Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
sixtoo
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Ne sep 05, 2004 5:05 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a sixtoo Pe jul 27, 2012 8:19 am

Hvala za razlago, sedaj mi je jasno!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a sašo5 Pe jul 27, 2012 9:18 am

sixtoo je napisal/-a:Po pogovoru o DPF filtru s kolegom, ki ima Passata 2.0 TDI 140km bluemotion, sem našel to temo.
Prebral celotno temo, pa mi še vedno ni nekaj jasno....Vsi pišete o regeneraciji, ki poteka na servisu s pomočjo testerja?? V vsakem primeru, je treba sistem ogrti na potrebne stopinje, da se zadeva sproži, kakšno vezo ima potem tu tester? Na BMW forumu sem zasledil, da regeneracijo opravijo celo v delavnici...


če rumena lučka na armaturi niti po predpisani proceduri vožnje ne ugasne, ostane edino prisilna regeneracija, ki se spriži s testerjem (gledal 2x v delavnici, kako poteka (A3, Golf VI) na testerju je kazalo 850c v samem filtru....
 
sixtoo
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Ne sep 05, 2004 5:05 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a sixtoo Pe jul 27, 2012 10:19 am

In katera stvar tako segreje filter v delavnici-avto v prostem teku verjetno ne, sicer se ne bi vozili nad 2500rpm ipd.? Razen da se v delavnici postopek sproži, nakar avto voziš kot predpisano. Čemu potem takšne cene?
Nonstop poslušam o teh DPF filtrih, medtem ko na domačem Pathfinderju niti ne vemo, da ga imamo. Vse dela bp.
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a spektr Pe jul 27, 2012 10:47 am

Segreje ga točno ta postopek aktivne regeneracije, kot je opisano zgoraj. Saj ko je avto priklopljen an tester in se izvaja regeneracija, program tudi zviša obrate tako da, se ne dela regeneracija na testerju na 1000 rpm :-) Mislim, da gre tam do nekje 2000 obratov, če se prav spomnim.
lp dejan
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Nejko87 So jul 28, 2012 11:38 am

Če je filter zelo zabit, ga vzameš dol, natočiš notr dimmer in ga opereš z wapom.


Filter se lahko zabije do te mere, da ga avto sam, s svojo regeneracijo ne more več rešit.
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
tagged
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: So avg 25, 2012 6:34 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a tagged So avg 25, 2012 9:01 pm

Ali je možno da zaradi zamašenega DPF filtra gre turbina??
 
DaDo3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Po feb 27, 2006 7:52 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a DaDo3 Ne avg 26, 2012 6:55 pm

Nekaj od mene glede DPF-ja če se avto vozi na kratke razdalje in se večkrat prizge ugasne po moznosti konstantno vozi pod 2500rpm ter gre seveda za močnega dizla se bo DPF zelo hitro zapacal začne se tako (govorim za vag) za avto začne delat na 1000rpm ter ima cca 30% man moči lahko da tudi neke okoli 2200rpm ob polnem pospesevanje rahlo cukne (zakaj zato ker je takra "zelo veliko dima") ki ga pa avto zadrzi notri ze ob tako zapacanem filtru rešitev je da se nastavi tempomat (seveda če je) v 3 prestavi na cca 4100-4200rpm poraba bo normalna nič bati nebo 15L meni je kazala 6-8L in se vozi pri teh obrati po AC cca po 5min avto segreje in sežge vse saje zadnih 5sekund pred izklopom DPF lučke avto lahko rahlo zakadi ter pocuka nato ko se lučka ugasne avto dela normalno ima enake konje ter ne se bati DPF se lahko prizge tud na vsaka 2-3 mescesa seveda več ko je ac voznje dlje časa bo DPF živel :)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a adis Po avg 27, 2012 7:08 am

DaDo3 je napisal/-a:Nekaj od mene glede DPF-ja če se avto vozi na kratke razdalje in se večkrat prizge ugasne po moznosti konstantno vozi pod 2500rpm ter gre seveda za močnega dizla se bo DPF zelo hitro zapacal začne se tako (govorim za vag) za avto začne delat na 1000rpm ter ima cca 30% man moči lahko da tudi neke okoli 2200rpm ob polnem pospesevanje rahlo cukne (zakaj zato ker je takra "zelo veliko dima") ki ga pa avto zadrzi notri ze ob tako zapacanem filtru rešitev je da se nastavi tempomat (seveda če je) v 3 prestavi na cca 4100-4200rpm poraba bo normalna nič bati nebo 15L meni je kazala 6-8L in se vozi pri teh obrati po AC cca po 5min avto segreje in sežge vse saje zadnih 5sekund pred izklopom DPF lučke avto lahko rahlo zakadi ter pocuka nato ko se lučka ugasne avto dela normalno ima enake konje ter ne se bati DPF se lahko prizge tud na vsaka 2-3 mescesa seveda več ko je ac voznje dlje časa bo DPF živel :)


raba ločil ne bi škodila ...
 
DaDo3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Po feb 27, 2006 7:52 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a DaDo3 Po avg 27, 2012 7:17 am

Ni se mi dal ce te moti zbris!
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a adis Po avg 27, 2012 7:26 am

DaDo3 je napisal/-a:Ni se mi dal ce te moti zbris!


off:
v bodoče bo potrebno.
 
tagged
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: So avg 25, 2012 6:34 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a tagged Po avg 27, 2012 12:28 pm

Lepo prosim za kakšno mnenje in nasvet!
menjali so mi turbino .. dpf filter sem dala samo očistit (ostalo vse novo + vse očiščeno, 2x olje itd.)
vse zmontirajo .. ne nalijejo aditiva za trde delce (prazna posodica)

avto najprej ful dimi, kot je rekel mehanik ki je čistil DFP-FAP filter
probna vožnja cca.20km:

prižge se lučka za motor, motor je morda malce premalo živahen, mašina se ful greje, hladilnik skoz dela
računalnik pokaže napako na regeneraciji

mehanik pravi (brez dodatnega preverjanja), da filter ni ok, da ni bil vredu ščiščen ali da je poškodovan, ker verjetno nima dovolj pretoka in se zaradi tega turbina matra in se vse pregreva. .. da verjetn najboljše da ga odstranim ali pa kupim novega kar pa veliko stane (1000eur)

Kličem mehanika, ki je čistil filter pa pravi da ni nujno da filter ni ok in da potrebuje tlačne razlike na filtru da bo vedel kaj je narobe.
Moj mehanik pa da filter sigurno ni ok... in da ne bo nič meru
Malce sem preletela tale forum in se mi zdi da je res lahko marsikaj drugega narobe in da ni nujno da je filter zanič (seveda pa nisem strokovnjak)!

Gre za 1,6 D ki ima DPF zraven turbine (eni pravijo da odstranitev DFP za te mašine ni priporočliva zaradi turbine)

Vožnja sicer več ali manj samo AC! Redni servisi na pooblaščenem servisu!

Lepo prosim za kakšen komentar, mnenje , nasvet .. !!
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Nejko87 Pe avg 31, 2012 2:06 pm

tagged je napisal/-a:Lepo prosim za kakšno mnenje in nasvet!
ne nalijejo aditiva za trde delce (prazna posodica)


zakaj ne nalijejo tekočine????????

je to PSA hdi?

Priklop na tester in preverit podatke diferenčnega senzorja (meri tlake pred in za filtrom)

lahko je okvara samega sentorja, lahko gumjastih cevi do senzorja...

(imel že vse primere :)
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a INFINITI Če feb 21, 2013 4:06 pm

Zanimiv sestavek na temo DPF filtra:

http://tekat.si/uploads/tekat/public/do ... cev_sl.pdf
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Energetik81 Pe feb 22, 2013 2:28 pm

INFINITI je napisal/-a:Zanimiv sestavek an temo DPF filtra:

http://tekat.si/uploads/tekat/public/do ... cev_sl.pdf
Zanimivo!
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
nooblette
Novinec
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Sr feb 06, 2013 3:25 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a nooblette Po feb 25, 2013 10:08 pm

Pa se človek nagiba k diesel vozilu ampak tale tema te po hitrem postopku odvrne. Pa ne razumem v čem je keč, da ne znajo (ali nočejo) narediti več vozila k bi se človek usedu, ter tankal in vozi miško. Mislim res te mine do vsega :(
Only music takes me there, where i can be me.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a uros11 Po feb 25, 2013 11:00 pm

Sem prebral link - dve stvari sta mi čudni - pri preveliki razliki v tlaku da crkne senzor in da je pri menjavi treba ta senzor kalibrirati. Noter ima dva piezo senzorja tlaka in par nalotanih elementov - nič od nič od elektronike. Ko mi bo ckrnil DPF, ga bom ruknu ven, nov software in to je to.
 
Uporabniški avatar
DiF0r
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 81
Pridružen: Po nov 10, 2003 12:35 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a DiF0r Po feb 25, 2013 11:10 pm

uros11 je napisal/-a:...Ko mi bo ckrnil DPF, ga bom ruknu ven, nov software in to je to.

Tudi sam sem imel takšen plan, ko se bodo pričeli problemi z DPF ga bom enostavno odstranil... Ampak me skrbi spodaj napisan post, če bodo to res začeli preverjat bodo pizdarije :shock:

sašo5 je napisal/-a:In letos sem imel prvič teh. pregled, opremljeni so že z najnovejšimi napravami za merjenje izpuha avtov z DPF-ji(torej, če ga na avtu ni, ni šans da narediš pregled) skratka, pokazalo mu je zabasanost 0,21% torej praktično, kot da je včeraj notri dan.......
Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Energetik81 To feb 26, 2013 8:43 am

uros11 je napisal/-a:Sem prebral link - dve stvari sta mi čudni - pri preveliki razliki v tlaku da crkne senzor in da je pri menjavi treba ta senzor kalibrirati. Noter ima dva piezo senzorja tlaka in par nalotanih elementov - nič od nič od elektronike. Ko mi bo ckrnil DPF, ga bom ruknu ven, nov software in to je to.
Potem pa prosim ne hodi s tem avtom v LJ, ker nočem vdihavati dodatnih prašnih delcev samo zato, ker se tebi ne da zamenjati DPF z novim. Če delaš take relacije, da se ti DPF paca, nabavi bencinarja, ali pa to vzemi v zakup in ob odpovedi nabavi nov DPF.
Filter trdnih delcev je tam z razlogom, in sicer da zadrži delce, ki so nevarni za dihala in potencialno rakotvorni.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a uros11 To feb 26, 2013 9:10 am

Domnevam, da se paca, ker druge skoraj nima. V LJ imate druge probleme tako, da se odsotnost mojega DPF-ja ne bo nikjer poznala. Če bom imel podobne relacije kot dosedaj, pa bom razmislil o bencinarju.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 120 gostov