Stran 1 od 1
Laguna 2000, vžigalna tuljava, ali ... ?
Objavljeno: Po apr 19, 2010 9:54 pm
Napisal/-a smeagle
Pozdravljeni!
imam Laguno letnik 2000, 1.8 16V. Danes mi je kar naenkrat med vožnjo motor začel delati kot traktor. glasen in nobene prožnosti...
imam 4 vžigalne tuljave, izklapljal sem vako posebej. ko sem snel 2. in 3. tuljavo je avto dokončno crknil (torej sta dobri), ko pa sem snel konektor s 1. ali 4. tuljave pa je avto delal brez kakršnekoli spremembe.
med seboj sem zamenjal tudi 3. (kot kaže dobro tuljavo) s 4. (naj bi bila zanič) in napaka se ni preselila na tretjo svečko. torej naj bi bile tudi tuljave dobre!? svečk nisem še menjal, ker nimam primernega orodja...
verjetno je zelo malo možnosti, da bi crknili dve svečki naenkrat?! potem sem začel razmišljati, ali je možno da sem se skoraj eno leto vozil z eno pokvarjeno svečko oziroma tuljavo?! avto je je v mirnem teku vedno nekoliko vibriral, pri 120-130km/H pa je dosegel že 4000obr/min, kar se mi je zdelo nekoliko veliko... ima tukaj kdo kaj izkušenj?
je možno da imam probleme z računalnikom (elektroniko)? varovalka bi bila verjetno za vse tuljave ena sama? sicer pa varovalke za tuljave niti nisem našel... Jutri grem še k mehaniku zamenjati svečke, potem pa mi verjetno ostane le še uradni servis...?pomagajte prosim...

Re: Laguna 2000, vžigalna tuljava, ali ... ?
Objavljeno: Po apr 19, 2010 10:47 pm
Napisal/-a WMB
Glede hitrosti in obratov ti lahko povem daje to čisto ok.... edino v primeru da bi imel skurjeno sklopko ali uničen menjalnik bi bilo to možno...z vsem ostalim pa to nima veze...se pravi hitrost je pogojena s prestavo in obrati...
Re: Laguna 2000, vžigalna tuljava, ali ... ?
Objavljeno: Po apr 19, 2010 10:53 pm
Napisal/-a smeagle
WMB je napisal/-a:Glede hitrosti in obratov ti lahko povem daje to čisto ok.... edino v primeru da bi imel skurjeno sklopko ali uničen menjalnik bi bilo to možno...z vsem ostalim pa to nima veze...se pravi hitrost je pogojena s prestavo in obrati...
kako nima veze? če ima motor zaradi pokvarjene svečke ali tuljave posledično manj moči, to verjetno pomeni da potrebuješ več goriva, več obratov, za določeno hitrost, kot si ga potreboval z zdravo tuljavo oziroma svečko. je tako? ne vem, nisem mehanik, tako sem razmišljal...
Objavljeno: To apr 20, 2010 6:14 am
Napisal/-a kamal
Če ima tvoj model računalnik Sirius 32 je verjetno okvara na računalniku. Se pa zgodi ravno to kar si opisal, da motor dela samo po dveh celindrih. Svečke lahko ravno tako sprobaš, če dajo iskro.
Preostanejo ti tako samo še kabli (od računalnika do tuljav), kar je malo verjetno. Pri tem računalniku je to pogosta okvara zaradi vode, ki pride v notranjost računalnika.
Objavljeno: To apr 20, 2010 6:42 am
Napisal/-a smeagle
in kdo v ljubljani bi to najhitreje oziroma najceneje popravil?
Objavljeno: To apr 20, 2010 8:00 am
Napisal/-a joztom
Kakšen avtoelektričar, čeprav se v primeru sveč radi podajajo eden drugemu. Izgleda je šla ena cinšpula. Če ne boš zrihtal, ti bo šel motor po gobe zaradi izpiranja mazanja, obenem katalizator. Je pa težko kaj več reči, ker ne poveš ne tipa motorja, ne modela iz VIN tablice. Izgleda, da je F4P760 motor. Za tega je v Anetu cinšpula 40€. Zamenjaj sveče in to daj prave vrednosti. Šele potem modrujte o računalniku ipd. Pa še kakšen odpad obišči za dele, če je res kaj večjega.
Objavljeno: To apr 20, 2010 8:14 am
Napisal/-a smeagle
joztom, kot sem že napisal, cinšpule sem med seboj zamenjal, pa se napaka ni preselila na drug cilinder, vendar bi se po vsej logiki morala...? zdaj je avto pri mehaniku, da mi zamenja svečke, jaz nimam primernega orodja, ker so pregloboko...
Objavljeno: To apr 20, 2010 8:47 am
Napisal/-a joztom
Ker je izgleda samo en določen cilinder v igri, je lahko samo sveča, lahko pa kaj z ventili in samo delno spušča kompresijo. Težko pa si zamišljam, da bi z dvema izpadlima cilindroma vžgal, kot navaja kolega zaradi računalnika sirius32.
Objavljeno: To apr 20, 2010 8:58 am
Napisal/-a smeagle
joztom je napisal/-a:Ker je izgleda samo en določen cilinder v igri, je lahko samo sveča, lahko pa kaj z ventili in samo delno spušča kompresijo. Težko pa si zamišljam, da bi z dvema izpadlima cilindroma vžgal, kot navaja kolega zaradi računalnika sirius32.
mogoče mojega prvega posta nisi dovolj natančno prebral: imam 4 tuljave, na vsaki svečki eno. med obratovanjem motorja, sem vsako tuljavo posebej izklapljal iz krmilja (konektor na tuljavi). brez 1. ter 4. tuljave je motor brez kakrkšnekoli spremembe obratoval naprej, torej sta obe brez funkcije! ugasnil je šele potem ko sem izklopil še 2 ali tretjo tuljavo, torej ko je ostal le še en cilinder.
Re: Laguna 2000, vžigalna tuljava, ali ... ?
Objavljeno: To apr 20, 2010 9:17 am
Napisal/-a fičfirič
WMB je napisal/-a:Glede hitrosti in obratov ti lahko povem daje to čisto ok.... edino v primeru da bi imel skurjeno sklopko ali uničen menjalnik bi bilo to možno...z vsem ostalim pa to nima veze...se pravi hitrost je pogojena s prestavo in obrati...
največkrat podatek o obratih izhaja iz tega koliko je vžigov. Torej če bi kak užig preskakovalo bi prej moralo kazati manj obratov kot preveč po tej logiki.
4000 obratov pa mislim da je ravno prav za 120-130kmh.
drugače pa vtakni novo svečko v tuljavo ter verglaj in glej če je dobra iskra....
Po mojih izkušnjah kadar se samo eden od 4ih cilindrov ne vžiga je več kot očitno ker toliko trokira da brez dodajanja plina avto crkne.
Če ti cilinder ne vžiga ni dobro tudi ker ti potem bencin teče naprej v izpuh kjer v kratkem tudi uniči katalizator.
Re: Laguna 2000, vžigalna tuljava, ali ... ?
Objavljeno: To apr 20, 2010 9:43 am
Napisal/-a smeagle
fičfirič je napisal/-a:WMB je napisal/-a:Glede hitrosti in obratov ti lahko povem daje to čisto ok.... edino v primeru da bi imel skurjeno sklopko ali uničen menjalnik bi bilo to možno...z vsem ostalim pa to nima veze...se pravi hitrost je pogojena s prestavo in obrati...
največkrat podatek o obratih izhaja iz tega koliko je vžigov. Torej če bi kak užig preskakovalo bi prej moralo kazati manj obratov kot preveč po tej logiki.
4000 obratov pa mislim da je ravno prav za 120-130kmh.
drugače pa vtakni novo svečko v tuljavo ter verglaj in glej če je dobra iskra....
Po mojih izkušnjah kadar se samo eden od 4ih cilindrov ne vžiga je več kot očitno ker toliko trokira da brez dodajanja plina avto crkne.
Če ti cilinder ne vžiga ni dobro tudi ker ti potem bencin teče naprej v izpuh kjer v kratkem tudi uniči katalizator.
nove svečke nisem probal, je pa avto zdaj pri serviserju in mi popoldne javi kakšno "diagnozo" je postavil.
kar se tiče katalizatorja, vem da ga lahko skurim, vendar sem se tako peljal le kakšna dva kilometra, kar upam da je zdržal...?
a je možno da bi bilo kaj narobe z bati? bi v tem primeru moral že prej kaj opaziti? ker meni je to crknilo kar naenkrat, brez kakršnihkoli predhodnih težav
Objavljeno: To apr 20, 2010 12:46 pm
Napisal/-a kamal
joztom je napisal/-a:Ker je izgleda samo en določen cilinder v igri, je lahko samo sveča, lahko pa kaj z ventili in samo delno spušča kompresijo. Težko pa si zamišljam, da bi z dvema izpadlima cilindroma vžgal, kot navaja kolega zaradi računalnika sirius32.
Z dvema cilindroma gre tudi 120km/h (preverjeno). Vžge brez najmanšega problema, ko pa dodaš gas ga pa zamori in hoče crknt. To se zgodi kar na enkrat med vožnjo.
Če hočete pa preverit svečke pa vse ven iz motorja in na blok pa še izmenjuješ jih iz ene tuljave na drugo. Če je nekje iskra drugje pa ne potem svečke odpadejo ravno tako kot vžigalne tuljave.
Lahko pa vpišete v googla "popravila avto računalnikov" in 6 link po vrsti vam, da odgovor čisto na dnu pri okvarah za Renault.
Pa še glede katalizatroja. Ni ti potrebno skrbeti, ker ko se bo sesu boš vedel, ker avto ne bo imel pravega odziva. Ga pa ne vniči tako hitro. Bencin, ki je tekel v katalizator je eksplodiral kar je tudi povzročilo tisti traktorski zvok avtomobila. Vničil se bi lahko samo zaradi previsoke temparature. Zdrži pa tudi od 800 C do 1200 C. Normalno gibanje njegove temparature pa je med 400 C in 800 C.
Objavljeno: To apr 20, 2010 1:16 pm
Napisal/-a smeagle
kaj pa bati? lahko poškodujem bate, če bi se tako peljal? ne mislim nonstop, ampak zdaj po ljubljani od serviserja do serviserja, če bo potrebno...?
Objavljeno: To apr 20, 2010 1:31 pm
Napisal/-a kamal
Možno je tudi to. Bencin ti bo izpiral cilinder, kar ga lahko poškoduje in tudi izgubi kompresijo. Jaz se tako ne bi vozil. Vse se tudi zelo segreva (pregreva).
Ti ga sprav do enga mehanika. Ko ta odkrije napako (če je računalnik) se ga samo sname nese nekomu, ki se s tem ukvarja in ti, da nek rabljen računalnik na katerega presname tvoj software (kodiranje). In to je to.
Objavljeno: To apr 20, 2010 1:39 pm
Napisal/-a smeagle
hvala! avto je že pri mehaniku, vendar ga že cel dopoldne čakam da preveri svečke itd...

Objavljeno: To apr 20, 2010 4:07 pm
Napisal/-a smeagle
diagnoza: mokre svečke - injektorja oziroma šobi na 1. in 4. valju sta "spustila"
Objavljeno: To apr 20, 2010 4:36 pm
Napisal/-a kamal
Iskre potem so na vseh štirih svečkah. Je pa mal huda, da ti gresta kar dve šobi na enkrat. Dobro porihtaj.
Objavljeno: To apr 20, 2010 4:58 pm
Napisal/-a smeagle
vem da je čudno, da greta dve naenkrat... ampak možno je vse. svečki sta bili res čist zaliti, medtem ko ostali dve popolnoma suhi.
upam da bo to to.
edit: muči me vprašanje kaj je bilo prej, kura ali jajce... ali sta svečki čist zaliti in ne data iskre ker je kaj narobe z injektorjem, ali ju je zalilo ravno zaradi tega ker nista dali iskre...???
Objavljeno: Sr apr 21, 2010 1:43 pm
Napisal/-a smeagle
muči me vprašanje kaj je bilo prej, kura ali jajce... ali sta svečki čist zaliti in ne data iskre ker je kaj narobe z injektorjem, ali ju je zalilo ravno zaradi tega ker nista dali iskre...???
Objavljeno: Sr apr 21, 2010 2:21 pm
Napisal/-a kamal
smeagle je napisal/-a:muči me vprašanje kaj je bilo prej, kura ali jajce... ali sta svečki čist zaliti in ne data iskre ker je kaj narobe z injektorjem, ali ju je zalilo ravno zaradi tega ker nista dali iskre...???
Zalije ju lahko v obeh primerih. Če ni iskre potem je logično, da jih bo zalilo, saj ne pride do izgorevanja. Vendar je to še najlažje preveriti. Daš vse 4 svečke iz motorja in verglaš. Če so iskre potem je nekaj drugega.
V drugem primeru pa lahko zalije svečko, če injektor ne razprši lepo bencina ampak samo ščije (ne vem kako bi napisal) in s tem zalije svečko in ne pride do vžiga.
Je pa tako, da najprej se preveri vžigalne tuljave, potem iskre na svečkah. Ko vse to dela se pa gre v motorni prostor. Ko pa ni iskre so pa lahko samo vžigalne tuljave, svečke, kabli ali računalnik, ki daje signal za vžig.