Stran 1 od 1

CitroenC2 VTS 2007 by Loeb problem

Objavljeno: So maj 15, 2010 4:01 am
Napisal/-a Smonko
Danes zjutraj sem šel iz službe in sem ga po nekaj kilometrih zmerne vožnje malo bolj pritisnil( kar ni prvič) na avtocesti, pri ene 6700 obratih ki ni max(avto ni zamorjen itd) in to ene 5min ko sem prispel domov se je iz motorja kadilo, ko sem odprl pokrov motorja oz sprednjo havbo je bilo na spodnji strani havbe pošpricano olje + po mašini, zaradi tega se je kadilo... a mašina ko ga na mestu vžgem deluje normalno brez kakšnih posebnih zvokov, pravtako ni videti da bi tisti moment špricalo kako olje. Me zanima o čem je problem oz je popustilo tesnilo, počila cev? mogoče blok motorja? glede na to da je navita mašina oz je avto narejen za visoke zmogljivosti ne vidim kje bi lahko biu problem. Servis je biu narejen 1 mesec nazaj na 40000km in je bilo vse brezhibno.
Ps: danes sem se spet peljal z njim v službo in avto dela brezhibno ne sveti nobena opozorilna luč, olja je max izgleda vse vredu sam nism prepričan oz me skrbi...

Rabim nasvet oz možno obrazložitev.

Hvala!

Objavljeno: So maj 15, 2010 8:09 am
Napisal/-a MuRiCi
Si nalil preveč olja,in ti ga je skozi zračni filter vrglo ven :?: Meni se je 1x tako naredilo na prejšnjem avtu oops :lol:

Objavljeno: So maj 15, 2010 12:43 pm
Napisal/-a Smonko
nene sm tut na to pomislu sam kot pravm je biu prejšen mesec servis in so ga tm menal. Sicer sem pa klicu na Citroen pa so rekl da je verjetn zarad pritiska kej popustil, verjetn pa naj ne bi blo nič resnga.
Sam ta nič bo še zmer strošek ^^.

Objavljeno: So maj 15, 2010 3:19 pm
Napisal/-a alanq4
Se da locirati glede na flek na havbi od kje je špricalo vsaj približno?
Lahko je kak oddušek, a palčka za nivo olja je še notri, pa pokrov za dolivanje :mrgreen:

Objavljeno: Ne maj 16, 2010 6:00 am
Napisal/-a Smonko
okol pokrova za dolivanje olja ni blo nič opazno razenj mal pošprican, tm ko maš pa merilnik je blo pa čist zalit, sicer sem tut pomislu da bi tm vn butnl, sam je blo vse na svojem mestu. Zdej se že 2 dan vozm in use vredu sam ne stiskam ga nč ko mam u ponedelk servis bomo vidl kako pa kaj.

Objavljeno: Ne maj 16, 2010 6:58 am
Napisal/-a myster
pa vseeno ga pelji na servis in da vidijo napako oz. kaj so ga posrali na servisu.pa prvo bi na tvojem mestu zapelju na kak drug servis, da ti pove, kaj je narobe. da ti ne bodo pametovali potem na prvotnem servisu, da "nič ni narobe". lahk da so ga na takrat na servisu kaj ušpičli

Objavljeno: Ne maj 16, 2010 7:48 am
Napisal/-a gepl83
Zavedaj se da to ni nek superšportnik, da ga boš vozil 5 minut skoraj v rdečem polju. Po mojem ti je skozi šibko olje ven vrglo, zdj bi moglo bit pa dobr.

Objavljeno: Ne maj 16, 2010 3:08 pm
Napisal/-a Smonko
Vem da ni nek super športnik sam avto je narjen za visoke obrate ker je že tko visokotoražna mašina in vozm ga že skor 1 leto in ga rd mal stisnem, in če ga stisneš je 5-7000 obratov skos pr 140km/h maš 5000obr/min(športni menjalnik) kr je največja moč. No ja bomo jutr vidl kaj bojo na servisu rekl.

Objavljeno: Po maj 17, 2010 2:32 pm
Napisal/-a Smonko
Napaka je bila ugotovljena in sicer olje je teku vn čez oddušno cev, ker mam športni filter in prejšnji lastnik ni dal oddušnika gor tko da sem biu samo ob 10€.