Mercedes A clas - ASR
Objavljeno: So maj 15, 2010 9:49 am
ASR bi naj bil dodatek proti spodrsavanju koles imam prav? Koliko jaz vem naj bi ta zloglasni mercedes imel tudi ESP. Gumb sicer obstaja samo za ASR.
Že par mescev pa me bega dogodek pri katerem bi ASR moral posredovat a vendar ni....
Prvo je bila vožnja po zasneženi cesti....avtek je veselo kopal in me ubogal točno tako kot sem želel jaz. Torej pri dodajanju plina je veselo kopal pri odvzemu pa veselo silil nos po svoje. Potem je prišel en malo večji klanec ki ga s prve nikakor nisem mogu zvozit. Avto je veselo kopal in se ustavil sred brega kljub vrtenju koles v prazno. Prižigala se ni nobena lučka (koliko poznam zadeve bi se morala? ) klanec mi je nato uspelo zvozit šele po "kmečki finti". Ko čutiš da začne eno kola spodkopavat z levo nogo stisneš zavoro in ker zavore primejo enakomerno dobi tista, ki spodkopuje "več oprijem" (ker jo fizično zavreš) preko difa pa se prenese večji navor na drugo kolo (katera pač premaga učinek zaviranja in bolši oprijem s cesto).
Ko daš kontakt se sicer prižge tisti trikotnik s klicajem.....ampak pri tem dogodku se ta lučka ni prižgala....
Je možno da sploh ne dela ali pa da je kakorkoli onemogočen? Gumb tako rekoč nima vpliva oz. ali je bil stisjen ali ne ni imelo veze....avto je še vedno delal tako kot sem jaz želel in ne kot bi hotela elektronika.
Prav tako lahko tudi "nasilno" štartaš brez , da bilokaj poseže v način vožnje.
MB A class 99 letnik.
Že par mescev pa me bega dogodek pri katerem bi ASR moral posredovat a vendar ni....
Prvo je bila vožnja po zasneženi cesti....avtek je veselo kopal in me ubogal točno tako kot sem želel jaz. Torej pri dodajanju plina je veselo kopal pri odvzemu pa veselo silil nos po svoje. Potem je prišel en malo večji klanec ki ga s prve nikakor nisem mogu zvozit. Avto je veselo kopal in se ustavil sred brega kljub vrtenju koles v prazno. Prižigala se ni nobena lučka (koliko poznam zadeve bi se morala? ) klanec mi je nato uspelo zvozit šele po "kmečki finti". Ko čutiš da začne eno kola spodkopavat z levo nogo stisneš zavoro in ker zavore primejo enakomerno dobi tista, ki spodkopuje "več oprijem" (ker jo fizično zavreš) preko difa pa se prenese večji navor na drugo kolo (katera pač premaga učinek zaviranja in bolši oprijem s cesto).
Ko daš kontakt se sicer prižge tisti trikotnik s klicajem.....ampak pri tem dogodku se ta lučka ni prižgala....
Je možno da sploh ne dela ali pa da je kakorkoli onemogočen? Gumb tako rekoč nima vpliva oz. ali je bil stisjen ali ne ni imelo veze....avto je še vedno delal tako kot sem jaz želel in ne kot bi hotela elektronika.
Prav tako lahko tudi "nasilno" štartaš brez , da bilokaj poseže v način vožnje.
MB A class 99 letnik.