Stran 10 od 11

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: So jul 26, 2014 12:43 pm
Napisal/-a esem
Beri je napisal/-a:Očitno za enkrat nimajo ukaza, da bi preverjali DPF.


In še enkrat ponovit, kar je bilo jasno že po cc09 postu :roll: :evil: : Kaj je s tabo?

Zaradi takih postov (ne samo tvojih) je na forumu ogromno solate, teme so neberljive, dobri posti ali nasveti pa se med vso solato hitro spregledajo.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: So jul 26, 2014 1:47 pm
Napisal/-a Beri
@esem, imam svoje mišljenje, če je prepovedano pisati pa povej človek.
Kam bi prišli, če bi vsak mislil kot ti?
Ni čudno, da so forumi slabo obiskani, vedno se neki bremza.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: So jul 26, 2014 1:51 pm
Napisal/-a esem
Trop traparij! Posledica nerazumevanja ali neuspešno podjebavanje? Ti res ne razumeš, kaj sem ti napisal? Na kratko - ne ponavljaj brez potrebe, kar je že nekdo pred tabo napisal. Se nabere preveč solate in forum predvsem s tem izgublja kvaliteto.

In od kje ti, da "imaš svoje mišljenje", če samo ponavljaš nekaj, kar so že pred tabo napisali? Kako naj vemo, da je to tvoj originalni dosežek? Zakaj za svoje označuješ nekaj, kar so drugi že prej napisali? Kdo je bil prej, kokoš ali Beri?
In - kaj je bolje - razumet, kaj sem napisal (mislil) ali sploh nič ne mislit?

Milo rečeno - tvoje razumevanje širine/demokracije in tudi razlogov za obiskanost forumov (konkretno tega) je nekam omejeno, naivno in zdaleč neprimerno kompleksnosti tematike.
Je pa zanimivo to - povsod moraš biti zraven (tvoje mišljenje, tvoja beseda, oviranje (bremzanje) tebe) - ne glede na kvaliteto/smisel udeležbe. To očitno zate ni merilo, merilo je samo soudeležba tvojega (nerazumljenega) osebka (ki mu očitno manjka precej samokritičnosti). Zakaj se ti zdi, da je dodatna traparija (ponavljanje) več dokaz za demokratičnost? To je samo dokaz/razlog za izgubljanje časa, za tavanje, za novo iskanje brez razloga, za "izumljanje tople vode", za vedno novo vračanje na začetek, za seštevanje hrušk in jabolk ipd. Golo seštevanje različnih entitet še ne da nove entitete, to bi že lahko vedel.
Kvantiteta nad kvaliteto? Število postov nad "nekaj novega in kvalitetnega povedati"?

Ali kot sem že rekel - solata bistveno niža kvaliteto foruma! Delajmo na tem, da je bo manj.

Zdaj pa dovolj.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: So jul 26, 2014 4:07 pm
Napisal/-a Slavc
Problem avtov z dpfjem so vsekakor kratke voznje. Imam BMW 320d z dpfjem. Na leto naredim prb. 28k km, to znese okol 77 km na dan. Vendar teh ne naredim v enem kosu in to je lahko problem za regeneracijo. Zadevo resujem z obd bluetooth adapterjem in aplikacijo bmwhat, s katero spremljam parametre okrog dpfja. Poznam avto in svoj nacin voznje, tako da vem prb. kdaj se bo sprozila regeneracija in takrat spremljam parametre. Ob sprozitvi se peljem en dodaten "krog" da jo sam zakljuci. Ko je avto ogret ga ne sparam v smislu vozjne na 1000 rpm. Zaradi dodatnih "krogov" in voznja z povacanimi vrtljaji je tudi poraba vecja.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: So jul 26, 2014 4:16 pm
Napisal/-a f.taunus
Sem si naročil ta bluetooth OBD2 bralec. Je kak dober program oziroma aplikacija za Renault Megane 1.5dci, letnik 2012?
Bom poskušal spremljati čiščenje filtra, ker roko na srce do sedaj še nisem niti enkrat zaznal nekih znakov, da se je filter čistil. Pa imam avto od novega, sedaj je za njim 60k km.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Ne jul 27, 2014 2:32 pm
Napisal/-a edey
lada2103 je napisal/-a:DPF je resnično lahko velika težava, če se proces regeneracije ne zaključi, oziroma se večkrat zapored prekine. Problem je, ker vozila niso opremljena z indikatorjem, ki bi obvestil voznika, da se je začel oziroma se dogaja proces regeneracije. V kolikor bi voznik vedel, bi lahko pomagal k dvigu vrtljajev, dvigu temperature z večjo hitrostjo in podobno. Lahko bi tudi odpeljal častni krog, v kolikor bi imel to možnost. Skratka, rešitve bi se izvajale še preden bi zasvetila lučka, ki opozarja, da je filter zamašen oziroma, da ga je treba prisilno regenerirati. Bolje preventiva kot kurativa.
Ker vozim dizla samo zaradi znižanja potnih stroškov, sem tudi vožnjo prilagodil tako, da poraba ne preseže 4 l/100km. Nizka poraba že v osnovi pomeni manjšo količino saj, povsem brez tega pa pač ne gre. Filter trdih delcev vseeno na vsake toliko potrebuje regeneracijo, za katero pa želim vedeti kdaj se dogaja. Kupil sem ELM327 in na telefon naložil Torque pro. Tam je možno spremljati različne podatke o motorju, med drugim tudi temperature v katalizatorju in filtru trdih delcev (cat2temp). Zadeva je uporabna. Do sedaj (70kkm) se še ni prižgala rumena lučka, vsakič pa vem kdaj se dogaja regeneracija. Približno enkrat na tank, včasih prej, včasih kasneje , tam okrog 1000 km.
Mogoče je to za koga uporabno.
lp

Zanima me če bi to delovalo tudi v audi a4, 2011??

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: So jul 04, 2020 12:03 pm
Napisal/-a w3t80y
na Audi a4 2017,

avto je počival 2 meseca, potem ga poženemo in se prižge lučka za motor, ter ga vrže v varni način... dokler ne pridem do servisa, ga je prijatelj priklopil na svoj tester in kaže nekaj glede filtra trdih delcev... Mislite, da je kriva regeneracija??

Ali se bo avto sedaj, ko je v varnem načinu sam regeneriral če grem na daljšo vožnjo (varni način) ali moram prej do servisa da resetiramo?

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: So jul 04, 2020 1:10 pm
Napisal/-a sašo5
ko ugasneš in ponovno štartaš, safemode zgine.....potem pa gasa na AC, v skrajni sili se pa naredi prisilna regeneracija na servisu.....kilometrov je?
PS je pa čisto možno, da ko si avto zadnjič ugasnil, si prekinil regeneracijo.....

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Ne jul 05, 2020 11:57 am
Napisal/-a motom
Ni slabo prebrat navodila za uporabo. Ce bos presegel 45g saj, bo dpf za zamenjat.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Ne jul 05, 2020 12:15 pm
Napisal/-a golfabimu
Koda napake, ki jo je ta prijatelj prebral je pa? Moje mnenje je, da je težava v kakšnem senzorju na DPF-u ( zgolj ugibam, ker ne vem kode napake), prej kot to da si prekinil regeneracijo ali kaj podobnega. Konec koncev, če bil dpf zabit (45g saj npr) bi se ti prižgala tudi lučka za dpf, ne pa samo lučka za motor.

Lp,

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Ne jul 05, 2020 9:17 pm
Napisal/-a titanius
Pri 3leta starem avtu nabit dpf za menjavo? Jaz ne verjamem v to. Moj fap je pri 280k km zabit 45%, tezav nic v zvezi z njim.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Ne jul 05, 2020 9:30 pm
Napisal/-a motom
Treba je ločit saje in pepel... pa tudi zakaj je preseženo 45g. Normalno se izvede regeneracija pri 20g saj. Dpf je pa fuč pri 80g pepela

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Ne jul 05, 2020 11:41 pm
Napisal/-a Fan
pskoda je napisal/-a:Saj piše, da z odstranitvijo izgubi na ekoligiji se pravi ni več EURO5+ oz 6 samo pač to ni kaznivo in lepo služijo na ekologiji in upam, da bodo na tehničnem pregledu čimprej začeli pregledovati tudi to in po možnosti še moč motorja.


Ja kaznivo in to po dveh zakonih:
- odstranjen čistilec trdih delcev ali katalizator se šteje kot predelavo vozila, torej je potrebna homologacija
- v koliko se s predelavo vozila zmanjša EURO standard, je dražje na letni registraciji vozila

Torej v vsakem primeru je goljufija ( država pobere manj € ) in to se ne počne samo pri nas, temveč tudi v tujini. Avstrijski in Nemški policaji že lahko na cesti izmerijo - sonda v izpuh, če posveti rdeča lučka, izredni tehnični in enormni stroški so tukaj. In ja, vozilo, ki je predelano in ni homologirano, ni tehnično brezhibno. Bo pa še nekaj vode preteklo, da se bo to kontroliralo pri nas. Bo pa zanimivo brati forume, ko bo enkrat kontrola stekla in bodo ljudje imeli predelane vozila ( po lastni želji ali pa so takšnega kupili ).

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Po jul 06, 2020 1:00 pm
Napisal/-a tomik
Če je avto res stal 2 meseca, je ena od možnosti tudi, da je akumulatorju padla napetost, kar zna včasih pripeljat do "čudnih" lučk in napak avtomobila. Ker če ni pred počitkom gorela lučka za DPF, se le ta ni mogel sam zapacati.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Po jul 06, 2020 1:09 pm
Napisal/-a Locher
motom je napisal/-a:Treba je ločit saje in pepel... pa tudi zakaj je preseženo 45g. Normalno se izvede regeneracija pri 20g saj. Dpf je pa fuč pri 80g pepela


Mislim, da je DPF pri EA288 evo fuč pri 45g saj, če sem prav prebral v brošuri motorja pri tem, da tu ni govora o "oil ash" ampak navadnih sajah.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Po jul 06, 2020 1:49 pm
Napisal/-a abbe
motom je napisal/-a:Ni slabo prebrat navodila za uporabo. Ce bos presegel 45g saj, bo dpf za zamenjat.

zlo vazna imformacija ja. kot da on kot voznik ve kok gramou ma notr?
se pa strinjam da bi pa tist k ma tester morau vedt kaj z njim početi

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Po jul 06, 2020 2:27 pm
Napisal/-a Locher
V navodilih ponavadi piše pri koliko gramih se prižge kakšna kombinacija lučk.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Sr mar 24, 2021 6:37 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Da ne odpiram nove teme, me zanima, če ti dela regeneracijo med tehničnim pregledom ko merijo pline, ali kaj to vpliva ?

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Sr mar 24, 2021 7:44 pm
Napisal/-a spektr
Huh, pomoje bi že na daleč zavohal, sicer če bi bilo kaj narobe, bi se šel pa peljat, pa bi prišel nazaj..:)

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: So sep 30, 2023 10:36 am
Napisal/-a mrtwelvetrees
Dober video, Peugeot HDI, DPF čiščenje
https://www.youtube.com/watch?v=440mgWswc2o