Stran 1 od 2
Golf 5 - okvara menjalnika
Objavljeno: Če apr 22, 2010 3:16 pm
Napisal/-a golftuning
Pozdravljeni!
Ker iščem najboljšo možno rešitev bom še tukaj spisal problem ce ga bomo znali rešit!!
In sicer gre se za okvaro 6. prestave. Prvič se mi je napaka pojavila pri 36000km. Na porsche bravnicarjeva smo zamenjali oba zobnika (za 6. prestavo ter prenosni), ležaje smo preverili, kakšne druge napake pa ni bilo opaziti saj sta se zobnika lepo ujemala. Sedaj pa se mi je napaka ponovila pri 59000km (narejenih 23000km z novim zobnikom). Po menjavi se je tudi spremenil način vožnje in sicer 6.prestava se je uporabljala samo na avtocesti 2500 obratov +
Podatki o avtu:
GOLF 5 letnik 2006
motor 1.9 TDI 105 KM tip BKC
menjalnik ročni 6 stopenjski
cipan pri avtoelektronika, (po menjavi zobnika navor in moč občutno zmanjšana po občutku 120KM)
kaj narediti? zabnika še enkrat nebi menjal glede nato da ni poceni (prej 490e - sedaj 360 + olje + delo) sam se nagibam k nakupu novega menjalnika, me pa najbolj zanima ce bi pasal od golfa z 2.0 TDI 140 ali 170
Objavljeno: Če apr 22, 2010 5:19 pm
Napisal/-a damek1a
uh bad...
6-stopenjski menjalniki v 1.9 TDI golf5 so očitno precej problematični, saj na večih forumih pišejo o težavah. Kaj točno pa se ti je zgodilo? Ne gre sploh prestavit v šesto?
Mislim, da tisti iz 2.0 TDI ni enak, vsaj po oznakah sodeč ne. Pri 2.0 mislim, da so oznake GRF in KDN, pri 1.9 motorju pa GQM. Tudi sklopka in vztrajnik sta drugačna. Nekaj menjalnikov se sicer prodaja po raznih oglasih in tudi na ebayu, vendar je ravno ta menjalnik (6 prestav, 1.9 TDI) zelo drag. Tudi čez 1500eur za "austausch", kar je ogromno v primerjavi s 5-stopenjskimi, ki se dobijo že za 500eur. Verjetno je najceneje popraviti zadevo in upati, da bo ok.
Je pa kvaliteta teh VW menjalnikov in vztrajnikov porazna. Tudi sam sem že moral predčasno menjati oboje, kar se mi ne zdi normalno, glede na ostale znamke. Naslednji avto zaradi teh pripetljajev zagotovo ne bo iz vag grupe.
Objavljeno: Če apr 22, 2010 7:36 pm
Napisal/-a golftuning
Pozabu napisat, ja v 6. prestavo gre vendar ko spustiš sklopko ropota nenormalno kot bi v prestavo rinu brez sklopke. Pri prvem zobniku sem naredil 3000 km ko so se znaki stopnjevali od skoraj neopaznega šuma do na koncu ropota, sedaj pa mi je kar naenkrat pri 130 na ac zaropotalo. Druge prestave delajo normalno tako da avto je vozen.
ja res so rabljeni od 1500e+ proti 2.0 ki se dobijo od 400e naprej
še slika zobnika

Objavljeno: Če apr 22, 2010 8:30 pm
Napisal/-a Ivan36
Nič ne bom rekel samo Lantra je pri 248900 km čisto normalno menjala kljub očitni obrabi sklopke in verjetno že tudi zobnikov

Mislim, da je tale DASauto malo zašel s kvaliteto in folk s 6 prestavo po lokalnih cestah 65kmh povprečje , kar pa NE gre dolgo
Po mojih opažanjih v vožni po naših cestah se dizel s samo 74kW vozi v 3 prestavi do 65kmh pol 4 do 85kmh nad to hitrostjo pa 5 prestava, ta motor ima max navor na 4000 obratov min. kar pa še nisem dosegel v 4 ali 5 prestavi

se skoz vrti do 2500 o min in hitrosti do 110 kmh
Najdi mojstra za zobnike in naj naredijo iz drugih materijalov tole

Objavljeno: Če apr 22, 2010 8:54 pm
Napisal/-a Patrik_A3
Ivan36 je napisal/-a:Po mojih opažanjih v vožni po naših cestah se dizel s samo 74kW vozi v 3 prestavi do 65kmh pol 4 do 85kmh nad to hitrostjo pa 5 prestava, ta motor ima max navor na 4000 obratov min. kar pa še nisem dosegel v 4 ali 5 prestavi

se skoz vrti do 2500 o min in hitrosti do 110 kmh
zakaj NE gre dolgo če se voziš 65km/h v šesti po lokalnih cestah?
ne vem kako ti voziš,ampak s touranom sem pri 50km/h že mel v 5. prestavi pri 65km/h pa v šesti in je avto šel čisto lepo, ne vem kaj bi to škodovalo, ker niti "bobnelo" ni v avtu, kot da bi bil v previsoki prestavi, ampak se je avto čisto lepo peljal z minimalnim gasom.
Objavljeno: Če apr 22, 2010 10:34 pm
Napisal/-a need 4 speed
Ni ravno najbolš na prenizkih obratih vozit, že zarad mazanja motorja.Pa težko pospešiš iz npr. 1200-1500 obratov.Ne vem no..jst mam rajš pri toplem okrog 2000-2200..se mi zdi, da velik lepše mašina teče.Pa še EGR se ne zapaca tok, če maš pod vejimi obrati.
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 12:48 am
Napisal/-a W|zz
Koliko časa ti je pa časovno zdržal nov zobnik? Sej neki garancije dajo na materjal+delo, ne more kar tako ponovno crknit, ko zamenjajo.. Če ne pa kulanca, si to morda kej omenil na servisu?
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 9:47 am
Napisal/-a Polo78
Pa sem mislil, da so menjalnike pri VW kaj izboljšali. Podobne probleme so imeli že stari poloti, ko je pri cca. 60k km ta razpadel (menjalnik, ne polo

). A to gre drugače pri Golfu samo za 6-stopenjske menjalnike pri motorju 1.9 tdi ali so problemi nasplošno pri vseh?
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 4:40 pm
Napisal/-a lancia hf
Na polotih so bili ležaji narejeni iz putra, pri golfih pa izgleda da zobniki

Objavljeno: Pe apr 23, 2010 4:48 pm
Napisal/-a Blinder
Čudno da ni noben napisal še tega:
Sigurno je krivo teranje avta ko je še hladen, sigurno nisi pustil avta minuto prižganega na mestu, preden si ga ugasnil, sigurno si menjal olje v MOTORJU po 15.000 km in isto nisi zračnega filtra redno menjaval! 
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 4:59 pm
Napisal/-a Mgajvr
po sliki sodeč, zobnik ni iz pravega materjala, ali pa ni bil med nastankom pravilno obdelan. ker tkole zgleda zobnik ki je iz premehkega materjala
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 5:00 pm
Napisal/-a abbe
problematicni so samo menajlniki pri 1.9 tdi golf 5. pri golf iv 6. stopenjski niso bili problematicni.
drgac pa res ja.garancijo uveljavljaj
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 5:06 pm
Napisal/-a golftuning
Garancija na rezervne dele je 1 leto. Moj je bil menjan junija 2008
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 6:27 pm
Napisal/-a Scorp84
Ni ravno najbolš na prenizkih obratih vozit, že zarad mazanja motorja.Pa težko pospešiš iz npr. 1200-1500 obratov.Ne vem no..jst mam rajš pri toplem okrog 2000-2200..se mi zdi, da velik lepše mašina teče.Pa še EGR se ne zapaca tok, če maš pod vejimi obrati.
To sploh ni res, da ni najboljše voziti, mašina se več kot dobro maže pri teh nizkih obratih. Edino v prostem teku ne. Nam je EGR ventil zdržal 270.000 tisoč km, preden se je zapacal. Avto vozimo vedno okoli 1500 obratov v mestu, pa ne rabimo neke hude pospeške in tudi pri porabi se veliko pozna. Prav tako prestavljamo pri 1500, do zdej imamo dva avta čez, ki imata že 300 tisoč km in do zdej ni bilo nobene okvare okrog motorja. Edino menjava EGR ventila.
Toyota se mi zdi, za dizle oni priporočajo prestavljanje pri 1500 obratov in imajo tudi opozorilno lučko, kdaj ekonomično prestaviti, ki se prižge pri teh obratov. Prav tako je BMW naznanil da razvija nove nosilce motorja, da se ne bojo povzročali vibracije pri nizkih obratih, točno te vibracije ki folk misli da se motor matra pri nizkih obratih.[/i]
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 9:52 pm
Napisal/-a mišek
Ja sej se pa matra, zakaj pa misliš, da se trese
Drugače pa res, toliko kot imajo eni pametnjakoviči po vseh temah za povedat čez renaulte, naj bodo raje samo tiho!
Zobnike v menjalniku lomi, vztrajniki, šobe pri 2.0 TDI, začetni letniki- glave....
Lepo prosim no, kake obremenitve pa so v avtomobilskem menjalniku? Klinc kaj veliko.
Pa naj dajo traktorski zobnik noter

Če že več kot 30 let laufa, pri skoraj vsakem šaltanju se vsaj malo preštejejo zobi, pa še kar zdrži nenormalne sunke in obremenitve, bi pa tudi enga golfa gnal

Pa za 400 eur dobiš dele za celo generalko ne samo en zobnik
Malo za hec, malo pa tudi zares. Take cene navijajo, ni pa vredno pol ajmpra mrzle vode!
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 10:17 pm
Napisal/-a primozek68
Če bi mel v avtu traktorske zobnike bi verjetno izdelovali samo še avte z 2.0 mašinami in več, ker bolj švoh motorji nebi gonili tistih zobnikov.
Objavljeno: So apr 24, 2010 6:40 am
Napisal/-a lancia hf
mišek je napisal/-a: Pa naj dajo traktorski zobnik noter

Če že več kot 30 let laufa, pri skoraj vsakem šaltanju se vsaj malo preštejejo zobi, pa še kar zdrži nenormalne sunke in obremenitve, bi pa tudi enga golfa gnal

Pa za 400 eur dobiš dele za celo generalko ne samo en zobnik
Malo za hec, malo pa tudi zares. Take cene navijajo, ni pa vredno pol ajmpra mrzle vode!
Golf l-ka in ll-ka sta imela tudi "traktorski" motor, ne pa samo menjalnika

Saj ni čudno da je ll-ka že dražja od lll-ke, saj grejo z kvaliteto golfouv popolnoma u kura*
Objavljeno: So apr 24, 2010 8:58 am
Napisal/-a marjan novak
Zanima me če so zobniki 6. prestave enake debeline in kakovostni kot ostali od 1. do 5., ali so zaradi pomanjkanja prostora vsi zobniki nekoliko tanjši kot pri 5-stopenjskem menjalniku?
Moja marea JTD jih ima 312.000 in še vedno prvo olje v menjalniku in ne boste verjeli - tudi sklopka je prva.
Objavljeno: So apr 24, 2010 9:19 am
Napisal/-a lancia hf
marjan novak: Nimaš precenjenega nemškega avtomobila, ampak imaš italijana, zato ti še vedno vse brezhibno dela

Objavljeno: So apr 24, 2010 10:10 am
Napisal/-a legendarac
Tudi moj Golf IV 1.9 TDI ima prevoženih 280.000km in ima sklopko, olje v menjalniku ter auspuh oziroma vse dele ki niso ravno potrošni material prvo.Imam pa 5 stopenjski menjalnik.