Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a adis To feb 26, 2013 9:13 am

Energetik81 je napisal/-a:
uros11 je napisal/-a:Sem prebral link - dve stvari sta mi čudni - pri preveliki razliki v tlaku da crkne senzor in da je pri menjavi treba ta senzor kalibrirati. Noter ima dva piezo senzorja tlaka in par nalotanih elementov - nič od nič od elektronike. Ko mi bo ckrnil DPF, ga bom ruknu ven, nov software in to je to.
Potem pa prosim ne hodi s tem avtom v LJ, ker nočem vdihavati dodatnih prašnih delcev samo zato, ker se tebi ne da zamenjati DPF z novim. Če delaš take relacije, da se ti DPF paca, nabavi bencinarja, ali pa to vzemi v zakup in ob odpovedi nabavi nov DPF.
Filter trdnih delcev je tam z razlogom, in sicer da zadrži delce, ki so nevarni za dihala in potencialno rakotvorni.


kaj vse danes ni "rakotvorno"?
 
Luky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Če feb 09, 2012 5:10 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Luky To feb 26, 2013 9:27 am

Alkohol je tudi rakotvoren :lol:

Koliko let so proizvajali vozila brez DPF. In nikjer nisem zasledil neke študije ki bi pokazala večji delež ljudi ki obolevajo za rakom zato ker se vozijo oz živijo v okolici kjer se nekdo vozi z vozilom brez DPF.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Energetik81 To feb 26, 2013 11:18 am

http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_exh ... th_effects
Reference imaš naštete spodaj.

adis je napisal/-a:kaj vse danes ni "rakotvorno"?
Kako kaj vse? A ker se gibljemo v onesnaženem okolju naj se kar sprijaznimo z vsem in vase vnašamo še dodatne strupe? Vsak dan, ko grem peš iz službe, moram vdihavati izpuhe, na kakšnem večjem krišišču je praktično neznosno, ker me sili na kašelj. Ja, predvsem zaradi starih dizlov brez DPF. No, tudi novi ne dišijo ravno.
Medtem ko ogretega bencinarja praktično težko zavohaš.
Vpičil sem se pa predvsem zato, ker je DPF ena taka zadeva, ki direktno in močno vpliva na kakovost zraka ob cestah. Če niste zmožni vzdrževati sodobnega dizla oziroma imate za tak tip mašine neprimerne relacije, pač nabavite bencinarja ali turbobencinarja.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Imbecilus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Po apr 05, 2010 12:28 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Imbecilus To feb 26, 2013 11:37 am

PARDON za off-topic odgovor Energetiku81

Energetik81,

ko boš naslednjič kašljal ob kakšnem hudo prometnem križišču, si lahko postaviš sledeča vprašanja:

1.) Koliko bencinarjev ki jih gledam, je brez katalizatorja?
2.) Kaj, če bi šel obiskat pulmologa/alergologa?
3.) Kaj, ko bi šel kupit kaj takega?
Slika
4.) Koliko rakotvornih E-jev vsak dan vneseš v svoje telo v raznih juhicah, omakicah ipd...

To, da nekdo odstrani DPF filter iz svojega vozila, ti ne bo povzročilo rakca razen če ga njuhaš 24/7/365 direkt iz avspuha ;)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a esem To feb 26, 2013 11:44 am

Imbecilus - pravi nadimek imaš!

Lani proti koncu leta (ali že letos?) je izšla najnovejša študija (ki še ni zajeta na Wiki-jevi strani?), ki ugotavlja, da je potencialna rakotvornost delcev bistveno večja, kot so ugotavljali do takrat.

Taki gornji komentarji seveda ne povedo nič o nevarnosti, povedo pa marsikaj o izobrazbi, kulturi, odnosu do zdravja in še čem nekaterih avtorjev.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Energetik81 To feb 26, 2013 1:18 pm

Imbecilus je napisal/-a:3.) Kaj, ko bi šel kupit kaj takega?
Sem že razmišljal, ja, o kakšni maski. Fasade na Slovenski cesti so bile 2 leti po obnovi že temno sive. Raje ne pomislim, kako se to nabira v pljučih.

Imbecilus je napisal/-a:4.) Koliko rakotvornih E-jev vsak dan vneseš v svoje telo v raznih juhicah, omakicah ipd...
Nič, ker takih reči ne jem. Hrano si kuham sam iz osnovnih sestavin.

Imbecilus je napisal/-a:To, da nekdo odstrani DPF filter iz svojega vozila, ti ne bo povzročilo rakca razen če ga njuhaš 24/7/365 direkt iz avspuha ;)
In to ti veš kar tako, iz glave? Baje lahko že eno malo azbestno vlakno povzroči bolezen, podobno je tudi pri mikrodelcih, zato je dobro držati nivo mikrodelcev v zraku na čim nižji ravni. Kaj pa ko jih bo pa DPF odstranilo 1000?

Sploh pa kaj ima vse to veze z osnovno temo? Jaz sem samo opozoril, da je odstranitev DPF (ker ga ne moreš vzdrževati) dejanje, ki škodi ostalim ljudem.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Imbecilus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Po apr 05, 2010 12:28 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Imbecilus To feb 26, 2013 2:38 pm

Spoštovana esem in Energetik81, zgrešila sta bistvo ki sem ga želel izpostaviti ob ideji avtorja teme, dovolita da objasnim podrobneje;

v Ljubljani je mnogo, mnogo več zdravju nevarnih dogodkov in snovi, ki vama vsak dan potencialno bolj škodita kot Filter trdih delcev na osebnem avtomobilu uporabnika foruma.

Gledata kdaj dizelsko lokomotivo ko sopiha po tračnicah okoli Ljubljane? Mislita, da ima DPF?
Avtobusi?
Smetarski tovornjaki?
Ljudje, ki se grejejo s kurilcem?

Toplarna in zanimivi fenomeni, ki so vidni na avtomobilih v okolici?

Strinjam se z vama v skrbi za zdravje, vendar vama priporočam, da v želji po boljšem zraku posežeta po rešitvah v večjem obsegu. Šele takrat bodo vidni rezultati, tudi na fasadah našega glavnega mesta pa tudi v njegovi širši okolici.
Riba smrdi pri glavi in tako je nažalost tudi pri tej.

To z masko sem čisto resno mislil.
Metropole, ki sem jih imel čast obiskati, so polne ljudi z njimi.

Ob vse gostejšem prometu je to vidik, na katerega še nismo navajeni, prav tako tudi vse manjša kupna moč posameznikov in podjetij, ki bo posledično vsak mesec bolj obremenjevala okolje v katerem živimo.
To bo od nas bolj zahtevalo prilagajanje kot pa modrovanje, žaljenje in obsojanje na prvo žogo.


Z lepimi pozdravi
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a sašo5 To feb 26, 2013 3:35 pm

lahk se vi po trepalnicah mečete, ampak dam "imbecilusu" za prav.............
vse je manj ali več je k..... propaganda tipa aka Al GORA, ki ga določena skupina dejanskih imbecilov pripelje v LJ, kjer dobesedno serje, zunaj pa 18 avtov s prižganim motorjem čaka, dve uri(pač zima in se morajo gret) da določeni govnar konča, pobere denar in adijo....

Že 1000x je bilo napisano, da vozila, ki so momentalno pokretna onesnažijo nič več in nič manj kot borih 12% od vseh trenutnih onesnaževalcev., ob tem pa za raznorazne "teše" plačujemo megalomanske kazni. V našem koncu so tako nakladali, kako škodljiva je nuklearka. pa se je izkazalo, ko so Francozi delali raziskavo zaradi evrosadovih jabolk, da je v naši dolini dejanska eko bomba celuloza - tov. papirja. Prisotni na forumu s tega konca bodo dobro vedeli o čem govorim......
........da ne govorim o mežiški dolini, danes verjeno manj, ampak tam v stari jugi, ko sem bil nekajkrat gor, bi pa dejansko pulmologa rabil, pa praktično nikjer nobenega avta ni bilo.....
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a abbe To feb 26, 2013 9:14 pm

Imbecilus je napisal/-a:Spoštovana esem in Energetik81, zgrešila sta bistvo ki sem ga želel izpostaviti ob ideji avtorja teme, dovolita da objasnim podrobneje;

v Ljubljani je mnogo, mnogo več zdravju nevarnih dogodkov in snovi, ki vama vsak dan potencialno bolj škodita kot Filter trdih delcev na osebnem avtomobilu uporabnika foruma.

Gledata kdaj dizelsko lokomotivo ko sopiha po tračnicah okoli Ljubljane? Mislita, da ima DPF?
Avtobusi?
Smetarski tovornjaki?
Ljudje, ki se grejejo s kurilcem?

Toplarna in zanimivi fenomeni, ki so vidni na avtomobilih v okolici?

Strinjam se z vama v skrbi za zdravje, vendar vama priporočam, da v želji po boljšem zraku posežeta po rešitvah v večjem obsegu. Šele takrat bodo vidni rezultati, tudi na fasadah našega glavnega mesta pa tudi v njegovi širši okolici.
Riba smrdi pri glavi in tako je nažalost tudi pri tej.

To z masko sem čisto resno mislil.
Metropole, ki sem jih imel čast obiskati, so polne ljudi z njimi.

Ob vse gostejšem prometu je to vidik, na katerega še nismo navajeni, prav tako tudi vse manjša kupna moč posameznikov in podjetij, ki bo posledično vsak mesec bolj obremenjevala okolje v katerem živimo.
To bo od nas bolj zahtevalo prilagajanje kot pa modrovanje, žaljenje in obsojanje na prvo žogo.


Z lepimi pozdravi


točno tko. avtomobili so še najmanj problematični. to,kar pa dela avtomobilska industrija za "eko norme2 pa na konc samo še bolj škoduje vsemu skupaj. Zato ker niso sposobni narest bolj čistega izgorevanaj so si izmislili egr-je pa dpf-je pa nevem kaj še vse.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a TrijoAdijo To feb 26, 2013 10:33 pm

sašo5 je napisal/-a:lahk se vi po trepalnicah mečete, ampak dam "imbecilusu" za prav.............
vse je manj ali več je k..... propaganda tipa aka Al GORA, ki ga določena skupina dejanskih imbecilov pripelje v LJ, kjer dobesedno serje, zunaj pa 18 avtov s prižganim motorjem čaka, dve uri(pač zima in se morajo gret) da določeni govnar konča, pobere denar in adijo....

Že 1000x je bilo napisano, da vozila, ki so momentalno pokretna onesnažijo nič več in nič manj kot borih 12% od vseh trenutnih onesnaževalcev., ob tem pa za raznorazne "teše" plačujemo megalomanske kazni. V našem koncu so tako nakladali, kako škodljiva je nuklearka. pa se je izkazalo, ko so Francozi delali raziskavo zaradi evrosadovih jabolk, da je v naši dolini dejanska eko bomba celuloza - tov. papirja. Prisotni na forumu s tega konca bodo dobro vedeli o čem govorim......
........da ne govorim o mežiški dolini, danes verjeno manj, ampak tam v stari jugi, ko sem bil nekajkrat gor, bi pa dejansko pulmologa rabil, pa praktično nikjer nobenega avta ni bilo.....


Tudi jaz mu dam za prav...pa tebi tudi :)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Energetik81 Sr feb 27, 2013 8:58 am

sašo5 je napisal/-a:lahk se vi po trepalnicah mečete, ampak dam "imbecilusu" za prav.............
vse je manj ali več je k..... propaganda tipa aka Al GORA, ki ga določena skupina dejanskih imbecilov pripelje v LJ, kjer dobesedno serje, zunaj pa 18 avtov s prižganim motorjem čaka, dve uri(pač zima in se morajo gret) da določeni govnar konča, pobere denar in adijo....

Že 1000x je bilo napisano, da vozila, ki so momentalno pokretna onesnažijo nič več in nič manj kot borih 12% od vseh trenutnih onesnaževalcev., ob tem pa za raznorazne "teše" plačujemo megalomanske kazni. V našem koncu so tako nakladali, kako škodljiva je nuklearka. pa se je izkazalo, ko so Francozi delali raziskavo zaradi evrosadovih jabolk, da je v naši dolini dejanska eko bomba celuloza - tov. papirja. Prisotni na forumu s tega konca bodo dobro vedeli o čem govorim......
........da ne govorim o mežiški dolini, danes verjeno manj, ampak tam v stari jugi, ko sem bil nekajkrat gor, bi pa dejansko pulmologa rabil, pa praktično nikjer nobenega avta ni bilo.....
Kaj imajo s prašnimi delci z Al Gorom in plačevanjem CO2 odpustkov veš očitno samo ti...
V LJ je glavni onesnaževalec promet. TE-TOL ima elektrostatične in vrečaste filtre, ki odstranijo praktično vse delce iz dima.
Jasno da je problem tudi LPP (vsaj starejši busi), kar pa ne pomeni, da je potem vseeno, če se tudi osebni dizli vozijo brez DPF.

No, jaz sem napisal, kar sem mislil, O tistih, ki dajo odstranit katalizator, DPF ali blindirajo EGR, si pa mislim svoje.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a INFINITI Sr feb 27, 2013 10:00 am

No OK če se držimo DPF v osebnih avtomobilih teme, bi sam rekel da so te EU norme prisilile proizvajalce v te DPF filtre - tega se niso spomnili sami za dobro vseh. Poleg tega so zadevo lapo anredili tako, da na koncu vseeno plačamo mi - končni uporabniki. Se pravi od nakupa avta naprej oz po izteku garancije je DPF in ekologija samo in le tvoj problem.

Iskreno se mu tukaj poštena zdi le Mazda, ki je ubrala pot dobrega razvoja in tehnologije na tak način, da ni potrebno DPF filtrov in scaline v nihovih Skyactive dizlih, pa so vseeno po EU6 normi :)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
jeronimo
Novinec
 
Prispevkov: 372
Pridružen: Sr jun 22, 2011 2:44 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a jeronimo Sr feb 27, 2013 12:18 pm

Glede Mazde in DPF imaš prav. Glede scaline pa ne :)
Če greš podrobno brat za nevtraliziranje NOx izpustov uporabljajo vodno raztopino sečnine.
So pa dosegli edini EU6 normo brez uporabe DPF po zaslugi nižjega kompresijskega razmerja ( 14:1, isto kot pri njihovih novih bencinarjih!), samo to prinese pa druge težave in unikatne rešitve :)
Najbolj pomembno je, da za avtom diši po pohanju :D
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Energetik81 Sr feb 27, 2013 2:05 pm

jeronimo je napisal/-a:Glede Mazde in DPF imaš prav. Glede scaline pa ne :)
Če greš podrobno brat za nevtraliziranje NOx izpustov uporabljajo vodno raztopino sečnine.
So pa dosegli edini EU6 normo brez uporabe DPF po zaslugi nižjega kompresijskega razmerja ( 14:1, isto kot pri njihovih novih bencinarjih!), samo to prinese pa druge težave in unikatne rešitve :)
Je tako. Težava je v tem, da je učinkovitost motorja (in s tem poraba) sorazmerna s kompresijskih razmerjem, prav tako količina emisij. Obstajajo torej nasprotujoči si interesi - ali narediti učinkovit motor, ali pa takega z majhnimi emisijami NOx in mikro delcev.
Oboje se lahko doseže le z naknadnimi filtri/katalizatorji.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
DiF0r
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 81
Pridružen: Po nov 10, 2003 12:35 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a DiF0r Sr feb 27, 2013 2:58 pm

Kako se pa kaj obnese čiščenje filtrov pri podjetjih, ki so za to specializirana? Npr. Strajnar? Ima kdo kakšne izkušnje? Cene so še kar sprejemljive, tam okoli 200€
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a INFINITI Sr feb 27, 2013 3:07 pm

Energetik81 je napisal/-a:
jeronimo je napisal/-a:Glede Mazde in DPF imaš prav. Glede scaline pa ne :)
Če greš podrobno brat za nevtraliziranje NOx izpustov uporabljajo vodno raztopino sečnine.
So pa dosegli edini EU6 normo brez uporabe DPF po zaslugi nižjega kompresijskega razmerja ( 14:1, isto kot pri njihovih novih bencinarjih!), samo to prinese pa druge težave in unikatne rešitve :)
Je tako. Težava je v tem, da je učinkovitost motorja (in s tem poraba) sorazmerna s kompresijskih razmerjem, prav tako količina emisij. Obstajajo torej nasprotujoči si interesi - ali narediti učinkovit motor, ali pa takega z majhnimi emisijami NOx in mikro delcev.
Oboje se lahko doseže le z naknadnimi filtri/katalizatorji.



Ampak Mazdi je pa vseeno uspelo. TOle je zapisal autobild:
Der 6er Kombi bringt schlanke 1490 Kilo auf die Waage, wiegt damit immerhin 240 Kilo weniger als etwa der Opel. Und so etwas schlägt sich natürlich in einem leichtfüßigeren Fahrverhalten nieder. Auch der entspannte 2,2-Liter-Diesel mit 150 PS tritt im Vergleich überzeugend auf, läuft harmonisch und sparsam. Der Kombi beweist Sportgeist.

Se pravi inteligentna, lahka gradnja iz vrhunskega jekla ter dobro načrtovanje, da je 6 Kombi kar 240 Kg lažji od Insignije. Še posebej so pohvalili ta motor, da teče lepo harmonično uglajeno in varčno hkrati pa navduši z svojim "nastopom" in močjo 150 konjičev.

Na velikem primerjalnem testu je Mazda 6 celo imela najnižjo porabo med vsemi - 5,4 litra. Ravno tako japonska Toyota je imela 6,7 litra povprečje

http://www.autobild.de/bilder/fuenf-mit ... 98826.html


-Torej da se če se hoče oz zna - pomoje je torej treba kot kupec dizla v tej klasi izbrati takšno vozilo a ne?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a uros11 Sr feb 27, 2013 4:07 pm

DiF0r je napisal/-a:Kako se pa kaj obnese čiščenje filtrov pri podjetjih, ki so za to specializirana? Npr. Strajnar? Ima kdo kakšne izkušnje? Cene so še kar sprejemljive, tam okoli 200€



Za 500 EUR menda dobiš novega z inštalacijo - vsaj tako mi je majster rekel, da bi prišlo, če bi menjal.
 
nooblette
Novinec
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Sr feb 06, 2013 3:25 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a nooblette Sr feb 27, 2013 9:15 pm

Ali obstaja kakšna tema namenjena posebaj za odstranitev dpf/fap filtrov. Bi prosil za kakšen link, hvala.
Only music takes me there, where i can be me.
 
Volvo-s60
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Sr nov 23, 2005 7:31 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Volvo-s60 Če okt 17, 2013 12:35 pm

 
jaqckoo
Novinec
 
Prispevkov: 172
Pridružen: Ne sep 15, 2013 6:55 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a jaqckoo Če okt 17, 2013 7:30 pm

Volvo-s60 je napisal/-a:Nekaj zanimivega branja o DFP filtrih.http://avtonasveti.com/filter-trdnih-dizelskih-delcev-ali-dpf-filter/





super prispevek 8)
Ni važno, samo da gre po vseh štirih .
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 79 gostov