimo potem bo čaz za menjavo
tudi kolegom se je tako najprej dogajalo ko so jih stiskali se ustavi in buum..pol pride domov. nasledni dan nič in pol spet čez en tedn prav tako..spet...pol je pa šel na AC in tam se je nesrečno kočalo...pravtako drugemu kolegu,
oba sta imela žez 100k km
cena je pa čist odvisna, ta mehatronska plošča je 1300e + delo + kej drugega. če je kompleten dsg pol kr računaj 5k...

Objavljeno: To apr 13, 2010 2:08 am
Napisal/-a kstelc
ja in kaj se jima je dogajalo???drugače nov menjalnik stane 5000 evrov ali malo več mislim, da popravilo težko toliko stane...kolikor jaz vem se obnova avtomatikov oziroma popravila gibljejo nekje okrog 2000evrov odvisno kaj je...zanima me pa najbolj kakor sem že rekel, če se da to na kakšen način ugotoviti v kakšnem stanju je menjalnik itd...oziroma če je kakšen mehanik oziroma kam bi ga lahko peljal, da se to pač pogleda in da mi povejo to pa to bi lahko zamenjal in stvar rešena...
Objavljeno: To apr 13, 2010 9:33 am
Napisal/-a SašoP
Js sm furu Golf 5ko 2.0 TDI DSG pa je tut cuku tko kokr si ti opisu k si se skor ustavu pol pa po gasu, umes ga je mal zatresl. Zdj možno da je to pr useh teh tko, ker mi je reku da mu to že skos dela, men se je pa čudn zdel da tko cuka, ker pr drugih avtomatikih nism tega opazu...
Objavljeno: To apr 13, 2010 10:55 am
Napisal/-a kstelc
hvala...zgleda da zaradi večjega navora malo bolj surovito deluje v prvi prestavi recimo....mislim verjetno med bencinarjem in dizlom je razlika, ker tudi prej ko sem imel a6 2.5 tdi tiptronic je čisto drugače deluje kot pa kolegov isti avto samo 2.4 bencinar....nebom sedaj pametoval samo pač moje mnenje je takšno, da lahko da malo drugače dela....razlike v samem navoru pa mislim, da je nekaj čez 100Nm(sploh pri meni, ki je čipan in ga ima tam nekje 400Nm) kar pa niti ni tako malo...
Objavljeno: To apr 13, 2010 11:31 am
Napisal/-a W|zz
kstelc je napisal/-a:aja pa še to sem se spomnil...recimo če grem rikverc pa dam vmes ko bremzam v D pa da se še ne ustavim čisto na 0 in sitsnem gas tudi malo cukne....
wtf. Zakaj bi ti med vožnjo v rikverc, dajal v D pa po gasu? Nima veze če greš počasi, to se pač ne dela, če hočeš ohranit menjalnik..
Objavljeno: To apr 13, 2010 11:55 am
Napisal/-a kstelc
ja to sem mislill to recimo če se na hitro obračaš pa da malo preden se ustaviš(ko še malo lezeš nazaj) da daš v D in pač spelješ