Stran 1 od 2

škoda octavia,regulator tlaka turbine

Objavljeno: Sr apr 14, 2010 7:09 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!
Torej Octavia l 98 1.9 TDI 90 KM AGR motor,problem je sledeč pri normalni voznji je avto vrglo v t.i. zasilni program ,čez čas pa je ostal v tem zasilnem programu,bil pa je menjan regulator tlaka turbine pa je še kar isto.
Kakšne ideje,izkušnje dobrodošle :)

LP

Objavljeno: Sr apr 14, 2010 10:30 pm
Napisal/-a cd_rw
Preveri tlačne cevi od turbine do ic-ja, poglej na računalniku zakaj ti izkljaplja (vrže v zasilni način) ali zaradi previsokega ali zaradi prenizkega tlaka. Lahk je tut nov senzor zanič, tut to je možno...

Objavljeno: Če apr 15, 2010 5:40 am
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!
Cevi so bile menjane ,tudi potlačne cevke so bile menjane,turbina je bila obnovljena cca eno leto nazaj,z tem novim regulatorjem je malo razlike,avto se malo boljše pelje vendar še ni kot bi moralo biti.

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 3:01 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!

Ker vidim,da je tema dokaj nezanimiva :) oz. eksotična,bom še malo zagnjavo ali je mozno,da je tlačni senzor na sesalni cevi lahko kriv za to situacijo?

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 8:22 pm
Napisal/-a abbe
da.
kaj pokaze tester?

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 8:40 pm
Napisal/-a čare
Pri VW-jih so krivci za te stvari ponavadi luftmeser ali ventil za krmiljenje turbine ali MAP senzor.

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 9:30 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!
Hja najnovejša napaka ki jo je tester "ugotovil"je ta ventil na sesalni cevi :!: ,pred menjavo regulatorja pa tester ni pokazal nič,bil je menjan tudi ze LMM,nastavljen vzig,pregledane so bile dize,zmerjena je bila kompresija,tak da...

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 9:41 pm
Napisal/-a primozek68
...tak, da maš nesposobnega mehanika! Pika.

Vsepovprek ti znam tud jest menjat. Treba je met pravo orodje, ga znat uporabljat, znat iskat napake, se it peljat s priklj. testerjem, znat brati parametre, itd, itd.

Osebno sem bil najbolj zadovoljen z RSR, brez veze, da opisujem postopek, avto se diagnosticira, napaka najdena in odpravljena...

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 9:56 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!
Primozek68,hvala za tvoj strokovni odgovor,zelo mi je v pomoč :D

Objavljeno: Pe apr 16, 2010 10:10 pm
Napisal/-a primozek68
Kakršno vprašanje, tak odgovor. :!:

Objavljeno: Po maj 17, 2010 7:22 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pzdravljeni!

Torej napaka še po dveh mesecih ni odpravljena,avto je bil na dveh bosch servish,ter pooblaščenem servisu,kjer niso ugotovili napake.Na diesel servisu "sumijo"nek elektro magnetni ventil na bosch pumpi,na škoda servisu so pa predlagali,da bi sneli glavo motorja,ker naj bi se v kanalih glave nabrale saje.

Zdaj pa jaz vas vprašam ali je ze kdo imel kdo izkušnje s čim podobnim?

LP

Objavljeno: Po maj 17, 2010 7:30 pm
Napisal/-a LinuxFuter
Ste preverili, če se lopatice variabilne turbine premikajo prosto, ali so se zataknile?

Objavljeno: Po maj 17, 2010 8:16 pm
Napisal/-a Svizec:)
Ja turbina je bila sneta očiščena skupaj s sesalnim kolektorjem ter EGR-jem

Objavljeno: To maj 18, 2010 8:15 pm
Napisal/-a cd_rw
MAP senzor, sam bi ti moglo javit na računalniku, katero napako ti izpiše, ko ga prklopiš na tester?
A tut ko zalaufaš avto je ta že takoj v zasilnem programu, al ti preklopi pol ko se že peleš?

Objavljeno: To maj 18, 2010 9:31 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!

Ja tudi MAP senzor je bil menjan,bil je menjan,pa tudi glavni računalnik,po menjavi rač. je pričel javlati napaki: 00553 ter 00575,turbina deluje odlično,LMM pa prav tako.
Avto je skoz v zasilnem programu,ne sveti pa nobena lučka

LP

Objavljeno: Pe maj 21, 2010 8:02 pm
Napisal/-a cd_rw
Svizec:) je napisal/-a:Pozdravljeni!

Ja tudi MAP senzor je bil menjan,bil je menjan,pa tudi glavni računalnik,po menjavi rač. je pričel javlati napaki: 00553 ter 00575,turbina deluje odlično,LMM pa prav tako.
Avto je skoz v zasilnem programu,ne sveti pa nobena lučka

LP

Zaka si pa menju glavni računalnik? Ali so vsi konektorji uštekani... Pa tut kako veš, da turbina deluje dobro, če maš avto v zasilnem prg. ?? Preglej še vakumske cevke. Lahk je pa tut nov MAP senzor zanič, je tut možno. Men je nov odpovedu po dobremu mescu (neoriginalni), tako da je potrebno bilo menjat...

Objavljeno: Pe maj 21, 2010 8:57 pm
Napisal/-a Mgajvr
svizec pridruži se nam na http://www.skoda-team.com/forum/
in mogoče ti bodo znal fantje pomagat bolje kot tvoji mehaniki.
vidim pa da se tut tukaj fantje trudijo pomagat.
še enkrat DOBRO preveri vse cevke, dovode, konektorje...
lahko je težava v dotrajani cevki ki je preperela, pa sploh ne opaziš.

Objavljeno: So maj 22, 2010 4:12 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdrav!

Ti senzorji in računalnik,so bili menjani iz drugega avta(ki dela),cevke so ble vse menjane.Po meritvah na Bosch servisu turbina dela brez posebnosti,drugače je pa avti skozi v zasilnem programu.

Objavljeno: So maj 22, 2010 8:55 pm
Napisal/-a čare
Pelji na RSR tam so pomagali že veliko VW-jem in da ne bi slučajno komu dovolil da snema glavo,ker tam not ne bojo našli nič!!Kolektor ste očistili,LMM in MAP praviš da sta OK Bypass loputa na turbini se premika ali je zaštekana??Edino čudn se mi zdi kako veste da turbina normalno deluje če je avto stalno v zasilnem programu in če je v zasilnem potem ne fila dovolj.

Objavljeno: So maj 22, 2010 9:14 pm
Napisal/-a Mgajvr
pri moji škodi je bila okvara na LMMju, pa jo tester nikakor ni zaznal. samo avto ni delal nikakor. popravljali so mi pa fantje iz avtoelektronika.si iz črnuč. hitro in korektno