Stran 1 od 1

Peugeot 206 problemi

Objavljeno: To maj 18, 2010 11:14 am
Napisal/-a jannsx
Lep pozdrav.
Punca ima Peugeota 206 1.4-16V, letnik 2006, 60.000km.Ima pa 2 problema. Ko avto zaženeš, teče motor približno 1 minuto normalno, potem pa se začne motor tresti in ima bobneč zvok.Problem je, da obrati skačejo gor in dol, kot bi motorju zmanjkalo moči.Obrati padejo na 700 potem pa skočijo nazaj na 1000.To traja približno 3min (da pride kazalec za temperaturo med prvo in drugo črtico), ko pa se ogreje teče kot urica.Tudi če se voziš, ugasneš vozilo za 5 sekund in ga nazaj prižgeš, ga ni treba ogrevati, ampak mu vseeno nekaj sekund obrati skačejo.Če speljem z hladno mašino, avto komaj speljuje ker je popolnoma brez moči in nekaj ropota.Drugi problem je pa sledeč ->ko avto vzgeš včasih nekaj glasno poči v zadnjem delu avtomobila (notri se sliši glasno, zunaj pa je skoraj neslišno), včasih pa se to zgodi tudi med vožnjo.Avto je kupila od bratranca, ki je menjal izpuh, ter montiral sportni filter (če ima kakšno vezo).Če bi kdo vedel, kaj je narobe bi mu bil zelo hvaležen za odgovor.Lp

Objavljeno: To maj 18, 2010 11:57 am
Napisal/-a xsara
vžigalne tuljave?.......

Objavljeno: To maj 18, 2010 3:00 pm
Napisal/-a lisko
Lahko bi res bil kriv izpuh in pa šp. filter. Tolčenje v zadnjem delu vozila ima sigurno vezi z izpuhom. Ali ni pravilno nameščen ali pa se je kje snel. Za nemiren prosti tek pa bi lahko bil kriv motorček prostega teka ali pa kako temp. tipalo.

Objavljeno: Sr maj 19, 2010 3:18 pm
Napisal/-a EsEk
To, da avto cuka, je 100% kriv regulator prostega teka. Regulator vzameš dol, dobro spereš z bencinom in nazaj, pa je to to... Notri so se nabrale smeti od Iberlaufa. Glede pokanja v zadnjem delu je kriv auspuh... druge ni.

Objavljeno: Sr maj 19, 2010 8:12 pm
Napisal/-a joztom
Vaši sklepi so mimo. V trenutku, ko daš gas, se štantgas regulator izklopi in deluje samo loputa in podtlačni regulator. Če poka je bencina premalo, torej je MAP senzor oslabel ali kaj pušča na tej liniji. Ta MAP enzor je povezan tudi z merjenjem temperature vstopnega zraka in rad zeza. Pride pa ene 40€ in ga imaš na motorju kot na dlani. Sposodi si enega za probo. Od žene C3 ima isti motor in je bilo to.

Objavljeno: Sr maj 19, 2010 8:44 pm
Napisal/-a jannsx
Hvala vam fantje.Ko popravim, sporočim kaj je bilo in koliko je stalo.Lp