Stran 1 od 1

menjava avtodela kupljenega v trgovini

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 5:18 pm
Napisal/-a Damc1982
V trgovini A2S sem kupil nosileca motorja za vw passat, v bistvu bi pa moral kupiti blažilec nosilca motorja, moja napaka, čeprav sem še isti dan nesel nazaj zapakirano z računom mi nočejo vzeti nazaj, tudi dopropisa mi ne dajo. Kaj mislite da bi lahko naredil po vašem mnenju?

l

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 6:04 pm
Napisal/-a sinke
V 8-ih dneh ti morajo vzeti nazaj brez, da navedeš razlog, seveda če je izdelek v originalni embalaži in nespremenjene količine
Potem pa je stvar dogovora ali je to vračilo denarja ali zamenjava blaga

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 6:09 pm
Napisal/-a Drocky
Mora vzet nazaj, če mu predložiš račun zraven. Pri A2S se je treba včasih skregat, pa še to ni 100%, da ti uspe dosežit tisto kar ti pripada.

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 6:13 pm
Napisal/-a Neox
Mmm, ne? Po zakonu velja to samo če je kupljeno "na daljavo".

http://www.zps.si/svetovanje-in-zakonod ... Itemid=337

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 6:52 pm
Napisal/-a hrošč
Hm cudno. Ocitno je res odvisno od firme do firme, pa sem bil do sedaj preprican, da ti morajo vzeti nazaj v vsakem primeru. Sam sem ze nekajkrat zamenjal izdelek pri Motomatu, ker sem vzel napacnega pa ni bilo nikoli nobenega problema.

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 7:10 pm
Napisal/-a eljuero
Če firma to reklamira (ala H&M), potem so dolžni. Drugače pa ne in je odvisno od njihove dobre volje.
Drugo seveda je, če gre za nakup preko spleta. Potem si lahko premisliš.

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 7:15 pm
Napisal/-a Cruisin
Ni res da morajo vzeti nazaj. Če kupiš osebno in če želiš vrniti naslednjo sekundo niso dolžni vzeti nazaj. Če kupiš na daljavo so pa brez vprašanja dolžni vzeti nazaj in povrniti denar.
Če smo malo nesramni; odpri izdelek in nato šokirano ugotovi, da je izdelek poškodovan. Odnesi nazaj izdelek, račun, embalažo ter uveljavljaj stvarno napako. Takrat pa sem prepričan, da ti bojo z veseljem ponudili dobropis, ker če stvarna napaka obstaja so dolžni vrniti denar ;)

Objavljeno: Če apr 22, 2010 11:14 am
Napisal/-a JamesTheMan
Tu gre le za dobro voljo prodajalca. Ne vidim pa razloga, zakaj ti ne izdajo dobropisa, saj boš tako moral nekaj pri njih kupiti. Pa sta oba zadovoljna.

Objavljeno: Po apr 26, 2010 11:51 am
Napisal/-a Pipita
Sicer ne vem kako je po zakonu ampak zaradi dobrih poslivnih odnosov s svojimi strankami si prodajalec ne sme privoščiti kaj takega. Konec koncev, če stranka pri njemu vzame nekaj drugega ne vidim težav.....tako kot je moj predhodnik rekel....oba sta srečna....

Sam osebno bi tega prodajalca še enkrat poizkusil prepričati naj zamenja blago. Tokrat s kako poslovodjo in ne s prodajalcem. Če ne gre....pač ne gre. Absolutno bi zaključil z nakupovanjem v taki trgovini. Res je, da je posamezna stranka "mala riba" v takih primerih, vendar na dolgi rok se mu bo tudi poznalo v prodaji ob taki politiki podjetja.

Objavljeno: Po apr 26, 2010 2:46 pm
Napisal/-a ghandaed
Šalabajzer. Kjer jaz kupujem avtodele se da vse zmenit!

Objavljeno: Po apr 26, 2010 3:11 pm
Napisal/-a Refkoo
Nevem ne,vsaj dobropis bi lahko izdal...

Objavljeno: Po apr 26, 2010 6:32 pm
Napisal/-a Strokovnjak
sinke je napisal/-a:V 8-ih dneh ti morajo vzeti nazaj brez, da navedeš razlog, seveda če je izdelek v originalni embalaži in nespremenjene količine
Potem pa je stvar dogovora ali je to vračilo denarja ali zamenjava blaga


Ti odpri trgovino, jaz pridem k tebi in in naročim DSG menjalnik, ali pa kakšen pregrešno drag del. Ko ga boš nabavil, ga bom kupil in naslednji dan prinesel nazaj. Me zanima koliko boš navdušen mi vrniti denar.

Ne da zagovarjam trgovce, lepa beseda lepo mesto najde, a prosim ne si mislit, da lahko brezglavo kupujete kar vam pade na pamet in prav tako brezglavo vračate kupljeno blago nazaj, pa naj bodo zakoni tem v prid ali pa ne.

Objavljeno: To apr 27, 2010 8:28 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
ne primerjaj nek drag del (ki ga je potrebno naročit) z relativno poceni vw delom, ki ga imaš itak na zalogi in gre zmeraj v promet :roll:

Objavljeno: To apr 27, 2010 8:38 pm
Napisal/-a eljuero
Me pa še vedno zanima, kako lahko prodajalec proda vrnjeno stvar drugemu kupcu kot novo. Enako, če gre za shoping preko neta, kjer je po možosti bil izdelek itak že v uporabi. Novo bi naj bilo orginal zaprto. Če pa je izdelek rabljen pa v bistvu gre za neke vrste razstavni artikel, za katere pa prodajalci hočeš nočeš morajo nuditi nekaj popusta. Nekatere net trgovine v tujini prodajajo take stvari kot "rabljene" in nudijo nekaj popusta.

Objavljeno: To apr 27, 2010 9:03 pm
Napisal/-a Vz_ace
Če drugače ne gre, pa ta del prodaj prek kakšnega boljšjega sejma, tem ass-ovcem pa naredi malo antipropagande. jaz bi se v tem primeru bolje počutil, če kaj drugega ne,njim pa se boš maščeval na dober način.

kjer pa recimo nabavljam jaz, ni bilo nikoli problema. dobim popust, pa še kak del na probo-kar tako-na roko;). je pa tudi res, da nikoli ne kompliciram, če mi prodajo kakšen del v umazani embalaži. mehaniki me boste razumeli.;)

Objavljeno: Sr maj 19, 2010 10:15 pm
Napisal/-a lexer
Se mi zdi da ti v A2S vedno neki komplicirajo...Jaz sm pri nas kupil sprednje zavorne ploščice in pač niso bile prave pa je prodajalka sama rekla če niso pravi prinesi in zamenjamo to je to...Jaz pravim če mi bo sam prodajalec začel neki fantazirat kao to ne morem to ne gre se samo obrnem ADIJO.Nikoli več ne prestopim praga trgovine.To ko ti on zamenja pomeni da rešujejo reklamacijo in tako tudi daje neko zaupanje strankam.Pač profesionalnost in dober odnos do strank so na prvem mestu ker samo tako bodo spet videli stranko.Tega v A2S zgleda ne poznajo.Žal.