Stran 1 od 1

Nov avtomobil, prvi servis

Objavljeno: Pe maj 21, 2010 7:09 pm
Napisal/-a Aramis
Pozdravljeni. Imam že 2 meseca starega ford focus 1.6. Sedaj imam prevoženih 3000 km, nekateri mi svetujejo, da je pri 3-4 km pametno it menjat oljne pri novem vozilu. Na uradnem servisu pa so mi dejali, da ni potrebe, in da lahko pridem, ko bo leto okoli oz 20000km.

Kaj menite?

Objavljeno: Pe maj 21, 2010 7:14 pm
Napisal/-a Scorp84
Lahko menjaš, ker pri izdelavi motorja se najdejo kakšni kovinski okruški, ki se pomeša z oljem. Ampak na srečo vse to filter prestreže in ni bojazni da bi se karkoli poškodovalo. Tako da lahko menjaš če te to moti, drugače ni potrebe in menjaj olje kot je predpisano.

Objavljeno: Pe maj 21, 2010 7:15 pm
Napisal/-a mihaing
Zgleda, da je stereotip še vedno popularen in mislite da še vedno vozite in kupujete zastave :roll: :roll: :roll:

Objavljeno: Pe maj 21, 2010 7:19 pm
Napisal/-a 4vale6
Jst bi ti reku tko, če avta lih ne teraš v obrate,pa tiščiš,ni treba, oz. če avto voziš usaj približno tko kot je napisano v priročniku (od avta) za nov avto, greš na normalne intervale. Če ga pa bolj mučiš pa kr,oz potem bi blo smiselno it na 10.000 oz. na "polovico" priporočenega intervala.
lp!

Objavljeno: Pe maj 21, 2010 7:21 pm
Napisal/-a peroRS
mihaing je napisal/-a:Zgleda, da je stereotip še vedno popularen in mislite da še vedno vozite in kupujete zastave :roll: :roll: :roll:


Sam res. Eni si pa naredijo dodatne stroške pol pa jamrajo na ceno servisov.

@aramis: če si kupil nov avto si zraven dobil servisno knjižico v kateri lepo piše kdaj moraš prit prvič na servis. Pa še potovalni računalnik v avtu te bo pravočasno o tem obvestil. Tako, da ti samo tankaj in vozi! ;)

Objavljeno: Pe maj 21, 2010 9:38 pm
Napisal/-a IcEm4n
ah ni potrebe po tem servisu, tako da ga nared čez 20.000km ali eno leto.

Objavljeno: So maj 22, 2010 5:12 am
Napisal/-a svetilnik
Tudi sam imam focusa in menjam olje na vsakih 10000km. Motorju sigurno "ugaja", jaz pa za tistih 75-80€ na bom propadel.

Objavljeno: So maj 22, 2010 7:32 am
Napisal/-a Renault_user
Nujno, če želiš samemu sebi dobro, zamenjaj!
Sam sem bil neumen in sem poslušal prodajalce, ki nimajo pojma, pol so se mi pa pri 15 tavžnt al še prej začele težave...

NI VEČJE BEDARIJE KOT PRVI SERVIS NA 20.000 HALO!!!! To je samomor za avto, sploh pa danes, ko so to občutljive zadeve. Skratka olje oz. servisi čim večkrat in ne se oziran na ničesar!

LP!

Objavljeno: So maj 22, 2010 8:44 am
Napisal/-a pskoda
Jaz ti pravim ne pipaj, ker boš ob garancijo če bo kaj narobe in itak je čep karterja pobarvan z barvo in ga ne boš nikol na isti mest dobil, ko ga boš privijačil nazaj. En je pisal da so opilki lahko not, a to od bata, obročkov al kaj?

Re: Nov avtomobil, prvi servis

Objavljeno: So maj 22, 2010 8:55 am
Napisal/-a Pero
Aramis je napisal/-a:Pozdravljeni. Imam že 2 meseca starega ford focus 1.6. Sedaj imam prevoženih 3000 km, nekateri mi svetujejo, da je pri 3-4 km pametno it menjat oljne pri novem vozilu. Na uradnem servisu pa so mi dejali, da ni potrebe, in da lahko pridem, ko bo leto okoli oz 20000km.

Kaj menite?


Če boš potem bolje spal, zamenjaj olje, ne more škodit.

Neke hude potrebe pa ni, avti zdržijo par sto tisoč km če so servisirani po predpisanih intervalih.

Objavljeno: So maj 22, 2010 10:56 am
Napisal/-a montezemolo
lenivec je napisal/-a:tudi ni večje bedarije kot nabijanje do blokade v novem avtu pravijo.

in zakaj se potem vsaka mašina ki gre v kaki superšportni avto stestira pred vgradnjo tak da kolektorji žarijo in tik pred blokado itd?....


ja, ampak tam imajo motor na mizi, postopno dodajajo obrate in šele ko je motor popolnoma ogret ga navijejo do konca.

se pa strinjam, da je to bolj preventiva in da bi lahko že na začetku vozili normalno.

Objavljeno: So maj 22, 2010 11:17 am
Napisal/-a Firediver
Kolikor se spomnim podatka za npr. Renault dci, naj bi bila prva menjava celo na 30.000 km..potem se pa človek vpraša, zakaj turbina (pa četudi ob pravilni uporabi) crkne tako zgodaj..

Moje osebno mnenje je, da proizvajalci predpisujejo malček pretirano dolge intervale. Sploh v sodobnih časih, ko so turbine pri dizlih in bencinarjih. Filter pa tudi ni in ne more bit vsemogočen, sploh pa ne pri 30.000 km, ko bi ga prvič zamenjali.

Čas Zastav je vsekakor mimo, je pa sedaj čas turbin in visoke tehnologije.

Objavljeno: So maj 22, 2010 2:49 pm
Napisal/-a need 4 speed
Ja sam morš vedet, da motor superšportnika je delan z večjo natančnostjo, se večkrat preverja med postopkom izdelave.Pri običajnih avtih pa jih hitro sestavljajjo in je večja možnost napak.Pa predno ga na mizi dajo na polne obrate ga tud segrejejo in malo utečejo.
Jst bi sigurno naredil prvi servis po 2-3 tisoč kilometrov in par tisoč km vozil z manjšimi obrati, da se vse skupi ulaufa.
Kljub sodobnim oljem in materialom je treba avto lepo vzdrževat, če hočeš da dela.Zato se pa velikokrat vse sfu*a malo čez 100 tisoč, ker folk tko grdo dela z avti.

Objavljeno: So maj 22, 2010 5:28 pm
Napisal/-a Renault_user
da te popravim, sfu*a se lahko že pri 10.000... če se pri 100.000 je to že kar solidno za danes in za nekatere znamke ;)

Objavljeno: So maj 22, 2010 6:48 pm
Napisal/-a IcEm4n
kolk avtov je pa preč pršlo, ker ni blo narejenega tega servisa!?

Objavljeno: So maj 22, 2010 8:02 pm
Napisal/-a primozek68
Nekdo je rekel, da proizvajalci pretiravajo z dolžino servisnih intervalov, vsakdo si želi, da bi njihov servis opravil čim več servisov. Če bi bila menjava potrebna bi prav gotovo to tudi napisali v servisno knjižico, glede nato da se gre vsem za denar, istočasno pa želijo imeti kar najmanj reklamacij.

Objavljeno: So maj 22, 2010 8:43 pm
Napisal/-a čare
Moje osebno mnenje je glede na to da v navodilih to nikjer ne piše olja pač ne menjaš,če pa ti misliš da boš naredil dobro avtu pa ga pelji zamenjat ampak ti priporočam da si zraven,ker naši pooblaščenski nateguni ti znajo zadevo samo računat in ne tudi zamenjat...Sodelavec recimo ima picassoja ki je imel sedaj drugi servis na 40000 km in mu še vedno niso menjali zračnega filtra in prepričan sem da tudi noben ni pogledal kako je usran in ravno tako ima interval menjave naftnega filtra šele na 60000 km potem pa se čudite ko crkujejo dize pa pumpe...

Objavljeno: To maj 25, 2010 9:27 am
Napisal/-a recept
primozek68 je napisal/-a:Nekdo je rekel, da proizvajalci pretiravajo z dolžino servisnih intervalov, vsakdo si želi, da bi njihov servis opravil čim več servisov. Če bi bila menjava potrebna bi prav gotovo to tudi napisali v servisno knjižico, glede nato da se gre vsem za denar, istočasno pa želijo imeti kar najmanj reklamacij.


Sam sem pri Renaultu naredil menjavo olja+filtra na 5k, na 15k in nato na 30k. Sedaj menjujem olje+filter na vsakih 15k, čeprav je predpisani interval 30k.

Sicer pa sem se pri prejšnjem avtu odločal za nakup tudi glede na stroške vzdrževanja in seveda me je zavedel daljši servisni interval. Ko pa je šla v falimente turbina, sem pa vedel, kaj sem "prihranil".