Stran 1 od 1
megan-zadnje zavore primejo bolj.
Objavljeno: Če apr 15, 2010 7:20 pm
Napisal/-a šskubin
Imam megana 1.9 d letnik 98.
Pri močnejšem zaviranju primejo zadnje zavore več kot prve,
tako da zadnji konec kar malo odnese.
Ne vem a je kriva pumpa ali kaj drugega?
Objavljeno: Če apr 15, 2010 9:05 pm
Napisal/-a lisko
Sklepam da avto nima ABS-a. Če nima zadnjega omejevalca zavorne moči, potem ima v cilidrih (v paknah) sistem za uravnavanje moči. Če so li ti zamenjani za neoriginal potem zavore primejo neprimerno bolj kot bi morale.
Si menjal zadnje cilidrčke ali pa si kupil avto in ne veš če so bili že kdaj prej menjani?
Objavljeno: Pe apr 16, 2010 2:01 pm
Napisal/-a šskubin
Avto sem res kupil pred kratkim in nima abs.Zadaj na sredini ima pa eno škatlico iz katere gredo štiri cevi na zavore in to je verjetno omejevalec,ki bi bil verjetno za zamenjat?
Objavljeno: So apr 17, 2010 3:23 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Omejevalec zavornega učinka se lahko nastavlja.
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne apr 18, 2010 8:07 am
Napisal/-a šskubin
To bo verjetno kar problem nastavit brez merilnih valjev zavor ali se da tudi brez?
Objavljeno: Ne apr 18, 2010 10:49 am
Napisal/-a Cash
Tudi jaz imam Renaulta, vendar Scenica (ki pa je prav tako Megane-Scenic) in mi ravno tako primejo zadnje zavore preveč. Kupil sem ga pred kratkim in ko je bil sneg na cesti, sem se prav bal zavirat, ker so mi zadnje gume stalno blokirale in me je zanašalo... Kje bi se dalo to naštimat, da zadnje primejo manj?
Hvala
Objavljeno: Ne apr 18, 2010 4:31 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Regulator zadnjih zavor se nastavlja:
- ko je čisto zaprt ima 1o% pretočnost
- ko je čisto odprt ima 100% pretočnost
Potrebno ga je nastaviti na 35% pretočnost, torej se pomeri hod od minimuma do maximuma in izračuna ( hod je odvisen od tipa do tipa vozila )
To si lahko nastavite sami, vaš mojster/mehanik ali vsak zavorni servis.
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne apr 18, 2010 5:56 pm
Napisal/-a lisko
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Regulator zadnjih zavor se nastavlja:
- ko je čisto zaprt ima 1o% pretočnost
- ko je čisto odprt ima 100% pretočnost
Potrebno ga je nastaviti na 35% pretočnost, torej se pomeri hod od minimuma do maximuma in izračuna ( hod je odvisen od tipa do tipa vozila )
To si lahko nastavite sami, vaš mojster/mehanik ali vsak zavorni servis.
Lep pozdrav
KAj pa če nima regulatorja? R5 recimo....Ne rabim dosti stisnit zavore pa zadnje blokirajo. Cilindrčki so novi.
Objavljeno: Ne apr 18, 2010 6:14 pm
Napisal/-a Cash
Kje pa je ta regulator Fan?
Objavljeno: Po apr 19, 2010 10:16 pm
Napisal/-a šskubin
Danes sem zapeljal auto na jamo in se malo posvetil temu regulatorju. Nameščen je nekje na sredini med zadnjimi kolesi in na regulatorju nisem opazil tega vijaka ampak nekakšen uzvod in vzmet,ki se verjetno samo uravnava in to je bilo zarjavelo!
Malo sem očistil pošprical z wd40 in premikal ta utvod.Sedaj primejo zavore normalno.
Hvala za pomoč!
Objavljeno: To apr 20, 2010 8:54 pm
Napisal/-a Cash
No šskubin, hvala za odgovor...bom tudi jaz pogledal..
Objavljeno: Sr apr 21, 2010 9:20 pm
Napisal/-a Fan
lisko je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Regulator zadnjih zavor se nastavlja:
- ko je čisto zaprt ima 1o% pretočnost
- ko je čisto odprt ima 100% pretočnost
Potrebno ga je nastaviti na 35% pretočnost, torej se pomeri hod od minimuma do maximuma in izračuna ( hod je odvisen od tipa do tipa vozila )
To si lahko nastavite sami, vaš mojster/mehanik ali vsak zavorni servis.
Lep pozdrav
KAj pa če nima regulatorja? R5 recimo....Ne rabim dosti stisnit zavore pa zadnje blokirajo. Cilindrčki so novi.
Pozdravljeni
Renaul 5 ima zadaj v zavornih batkih vgrajen regulator zavornega učinka. Torej v koliko so vgrajeni zavorni cilindri novi in predvidevam da so original ali TRW/Lucas ( vse ostalo je škart ), se je potrebno posvetiti materialu ( trdota ) zavornih oblog in sprednjih zavornih ploščic.
Lep pozdrav