Stran 1 od 1

Passat 1.9tdi 66kw zgublja moč

Objavljeno: To maj 04, 2010 4:47 pm
Napisal/-a valvoline
Torej gre se za avto passat 1.9tdi 66kw l.97(novejši model 98+) od mojega sodelavca. Avto gre normalno,potegne super. Težava se pojavlja k stisneš avto v 4 ali 5to prestavo pr 100-110kmh in zgubi moč k da naenkrat izklopi turbino(vsaj jaz tako mam občutek in kolk se jaz spoznam na avte).In potem ne gre več k 130kmh. Pol k avto ugasneš in ga spet zalavfaš se težava odpravi in se sčasoma spet pojavi.Verjetno k zgubi moč avto gre v zasilni način delovanja in izklopi turbino. Nismo dal še na tester. A je to turbina hin ali kaj drugega.Un senzor za tlak polnenja zapacan mogoče? Any idea?
edit:
Nič ne kadi,olja ne pije,ima 240tkm realnih,nobena lučka se ne prižge k zgubi moč.

Objavljeno: To maj 04, 2010 5:37 pm
Napisal/-a pskoda
Če ima krajše vožnje oz počasno vožnjo je zapacan egr in ne sveti nobena lučka, drugače pa še kirga vprašaj

Objavljeno: To maj 04, 2010 5:40 pm
Napisal/-a marko01
če bi ga vrglo v zaslini program bi se morala prižgati lučka za motor.

Objavljeno: To maj 04, 2010 7:34 pm
Napisal/-a RedBull™
Kakšen LMM zna biti... na tester,pa bo uganka rešena.

Objavljeno: To maj 04, 2010 7:40 pm
Napisal/-a pskoda
RedBull™ je napisal/-a:Kakšen LMM zna biti... na tester,pa bo uganka rešena.


Sveti rumena lučka

Objavljeno: To maj 04, 2010 9:20 pm
Napisal/-a HitriPepe
Po mojih izkušnjah je to skoraj 99% LMM, lahko bi bila sicer prepereta tudi kakšna vakuum cev vendar če praviš da se pojavlja občasno potem verjetno to ni to.

Lp

Objavljeno: Sr maj 05, 2010 12:15 am
Napisal/-a hrošč
marko01 je napisal/-a:če bi ga vrglo v zaslini program bi se morala prižgati lučka za motor.

Pri nasem golfu je vrglo v safe mode in ni nobena lucka gorela.. Hin je bil regulator tlaka turbine.

Objavljeno: Sr maj 05, 2010 6:01 am
Napisal/-a valvoline
hrošč je napisal/-a:
marko01 je napisal/-a:če bi ga vrglo v zaslini program bi se morala prižgati lučka za motor.

Pri nasem golfu je vrglo v safe mode in ni nobena lucka gorela.. Hin je bil regulator tlaka turbine.

Baje da bo res to,nek nek EM ventil ki regulira tlak. Jutri gre avto na tester pa bomo vidl.

Objavljeno: Sr maj 05, 2010 8:18 am
Napisal/-a slavkot1
isti problem bil na mojem golfu hinm je un regulator ki ti odpira ali zapira lopatice turbine. Na original servisu ti bodo prodal sm celo turbino jst sm dolgo isku da sm najdu enga iz krškega da mi je zamenu pa da je mel sm ta del.

Slika


lej rabš pa tist regulator ki je na sliki desno in je zlate barve

Objavljeno: Če maj 06, 2010 6:04 pm
Napisal/-a scuba
S skoraj isto težavico ki je občasna se ukvarjam tudi jaz. Avto malo pocuka kot da bi zapeljal prek ležečih policajev in to je nekje pri 100-120 km/h po enih petih minutah vožnje. Potem dam malo več po plinu pa je kao v redu. Ne sveti nobena lučka, ne meče ga v zasilni program na testerju ne pokaže nič. Če je LMM:
- koliko stane in ali ga lahko zamenjam sam, so potrebne kake dodatne nastavitve
-če je EGR ali ga lahko očistim ali pa je potreben nov
Avto je passat tdi PD 74 kW

Objavljeno: Pe maj 07, 2010 10:17 pm
Napisal/-a HitriPepe
LMM se da najbolje probat tako, da ga odklopiš in vidiš če gre avto kaj bolje.


Lp

Objavljeno: Pe maj 07, 2010 10:54 pm
Napisal/-a scuba
In če ga odklopim pa gre potem v redu mi ga ni potrebno več priklopiti nazaj? Se lahko vozim brez LMM-ja?

Objavljeno: So maj 08, 2010 8:00 am
Napisal/-a HitriPepe
Ne z odklopljenim LMM ti avto še vedno ne bo šel vredu, saj računalnik preklopi v rezervni način, torej uporabi neke standardne parametre za pretok zraka.
Ampak gre pa občutno bolje in cukanje ponavadi izgine.

Skratka po moji oceni najbolj trotelziher sistem za probat LMM.


Lp