Stran 1 od 2
1.9dci ne gre nikamor
Objavljeno: To apr 27, 2010 6:12 pm
Napisal/-a TheOne
Avto mi zadnje 15k km zre veliko olja ( 0.5 do 1 l / 1000 km). To se je zacelo dogajati po menjavi turbine. Do sedaj je bilo vse v redu, razen porabe olja. Vceraj mi je turbina zacela trokirati (se ni vec vklapljala tako kot bi se morala). Mogoce je ze prej kdaj malo cuknilo, vendar je bilo ko je vklopila v redu.
Zadnje 5k km se vozim z enim cheap oljem, ker sem ga moral enkrat kupiti ker drugega ni bilo (5l lidl 15w40). Bi bil mogoce to lahko vzrok?
Danes pa sem komaj prisel domov. Avto ni imel nobene moci vec. Komaj sem z mesta speljal, v klancek pred hiso sem moral priti z zaletom. Aja, se to avto dosti bolj kadi kot je prej.
Kaj bi lahko bilo narobe?
Objavljeno: To apr 27, 2010 6:55 pm
Napisal/-a a4
več možnosti.
jaz bi stavil na obročke (kompresija). očitno puščajo in gre olje gor, od tam pa bel dim v izpuh
k mehaniku pa odprita zadevo

Objavljeno: To apr 27, 2010 7:00 pm
Napisal/-a TheOne
TIsto je dolga zgodba, mi niso priznali garancije oz. so rekli, da so obrocki in da bo potrebna generalka masine.
15w 40 sem dotocil 3x do 4x (cca 5k km)
Prej sem dajal notri elf 5W40 in poskusil z 10w40 (ce bi ga slucajno kaj manj zrl)
Belega dima ni. Je crn dim.
Objavljeno: To apr 27, 2010 7:32 pm
Napisal/-a a4
generalka mašine
hmm. kolko ma to kaj delovnih ur za sabo ? oz. kilometrov ?
Objavljeno: To apr 27, 2010 7:32 pm
Napisal/-a fare
Dci, again
No,treba bo temeljito pogledati zadevo če vse tesni. Praviš da je nova turbina torej naj ne bi nagajala. Olje, ja daj raje tisto tapravo noter pa naprej.
Srečno lp.
Objavljeno: To apr 27, 2010 7:37 pm
Napisal/-a TheOne
a4 je napisal/-a:generalka mašine
hmm. kolko ma to kaj delovnih ur za sabo ? oz. kilometrov ?
145k
Zanimivo pa je, da sploh ne pridem z avtom nikamor.
Vcasih mi crkne ob vzigu, zelo tezko vziga in v minimalen klancek sploh ne pride, ce ne grem z zaletom.
Je sla turbina, egr, masina (zvok je normaln) al je kaj zapacano?
Objavljeno: To apr 27, 2010 8:39 pm
Napisal/-a maniaxxx
TheOne je napisal/-a:a4 je napisal/-a:generalka mašine
hmm. kolko ma to kaj delovnih ur za sabo ? oz. kilometrov ?
145k
Zanimivo pa je, da sploh ne pridem z avtom nikamor.
Vcasih mi crkne ob vzigu, zelo tezko vziga in v minimalen klancek sploh ne pride, ce ne grem z zaletom.
Je sla turbina, egr, masina (zvok je normaln) al je kaj zapacano?
pelj to na odpad, sorry ampak da mene tkole j**e avto ga zažgem
. ( prej pa dobro zavarujem
)
Objavljeno: To apr 27, 2010 8:47 pm
Napisal/-a abbe
pjt v kako trgovino pa kup olje za traktorje al pa kj v smislu 20w40.sm sigurn da ga nebo vec tok pilo.
zj pa mal zares.kaj ti je blo da si nalival notr tako olje?resno vprasam.glede na to da si ga kupu v lidlu ne mores rect da se je mudilo ker do lidla mas dl kot do petrola sm 100%.to je bla res napaka.
zakaj avta nisi pelal na tester?ce se ti to dogaja ze nekaj casa bi avto pelal na tester pa bi se vidlo vsaj prblizn kaj je narobe?kle je lahko 100 stvari narobe.in je tester edina logicna resitev.zj k je ze vse prepozn pa je vse zjeban pa kle na forumu sprasujes kaj je narobe,k da bo to resilo problem?
ni poj cudn da so dci-ji na tko slabmu glasu ce so pa vozniki tko malomarni.ce nimas za vzdrzevanje si kup kolo!!
p.s. se marsikaj bi napisal pa raj nam.upam da ga porihtas cim ceneje.
Objavljeno: To apr 27, 2010 8:56 pm
Napisal/-a a4
mojster foruma. kaj se zdaj jeziš če deli izkušnjo z nami ?
veliko ljudi samo bere temo brez komentiranja...
meni take izkušnje veliko pomenijo, ker se iz tega naučim kako se stvari lotevat
Objavljeno: To apr 27, 2010 9:21 pm
Napisal/-a _furby_
kaj pa kak el. magnetni ventil od turbine? vsaj pri meni je blo tko. ni ga odpiralo, ni sel nikamor itd.

Objavljeno: To apr 27, 2010 9:35 pm
Napisal/-a mišek
abbe je napisal/-a:ce nimas za vzdrzevanje si kup kolo!!
Ne se hecat, tudi bicikl je treba vzdrževat!
Meni pri slabih 8000 km odpoveduje račna in pa pedali imajo zračnost v ležaju. Na cirka 5000 km se menjuje veriga, na dve do tri leti vse zajle, bovdni, vsako leto, oz. 7000 km gume. Vsako leto moreš zamenjat kak dres,... Ne ga srat biciklizem je lahko presneto drag šport
Plus tega, da ne omenjam začetnega vložka v bicikel in opremo, ki sodi poleg.
Če nimaš za vzdrževanje avta si tudi bicikla ne kupovat

Je nevarno, da te potegne v stvar in potem niti slučajno ni poceni

Objavljeno: To apr 27, 2010 9:44 pm
Napisal/-a abbe
a4 je napisal/-a:mojster foruma. kaj se zdaj jeziš če deli izkušnjo z nami ?
veliko ljudi samo bere temo brez komentiranja...
meni take izkušnje veliko pomenijo, ker se iz tega naučim kako se stvari lotevat
ma kaj se nam jezu no.dela z avtom k svinja z mehom po pa kle javka kaj nj nardi kaj bi lahko blo.
pa a je kdo kle telepat pa da ve.tester dela cudeze ce se ga zna uporabljat.
po pa bojo spet vsi govoril cez renaulte pa nevem kaj se vse.ocitno je problem v voznikih renaultou.
Objavljeno: To apr 27, 2010 10:03 pm
Napisal/-a need 4 speed
A ni tko, da se ponavadi po obnovi turbine še obročki zjebejo.K nova turbina ma večji tlak-takšen, kot mora biti serijsko.Stara je imela pa že mau nižjega in pol so stari obročki pod večjo obremenitvijo in "spustijo".
Pravo olje daj notr, zmer kompresijo, še enkrat preglej turbino, IC in vse cevke.
OFF:Mi lahko prosm en mehanik napiše, kako se meri kompresija??Kr me zanima..čist tko informativno.
Objavljeno: To apr 27, 2010 10:16 pm
Napisal/-a nalcoq4
Če nimaš merilec kompresije ne bo nč. Sicer pa najprej ogreješ motor potem odviješ svečke. Na posemezen cilinder priviješ merilec in zaverglaš med tem ko verglas meris kompresijo mors pa pedal za gas imeti stisnjen do konca ce ne lahko nastane v motorju vakum in posledicno izmerjena nizja kompresija kot bi morala biti

@theone preverite krmiljenje turbine ( ventil N75 )
Objavljeno: To apr 27, 2010 10:41 pm
Napisal/-a abbe
need 4 speed je napisal/-a:A ni tko, da se ponavadi po obnovi turbine še obročki zjebejo.K nova turbina ma večji tlak-takšen, kot mora biti serijsko.Stara je imela pa že mau nižjega in pol so stari obročki pod večjo obremenitvijo in "spustijo".
Pravo olje daj notr, zmer kompresijo, še enkrat preglej turbino, IC in vse cevke.
OFF:Mi lahko prosm en mehanik napiše, kako se meri kompresija??Kr me zanima..čist tko informativno.
to ni res.
@nalcoq 4 bi te rad vidu da bi tkole meru kompresijo.nevem kok cajta bi jo meru
Objavljeno: To apr 27, 2010 11:02 pm
Napisal/-a need 4 speed
OK..vzamem nazaj če ni res.Nism biu 100%, da je tko..sam se mi zdi, da sem celo na tem forumu to prebral.
Čeprov po eni stran se mi zdi nekak logično...večji tlak, kot je biu prej..obročki pa dotrajani in posledično se do konca zjebejo.Nevem..samo naglas razmišljam

Objavljeno: Sr apr 28, 2010 12:41 am
Napisal/-a dejcc
abbe je napisal/-a:need 4 speed je napisal/-a:A ni tko, da se ponavadi po obnovi turbine še obročki zjebejo.K nova turbina ma večji tlak-takšen, kot mora biti serijsko.Stara je imela pa že mau nižjega in pol so stari obročki pod večjo obremenitvijo in "spustijo".
Pravo olje daj notr, zmer kompresijo, še enkrat preglej turbino, IC in vse cevke.
OFF:Mi lahko prosm en mehanik napiše, kako se meri kompresija??Kr me zanima..čist tko informativno.
to ni res.
@nalcoq 4 bi te rad vidu da bi tkole meru kompresijo.nevem kok cajta bi jo meru
Zakaj pa ne? Jaz sem moral točno tak delat ko sem bil zravn na servisu. Gas do podna pa verglat.
Objavljeno: Sr apr 28, 2010 5:03 am
Napisal/-a TheOne
abbe je napisal/-a:pjt v kako trgovino pa kup olje za traktorje al pa kj v smislu 20w40.sm sigurn da ga nebo vec tok pilo.
zj pa mal zares.kaj ti je blo da si nalival notr tako olje?resno vprasam.glede na to da si ga kupu v lidlu ne mores rect da se je mudilo ker do lidla mas dl kot do petrola sm 100%.to je bla res napaka.
zakaj avta nisi pelal na tester?ce se ti to dogaja ze nekaj casa bi avto pelal na tester pa bi se vidlo vsaj prblizn kaj je narobe?kle je lahko 100 stvari narobe.in je tester edina logicna resitev.zj k je ze vse prepozn pa je vse zjeban pa kle na forumu sprasujes kaj je narobe,k da bo to resilo problem?
ni poj cudn da so dci-ji na tko slabmu glasu ce so pa vozniki tko malomarni.ce nimas za vzdrzevanje si kup kolo!!
p.s. se marsikaj bi napisal pa raj nam.upam da ga porihtas cim ceneje.
Avto je bil pri mehaniku, ki mi je rekel, da so batni obrocki (strosek 1000 do 1500 eur) in mi rekel, da naj se vozim toliko casa dokler bo slo, ker se mi ne splaca vlagat v avto. Rekel mi je, da naj avto prodam. Rekel mi je tudi, da naj probam z 10w40 oljem, ce bo kaj manj zrlo.
Ker nisem hotel nekega reveza nategniti sem ga obdrzal. Ceprav sem imel ponudbo za 7k eur.
Lidl mi je pred sluzbo in sem pac ko sem meril olje ugotovil, da je na nuli in sem tam kupil olje in dolil do maximuma.
Aja pa se to, da ne bo kdo govoril, da avto ni bil vzdrevan (pri mehankarjih je bil kar dosti):
- alternator (300 eur)
- turbina (1k)
- merilec pretoka zraka , egr (se niti ne spomnim koliko)
- menjava diskov (popravilo zavornih celjusti, problermi z diski in napacna diagnoza vsaj 300 eur)
- popravilo displaya (500 eur)
- popravilo starterja
- menjava diskov (ker elektricna rocna ne deluje v redu - 500 eur)
Zaradi modula moram zdaj rocno rocno izklopljat, da se mi ne ponovi stara zgodba.
Tako, da ce mi se eden rece, da ni problem v renaultih ampak v voznikih bom ...
V glavnem kaj naj naredim in kam naj ga peljem? (za odpad ze vem in bo mogoce res romal tja

)
Kdor ne misli pomagat, naj se prosim vzdrzi komentarjev.
Objavljeno: Sr apr 28, 2010 5:55 am
Napisal/-a /miha\
Dej oglas na internet in napiši, da je pač narobe, kar je...ceno pa po dogovoru. Mogoče pa bo kej.
Mimogrede:
Praviš, da ima avto 145000km?
Kater letnik je?
Kater lastnik si?
Glede na napisano kar dvomim, da je tako...je možno, da jih ima precej več?