Stran 8 od 11

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Sr jul 23, 2014 7:22 pm
Napisal/-a lada2103
DPF je resnično lahko velika težava, če se proces regeneracije ne zaključi, oziroma se večkrat zapored prekine. Problem je, ker vozila niso opremljena z indikatorjem, ki bi obvestil voznika, da se je začel oziroma se dogaja proces regeneracije. V kolikor bi voznik vedel, bi lahko pomagal k dvigu vrtljajev, dvigu temperature z večjo hitrostjo in podobno. Lahko bi tudi odpeljal častni krog, v kolikor bi imel to možnost. Skratka, rešitve bi se izvajale še preden bi zasvetila lučka, ki opozarja, da je filter zamašen oziroma, da ga je treba prisilno regenerirati. Bolje preventiva kot kurativa.
Ker vozim dizla samo zaradi znižanja potnih stroškov, sem tudi vožnjo prilagodil tako, da poraba ne preseže 4 l/100km. Nizka poraba že v osnovi pomeni manjšo količino saj, povsem brez tega pa pač ne gre. Filter trdih delcev vseeno na vsake toliko potrebuje regeneracijo, za katero pa želim vedeti kdaj se dogaja. Kupil sem ELM327 in na telefon naložil Torque pro. Tam je možno spremljati različne podatke o motorju, med drugim tudi temperature v katalizatorju in filtru trdih delcev (cat2temp). Zadeva je uporabna. Do sedaj (70kkm) se še ni prižgala rumena lučka, vsakič pa vem kdaj se dogaja regeneracija. Približno enkrat na tank, včasih prej, včasih kasneje , tam okrog 1000 km.
Mogoče je to za koga uporabno.
lp

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Če jul 24, 2014 8:07 am
Napisal/-a uros11

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Če jul 24, 2014 10:37 am
Napisal/-a Energetik81
ELM327 so loterija. Ti poceni so vsi po vrsti kitajski ponaredki. Eni delujejo odlično, drugi sploh ne. Jaz sem ga nabavil na DX.com za ca. 10€ in deluje odlično. Zdj vidim, da je celo znižan:
http://www.dx.com/p/super-mini-elm327-b ... 9DTpbEvX2o

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Če jul 24, 2014 10:46 am
Napisal/-a lada2103
Točno takšnega imam že drugo leto. BP.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Če jul 24, 2014 11:26 am
Napisal/-a jaqckoo
lada2103 je napisal/-a:DPF je resnično lahko velika težava, če se proces regeneracije ne zaključi, oziroma se večkrat zapored prekine. Problem je, ker vozila niso opremljena z indikatorjem, ki bi obvestil voznika, da se je začel oziroma se dogaja proces regeneracije. V kolikor bi voznik vedel, bi lahko pomagal k dvigu vrtljajev, dvigu temperature z večjo hitrostjo in podobno. Lahko bi tudi odpeljal častni krog, v kolikor bi imel to možnost. Skratka, rešitve bi se izvajale še preden bi zasvetila lučka, ki opozarja, da je filter zamašen oziroma, da ga je treba prisilno regenerirati. Bolje preventiva kot kurativa.
Ker vozim dizla samo zaradi znižanja potnih stroškov, sem tudi vožnjo prilagodil tako, da poraba ne preseže 4 l/100km. Nizka poraba že v osnovi pomeni manjšo količino saj, povsem brez tega pa pač ne gre. Filter trdih delcev vseeno na vsake toliko potrebuje regeneracijo, za katero pa želim vedeti kdaj se dogaja. Kupil sem ELM327 in na telefon naložil Torque pro. Tam je možno spremljati različne podatke o motorju, med drugim tudi temperature v katalizatorju in filtru trdih delcev (cat2temp). Zadeva je uporabna. Do sedaj (70kkm) se še ni prižgala rumena lučka, vsakič pa vem kdaj se dogaja regeneracija. Približno enkrat na tank, včasih prej, včasih kasneje , tam okrog 1000 km.
Mogoče je to za koga uporabno.
lp




Mene tole z telefonom pa tale ELM327 zanima ,pa nimaš kaj zaj... :?:
l.p.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Če jul 24, 2014 12:00 pm
Napisal/-a uros11
Kot je napisal zgoraj, kaj bi jih koštalo dati eno lučko za filter, katerega menjava je mimogrede par sto eurov, s čimer bi rešili tudi razne bypasse, do katerih ne bi prišlo, če filter ne bi crknil in se zamašil. Pa celo dpf lučko že imamo na števcu...

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Če jul 24, 2014 1:11 pm
Napisal/-a lada2103
Tale ELM327 bluetooth je res dostopna stvar, aplikcija pa brezplačna, ali pa zelo poceni na google play. Malo pobrskaj po bolhi, ali pa sam naroči iz tujine. Ko imaš enkrat to reč na avtu, lahko spremljaš še marsikaj uporabnega, kar ti prihrani živce in stroške pri vzdrževanju avta.
LP

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Če jul 24, 2014 1:29 pm
Napisal/-a spektr
Jaz pri svojem točno vem kdaj se izvaja regeneracija, tudi brez tega torque pro :). Zakaj pa ni lučke? predvidevam da zato, ker bi najbrž večino uporabnikov potem še bolj zbegali kaj je pa sedaj ta lučka, zakaj se je pa prižgala itd...Govorim za predvsem kake netehnične uporabnike avtomobilov, ki ga imajo samo zato da se vozijo, brez da skušajo razumeti karkoli se avta tiče :)

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Če jul 24, 2014 9:30 pm
Napisal/-a lada2103
Ok, prosim če mi poveš kako izveš pri vožnji na avtocesti recimo, da pelješ 110 km/h. Kako zaznaš, da se je začela regeneracija in kako veš kdaj se je končala. Jaz tud vem, kdaj se izvaja, če naprimer start stop ne ugasne motorja v mirovanju, nekih drugih znakov ne opazim, pa nisem slep ali gluh. lp

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Pe jul 25, 2014 5:21 am
Napisal/-a brrr
lada2103 je napisal/-a:Ok, prosim če mi poveš kako izveš pri vožnji na avtocesti recimo, da pelješ 110 km/h. Kako zaznaš, da se je začela regeneracija in kako veš kdaj se je končala. Jaz tud vem, kdaj se izvaja, če naprimer start stop ne ugasne motorja v mirovanju, nekih drugih znakov ne opazim, pa nisem slep ali gluh. lp


se pridruzujem izjavama spektra. ves tako, da trenutna poraba zraste iz cca 6-7 na 11-15 in motor postane malce neodziven (mondeo 4 2.2tdci). in drugo, 90% voznikom se sanja ne, kaj in kako avto deluje in je to samo nepotrebno dodatno obremenjevanje. ze tako ali tako imajo na cesti prevec dela sami s seboj.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Pe jul 25, 2014 6:48 am
Napisal/-a pskoda
lada2103 je napisal/-a:Ok, prosim če mi poveš kako izveš pri vožnji na avtocesti recimo, da pelješ 110 km/h. Kako zaznaš, da se je začela regeneracija in kako veš kdaj se je končala. Jaz tud vem, kdaj se izvaja, če naprimer start stop ne ugasne motorja v mirovanju, nekih drugih znakov ne opazim, pa nisem slep ali gluh. lp


Start stop tudi ne ugasne motorja če klima hladi z večjo močjo

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Pe jul 25, 2014 7:19 am
Napisal/-a spektr
Kot je že predhodnik napisal. eno je da veš po porabi, ta res skoči za par litrov gor, obrati motorja v prostem teku se malenkost zvišajo, kot tretje pa itak približno vem na koliko kilometrov se dela regeneracija. In ponavadi od tega intervala ne odstopa kaj dosti, recimo +- 50km. Potem so pa še detajli, da je motor med regeneracijo malce kako bi se izrazil "živčen".

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Pe jul 25, 2014 7:23 am
Napisal/-a uros11
Poraba skoči gor, vendar ne pri vseh, pri mojem gre gor za cca pol litra do liter in to je toliko malo, da težko ločiš. Recimo, domnevam, da se vklopi, ko na Ac gre iz 4,5-5 na 5 do 5,5, ko ni nobenega drugega razloga (pospeševanje, veter, sprememba naklona) za to in tam vztraja - dlje časa itak ne moreš spremljati, ker ni take ceste. Ali pa takrat, ko avto ustaviš, ventilator pa besno vrti, spod avta pa se širi vročina.... (ga ponovno vžeš in greš še en krog, žena pa tega niti ne opazi). Tako da ja - lučka bi vse to enostavno rešila. Potem ti pa na servisu reče, da ga šparaš, ker da računalnik kaže, da je DPF precej zabasan...

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Pe jul 25, 2014 7:49 am
Napisal/-a spektr
To so tudi meni enkrat rekli, da je DPF zabasan. U bistvu je bilo pa tako, da je bilo dejansko nekaj kilometrov še potrebnih, da se je sprožil reden cikel regeneracije, tako da ne vem kaj točno oni spremljajo tam. :)
Ja možno pa je , da je pri določenih znamkah težje opaziti. Najbolj na živce mi gre, ko se vklopi par kilometrov pred domom, službo itd...Ko bi ga takrat lahko izklopil in potem na poti nazaj ponovno vklopil, bi bilo super. Ampak to je že preveč za navadne uporabnike :)
Sej zato pa je sistem zastavljen tako ,da dela samodejno, brez posegov uporabnika..dokler dela tako je super :D

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Pe jul 25, 2014 9:32 am
Napisal/-a Beri
Osebno še vedno menim, da je ta filter berzvezna zadeva.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Pe jul 25, 2014 9:57 am
Napisal/-a LeQuack
Sej je tud katalizator, ampak te zadeve ne vgrajujejo proizvajalci zato, ker bi avto kaj bolje deloval, ampak da avto manj onesnažuje. Ljudje (in posledično uradniki ki pišejo EURO standarde) so se pač naveličali imeti okoli sebe smrdeče dizle ki spuščajo črn dim, zato se je rodil DPF.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Pe jul 25, 2014 10:04 am
Napisal/-a spektr
LeQuack je napisal/-a:Sej je tud katalizator, ampak te zadeve ne vgrajujejo proizvajalci zato, ker bi avto kaj bolje deloval,


Nasprotno, avto deluje slabše :). Pa še serviserji imajo več dela...voda na njihov mlin :)

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Pe jul 25, 2014 10:18 am
Napisal/-a Beri
LeQuack je napisal/-a:Sej je tud katalizator, ampak te zadeve ne vgrajujejo proizvajalci zato, ker bi avto kaj bolje deloval, ampak da avto manj onesnažuje. Ljudje (in posledično uradniki ki pišejo EURO standarde) so se pač naveličali imeti okoli sebe smrdeče dizle ki spuščajo črn dim, zato se je rodil DPF.

Kako onesnažuje manj s DPF filtrom?
Katalizator je eno, DPF pa drugo, zaradi praznenja DPF se povečja poraba, obenem se povečajo prevoženi kilometri, ker se moraš fijakati, dokler se ne sprazni, oz ne smeš ugasniti avto.
Prašni delci ravno tako pridejo v naravo in se s tem tudi onesnažuje, pol se dodatno onesnažuje zaradi same izdelave teh DPF, pa transport do tovarn avtomobilov, pa onesnažuje zaradi vgradnje, onesnažuje zaradi servisiranja,........

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Pe jul 25, 2014 12:09 pm
Napisal/-a Energetik81
Beri je napisal/-a:
LeQuack je napisal/-a:Sej je tud katalizator, ampak te zadeve ne vgrajujejo proizvajalci zato, ker bi avto kaj bolje deloval, ampak da avto manj onesnažuje. Ljudje (in posledično uradniki ki pišejo EURO standarde) so se pač naveličali imeti okoli sebe smrdeče dizle ki spuščajo črn dim, zato se je rodil DPF.

Kako onesnažuje manj s DPF filtrom?
Katalizator je eno, DPF pa drugo, zaradi praznenja DPF se povečja poraba, obenem se povečajo prevoženi kilometri, ker se moraš fijakati, dokler se ne sprazni, oz ne smeš ugasniti avto.
Prašni delci ravno tako pridejo v naravo in se s tem tudi onesnažuje, pol se dodatno onesnažuje zaradi same izdelave teh DPF, pa transport do tovarn avtomobilov, pa onesnažuje zaradi vgradnje, onesnažuje zaradi servisiranja,........
Ne, delci ne pridejo v naravo, ker v DPF zgorijo v CO2. Preberi si malo o efektih dizelskih saj:
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_Par ... th_effects

Jaz osebno vedno vklopim notranje kroženje, že če od daleč vidim dizla pred seboj. Na srečo je vedno več takih vozil z DPF, na žalost pa veliko lastnikov noče vzdrževati svojih dizlov in DPF odstranjujejo.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Pe jul 25, 2014 1:03 pm
Napisal/-a pskoda
Problematični so "nano" delci in to uniči, sežge DPF, FAP,... filter CO2 ni tako problematičen, ker ga potrebujejo rastline, drevesa,.. in ga sintetizirajo. Teli filtri trdih delcev so čisto fajn za nas in ostale živa bitja tako, da bi ga morali imeti vsi na dizel pogon z odstranitvijo le tega pa veliko denarno globo