Stran 1 od 1

Nastavitev števcev-ne kažejo pravilno!

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 12:23 am
Napisal/-a dejcc
Menjeval sem ozadje števcev in od takrat nemorem več nastavit pravilno. Hitrost še gre ko je nič na začetku in obrati, nikakor pa nemorem nastavit tistega za gorivo, temperaturo olja in temperaturo hladilne tekočine...

A je kak poseben postopek ali pač probavanje ? Na peugeot servisu niso znali pomagat, lokalni avtoelektričar tud ne, kaj naj naredim? :roll: :roll: :roll:

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 12:56 am
Napisal/-a =ZiAn=
Ajej zdaj si si pa naredil veliko dodatnega dela..Boš moral dosti razstavljati in zamudno je za znoreti:

Gorivo-->pojdi natankati polno, daj kontakt ni treba zalaufati) naštimaj iglo na polno (verjetno boš moral spet vzeti števce ven, zato še ne pritrdi tistih vijakov zadaj)

Temperatura olja--> Pusti avto stati čez noč, da se popolnoma shladi. Potem pa štimaj iglo, da bo na čisto spodnji črtici ko daš kontakt.

voda--> isti postopek, pusti čez noč, štimaj na 70stopinj.

Kot rečeno, boš moral kar nekajkrat verjetno števce ven vzeti iz tiste škatle, zato ne še zašraufati vijakov. Naslednjič pa na stari podlagi označi kaj in kako..

Lp

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 6:36 pm
Napisal/-a bruki
Vsak ki ima malo boljši tester ti lahko to uredi.
Testerji imajo možnosti proženja merilcev...npr sprožil merilec goriva na polovico in vidiš odklon kazalca.Če je pri tem razlika,kazalec snameš in znova namestiš.Takšen postopek ponavljaš,dokler odklon ni pravilen.
Enako narediš z vsemi ostalimi merilniki.

lp

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 7:18 pm
Napisal/-a dejcc
bruki je napisal/-a:Vsak ki ima malo boljši tester ti lahko to uredi.
Testerji imajo možnosti proženja merilcev...npr sprožil merilec goriva na polovico in vidiš odklon kazalca.Če je pri tem razlika,kazalec snameš in znova namestiš.Takšen postopek ponavljaš,dokler odklon ni pravilen.
Enako narediš z vsemi ostalimi merilniki.

lp


Ja samo če mi na peugeotu niso znali pomagat bi rad konkretno delavnico/servis na štajerskem kjer mi lahko pomagajo.

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 7:24 pm
Napisal/-a marko01
Ne da ti niso znali, ni se jim dalo ;)

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 7:31 pm
Napisal/-a Ivan36
Ehh zjeba** Fiata sedaj boš pa še Pugija 8) :roll:

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 10:35 pm
Napisal/-a joztom
Kot so ti povedali, bencin na polno in cagar ob kontaktu daš na polno. Nato parkrat preveri rezervo, da kje ne ostaneš. Za vodo in olje je pri normalno segretem motorju ene 90° ali približno polovica. Drugič pa ne snemaj cagarjev, če nimaš pojma.

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 10:43 pm
Napisal/-a BraaZ
Ivan36 je napisal/-a:Ehh zjeba** Fiata sedaj boš pa še Pugija 8) :roll:


Se 100% strinjam :D :D LOL, da ne omenjamo, da so se zavore ob "normalni" vožnji pregrevale....heheh

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 10:49 pm
Napisal/-a branee
ze vidm, ko bo cagarje snel, bo slo se tist narobe :lol:

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 10:59 pm
Napisal/-a dejcc
cajgerje sem že snel da sem sploh podlago spravo gor ;)

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 11:01 pm
Napisal/-a dejcc
kaj sem pri fiatu zjebal? Fiat je dobro (beri 2300€) prodan srečnemu novemu lastniku, to je edino pomembno :lol:

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 11:01 pm
Napisal/-a BraaZ
dejcc je napisal/-a:cajgerje sem že snel da sem sploh podlago spravo gor ;)


Samo bi si prej mogu označt pozicijo kje so bili prej....zato pa imaš sedaj težave. S tem si naredil več slabega kot dobrega. Redkokdaj se dejansko zgodi, da ti "nova" osvetlitev sveti tako dobro in pa predvsem enakomerno kot serijska.

Lp

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 11:03 pm
Napisal/-a dejcc
BraaZ je napisal/-a:
dejcc je napisal/-a:cajgerje sem že snel da sem sploh podlago spravo gor ;)


Samo bi si prej mogu označt pozicijo kje so bili prej....zato pa imaš sedaj težave. S tem si naredil več slabega kot dobrega. Redkokdaj se dejansko zgodi, da ti "nova" osvetlitev sveti tako dobro in pa predvsem enakomerno kot serijska.

Lp


Osvetlitev je serijska samo namesto bele podlage od s16 od leta 2000 sem dal črno od leta 2003 ali 4, torej nič ni spremenjeno samo novejša podlaga. Označil sem si samo mi nič ni pomagalo, temperature nemorem nastavit ker se je vmes motor ohladil zdaj pa je vse u...

Objavljeno: Po maj 03, 2010 8:31 am
Napisal/-a joztom
Nimaš kaj označit, ker jih feder drži dol, potem pa jih natikaš na previsoko mesto. Trba je dati avto v segreto stanje in polni tank. Za olje se je pa treba kar en čas voziti, da pride na 90.

Objavljeno: Po maj 03, 2010 8:50 am
Napisal/-a dejcc
raztavlal že trojne števce in na vseh je potem prav kazalo.

kolk računaš nastavitev ?

Objavljeno: Po maj 03, 2010 11:21 am
Napisal/-a joztom
Če imaš samo pol tanka samo merilec ven, z roko plavač do končne mere gor, nato pa cagar na ful. V vseh analognih števcih je normalna vrednost na pol, tako voda (85) kot olje (90). Ko sem nazadnje razdiral PSA je bilo še na fedre kot las.

Objavljeno: Če maj 06, 2010 10:41 pm
Napisal/-a dejcc
če ve za koga ki ma tester da vrže vse na sredino pa da lahko točno nastavi se priporočam, nič ne kaže pravilno že 2x bil na peugeotu pa vedno samo od oka nastavljajo.