Stran 1 od 2
Prosim za nasvet (VW Polo)
Objavljeno: Ne maj 23, 2010 9:20 pm
Napisal/-a Amater123
Pozdravljeni,
vozim VW Polo Classic letnik 1998. Ne vem ce ima naslednji podatek kaksno vezo, ampak bom vseeno napisal; ziher je ziher. V soboto sem pri vulkanizerju menjal zimske gume z letnimi. Eden izmed delavcev tam mi je mimogrede dejal, da so slabe zavorne ploscice in da jih bo treba kmalu menjati oz. nekaj v tem smislu.
Nato sem se isti dan naredil slabih 100 km voznje brez problema. Okoli 60 km do Ljubljane ni bilo nikakakrsnih tezav. Avto je potem stal kaksni 2 uri, proti veceru pa sem se peljal nekomu na obisk (se tudi brez kaksnih opaznih tezav). Nazaj grede, pa so se zacele tezave.
Zacelo se je z rahlim hrupom po intervalih, glede na to kaksno hitrost sem imel oz. glede na vrtenje koles. Podobno kot smo kot mulci vcasih dajali kaksno palco med sprikle kolesa... Ko sem peljal recimo 50 km/h je bilo to "pokanje" hitrejse in obratno z ustavljanjem pred semaforjem upocasnjeno. Pomislil sem na menjavo gum ter da mi mogoce ni dobro pritrdil vijakov in nato kako bo kar naenkrat kolo odpadlo.
No tisti zvok je postajal glasnejsi, tako da mi ni preostalo drugega kot, da sem cim hitreje nasel primeren prostor za parkiranje. Ravno ko sem zapeljal na parkirisce vzdolz cestisca (takrat je bilo tisto pokanje ze res hrupno) je naenkrat mocno pocilo. Obcutek sem imel, da je nozna zavora prenehala delovati oz. skoraj ni delovala vec tako, da sem v tistem trenutku uporabil rocno, ker je bil cca 15 metrov naprej parkiran drug avto.
Zdaj pa ne vem, kaj tocno je narobe. Takoj ko sem stopil iz avta, sem opazil da je ena zadnja guma prazna (mislim da sem tudi cutil nizji avto takoj ob tistem zadnjem glasnem poku). Zelel sem preveriti ali nozna zavora res ne deluje vec, a nisem siguren saj s prazno gumo nisem zelel narediti vec kot par metrov naprej/nazaj na tistem parkiriscu ob cesti. Se mi pa zdi, da je stopalka bolj rahla kot obicajno.
Zdaj pa ne vem kaj naj storim. Uradnega servisa ne bi klical, saj vem da bo to stalo ogromno denarja ze samo, da avto odpeljejo. Tako mi avto stoji na eni izmed Ljubljanskih ulic.
Hvalezen bi bil za pomoc oz. kak vas nasvet.
Objavljeno: Ne maj 23, 2010 9:23 pm
Napisal/-a myster
a ta hrup oz. poki so se pojavljali samo ko si zaviral?
pri obrabljenih zavorah, ponavadi začne cvilit. lahko pa da tut kaj poka, če so še originalni diski (12 let stari). ker v mojem primeru je bilo tako, da so razpadli zaradi rje. ampak ta rja je bila vidna z zadnje strani, spredaj pa je bil kolut lep.
Objavljeno: Ne maj 23, 2010 9:27 pm
Napisal/-a Amater123
Ne, ampak normalno ob voznji brez zaviranja. Skladno s hitrostjo oz. obracanjem koles. Verjetno na 360° ali nekaj podobnega. Ob hitrejsi voznji pogosteje, ob upocasnjevanju avta pa cedalje redkeje. Pa sprva bolj potiho, po kakih 2 prevozenih kilometrih pa cedalje glasneje. Do tistega zadnjega res glasnega poka.
Aja, drugace je kdaj zacvililo ob zaviranju. To mislim ze kak teden, mesec ali dva... prej. Ne pa vedno.
Objavljeno: Ne maj 23, 2010 9:35 pm
Napisal/-a esem
Amater123 - pozdravljen na forumu!
Marsikaj bi lahko bilo - skoraj vse - ni pa bilo tistega, kar bi edino res moralo biti. Zakaj nisi poskusil menjat praznega kolesa, pri tem bi se ti celo odprl neoviran pogled na zavore?? Je prazno isto kolo, za katerega bremzo je opozarjal mehanik?
Podoben zvok oddajajo ploščice, ko so preveč izrabljene in pride disk do železa ploščic, lahko tudi, ko drsa pl. po zaruznjenem disku zadaj. Če je kolo isto, je možno, da je ploščico zaradi tega ali podobnega posnelo in jo vrglo ven (pok!), prti tem pa so tamladi od hudiča še predrli gumo ali jo celo razrezali.
To bi se vse dalo ugotovit, če bi poskusil menjat prazno gumo. itd
Objavljeno: Ne maj 23, 2010 9:38 pm
Napisal/-a myster
pol pa so ti poki verjetno zaradi kakšnega zanič ležaja na kolesu. možno pa je, da ti vulkanizer kakšnega kolesa ni zategnil (to tudi preveri)
a zavore pa primejo normalno? v vsakem primeru boš mogel na servis.
dvigni z dvigalko (vinto) vsak koles posebej (pa prestava v leru in brez zavor) in ga posukaj, pomigaj in boš takoj videl kaj je in na kermu kolesu se kaj dogaja. ker lahko da ti zavore oddajajo zvok pokanja, lahko pa je ležaj šel (takrat se čuti, da kolo ne teče "gladtko" in je občutek kot bi se nekaj mlelo v kolesu).druga mi ne pade na pamet
Objavljeno: Ne maj 23, 2010 9:44 pm
Napisal/-a Amater123
esem je napisal/-a:Marsikaj bi lahko bilo - skoraj vse - ni pa bilo tistega, kar bi edino res moralo biti. Zakaj nisi poskusil menjat praznega kolesa, pri tem bi se ti celo odprl neoviran pogled na zavore?? Je prazno isto kolo, za katerega bremzo je opozarjal mehanik?
Nisem menjal iz vecih razlogov. Glavni je, da nimam kljuca za vijake. Pa tudi rezervna guma je tista ta mala. Drugace pa tudi, ce bi dal kolo dol samo, da bi pogledal, ne bi vedel kaj naj gledam (hehe), ker se ne spoznam.
Ne vem za katero kolo je opozoril vulkanizer. On je samo rekel, da so slabe zavorne ploscice in da bo potrebno menjati, ce se prav spomnim. Tako sem jaz potem vceraj (ze pred to okvaro) na internetu gledal cene ploscic za VW Polo (in nasel ene za cca. 26 evrov), da bi pac ta servis naredil v naslednjih dnevih/tednih.
Je pa se ena malenkost, ki je zanimiva, a to je najbrz zgolj nakljucje. Zimske gume so bile Michellin, gor sem dal pa skoraj "nove" letne Savine perfecta, ki sej jih pred-prejsnjo sezono uporabljal le nekaj mesecev. Zanimivo je bilo, da ko so mi pri vulkanizerju ze vse zrihtali in avto spustili z dvigala.. da je to isto kolo spustilo. Tako da so avto se enkrat vzdignili, vzeli to kolo dol in vstavilo notri zracnico. Ceprav to najbrz nima nobene veze z okvaro.
A ve kdo za kakega mehanika v Ljubljani, ki bi lahko avto odpeljal in popravil okvaro za primerno ceno?
Objavljeno: Ne maj 23, 2010 10:54 pm
Napisal/-a esem
Ni nujno, da je tisto z gumo samo naključje, vendar tako na daljavo se ne da nič reč. Si imel kdaj poškodovano platišče, da je zato spuščalo? Teoretično je možno tudi, da je zračnica "ven pogledala" (ali kaj drugega - npr znotraj poškodovano pl., ob katerega se je "drgnila" zračnica) in jo je zato razneslo s pokom. Vsekakor mi to vleče na napako vulkanizerja, ni pa nujno. A če je res bila njihova napaka, je bila zelo nevarna (!!). Jih poznaš, so zaupanja vredni?
Kje v LJ imaš avto? Npr na Viču je kar nekaj servisov zavor in morda ti uspe koga pregovorit (z ojri? npr 15-25 - še vedno manj kot avtovleka), da gre do avta in na licu mesta odpravi napako ali vsaj postavi natančno diagnozo.
Pošlji ZS uporabniku "Fan", on se tudi s tem ukvarja in bi si morda utrgal kos časa, da ti pomaga.
Če ne dobiš nikogar, pa najdi ključ, daj dol kolo, poslikaj z več kotov (pazi na osvetlitev!), tudi luknjo v gumi, če bo vidna in objavi tu.
Objavljeno: Ne maj 23, 2010 11:40 pm
Napisal/-a Amater123
Te letne Savine gume so zelo malo rabljene. Z njimi se je vozilo samo par mesecev, ker so nato zimske Miselinke ostale gor tudi cez naslednje poletje. Pri tem vulkanizerju so mi ze nekajkrat menjali gume in ni nikoli bilo kaksnih tezav. Gre za Pralnico in vulkanizersvo Plevcak v Trbovljah, ki obstaja ze vec let.
Avto imam na Prulah blizu Dolenjske ceste. Okoli 15 evrov bi bil povsem pripravljen placati ze samo za to, da bi nekdo pogledal kaj tocno je narobe oz. kot si rekel, da postavi natancno diagnozo. Sej placam posteno, samo ne bi zelel servisirati na kakem uradnem servisu, ker vem da imajo vedno zasoljene cene. Ko se mi je pokvaril mehanizem za pomik stekla na enih vratih, so mi ponudili novega za okoli 250 evrov (+ delo posebej), medtem ko se po oglasih prodaja za 20-30 evrov. Sem jim peljal na servis samo za ogled, pa so rekli da se steklo kao niti ne da vzdigniti/zapreti. Za to so mi racunali okoli 35 evrov (AC Kondor, BTC). Tezavo sem resil tako, da sem avto peljal domacemu mehaniku, ki je steklo dvignil oz. zaprl v parih minutah in racunal tocno 10 evrov. Pa tudi ne bi rad nekaj vlagal v tak star avto, ki ze sam po sebi ni dosti vreden.
Bom cez dan po sluzbi videl, ce bo se kak nasvet (ali pa ce se bo slucajno kdo tukaj javil, da bi pogledal), drugace pa povprasal v ZS tega, ki si ga omenil.
V kolikor bom lahko dobil kje kljuc, pa bom tudi poslikal.
Lepa hvala obema za pomoc.
Objavljeno: Ne maj 23, 2010 11:40 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Pokličite me ( po tel.: 031-797-021 zaradi lokacije vozila in reg.št. ) in bom skočil pogledat.
Lep pozdrav
Objavljeno: Ne maj 23, 2010 11:53 pm
Napisal/-a esem
Fan je napisal/-a:... bom skočil pogledat....
Lepo...
Nato pa tu objavita natančno diagnozo - kaj se je zgodilo, kaj in zakaj je ropotalo, od kje pok itd.
Objavljeno: Po maj 24, 2010 1:52 pm
Napisal/-a Energetik81
Amater123 je napisal/-a:Avto imam na Prulah blizu Dolenjske ceste. Okoli 15 evrov bi bil povsem pripravljen placati ze samo za to, da bi nekdo pogledal kaj tocno je narobe oz. kot si rekel, da postavi natancno diagnozo.
Če me spomin ne vara, je točno tam (pod Dolenjko) vulkanizer. Če je par 10 metrov stran, bi ga lahko nekako prerinil do tja.
Sicer pa mi smrdi na kakšno šlamparijo vulkanizerja, če je guma spustila že pri menjavi. Sploh ne razumem, kaj so počeli. So ti namestili letne gume, napumpali in je potem kar takoj spet spustilo? Ali kaj?
Objavljeno: Po maj 24, 2010 3:19 pm
Napisal/-a Amater123
Ja. Normalno so zamenjali gume in ko je bilo kao vse ze opravljeno spustili avto z dvigala. Ko je avto prisel na tla je guma spustila, tako kar precej na hitro. Se je kar dosti slisalo "veter", mislim tisto pihanje ob praznjenju gume.
Saj tudi jaz nisem razumel kaj bi naj bilo narobe, glede na to da so bile te letne gume pred tem samo 1x gor za par mesecev. In takrat ni bilo z njimi nikakrsnih problemov, ko sem jih menjal z zimskimi. Gor so bile samo eno poletno sezono in po tistem sem jin kot obicajno menjal z zimskimi. Te letne gume pa so oblecene v polivinil cakale na podstresju.
Pride cez slabo urco Fan pogledati, tako da mi je kr malo odleglo, ker se sam res ne spoznam dosti. Gumi defekt sem sicer ze imel pri prejsnjem avtomobilu (Subaru Legacy) in tudi sam uspesno zamenjal gumo.

Objavljeno: Po maj 24, 2010 5:48 pm
Napisal/-a Amater123
Imeli ste prav, da je skodo povzrocil vulkanizer pri menjavi gum v soboto. "Fan" je povedal, da jo je zagresil na stroju saj je unicil tam kjer so kovinske cevi na samem robu. In da sem imel sreco v nesreci, ker ce bi bilo to spredaj, bi bila nesreca neizogibna, ker bi mi obrnilo volan.
Povedal mi je tudi, da so zavore slabe, a da nimajo nobene veze s tem.
Mi je bilo cudno zakaj je ze takrat ob menjavi, ko so spustili avto z dvigala, guma spustila. Glede nato, da je cel komplet malo rabljen. Ampak ker se ne spoznam dosti na avtobilizem, sem pac mislil da vulkanizer ze ve kaj dela. Zdaj mi je tudi jasno zakaj je nadrl enega zaposlenega (ki drugace dela v avtopralnici zraven), ki si je zelel gumo ogledati ter ga poslal hitro stran.
Prilagam se slike..
Objavljeno: Po maj 24, 2010 5:57 pm
Napisal/-a esem
Prijava inšpekciji, da se počasi počistijo zelo nevarni nesposobneži?
Ali vsaj reklamacija in nove gume + feltna?
Zakaj pa je ropotalo? Zaradi zavor?
Objavljeno: Po maj 24, 2010 6:07 pm
Napisal/-a domen_
Amater123 je napisal/-a:Zdaj mi je tudi jasno zakaj je nadrl enega zaposlenega (ki drugace dela v avtopralnici zraven), ki si je zelel gumo ogledati ter ga poslal hitro stran.
To je pa zelo grdo od njih
esem je napisal/-a:Prijava inšpekciji, da se počasi počistijo zelo nevarni nesposobneži?
Ali vsaj reklamacija in nove gume + feltna?
Js se strinjam, taka napaka in namerno prikrivanje je potencialno lahko zelo nevarno, to nikakor ni prav da se pocisti pod preprogo. Reklamacija in nove gume + feltna je po mojem najmanj kar bi js pricakoval od trgovca, da si povrne ugled in zaupanje.
Objavljeno: Po maj 24, 2010 6:11 pm
Napisal/-a Daedalus
Tole bi jaz vsekakor prijavil. To se lahko zgodi na avtocesti pri veliki hitrosti...o posledicah pa raje ne bi.

Objavljeno: Sr jun 16, 2010 6:01 pm
Napisal/-a Amater123
Epilog: Ceprav vulkanizer ni zelel/mogel priznati, da je bila napaka storjena pri njih, je brez problema zamenjal pri njih poskodovano gumo z enako novo.
Avto sedaj tece kot urica, zahvaljujoc tudi uporabniku "Fan", ki je na avtu opravil splosni servis v celoti; ceprav me je stalo preko 520 evrov.

Za kar mi je kar malo zal, saj sedaj kupujem novejsi avto. No cim prodam Polota, hehe.
Hvala tudi vsem ostalim za pomoc in nasvete.
Objavljeno: Sr jun 16, 2010 6:57 pm
Napisal/-a myster
mi lahko obrazložiš kaj si rihtal, da si zapravil tolk denarja?
Objavljeno: Sr jun 30, 2010 8:43 pm
Napisal/-a Amater123
Tole sem rihtal. Saj ce bi prej vedel, da bom avto v kratkem prodajal ne bi sploh servisiral, ampak je prisla odlocitev za ugodno menjavo tako iznenada... aja pa mimogrede, avto je letnik 99 in ne 98 kot sem napisal na zacetku.

Objavljeno: Sr jun 30, 2010 8:48 pm
Napisal/-a maniaxxx
Prosim če si naslednjič privoščiš boljše gume kot sava, tudi za ugoden denar se dobi dobre gume...