Stran 1 od 1

Zračni filter - menjava

Objavljeno: Sr maj 12, 2010 7:49 pm
Napisal/-a beary
Zanima me kaj se spremeni z zamenjavo originalnega zračnega filtra z športnim? Predvsem me zanima glede porabe. Nekateri pravijo da se pri tem poraba goriva zmanjša, drugi pravijo da se pri tem poveča. Kaj od tega je res?

Objavljeno: Sr maj 12, 2010 7:53 pm
Napisal/-a ManIAK
Če boš avto isto vozu bo isto pil. Žal je danes tak, da vsi tiščijo športne filtre na avte zaradi zvoka, performansam pa brez remapa bore malo pripomore.

Objavljeno: Sr maj 12, 2010 8:10 pm
Napisal/-a beary
No sej kakšne izboljšave oz. večje moči ne pričakujem. Itak pa bi to dal na avto na katerem je tudi moč bolj majhna (Golf 3 1.4 60 KM). Mi je pa všeč zvok ja. Najbolj me zanima zaradi porabe.
Jaz avto vozim lepo, okoli 2300 obratov (na števcu 6000), redko kdaj kaj več.
Sosed ima hondo civic druge generacije VTEC 140 km in pravi da ima zaradi filtra manjšo porabo. In že dalj časa pametuje glede tega.
Zato pa sprašujem tiste, ki imajo izkušnje s tem. Če je poraba približno enaka se zadevo splača namestit, če je pa poraba veliko večja pa ne.

Objavljeno: Sr maj 12, 2010 9:48 pm
Napisal/-a Klamzi
Malo preberi na forumu teme o športnih filtrih. Vsak ima svojo teorijo oz. si razlaga zadevo po svoje...
Pri tvojem motorju (beri šibkem) boš pomoje imel porabo in moč enako, saj kolk mi je znano ima športni filter večji učinek pri močnejših motorjih in pri večjih vrtljajih... ampak ne me vzet za besedo :)

Objavljeno: Sr maj 12, 2010 10:04 pm
Napisal/-a pinny
iz lastnih izkušenj, porabo boš imel isto, prej večjo ker se ti bo fajn zdel k bo avto zamukal pa boš kdaj pa kdaj zarad tega bl prtisnu na gas :D
tist k pa reče da ma zarad filtra mnjšo porabo mu pa bučnce ponud za luščt :D
mukanje bo le če boš dau gor odprt filter, če ga daš v orginal škatlo za filter, torej zgolj menjava orginalnega z športnim (ista oblika in dimenzija) mukanja bo ne spljoh :)
sem mel na prejšnem bravotu odprt dvojni konusni filter štima bla res k 3.0 V6 mašina:D, zdj mam pa zgolj športnega v orginal škatli filtra pa razlike ni spljoh :D
nabav kak odprt filter pa se malo pobadaj z kako cevjo pa tk da lepo speleš zrak do filtra pa bo avto meu lepo štimco 8)

Objavljeno: Sr maj 12, 2010 10:09 pm
Napisal/-a beary
Da ima avto večje učinke pri večjih motorjih se zdi tudi meni. Sem pobrskal tudi po drugih forumih in uporabniki pravijo (gre se za vozila BMW):

1. Glede filtra je pa tko.En kup mukanja,pa ful vecja poraba,pa brez ucinka,ce ne zamenjas cipa.

2. Kolega mi je prav tako pravil, ko je dal v svojega e46 330 športni filter, da so mu izmerili manj konjev, kot bi jih mogel imet 231. Torej bo res nekaj na temu. Seveda je potem takoj dal dol športni filter.

3. Problem je izključno v tem, da v toplejših vremenskih pogojih motor s športnim filtrom še mnogo slabše potegne, kot s serijskim. Pa tudi potem, ko je motor že segret, potegne šp.filter vso toploto od njega.. se pravi, spet schlechtere leistung.

In še je dosti negativnih komentarjev, pozitivnih veliko manj. Glede uporabe tega filtra sem malce skeptičen.

Tukaj je en primer o temi o športnih filtrih na vozilih BMW.
http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=16081

Objavljeno: Sr maj 12, 2010 10:42 pm
Napisal/-a beary
Glede škatle za filter, mam tisto okroglo škatlo ki pride direktno na uplinjač, zato bi potreboval zraven tudi cev in potem gor namestiti filter.

Re: Zračni filter - menjava

Objavljeno: Po okt 24, 2011 11:34 am
Napisal/-a 215709
da ne bom odpiral novo temo..

namreč pred 1 tednom sem odpeljal avto na redni servis in pač sem dones za foro odprl zračni filter v motorju in opazim da je še vedno ta star not. pogledam račun in opazim da niso niti zaračunali filtra - niso me zajebal.

zdj mam pa vprašanje namreč prejšni servisni interval je bil pred 5 mesci (20000km) to se prav še pred poletjem. zanima me a je bolj smotrno zamenjat zračni filter pred zimo al da ga pustim notri do spomladi. k nevem men se zdi kr dost že umazan sam zgleda so se tm na servisu odločl da ne bojo menjal. to se prav naj ga pustim še čez zimo al da ga zamenjam?

Re: Zračni filter - menjava

Objavljeno: Po okt 24, 2011 12:40 pm
Napisal/-a ales66
Nisi napisal za kater avto gre. Zračni filter se npr pri običajnih cestnih PSA avtomobilih (Citroen in Peugeot) menja na 60.000 km, pri vožnji v bolj prašnem okolju pa na 40.000 km. Nič ni narobe, če se prej. Nekateri imajo predpisano menjavo prej tudi na 15.000/10.000 km, npr peugeot 4007 2,4 lit motor.

Re: Zračni filter - menjava

Objavljeno: Po okt 24, 2011 12:51 pm
Napisal/-a lisko
Neki vzorec, ki ga jaz prakticiram že vrsto let je pri meni tako:
Menjava olja in oljnega filtra
Vsaki drugi menjavi še sledi menjava nafnega filtra
Vsaki tretji menjavi sledi še menjava zračnega filtra.

Re: Zračni filter - menjava

Objavljeno: Po okt 24, 2011 2:40 pm
Napisal/-a zuzek
tudi pri nas je predpisano na 2 leti zamenjat zračni filtr, tako da ga tudi niso to 1 leto zamenjali

na tvojem mestu bi ga sam zamenjal (1 x letno ali 20k km) ali vsaj očistil, spral kot smo ga mi


lp

Re: Zračni filter - menjava

Objavljeno: Po okt 24, 2011 5:06 pm
Napisal/-a 215709
no hvala za odgovore... zgleda da ni tolko panike tak da ga bom pustil do aprila nekje..

je pa iz psa koncerna en malček sploh ni važn kter sam tak na splošno me je zanimal al je bolš že pred zimo nov zračni filter dat al pa po zimi. pa vse mi je blo tako čudno ker do zdaj so ga na vsakem servisu zamenjal, vendar je vsakič blo več kot eno leto med intervali. zdej k je treba mal več vozt se je pa tok hitrej nabral kilometri za nov servis >< pa se je čas med intrvali zmanjšal.

Re:

Objavljeno: Po okt 24, 2011 5:22 pm
Napisal/-a lizard
pinny je napisal/-a:sem mel na prejšnem bravotu odprt dvojni konusni filter štima bla res k 3.0 V6 mašina:D


To pač ne more biti res, ker je zvok V6 motorja v primerjavi z vrstnimi 4 valjniki tako zelo drugačen, da ne glede na to kak aupsuh in kašen intake daš gor bosta še vedno zelo različna. Verjamem pa da se ti je tako zdelo, če še nikoli prej nisi vozil več kot 4 vrstne valje.

Re: Zračni filter - menjava

Objavljeno: Po okt 24, 2011 5:37 pm
Napisal/-a joztom
Papirnat filter ne moreš prati, lahko ga pa spihaš, če že ne moreš zamenjati. Po moje se menja olje, filter olja in zraka in klime obenem.

Re: Zračni filter - menjava

Objavljeno: Po okt 24, 2011 6:54 pm
Napisal/-a Fan
X2

Re: Zračni filter - menjava

Objavljeno: Po okt 24, 2011 7:23 pm
Napisal/-a crxdelsol
joztom je napisal/-a:Papirnat filter ne moreš prati, lahko ga pa spihaš, če že ne moreš zamenjati. Po moje se menja olje, filter olja in zraka in klime obenem.


Zračni filter stane povprečno 6-7€ v motomatu ali kaki podobni trgovini, jaz ga menjam ob vsaki menjavi olja. Se mi pa zdi navaden filter bolj "gost" in bolj učinkovit kot športni, tu je le več plasti nekega materiala, ki filtrira, športni sploh konusni so pa bolj bogi.


zdej k je treba mal več vozt se je pa tok hitrej nabral kilometri za nov servis >< pa se je čas med intrvali zmanjšal.

Pomoje se filter umaže/dotraja z kilometri ne z časom, saj je na suhem.