Stran 1 od 2

Preluknjana guma 235/40/18

Objavljeno: Po maj 03, 2010 11:57 am
Napisal/-a Pipita
Živjo,

včeraj sem v tekalni del gume dobil vijak. Zanima me ali je popravilo take poškodbe popolnoma varno. Zadevo bom prepustil strokovnjakom vendar me vseeno zanima ali je tako popravilo dobro, kar se varnosti tiče. Ali zna biti to problem pri večjih obremenitvah onevmatike. Ne bi ravno rad, da mi pri 150 kmh raznese gumo.

Hvala za kakršenkoli nasvet.

Objavljeno: Po maj 03, 2010 12:10 pm
Napisal/-a joztom
Večinoma se dobro popravi. Je pa od znanja in kvalitetnega materiala odvisno.

Objavljeno: Po maj 03, 2010 12:39 pm
Napisal/-a INFINITI
Dober vulkanizer bo to popravil brez najmanjšega problema in tudi kvalitetno ;)

Objavljeno: Po maj 03, 2010 3:07 pm
Napisal/-a eljuero
Meni se je to zgodilo pri čisto novi zimski gumi. Žebelj enih 5 cm je prebil tekalno površino v kanalu. Ne vem, če sem z njimi sploh prevozil 1k, ker so bile gor na novem avtu. Prejšnjo leto. Vulkanizer zali l...

To zimo zadeva držala BP.

Objavljeno: Po maj 03, 2010 3:18 pm
Napisal/-a a4
hitra inekcija ?

to ni za dolgo


heh, problem je kupit dve novi gumi, ne ?

Objavljeno: Po maj 03, 2010 3:21 pm
Napisal/-a Matey_
a4 je napisal/-a:hitra inekcija ?

to ni za dolgo


heh, problem je kupit dve novi gumi, ne ?


Čestitam za izredno konstruktiven nasvet oz. komentar.

@Pipita: Oprosti za OFF.

LP
Matej

Objavljeno: Po maj 03, 2010 4:09 pm
Napisal/-a IcEm4n
a4 je napisal/-a:hitra inekcija ?

to ni za dolgo


heh, problem je kupit dve novi gumi, ne ?


Dat cca. 15€ (al pa še manj) za injekcijo al pa dat recimo 200€ (ali več) za dve novi gumi ni ravno isto, se ti ne zdi?

Če ti bo vulkanizer dobro popravil (z injekcijo), mislm da nima bit nevarnosti. Meni je lani eno popravil, pa se na zunanji strani niti več ne vidi, kje je blo popravljeno.

Re: Preluknjana guma 235/40/18

Objavljeno: Po maj 03, 2010 4:55 pm
Napisal/-a Drager
Pipita je napisal/-a:Živjo,

včeraj sem v tekalni del gume dobil vijak. Zanima me ali je popravilo take poškodbe popolnoma varno. Zadevo bom prepustil strokovnjakom vendar me vseeno zanima ali je tako popravilo dobro, kar se varnosti tiče. Ali zna biti to problem pri večjih obremenitvah onevmatike. Ne bi ravno rad, da mi pri 150 kmh raznese gumo.

Hvala za kakršenkoli nasvet.

In zakaj take stvari potem tudi vulkanizerja ne vprašaš? Tukaj gor se bodo spet znalci razbohotili z svojim znanjem.
Glede na to da je guma nizkopresečna ti priporočam da jo popraviš z tehniko čepa. Gumo se od zunotraj pobrusi, poveča se luknjo z posebnim svedrom, namaže z lepilom, vstavi čep in porola. To je to. Vsak malo boljši vulkanizer tole obvlada. In če je vijak skozi bo poravilo hitro in trajno. Nebo potrebno novih gum kupovat razen če so te že zelo slabe ali pa res rad razsipavaš z denarjem. Tako pri nas popravljamo gume dnevno, vseh znamk in dimenzij. Injekcijo uporabim samo pri starejših (zrabljenih) gumah manjših dimenzij.
Nizkopresečnih gum se samo na boku nikakor nesme popravljat. Pa tudi je če čisto majhna luknja.
L.P.

Objavljeno: Po maj 03, 2010 6:43 pm
Napisal/-a Strokovnjak
a4 je napisal/-a:hitra inekcija ?

to ni za dolgo


heh, problem je kupit dve novi gumi, ne ?

Valda, najbolje vse 4, al pa kar nov avto.

Objavljeno: Po maj 03, 2010 7:45 pm
Napisal/-a jack86
Živjo!

Tud jst imam enak problem, žebelj v gumi. Ampk tuki se gre za konjski žebelj (kvadraten cca 3x3mm) v gumi štirikolesnika. :? Vozil sem se par dni nazaj, danes sem pa opazil tega hudiča v zadnji gumi tastovga bombardirja :?

Kakšn predlog, bo inekcija zadostovala?

Objavljeno: Po maj 03, 2010 9:17 pm
Napisal/-a Drager
Glede na to da so gume na 4 kolesniku pumpane na dokaj nizek pritisk in struktura gume ni taka kot pri osebnem avtomobilu, bi ti svetoval da se guma popravi na isti način kot sem napisal zgoraj,torej z čepom. Ampak je potrebno pazit ker določenih gum od štirikolesnikov se sploh nesme popravljat. Nevem sicer zakaj, ampak tako informacijo sem dobil od enega dobavitelja. Se bom ob priliki pozanimal.
L.P.

Objavljeno: Po maj 03, 2010 9:32 pm
Napisal/-a need 4 speed
Na prejšnjem avtu se nam je zgodila podobna situacija.Vulkanizer mi je luknjo zapolnil s čepom, kot je opisal DRAGER in mi je držalo potem še celo leto brez poblema..niti pritisk v gumai ni padal hitreje kot na ostalih treh.Potem sem gumo menjal, ker je bila izrabljena.
Tko, da pomojem lahko brezkrbi pelješ nekam, kjer to delajo in se naprej voziš brez skrbi.Neumnost pa je zaradi tega kupovati nove gume, če se da to VARNO in poceni popraviti.

Objavljeno: To maj 04, 2010 7:08 am
Napisal/-a jack86
Drager, hvala za izčrpne info.

Lp, J

Objavljeno: To maj 04, 2010 7:34 am
Napisal/-a joztom
Ti štirikolesniki so bili Toyota RAV, pri katerih se lahko pelješ s preluknjano gumo, ki pa je specialna. To so pri novih menda opustili.
Vse gume se pri luknjah flikajo s čepom, gre samo za to, da se uporablja pravo čistilo, original sveder za povrtanje na mero in novi kvalitetni čepi, namazani s pravim lepilom. Ker ljudje radi nadomeščajo materiale s cenejšimi.

Objavljeno: To maj 04, 2010 8:09 am
Napisal/-a Pipita
Hvala za vse nasvete in odgovore.

Glede na to, da sem prejel kar nekaj pozitivnih izkušenj drugih ljudi, sem se odločil, da jo popravim. Pri vulkanizerju na Brezovici so pregledali in se odločili za injekcijo (10 EUR).

Kar se tiče nakupa novih gum...in problema zakaj se ne kupi kar 2 novih je v tem, da se mi to ne zdi smiselno, ob predpostavki, da se da stvar kvalitetno popravit. Sploh pa ker so gume stare 2 meseca. Ker še nisem zasledil koga s slabo izkušnjo, sem se odločil za popravilo.

Če se pojavijo kakšne težave vam javim.....

Objavljeno: To maj 04, 2010 8:20 am
Napisal/-a zundapp
Popraviš in daš na zadnjo os ter kakšen dan malo paziš, če bi spuščale, to je vse.

Objavljeno: To maj 04, 2010 11:10 am
Napisal/-a ANJCI
Pipita je napisal/-a:Hvala za vse nasvete in odgovore.

Glede na to, da sem prejel kar nekaj pozitivnih izkušenj drugih ljudi, sem se odločil, da jo popravim. Pri vulkanizerju na Brezovici so pregledali in se odločili za injekcijo (10 EUR).

Kar se tiče nakupa novih gum...in problema zakaj se ne kupi kar 2 novih je v tem, da se mi to ne zdi smiselno, ob predpostavki, da se da stvar kvalitetno popravit. Sploh pa ker so gume stare 2 meseca. Ker še nisem zasledil koga s slabo izkušnjo, sem se odločil za popravilo.

Če se pojavijo kakšne težave vam javim.....


Glede na to, da ti je pnevmatiko popravljal zelo Znan vulkanizer v Sloveniji bi le ta lahko vedel, da je injekcija zasilna rešitev, kar tudi potrjujejo določeni proizvajalci vulkanizerskega materiala / Tech, Rema Tip-Tp, Pang , Prema, Hatco ... /

Če pnevmatika izgubi večino ali ves zračni tlak, jo je potrebno NUJNO odstraniti z vozila ter temeljito pregledati, da se ugotovi, ali je znotraj poškodovana ali ne. Pnevmatike, ki izgubijo polnilni tlak in s katerimi se vozimo le kratko razdaljo, so ponavadi znotraj tako poškodovane, da popravilo ni mogoče. Večino defektov, lukenj, narejenih z žeblji ter zarez do globine 6mm – omejenih na tekalno plast lahko strokovno usposobljeno osebje zadovoljivo popravi s pomočjo industrijsko odobrenih metod oz. proizvajalcev vulk. materiala.
V kolikor je globina profila samo ali manjša od 1,6 mm se le ta ne sme več popravljati.
Pravilno popravilo pnevmatike ;
1. Pri predrtju pnevmatike je le to potrebno demontirati in pregledati znotraj zaradi zunaj nevidnih poškodb
2. Vsaka dimenzija pnevmatike ima določeno velikost poškodbe na tekalni površini oz bočni strani s strani proizvajalca vulk. materiala
3. Pravilno popravilo tekalne površine v primeru predrtja se popravlja z tako omenjeno A injekcijo oz. Gobico
4. Ponovna namestitev popravljene pnevmatike, preverjanje tesnosti in uravnoteženje kompletnega kolesa


Lp, A

Objavljeno: To maj 04, 2010 11:13 am
Napisal/-a mr.ramo
js sm pri 1 mesc stari gumi fasu "kniping" srauf,vulkanizer je zafliku(mislm da je uporabu tehniko čepa),in je od tega ze cca 6 mescov,pa ni nobenga problema,pa ga skor usak vikend gonim cez ovinke ;) ..to pa da bi pri skoraj novih gumah,zard enga vijaka šu kupovat nove gume se mi zdi nesmiselno :roll:

Objavljeno: To maj 04, 2010 7:01 pm
Napisal/-a eljuero
ANJCI je napisal/-a:Glede na to, da ti je pnevmatiko popravljal zelo Znan vulkanizer v Sloveniji bi le ta lahko vedel, da je injekcija zasilna rešitev, kar tudi potrjujejo določeni proizvajalci vulkanizerskega materiala / Tech, Rema Tip-Tp, Pang , Prema, Hatco ... /

Če pnevmatika izgubi večino ali ves zračni tlak, jo je potrebno NUJNO odstraniti z vozila ter temeljito pregledati, da se ugotovi, ali je znotraj poškodovana ali ne. Pnevmatike, ki izgubijo polnilni tlak in s katerimi se vozimo le kratko razdaljo, so ponavadi znotraj tako poškodovane, da popravilo ni mogoče. Večino defektov, lukenj, narejenih z žeblji ter zarez do globine 6mm – omejenih na tekalno plast lahko strokovno usposobljeno osebje zadovoljivo popravi s pomočjo industrijsko odobrenih metod oz. proizvajalcev vulk. materiala.
V kolikor je globina profila samo ali manjša od 1,6 mm se le ta ne sme več popravljati.
Pravilno popravilo pnevmatike ;
1. Pri predrtju pnevmatike je le to potrebno demontirati in pregledati znotraj zaradi zunaj nevidnih poškodb
2. Vsaka dimenzija pnevmatike ima določeno velikost poškodbe na tekalni površini oz bočni strani s strani proizvajalca vulk. materiala
3. Pravilno popravilo tekalne površine v primeru predrtja se popravlja z tako omenjeno A injekcijo oz. Gobico
4. Ponovna namestitev popravljene pnevmatike, preverjanje tesnosti in uravnoteženje kompletnega kolesa


No, meni je tako mojster naredil.