Stran 1 od 1
EGR ventil
Objavljeno: So maj 15, 2010 9:07 pm
Napisal/-a cd_rw
Zanima me, kako se pozna, če je zapacan EGR ventil, ali ima avto zmanjšano moč ali kako drugače... Pa kako se sčisti na golfu IV. Zanima me pač, pa če ni neke komplicirano bi mal odprl pa spucu, oz. pregledu če je zapacan.
Hvala.
Objavljeno: So maj 15, 2010 10:56 pm
Napisal/-a need 4 speed
Sčistiš ga tako, da ga vzameš ven potem pa previdno s čopičem in leseno palčko odstraniš umazanijo.Pa bencin, da malo raztopiš saje.
Objavljeno: So maj 15, 2010 11:42 pm
Napisal/-a cd_rw
hvala za odgovore.
Objavljeno: Ne maj 16, 2010 1:42 pm
Napisal/-a need 4 speed
Moj je biu kar konkrateno zapacan-avto je star 5 let, pa prejšnji lastnik ni nikoli to čistil.Pač hotu sm povedat, da je treba mal mirkat.S kakšnim ostrim predmetom jst ravno nebi to pucu.
Potem, ko bo očiščen pa motor vsake tok časa zavrti nad 2500-3000 obratov, da se ventil ponovno ne zabije.

Objavljeno: Če maj 20, 2010 9:53 pm
Napisal/-a cd_rw
Kako je pa z regulacijo tega ventila. Na podlagi česa odpira oz. zapira Kak senzor...?
Objavljeno: Če maj 20, 2010 10:41 pm
Napisal/-a abbe
need 4 speed je napisal/-a:Moj je biu kar konkrateno zapacan-avto je star 5 let, pa prejšnji lastnik ni nikoli to čistil.Pač hotu sm povedat, da je treba mal mirkat.S kakšnim ostrim predmetom jst ravno nebi to pucu.
Potem, ko bo očiščen pa motor vsake tok časa zavrti nad 2500-3000 obratov, da se ventil ponovno ne zabije.

drgac se tega ventila nikol nepuca.ce se avto vozi kokr se zagre se nebo zapacal.jst sm svojga dal dol pri 180.000 km.in ni blo notr niti za gram umazanije.
Objavljeno: Če maj 20, 2010 11:10 pm
Napisal/-a need 4 speed
Ja ti vrjamem, da pri lepi vožnji ga ni treba.Tega so pa očitno vozili na zlo nizkih obratih in se je zato vse skupej zapacalo.
Jst pa vsak dan poskrbim, da se motor ornk zavrti, tko da teh problemov neb smel imet
