Stran 1 od 4
seat toledo trese
Objavljeno: Če maj 13, 2010 10:29 am
Napisal/-a ledi
Pozdravljeni. Odpr sem novo temo ker sem že vse pregledal in nisem našel odgovora. Gre se za naslednjo stvar. Kupil sem nova platišča 17 col in nove pnevmatike. Namontiral sem jih na avto in glej ga hudiča avto trese pri pospeševanju od 100 do 130. Bolj agresivno ko pospešujem bolj trese avto. Da ne bomo preveč zašli naj povem, da sem dal gume 3x na centrirko, zamenjal sem kolesa zadnja naprej in še vedno isto sranje. Nato sem reklamiral gume in med čakanjem ponovno namestil platišča z zimskimi gumami in glej avto ni tresel. Ko sem dobil nove pnevmatike sva z vulkanizerjem dala na centrirko posebej platišča, ki niso bila zvita. Nato sva namestila nove pnevmatike in je bilo vse ok. Dam kolesa na avto in glej hudiča zopet popolnoma enako trese kot prej. Sedaj sem še zamenjal vse nosilce motorja, ker ima avto 165000 km in ni nič boljše. Dvignil sem tudi cel avto spredaj in dal v tretjo prestavo ter opazoval kako se sučejo kolesa...vse ok. Sedaj pa ne vem več. Avto je letnik 2003 in ima enako podvozje kot golf IV. A mi lahko prosim pomagate, kerjaz ne vem več kaj bi še lahko bilo. Čudno se mi zdi da se na zimskih gumah tega ne čuti. A je možno ker so zimske gume mehkejše in imajo platišča manjši premer, da se tega ne čuti. Aja pa še to glede tresenja, da razložim malo boljše. Ko se vozim do 100 gre avto popolnoma normalno, na AC ko pospešujem v območju do 130 avto trese in to bolj močno če bolj agresivno pritisnem na plin. Če v tem območju hitrosti spustim plin avto ne trese in če se peljem s konstantno hitrostjo prav tako ne. V navkreber v tem območju hitrosti prav tako trese tudi če se peljem s konstantno hitrostjo. Od 140 km/h naprej je avto ponovno ok. Do edinega zaključka sem prišel, da avto trese ko je obremenjen in to samo v območju hitrosti ki sem ga napisal. Torej če se vam je dalo prebrat do konca vas prosim še enkrat za nasvete ker sem že ubupal s temi platišči. Platišča so momo GTR, pnevmatike pa falken fk 452! lp Dejan
Objavljeno: Če maj 13, 2010 11:20 am
Napisal/-a matej1357
si mogoče probal montirat feltne z gumami na kakšen drug avto? če mogoče poznaš koga z enakim avtom naj montira tvoje feltne pa probajta. tako da vsaj ugotoviš če je težava v feltnah(gumah) ali kje v avtu.
kaj pa ko gume scentrirate in potem opaziš da trese, če daš ponovno centrirat je kaj odstopanja ali je bp?
mi je vulkanizer povedal zgodbo ko so se gume(mislim da bridgestone potenza) dobesedno razcentrirale. ko je voznik po 2 dneh pripeljal nazaj je izgledalo da sploh ni scentrirano

in to se je dogajalo pri novih pnevmatikah.ko so jih spet scentrirali je bilo po 2 dneh isto.
Objavljeno: Če maj 13, 2010 11:24 am
Napisal/-a Renault_user
kaj pa optika podvozja? A štima?
ja, dosti ljudem zimske gume zaradi mehkobe povzročajo manj tresenja ipd...
uspešno reši! lp!
Objavljeno: Če maj 13, 2010 11:44 am
Napisal/-a ledi
matej 1357
Prvi komplet pnevmatik, ki sem ga imel sem trikrat dal centrirat. Prvič je bilo odstopanje ker so se gume usedle. Potem pa sem dal centrirat drugič in je centrirka pokazala na vseh kolesih nulo, tretjič prav tako. Sedaj pri novih pnevmatikah še nisem dal ponovno centrirat, ker se bom še malo vozil da se ponovno vsedejo pnevmatike, tako da prav gotovo malo tudi trese zaradi tega, ker so se pnevmatike razcenrirale, vendar vem da bo po centriranju zopet isto. Na drug avto pa nisem probal dat, kar ne bi bilo slabo, vendar sem pri vulkanizerju videl da so gume in platišča ok.
Objavljeno: Če maj 13, 2010 11:44 am
Napisal/-a ledi
Renault_user
optika je ok
Objavljeno: Če maj 13, 2010 11:45 am
Napisal/-a AgitatoR
Sam sem montiral nove letne pnevmatike. In to pri vulkanizarju, ne enem levem šušmarju.
Po treh tednih normalne uporabe do 100 km/h se šel na AC in ugotovil da ornk trese od 120 naprej. Upal sem da niso krive same gume, čaprav bi tut že prej treslo na samo pri vičjih hitrostih.
Šel sem na AMZS, da pogledajo, če niso bulaste al pa kaj in da jih na centrirki čez spustijo.
Kjub temu da so ble centrirane pri vulkanizarju, jih je bilo treba na novo scentirat, vse 4.
Očitno je šalabajzer samo pokasiral in na pol naredil. Saj uteži sploh niso bile na pravih mestih.
Sedaj se vozim okol brez tresenja.
Matr sm se razpisal.

Objavljeno: Če maj 13, 2010 11:46 am
Napisal/-a ales3112
iz opisanega bi sklepal da je edini problem v gumah, sem imel podoben problem dokler nisem zamenjal vulkanizerja, probaj še to, lahko da ima ta mašino zjebano, če še to nebi pomagalo pol je problem v samih gumah ali v felnah, druga ni - potem bi ti pri zimskih isto treslo, pri meni je bilo čisto isto, pri zimskih ni treslo pri letnih pa je
Objavljeno: Če maj 13, 2010 11:47 am
Napisal/-a LinuxFuter
Maš centrirne obročke med feltno pa pestom? Premeri premer pesta pa premer lukne v feltni, če nista enaka rabiš centrirne obročke.
Objavljeno: Če maj 13, 2010 11:49 am
Napisal/-a ledi
AgitatoR
Vulkanizer je kolega in sem bil zraven ko je centriral. Enkrat vmes sem kljub temu nesel k drugemu vulkanizerju da preveri in je bilo ok. Centrirano je 100% vredu.

Objavljeno: Če maj 13, 2010 11:50 am
Napisal/-a ledi
LinuxFuter
Mam centrirne obročke, sem jih dobil zraven original od momo za moj avto!
Objavljeno: Če maj 13, 2010 11:51 am
Napisal/-a ales3112
idi k drugemu vulkanizerju, to je prvo kar naredi, pa ne nekemu šalabajzerju
Objavljeno: Če maj 13, 2010 11:54 am
Napisal/-a ales3112
ledi je napisal/-a:AgitatoR
Vulkanizer je kolega in sem bil zraven ko je centriral. Enkrat vmes sem kljub temu nesel k drugemu vulkanizerju da preveri in je bilo ok. Centrirano je 100% vredu.

ja očitno ni vredu scentrirano, to je tipičen simptom nescentriranih gum da trese samo pri določenih hitrostih
Objavljeno: Če maj 13, 2010 12:02 pm
Napisal/-a ledi
ales3112
hvala za pomoč, ampak kot sem zgoraj napisal mi avto trese samo pri pospeševanju, če se peljem na primer konstantno 120 km/h avto ne trese. Ponavljam avto trese ko pospešujem od 100 do 130 km/h. Torej sklepam, da ko je avto obremenjen v tem območju hitrosti takrat trese. Če bi bilo krivo centriranje bi treslo tudi pri konstantni hitrosti 120 km/h!

Objavljeno: Če maj 13, 2010 12:08 pm
Napisal/-a xsara
kaj pa sklopka, vztrajnik, polosovine so uredu?............
Objavljeno: Če maj 13, 2010 12:21 pm
Napisal/-a joztom
Tresenje ob pospeševanju je tipična posledica zvijanja preme, ko zaradi širšega sledu prednji koš skupaj vleče (v pozitivno stekanje) in se optika drastično spremeni za par trenutkov. Pomaga prepiksnat silent bloke podvozja, vezna štanga čez amortizerje kot dirkalci ali vgradnja polyurethanskih delov. Kot so to nekdaj stoenke dvigale prvi konec in opletale kot šlauf od vode.
Objavljeno: Če maj 13, 2010 12:22 pm
Napisal/-a ledi
[quote="xsara"]kaj pa sklopka, vztrajnik, polosovine so uredu?............[/quote]
vztrajnik trese tudi v prostem teku, polosovine so ok
Objavljeno: Če maj 13, 2010 12:25 pm
Napisal/-a xsara
vzmeti in amortizerji so original, ali je kaj znižano in stršano podvozje?....
Objavljeno: Če maj 13, 2010 12:27 pm
Napisal/-a ledi
[quote="joztom"]Tresenje ob pospeševanju je tipična posledica zvijanja preme, ko zaradi širšega sledu prednji koš skupaj vleče (v pozitivno stekanje) in se optika drastično spremeni za par trenutkov. Pomaga prepiksnat silent bloke podvozja, vezna štanga čez amortizerje kot dirkalci ali vgradnja polyurethanskih delov. Kot so to nekdaj stoenke dvigale prvi konec in opletale kot šlauf od vode.[/quote]
Moj avto ni unikaten, torej bi morale vse golf IV z litimi platišči in širšimi gumami tresti.
Objavljeno: Če maj 13, 2010 12:28 pm
Napisal/-a ledi
[quote="xsara"]vzmeti in amortizerji so original, ali je kaj znižano in stršano podvozje?....[/quote]
vse original, samo platišča so druga
Objavljeno: Če maj 13, 2010 2:03 pm
Napisal/-a joztom
Ne verjamem da je ET ustrezen, to lahko povzroča težave, ker je prema obremenjena v drugačnem kotu.