Stran 1 od 3
Najbolj odporna znamka na rjo
Objavljeno: Ne maj 09, 2010 12:24 pm
Napisal/-a zzitop
Pozdravljeni!
Že dolgo se sprašujem, kateri avti najmanj rjavijo, oz. katere karoserijo zdržijo največ let. Sprašujem po znamki, lahko tudi modelu.
Seveda se tu krešejo mnenja, vseeno pa upam, da dobimo nek občutek.
Vemo, Opel najhitreje zgnije. Za novejše modele se sicer še ne ve. Če opazujem Renaulte, tudi opazim veliko nagnitih, recimo Clio, 19, megane. Sploh kake Škode Felicije hitro gnijejo. Pa recimo Skor vsaka Kia Sephia ima prage rjave. Pa čeprav je letnik 2001 recimo. Tudi Hyundai je takoj gnil pod blatniki.
Se mi pa zdi, da se recimo Citroeni dobro držijo glede tega. Nekako si ne znam misliti nič o italjanih (sploh o Lanci), tudi alfe mi delujejo kar OK.
Honda naj bi bila precej odporna, vendar vsaj jaz vem za eno, ki je zeloooo gnila, seveda pa ne vem zaradi kakšnih okoliščin je prišlo do tega.
Zelo vesel bom kakega mnenja in komentarja na to temo
Hvala
Objavljeno: Ne maj 09, 2010 12:26 pm
Napisal/-a Patrik_A3
vse je odvisno od nege avtomobila. če ga redno čistiš, pa še po možnosti pozimi sol dol splahneš izpod blatnikov,je zelo mala vrjetnost da bo avto napadla rja.
Objavljeno: Ne maj 09, 2010 12:27 pm
Napisal/-a YugoGTI
Peugeot 106, sem mel letnik 93 brez pike rje
Objavljeno: Ne maj 09, 2010 12:37 pm
Napisal/-a zzitop
Za peugeot sem že slišal, ja. Očitno res bo nekaj na tem.
Patrik_A3, se strinjam s tabo. Na tak način ne bo avto kar tako zgnil. Jaz pa imam predvsem v mislih kateri bo najkasneje zgnil če ga postaviš v iste pogoje, način vožnje, vzdrževanja...
Objavljeno: Ne maj 09, 2010 1:06 pm
Napisal/-a jay
Patrik_A3 je napisal/-a:vse je odvisno od nege avtomobila. če ga redno čistiš, pa še po možnosti pozimi sol dol splahneš izpod blatnikov,je zelo mala vrjetnost da bo avto napadla rja.
res je

nima znamka tu veliko veze... če se avto redno čisti pozimi manj vozi ima to velik vpliv. Tudi poškodbe na barvi hitro pripomorejo k rjavenju, sploh če ne popravimo tega.
Objavljeno: Ne maj 09, 2010 1:18 pm
Napisal/-a valvoline
Kot so prej omenil definitivno peugeot in citroen najboljši pleh. Pa Vag-ovci višjega cenovnega razreda(a4,a6,passat...)
Najslabši korejci in japonci.
Objavljeno: Ne maj 09, 2010 1:33 pm
Napisal/-a f.taunus
Od Korejcev ima Dewoo vsekakor odličen pleh. Lahko grem slikat 13 let starega Lanosa, ki kljub poškodbam pločevine (praske, odrgnine po plehu, odluščena barva) še vedno nima pikice rje.
Objavljeno: Ne maj 09, 2010 1:58 pm
Napisal/-a ThugBoy
za hyundaia lahko skrbiš kolko hočeš, pa bo zrjavel....
Objavljeno: Ne maj 09, 2010 2:09 pm
Napisal/-a sorento
Glede odpornosti na rjo je potrebno najprej preveriti kakšna je zaščita pločevine. Veliko proizvajalcev pločevino cinka in cinkana pločevina je sigurno bolj odporna na rjo kot samo barvana. In tu tiči vzrok zakaj recimo pločevina pri Hyundaiu in Kii nekoliko raje rjavi. Pa še bi lahko naštevali proizvajace, katerih avti tudi radi ''zacvetijo''. Siguno je med njimi Opel (sicer so novi cinkani in bolj odporni), Ford in presenetljivo tudi MB, sem že videl kar nekaj primerkov ne ravno starih avtomobilov te znamke z rjo.
Načeloma prej ali slej rjavijo vsi, samo od zaščite je pa odvisno koliko kmalu

.
Objavljeno: Ne maj 09, 2010 2:12 pm
Napisal/-a lancia hf
Pri pugiju so imeli že pri 205-ki pocinkano karoserijo. Drugače se pa ne strinjam, da avtomobil stalno pereš, če hočeš, da ne rjavi. Meni ni še noben avtomobil strhlenel, pa ga pozimi nikoli ne perem, in stalno je parkiran zunaj.
Objavljeno: Ne maj 09, 2010 2:14 pm
Napisal/-a valvoline
f.taunus je napisal/-a:Od Korejcev ima Dewoo vsekakor odličen pleh. Lahko grem slikat 13 let starega Lanosa, ki kljub poškodbam pločevine (praske, odrgnine po plehu, odluščena barva) še vedno nima pikice rje.
Za daewoo lanos se stinjam. Čudežen pleh

Res izjema.Nobenega zarjavetega skoraj da ni. Medtem pa se ostali daewooeti se razpadajo(nexia,racer,matiz...)
Kie se mi zdi da najbolj rjavijo.
Objavljeno: Ne maj 09, 2010 2:15 pm
Napisal/-a valvoline
lancia hf je napisal/-a:Pri pugiju so imeli že pri 205-ki pocinkano karoserijo. Drugače se pa ne strinjam, da avtomobil stalno pereš, če hočeš, da ne rjavi. Meni ni še noben avtomobil strhlenel, pa ga pozimi nikoli ne perem, in stalno je parkiran zunaj.
Nič ne pomaga. Sol in pesek pozimi naredi svoje.
Objavljeno: Ne maj 09, 2010 4:11 pm
Napisal/-a evilfury
Ta naša preljuba država itak soli in kamenje meče na cesto pozimi tako, da se sploh več ne sekiram. Imam nov avto pol leta star in je havba že od kamenja (pikice). Me zanima če so kakšna pravila kakšen pesek more bit, ker pomoje so vmes še kamni.
Objavljeno: Ne maj 09, 2010 4:25 pm
Napisal/-a db
Pri rji je dosti tudi odvisno od modela do modela, recimo mercedesi c in e klasa so imeli probleme z rjo pri letnikih 02-04, na vratih in pragovih, to so nam povedali v sami tovarni, pač tudi kontrukcijske napake se dogajajo. Se mi zdi, da je 1.gen mazde 6 imela vpoklic zaradi rjavenja zadnjih blatnikov.
Pri rji je več faktorjev, od vzdrževanja, čiščenja do garažiranja, topla ali mrzla garaža ali na odprtem, potem od samega modela avtomobila, konstrukcijske napake. Dosti avtov tudi rjavi na ˝očem ˝ nevidnih mestih, na zunaj pa so kot novi, tisto je lahko še najbolj nevarno, čeprav tega dandanes skoraj več ni.
Jaz mislim da so skandinavski avti dobro odporni na rjo. (Volvo, Saab)
Objavljeno: Ne maj 09, 2010 5:49 pm
Napisal/-a zzitop
Saj res, zanimo glede skandinavskih avtomobilov.
Bom prav pozoren, na njih sem kar pozabil.
Objavljeno: Ne maj 09, 2010 5:51 pm
Napisal/-a Ivan36
Objavljeno: Ne maj 09, 2010 5:57 pm
Napisal/-a LukL
porsheja nism še vidu nobenga rjavga

razn tiste k so že 20+ let stari
Objavljeno: Ne maj 09, 2010 5:58 pm
Napisal/-a ghandaed
ThugBoy je napisal/-a:za hyundaia lahko skrbiš kolko hočeš, pa bo zrjavel....
Se ne strinjam. Pri kakšnem starem Ponyju že možno. Moja 10 let stara Elantra je na karoseriji brez najmanjše pikice rje. Pred 2 letoma je malo zacvetelo na robu vrat, kar sem takoj popravil, drugače pa NIČ!
Objavljeno: Ne maj 09, 2010 6:02 pm
Napisal/-a golflover
Najslabše so po moji oceni stare škode, ko še ni blo VW-ja zraven. Smo doma imeli škodo favorit tipa LX, letnik 1994, prevoženih 60k km, lastnica je bila mama, ki se je tu pa tam kdaj peljala v trgovino, pa po opravkih.
Včasih je avto videl sneg, ampak ob prihodu domov je bil opran in postavljen v garažo. Leta 2000 je začel rjavet na feltnah, ter okoli zadnje šipe, od takrat naprej je bilo samo še slabše, rja na podvozju, pragih, robovih, najhujše pa so amortizerji, saj se v "šalčki", kamor pride vzmet nabira voda, kar povzroči, da tista šalčka sprhni, kar ima za posledico, da se avto sesede.
Skratka katastrofa. Seveda pa ni bila pocinkana, mislim, da so sedaj novejše precej boljše.
LP

Objavljeno: Ne maj 09, 2010 6:18 pm
Napisal/-a Vz_ace
Največji "užas",kar se rje tiče in sem imel priložnost videti na lastne oči, je bila lada niva. In sicer tisti novejši model-1.7i, na katero so menda pri nas montirali tiste plastike (obrobe itd). Pazi-kjer je plastika regala, so kar "kniping"not zabili!
Stric je kupil tedaj novo in po kakšnih 2 letih je bila rjava kot lisica. Še bolj opazno je bilo, ker je bila bele barve. podvozje je bilo vso "kosmato". Še polosovine....
mislim, nisem mogel verjet. moj, tedaj tam 15 let star jugo, je bil zlat proti tej kišti.