Stran 1 od 1

turbina in cev

Objavljeno: So maj 08, 2010 2:15 pm
Napisal/-a im nobody
dober dan..mene zanima za motor tdi afn.cev ki gre iz zračnega filtra na turbino se pred turbino razdvoji na še eno majnšo oziroma bolj ozko cev kater gre na vrh motorja...ta cev je ubistvu nataknjena v debelejšo cev...sprva sem mislil da je fiksna oziroma da je to vse skupaj ena cev...mene pa zanima če je to vzrok metanja u zasilni program na 4000rpm-vedno pri istih obratih-ker tam okoli je masno od olja...more ti čist dihtat?turbina je nova menjana in pri stari turbini tam ni bilo mastno...je pa cev ista...lahko da se je pri menjavi kaj zjebalo..hvala za odg
http://www4.slikomat.com/08/0409/b89-egrui6.jpg
to je ta cev ki gre pod plastični pokrov....pri turbini se pa razdvoji
ta cev:Slika

Objavljeno: So maj 08, 2010 8:41 pm
Napisal/-a abbe
ta tansa cev je nataknjena na debelejso cev,kam pa gre poj ta debelejsa cev?
ce gre nekam na pokrov ventilou je to oljni oddusek.in je normalno da je masten.
zakaj avto nabijas na 4000+rpm?nevidim nobenega smisla v tem

Objavljeno: Po maj 10, 2010 11:56 am
Napisal/-a im nobody
debela cev gre na zračni filter...vem da nima smisla nabijat na 4000(in ga tudi ne za bv) sam vseen nebi smelo metati u zasilnega

Objavljeno: So maj 15, 2010 7:40 am
Napisal/-a im nobody
no da še povem to ko ga vrže v zasilni program in ko avto ugasnem ter prižgem nazaj ga ne meče več do prvega ugašanja oziroma da se avto malo ohladi

Re: turbina in cev

Objavljeno: To jan 18, 2011 6:27 pm
Napisal/-a vwafn
Pozdravljen!Imel sem podoben primer pri vw golf 3 1.9 afn.Za to da ti meče v zasilni program je kriv senzor tlaka turbine ki je nameščen na cevi ki gre od turbota na intercooler.enostavno se ga zamenja in je stvar rešena.