Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Beri
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: Pe dec 27, 2013 10:06 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Beri Pe jul 25, 2014 1:09 pm


Wikipedija je spisano besedilo, tole http://www.sbs-tuning.com/index.php?s=dpf-odstranitev je pa frma, katera odstranjuje te filtre.
Kako to tolmaćiš ?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a pskoda Pe jul 25, 2014 1:23 pm

Saj piše, da z odstranitvijo izgubi na ekoligiji se pravi ni več EURO5+ oz 6 samo pač to ni kaznivo in lepo služijo na ekologiji in upam, da bodo na tehničnem pregledu čimprej začeli pregledovati tudi to in po možnosti še moč motorja. Če filter trdih delcev deluje kot mora ni nobenega problema, ampak nekateri navijao mašino nestrokovno, menjajo olje z neustreznim, vozijo z 1000rpm, veliko kratkih relacij,... in nastanejo problemi in je za vse to kriv filter trdih delcev.
Za vse ki delajo letno +30kkm je dizel in sploh ne bodo opazil, da ima filter trdih delcev za vse ostalo je bencinar oz bencinar predelan na plin. Kaj bo čez 10 let ne vem, ampak osebno vidim tako
Lp
 
Uporabniški avatar
Beri
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: Pe dec 27, 2013 10:06 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Beri Pe jul 25, 2014 1:53 pm

pskoda je napisal/-a:Saj piše, da z odstranitvijo izgubi na ekoligiji se pravi ni več EURO5+ oz 6 samo pač to ni kaznivo in lepo služijo na ekologiji in upam, da bodo na tehničnem pregledu čimprej začeli pregledovati tudi to in po možnosti še moč motorja. Če filter trdih delcev deluje kot mora ni nobenega problema, ampak nekateri navijao mašino nestrokovno, menjajo olje z neustreznim, vozijo z 1000rpm, veliko kratkih relacij,... in nastanejo problemi in je za vse to kriv filter trdih delcev.
Za vse ki delajo letno +30kkm je dizel in sploh ne bodo opazil, da ima filter trdih delcev za vse ostalo je bencinar oz bencinar predelan na plin. Kaj bo čez 10 let ne vem, ampak osebno vidim tako

Kje to piše ?
Jaz vidim tole, citat:



PRIPOROČILO:



V času težav z DPF FAP filtrom, pred odstranitvijo filtra je vozilo izvedlo večje število regeneracij kot običajno. Posledica regeneracije (Več o regeneraciji DPF FAP filtra) je tudi uhajanje majhne količine goriva v motorno olje. Mešanje goriva in motornega olja povzroči povečano obrabo motorja. Poveča se tudi količina "olja" v motorju, kar povzroči nevarno povišanje tlaka. Omenjene težave je moč zaznati ob kontroli količine olja, saj se nivo olja zvišuje in v veliko primerih preseže maksimalno priporočeno vrednost.



Zato po odstranitvi DPF FAP filtra (vozilo regeneracije več ne izvaja) priporočamo da čimprej poskrbite za menjavo motornega olja in oljnega filtra. Menjava zagotovi minimalno obrabo motorja in podaljšuje življensko dobo ter zagotavlja brezhibno delovanje. Po odstranitvi tudi ni več potrebna uporaba dražjega motornega olja, izdelanega posebej za motorje z vgrajenim DPF FAP filtrom.



Motorno olje in oljni filter lahko zamenjamo tudi mi, doplačilo za zamenjavo olja in filtra je 20 € + material. Cena vljučuje tudi nabavo materiala po najugodnejših cenah na tržišču, pri naših sosedih, podjetjih Motornaolja.com in Adel.si.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a pskoda Pe jul 25, 2014 2:17 pm

Link ki si ga prilimal ti http://www.sbs-tuning.com/index.php?s=dpf-odstranitev - obkroženo z rdečim

Gor piše v "v času težav" z pravilnim vzdrževanjem ni časa težav če pa slučajno pride se ga reši kot vse ostale stvari. Npr. če te mašina j... ne boš šel pol pedala montirat, ampak jo boš popravil oz dal popraviti je pa res, da je čedalje več ljudi takih, da ne popravljajo nič dokler se avto ne ustavi pol je pa jok in stok
Priponke
1.PNG
Zadnjič spremenil pskoda, dne Pe jul 25, 2014 2:28 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a peroRS Pe jul 25, 2014 2:26 pm

DPF in tudi katalizator je logično, da ne bosta zdržala neomejeno in ju je treba sčasoma zamenjat. To spada v redno vzdrževanje avta. Če maš srečo dela 300.000km ali več, če ne pa prej. Včasih katalizatorji na navadnih bencinarjih niso zdržali niti 150.000km.
Folk pa itak v večini primerov DPF vrže ven, katalizator preluknjajo in gasa naprej. Važno, da se avto pelje pa da ni stroškov. Še na tehničem dajo 20€ v prometno notr, da jih spustijo skozi in je zmaga :roll:
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a pskoda Pe jul 25, 2014 2:33 pm

Nekaj o podkupovanjem delavzev na tehničnem je bilo že govora mislim, da pri dnevniku. Problem je, ker ljudje kupujejo avtomobile, ki jih komaj z kreditom kupijo ko je treba kaj popravit nastane denarni problem oz nekateri še za redne servise komaj nakrpajo
Lp
 
Uporabniški avatar
LeQuack
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Pe nov 16, 2007 4:16 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a LeQuack Pe jul 25, 2014 2:40 pm

Po moje dosti jih ne bi prišlo čez tehničnega brez korupcije, ko se vidiš kaj vse se vozi po cesti, ko so čisto rjasti in napol razpadli. Dosti teh starih tudi brez katalizatorjev seveda.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a peroRS Pe jul 25, 2014 2:45 pm

LeQuack je napisal/-a:Dosti teh starih tudi brez katalizatorjev seveda.


Upam si trditi, da se vsaj 50% avtov starih 10 in več let (tako dizli kot bencinarji) vozi brez katalizatorjev po cesti.
Potem pa določen folk kle gor jamra da za dizli smrdi. Logično, če majo pa cev direkt iz motorja ven. Še če mal olja kuri so vonjave popolne. :roll:
Seveda enako velja tudi za bencinarje.

Poznam tudi primere, ki zamenjajo lonec s katalizatorjem z drugim (si izposodijo od kakega mehanika) dan pred tehničnim pregledom. Ko gre čez, doma zopet vržejo zadevo dol in gasa dalje
Zadnjič spremenil peroRS, dne Pe jul 25, 2014 2:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a pskoda Pe jul 25, 2014 2:47 pm

Starejši avti so bili že tovarniško brez katalizatorja (razni oldtajmerji) in bi naredil tehničnega pa tudi takih je bolj malo drugo je če je avto gnil oz podvozje gnilo. Cigane velikokrat vidim z kombijem, ki je gnil do amena za te ne vem kako naredijo tehnični, mene pa j**e za vsako stvar
Lp
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a peroRS Pe jul 25, 2014 2:50 pm

pskoda je napisal/-a:Starejši avti so bili že tovarniško brez katalizatorja


Starejši avto se šteje tam 10-20 let. :D
Praktično vsi avti od leta 1992-93 imajo katalizatorje. In to so dandanes avti stari 20+ let že. Cajt leti ;)
 
Uporabniški avatar
Beri
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: Pe dec 27, 2013 10:06 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Beri Pe jul 25, 2014 4:49 pm

pskoda je napisal/-a:Link ki si ga prilimal ti http://www.sbs-tuning.com/index.php?s=dpf-odstranitev - obkroženo z rdečim

Gor piše v "v času težav" z pravilnim vzdrževanjem ni časa težav če pa slučajno pride se ga reši kot vse ostale stvari. Npr. če te mašina j... ne boš šel pol pedala montirat, ampak jo boš popravil oz dal popraviti je pa res, da je čedalje več ljudi takih, da ne popravljajo nič dokler se avto ne ustavi pol je pa jok in stok

Oprosti, res tega nisem prebral :D
Me pa veseli, da je tema stekla v to smer.
Me ostalim ( v nadaljevanju ) piše tole ; V Sloveniji kot tudi drugod po Evropi na tehničnih pregledih vozil z dizelskimi motorji ne merijo vsebnosti trdih delcev v izpuhu, tako da to ne predstavlja ovire za izvedbo posega.
Torej, lahko sklepamo, da stroka ni zainteresirana za okolje.
Strokovnjaki za zaščito okolja očitno nima svojega mnenja, še manj kakšne ukrepe.
Važno je pobrati denar, pa če je dobro ali ne.
Vsekakor je problem DPF, če imaš kratke vožnje, pol je ta DPF totalno brez veze
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a peroRS Pe jul 25, 2014 5:00 pm

Če imaš kratke vožnje je že v osnovi dizel brez veze ;)
Že pri bencinarju so težave, če ga občasno ne predihaš :twisted:
 
Uporabniški avatar
Beri
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: Pe dec 27, 2013 10:06 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Beri Pe jul 25, 2014 5:06 pm

peroRS je napisal/-a:Če imaš kratke vožnje je že v osnovi dizel brez veze ;)
Že pri bencinarju so težave, če ga občasno ne predihaš :twisted:

Eni imajo službo 3 - 5 km a starše cca 20km, potem starši od žene, sorodniki, pa se vse skupaj preračuna in smo tam.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a peroRS Pe jul 25, 2014 5:58 pm

Vem. Jaz sem z bencinarjem z vožnjami od 3-25km delal 30.000km na leto :D
Ampak kot sem že rekel, važno da se avto vsake tolk razgreje in spravi na obrate pa ni težav ne s plini ne s katalizatorji.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a TrijoAdijo Pe jul 25, 2014 9:34 pm

pskoda je napisal/-a:Starejši avti so bili že tovarniško brez katalizatorja (razni oldtajmerji) in bi naredil tehničnega pa tudi takih je bolj malo drugo je če je avto gnil oz podvozje gnilo. Cigane velikokrat vidim z kombijem, ki je gnil do amena za te ne vem kako naredijo tehnični, mene pa j**e za vsako stvar



A ti cigani zgledajo, kot da imajo tehnične narejene? Pa a misliš, da imajo avte zavarovane? Pa a misliš, da sploh imajo izpite? ;)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1103
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a cc09 So jul 26, 2014 10:37 am

Avto, ki je homologiran z DPF, brez njega ni tehnično izpraven. Kje pa kdaj se bo to preverjalo je drugo vprašanje, ampak če in ko se bo, boš brez filtra izločen iz prometa.
Da to nekdo reklamira in izvaja je pa kriminal že samo po sebi.
 
Uporabniški avatar
Beri
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: Pe dec 27, 2013 10:06 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Beri So jul 26, 2014 11:01 am

cc09 je napisal/-a:Avto, ki je homologiran z DPF, brez njega ni tehnično izpraven.

To si ti rekel in se z lahkoto s teboj strinjam, ampak v praksi to ni tako.
Če imaš pnevmatike, katere nimaš v skladu s homologacijo in zaradi tega ne moreš iti skozi tehničnega a očitno je DPF nevažen element na avtu in ga z lahkoto odstranjujejo.
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1103
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a cc09 So jul 26, 2014 11:34 am

Ja, lahko rečemo tudi da v praksi lahko ubiješ človeka, če te ne dobijo in kaznujejo, ampak vseeno niti v praksi niti v teoriji ne smeš ubijat ljudi.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a esem So jul 26, 2014 11:37 am

Čemu služijo taki odgovori, če je napisal tudi: "Kje pa kdaj se bo to preverjalo je drugo vprašanje, ampak če in ko se bo...."? :roll:
 
Uporabniški avatar
Beri
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: Pe dec 27, 2013 10:06 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Beri So jul 26, 2014 12:05 pm

Očitno za enkrat nimajo ukaza, da bi preverjali DPF.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 85 gostov