Stran 11 od 11

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Ne mar 03, 2024 6:50 am
Napisal/-a mardy
Bom uporabil kar tole temo...

Passat 2017, 1.6tdi, prevoženih 180k km.

Avto vsak dan vozen 60km v eno smer po AC in regionalki, za regeneracijo so pogoji vsekakor doseženi, pa vendar se dogaja slednje...

Avto čez noč stoji, zjutraj naredim kratko cca. 5km turo, voda seveda ta čas ne doseže 90 stopinj, pridem domov, obrati višji, avto ugasnem in se vklopi ventilator. Zagnala se je regeneracija, dpf seveda pod haubo vroč.

A je to normalno?

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Ne mar 03, 2024 8:40 am
Napisal/-a RedBaron
Ne, ni normalno, da ti non-stop dela regeneracijo.

Običajno so problemi z DPF in pogosto regeneracijo posledica in ne vzrok, se pravi osnovni problem je preveč dima (šobe, EGR...), ki pa ga seveda ne opaziš, ker ga DPF prikrije. Problemi z DPF pa so samo posledica osnovnega problema, ki pa ga samo z menjavo, čiščenjem... DPF ne boš rešil.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Ne mar 03, 2024 12:47 pm
Napisal/-a boštjan_01
Kaj si hotel povedat? Se ti je regeneracija naredila samo enkrat? Ali vsako jutro?
V prvem scenariju je lahko to normalno (ni nujno), v drugem pa niti slučajno.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Ne mar 03, 2024 1:32 pm
Napisal/-a mardy
V bistvu se regeneracija ob vsaki taki kratki relaciji aktivira, dal sem samo primer. Hmm, bo treba dat avto na tester in da vidimo. Drugač avto dela b.p., pač, navzven.

Hvala.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Po mar 04, 2024 11:31 am
Napisal/-a Kukec
Lahko da prejšnje regeneracije ni naredilo do konca, ko je bil avto na daljši relaciji. Ampak če praviš da se to pogosto dogaja je verjetno težava nekje drugje in ne more biti naključje.

Starša imata Leona 1.6 tdi 2018 in se tudi pogosto ko se avto pripelje domov sliši, da ravno takrat izvaja regeneracijo. Po navadi po daljši relaciji. Se pa zgodi tudi kadar je cca 10km od zagona, pa je takrat olje komaj na približno 70c .
Bi moral na tester priklopit, da se pogledajo regeneracije in parametri....

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Po mar 04, 2024 1:26 pm
Napisal/-a Polo78
Pri normalno delujočem DPF se regeneracija prične, ko se nabere točno določena količina saj oz. trdnih delcev. Pri tem pa avto oz. filter seveda ne ve, da bomo ravno prispeli na cilj, zato je to zgolj tipičen murphy, če se zgodi tudi po daljši relaciji. In potem je seveda potreben še en krog, kot da že ni bilo dovolj vožnje ampak tako pač je... :roll: Rešitev bi bila zgolj ta, da bi obstajal gumb, kjer bi sam predčasno sprožil regeneracijo ali pa neke vrste AI oz. "pameten" avto.

Ker pa to ne obstaja, se je potrebno držat preprostega pravila, da se regeneracije ne prekinja. Če se tega ne držimo, potem seveda obstaja velika verjetnost, da bo DPF s časom vse bolj zapacan in bo prihajalo do pogostejših regeneracij. Na neki točki tudi te več ne pomagajo in je potreben servis. Jaz sem se teh pravil držal in nisem imel v zadnjih cca. 15 letih nikoli problemov pri nobenem dizlu različnih znamk. Pa so bili vsi avti prodani s 140k + km.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Po mar 04, 2024 7:40 pm
Napisal/-a sašo5
@Polo: tako enostavno je, ampak noben proizvajalec tega ne naredi(že vejo zakaj)da bi samo eno kontrolko pritaknili, da se prizge, ko se dela regeneracija, ko je končana, ta lučka ugasne...sicer pa zadevo naštudirat: v leru so obrati na 1000, urna poraba pa 1, torej regeneracija se dela(osebno mojo štiirico prepoznam tudi po zvoku......petico, ki je 2018 pa težje, vendar ker je eur 6b vrti non stop, tudi, če prekineš, naslednji štart že zopet regenerira in sploh ni potrebno, da je T na 90c...(pri A4 eur5 je potrebno 90c da se sproži....

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Po mar 04, 2024 9:27 pm
Napisal/-a mardy
Danes sem naredil 2 kratki turi po cca 5km, mezmes pa 120km turo, in se regeneracija pri kratkih turah ni aktivirala. Hmmm. Ja neke lučke za regeneracijo ni, tako da vidiš samo po rpm kot je prehodnik omenil. Če se vklopi ravno ko pridem domov, pustim avto prižgan in odprem haubo, in naj naredi svoje. To samo doma, valda ne drugje, si bo še kdo kaj mislil. :)

Ja tole je enaka utopija kot z start-stop (še vsak ki ga poznam si ga je deaktiviral), ko pripelješ iz AC v križišče, avto ugasne, turbina pa lepo olje zapeče, sloj za slojem, da lahko čez čas crkne. Oni zgoraj že vedo zakaj smo tako hudo resno ekološki....

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Pe mar 08, 2024 3:17 pm
Napisal/-a joztom
Pogoj za aktivacijo regeneracije je najmanj 1/3 tanka in temperatura motorja vsaj 87°. Pri PSA jo prepoznaš, ker se ogreva zunanje ogledalo in po nekaj tršem teku, ter višji trenutni porabi. Novejši modeli celo višjo trenutno porabo skrivajo.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Pe mar 08, 2024 3:25 pm
Napisal/-a luxxx7
Kako pa vidiš, da se ogledalo ogreva? :-P

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: So mar 09, 2024 8:52 am
Napisal/-a DePalmo
Verjetno takrat kot če bi jih sam ogreval, torej morajo biti zunanji pogoji pravi, sredi poletja pač tega ne boš videl. Sem pa že kar nekaj časa nazaj prebral da so si posamezniki zmontirali dodatno lučko ki je svetila ko so se ogledala ogrevala. Tako si pač imel indikator da deluje.

Kako se pa to prepozna pri Kiah? Bolj specifično Ceed 2017, 1.6CRDi 100kW. Prepoznam ko avto ugasnem in stopim ven, takrat vedno smrdi kot da se bi plastika žgala, a med samo vožnjo tega nikoli ne opazim.

Res so proizvajalci smotani da ne dodajo ene lučke v armaturo za to. Sicer jih zastopim ker bi nato veliko prestrašenih uporabnikov hodilo na servis kaj je to zaena lučka, ampak nam ki je pa mar do avta, bi pač takrat naredili še en krog da se regeneracija v miru izvede.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: So mar 09, 2024 11:37 am
Napisal/-a D12J12
Tako sem jaz naredil, skozi okrasni pokrov ogledala sem zvrtal luknjico in v njo prilepil ledico, katero sem vezal na grelec.
Je bilo kaj drugače? Ne. Ker tudi če je ledica svetila nisem šel dodaten krog ali laufal avtomobila na mestu, ker potem si pa res že suženj.
https://youtu.be/cQX5ZKC9uzA?si=_u59erauaCdBKXgK

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: So mar 09, 2024 5:44 pm
Napisal/-a wavemaker
Pri moji astri letnik 2016 sem ugotovil, da ni čisto nobenega pravila, kdaj se bo zagnala regeneracija. Zažene se tudi, ko imam gorivo na rezervi in tudi takoj po zagonu (ko je seveda še mrzel). Zadnjič se je to zgodilo zjutraj, ko sem prejšnjega dne opravil 250 km čez celo slovenijo, ampak ne, on se mora spucati zjutraj, na tešče. Prejšnji dan je imel na voljo 3 ure neprekinjene vožnje. Skratka...me pa niti ne briga, ker delam v glavnem minimalno 50 km relacije.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Po mar 11, 2024 2:04 pm
Napisal/-a clio05
Moj 18 let star turbo dizl JTD, močnejša verzija sploh nima DPF filtra, gledal spodaj in ga ni in so mi pol eni rekli, da je tak avto že iz tovarne prišel, ker ko ga stisnem naredi motno cesto za mano, da noben ne voz za mano.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Po mar 11, 2024 2:34 pm
Napisal/-a mardy
Tole z ogrevanjem ogledala in DPF regeneracijo je pa ena res za izpred šanka tam po 6. rundi, ampak zgleda je res. :D

Namenoma ni lučke, ker bi to voznika samo znerviralo. Bil bi omejen na nekaj kar ne razume. Sem bral eno analizo, ampak članka več ne najdem. Dan današnji pač mora vse samo delati skrito (v IT-ju se temu reče black-box), neobremenjujoče za uporabnika. Potem pa crkne in je uporabnik še bolj v temu. Na koncu seveda potegne takratko, nekdo pa si roke lepo z €€€ namaže.

Pač spremljati rpm, ogrevanje olgedal, itd. ni druge. Sicer pa če avto vsaki dan vidi AC, potem kakšna prekinitev regeneracije tudi ne bo konec sveta, le ni sestavljeno iz plastike in papirja.

Re: DPF in regeneracija

Objavljeno: Po mar 11, 2024 5:32 pm
Napisal/-a D12J12
Avto prižge vse velike porabnike- ogrevanje ogledal, zadnje šipe… da obremeni motor in s tem poviša temperaturo.