Stran 1 od 1
PEUGEOT 307hdi abgassystem defekt nujno!!!
Objavljeno: Če apr 15, 2010 3:48 pm
Napisal/-a mojca307
peugeot letnik 2004 307hdi 2.0 100KW 136KM, na stevcu kaze 90000 prevozenih km ampak mozno da niso realni. Sporoča napako izpušnega sistema,zraven tega avto zelo cuka pri 1500 do 2000 obratov in zmanjšala se je moč motorja. Mehaniki mi pravijo naj menjam turbokompresor ampak ce je zaj to res potrebno vprasam vas za nasvet.

Objavljeno: Če apr 15, 2010 5:00 pm
Napisal/-a carloabarth
Ali ima filter trdih delcev?
Objavljeno: Če apr 15, 2010 5:52 pm
Napisal/-a mojca307
carloabarth je napisal/-a:Ali ima filter trdih delcev?
ja mislim da ima ce je letnik 2004 in uvoz
Re: PEUGEOT 307hdi abgassystem defekt nujno!!!
Objavljeno: Če apr 15, 2010 6:28 pm
Napisal/-a nevermind
mojca307 je napisal/-a:peugeot letnik 2004 307hdi 2.0 100KW 136KM, na stevcu kaze 90000 prevozenih km ampak mozno da niso realni. Sporoča napako izpušnega sistema,zraven tega avto zelo cuka pri 1500 do 2000 obratov in zmanjšala se je moč motorja.
Mehaniki mi pravijo naj menjam turbokompresor ampak ce je zaj to res potrebno vprasam vas za nasvet.

Nekateri mehaniki radi govorijo na pamet in nategujejo. Bodi pozorna!
Objavljeno: Če apr 15, 2010 6:33 pm
Napisal/-a gusti85
Pelji ga na diesel servis Jelen v Gomilsko če imaš to možnost. Tam dejansko znajo kaj pošravfat in kaj preverijo in ne menjajo stvari kar tako na pamet. Pa prej se najavi da prideš.
Objavljeno: Če apr 15, 2010 7:06 pm
Napisal/-a LukL
katalizator, ali lambda sonda... stadardna napaka
Objavljeno: Če apr 15, 2010 8:28 pm
Napisal/-a carloabarth
mojca307 je napisal/-a:carloabarth je napisal/-a:Ali ima filter trdih delcev?
ja mislim da ima ce je letnik 2004 in uvoz
Zelo možno je da je zabasan in ga je potrebno čistiti ali pa celo zamenjati, obstaja pa tudi možnost, da se ga sname dol.
Objavljeno: Če apr 15, 2010 11:39 pm
Napisal/-a Fan
LukL je napisal/-a:katalizator, ali lambda sonda... stadardna napaka
Pozdravljeni
V koliko imate možnost, priključite vozilo na tester, takoj boste bližje okvari.
Lep pozdrav
Objavljeno: Pe apr 16, 2010 7:05 am
Napisal/-a antonio
Enak avto, enak motor, enaki kilometri, enak problem, avto pa je bil uvožen iz italije.
To se mi je zgodilo približno leto pa pol nazaj in ko smo zrihtali mam mir.
Torej najprej so mi čistili fap filrer, ni pomagalo.
Potem so 10 dni iskali napako na EGR ventilu in ga tudi menjali, nič bolje.
Nato sem mel avto še en teden na servisu in nevem kaj so glih pečeli vendar sem moral zamenjati še "akumulator" in na novo naložiti računalnik, nič bolje.
To je blo vse na uradnih servisih in celo na treh. Strošek okoli 300 eur za nič.
Potem pa peljal avto do enega popoldanca, priklopil na računalnik in v petih minutah ugotovil da nek senzor podtlaka na turbini pošilja napačne podatke in tako meša vse ostale stvari, ki pa so pomembne za delovanje motorja.
Tako so se zamenjali vsi neki senzorji na turbini (nisem glih nek strolovnjak tako da je vse povedano bol po domače), sama turbina pa je bila čisto uredu in je ni blo potrebno menjati.
Drugače pa mehanik, ki mi je to popravljal, rekel, da na uradnih sevisih običajno ne menjajo samo teh senzorjev ampak kar celo turbino.
In strošek popravila 210eur
Upam da kej pomaga
Lp.
Objavljeno: Pe apr 16, 2010 2:12 pm
Napisal/-a mojca307
antonio je napisal/-a:Enak avto, enak motor, enaki kilometri, enak problem, avto pa je bil uvožen iz italije.
To se mi je zgodilo približno leto pa pol nazaj in ko smo zrihtali mam mir.
Torej najprej so mi čistili fap filrer, ni pomagalo.
Potem so 10 dni iskali napako na EGR ventilu in ga tudi menjali, nič bolje.
Nato sem mel avto še en teden na servisu in nevem kaj so glih pečeli vendar sem moral zamenjati še "akumulator" in na novo naložiti računalnik, nič bolje.
To je blo vse na uradnih servisih in celo na treh. Strošek okoli 300 eur za nič.
Potem pa peljal avto do enega popoldanca, priklopil na računalnik in v petih minutah ugotovil da nek senzor podtlaka na turbini pošilja napačne podatke in tako meša vse ostale stvari, ki pa so pomembne za delovanje motorja.
Tako so se zamenjali vsi neki senzorji na turbini (nisem glih nek strolovnjak tako da je vse povedano bol po domače), sama turbina pa je bila čisto uredu in je ni blo potrebno menjati.
Drugače pa mehanik, ki mi je to popravljal, rekel, da na uradnih sevisih običajno ne menjajo samo teh senzorjev ampak kar celo turbino.
In strošek popravila 210eur
Upam da kej pomaga
Lp.
hvala za nasvet!!