Stran 1 od 1

AVTO ZELO OBČUTLJIV NA BOČNI VETER - NE DRŽI SMERI VOŽNJE

Objavljeno: So maj 15, 2010 3:14 pm
Napisal/-a saab
Pozdravljeni! Kupil sem nov avto CHEVROLET CRUZE 2.0 vcdi (150 km) LT. Že med prvo vožnjo sem opazil, da mi avto spreminja smer vožnje levo desno že med rahlim vetrom. Tudi med prehitevanjem tovornjakov je težava saj avto vedno "potegne" iz smeri. Lovim smer vožnje "kot pijanec". Opazil sem, da sta zadnji kolesi neenakomerno oddaljeni od roba blatnika. Izgleda, kot, da bi bila celotna zadnja os premaknjena v desno za dober centimeter, kar pa ni normalno. Bil pri uradnem uvozniku in prodajalcu vozil, ki mi je zatrjeval, da je normalno, da os ni fiksna in da ima zaradi silenblokov določeno toleranco odmika levo desno. Mislim, da je prav zadnja prema vzrok za nestabilnost vozila saj prav zadnja prema daje smernost vozilu in če se zadnja os sprehaja levo desno za en centimeter je normalno, da pri vsakem vetriču spreminja smer. Večkrat smo izmerili odmike gum od blatnikov in dobili različne rezultate. Enkrat je bila leva guma bližje blatniku drugič desna. Torej se prema premika, kar pa po meojem ne more biti v redu. Avto je nov in ne morem verjeti, da ga slab vetrič tako zanaša na avtocesti. Še stare katre so bile bolj stabilne.
Kaj bi lahko bilo narobe? Prenapolnjene gume dim. 225/50 R17, ki jih polnim na 3 bare, zadnja prema,...
Sem vozil isti, testni, avto vendar z gumami 205 in ni bil tako občutljiv.
Za vsak pameten odgovor se vam vnaprej zahvaljujem.

Objavljeno: So maj 15, 2010 3:21 pm
Napisal/-a seicento 2
idi spusti kolesa na 2.3 obojne ali pa poglej pokrovček na tanku ali pa na desnih vratih

Objavljeno: So maj 15, 2010 3:32 pm
Napisal/-a ejsim
Pf, 3 bar je po mojem mnenju mal preveč.. Jaz mam okrog 2,3 večinoma.. Sicer pa, mogoče je optika oz geometrija podvozja zanič. Kar precej pogost pojav pri novih avtomobilih nekaterih znamk. Pa mogoče k neugodnem občutku pripomore še ena zadeva..glede na to, da so pnevmatike širše, ti jih mogoče "vleče" v neravnine in ti volan "trga" ven iz rok, zato moraš pa stalno tudi popravljati smer vožnje. Pri meni se recimo to opazi, pa sem šel iz 185 na 205 npr. Ok ni tako hudo, ampak je kar opazno.

Objavljeno: So maj 15, 2010 3:38 pm
Napisal/-a lizard
Vseeno ga preveč zanaša, tudi če so gume 225 pa tudi če ima napumpane na 3 bare. Jaz bi menjal servis.

Objavljeno: So maj 15, 2010 4:24 pm
Napisal/-a saab
Jaz bi zamenjal servis vendar je avto v garanciji in moraš opraviti servise le pri pooblaščenih serviserjih, ki pa ponavadi nimajo pojma. Njim je važno, da avto prodajo. Potem pa se lahko z garancijo v roki sprehajaš po celi Sloveniji in ne boš našel sposobnega serviserja. Pa še CHEVROLET Slovenija ti ne pomaga. Zanimivo, raje imajo nezadovoljne stranke, ki v bodoče sigurno ne bodo povečevale prodajo, kot pa, da bi strankam nudile pomoč. Res, zelo dobri poslovneži, ni kaj!

Objavljeno: So maj 15, 2010 4:31 pm
Napisal/-a ma_hi
Glede na to, da si iz Kopra, ne bi probal še v Trstu? Mogoče bodo tam drugače prijeli za stvar.

V nasprotnem primeru pa prijava na ustrezen inšpektorat. Sej pravkar na tem forumu že teče tema o tem.

Objavljeno: So maj 15, 2010 4:49 pm
Napisal/-a saab
na kakšnega inšpektorja se lahko obrnem? Če ne drugo, da jim malo zagrozim. Kje lahko preberem več o tej temi?

Objavljeno: So maj 15, 2010 4:57 pm
Napisal/-a ma_hi
Tržni inšpektorat. Pošlji jim mail s tvojim problemom.

http://www.ti.gov.si/si/delovna_podrocj ... trosnikov/

Objavljeno: So maj 15, 2010 5:05 pm
Napisal/-a saab
Hvala ti za informacijo.

Objavljeno: So maj 15, 2010 5:51 pm
Napisal/-a seicento 2
maš to orginal gume, mislim po homo vpisane demenzije če ne nehodi tja da si neš sramote delo
ker proizvajalec garantira na tisti demenziji kot je on določil

tolko samo da boš pripravljen

Objavljeno: So maj 15, 2010 6:06 pm
Napisal/-a saab
Original je vse. Avto je nov in nič predelan.

Objavljeno: So maj 15, 2010 6:35 pm
Napisal/-a lizard
Na en vetrovni dan zapelji šefa servisa na testno vožnjo, pa ne popravljaj avto ko ga bo zanašalo, da ga malo stisne v srcu, bo prec zrihtano pomojem :).

Ali pa zapelji nekam drugam kjer popravijo kot se zagre pa potem napizdi servis in jim obrazloži kaj točno je bilo narobe, in da naj drguič, če jim je kaj mar za varnost svojih strank v prometu malo bolj resno vzamejo stvari, ki lahko odločijo o usodi posameznika.

Vseeno bi pa jaz en servis, ki mi pri stvareh, kot so problemi pri varnosti oz. stabilnosti avti, nabija da je to normalno, konkretno napizdil. S tem se pač ni za igrati, ker se kaj hitro lahko kaj grozenga pripeti, kajti tudi izpravni avti imajo precej nesreč, kaj šele če avto ni izrpaven in je polsedično nevaren za vožnjo.

Objavljeno: Ne maj 16, 2010 9:48 am
Napisal/-a mirkec
Ne bi te rad strašil, pa vendar. Mislim, da se tu ne da dosti pomagati. Imel enak primer samo z Hyundai Accentom. Kupil čist novaga, pa ga je zanašalo enako kot ti praviš.V vetrovnem vremenu se po avtocesti nisem upal voziti več kot 90 na uro. Stvar sem delno rešil po menjavi gum (original so bile gor Kuhmo). Mislim pa, da je vseeno konstrukcijska napaka na avtu, da ga zanaša. Govorim za moj bivši avto. Tudi po obnovitvi amortizerjev ni bilo nič bolje.
Predlagam ti naslednje:
Preveri kakšne gume je imel testni avto, kakšne tvoj. Kot sem rekel je pri meni pomagalo ko sem zamenjal gume. Ne čisto, nekje za petdeset procentov je bilo boljše.
Pozdrav

Objavljeno: Ne maj 16, 2010 11:56 am
Napisal/-a saab
Mirkec, imaš prav. Tudi moj avto ima gume KUMHO . Testni avto je imel druge gume, tudi neke manj znane. Ne morem verjeti, da je to problem. Mislim pa, da, ko sem imel zimske gume NOKIAN, tega nisem opazil. Da lahko ene gume tako vplivajo na smer vožnje me pa res čudi.
So pa res vsi ti korejski avti lepi na videz, slapo uporabni v vožnji. Če je to res napaka vam javim, da boste vedeli katerih gum se izogibati.
Še enkrat hvala vsem za nasvet.