Stran 1 od 1

Renault clio! okvara alternatorja,zanič akomulator ali ???

Objavljeno: To maj 25, 2010 2:14 pm
Napisal/-a jerseyenator
Pozdravljeni!


Me zanima če mi lahko kdo pomaga z kakšnim nasvetom.


Namreč danes ko sem se vozil domov z cca. 110km dolge razdalje mi je skoraj pri domu avto crknil,
ko sem se vozil na avtocesti sem kar na enkrat začutil da avto več nima moči ko pritinesm na plin, hitro sem zavil na izvoz in videl da so se prižgale lučke za akumulator ter olje avto ni imel nobene več moči tudi zavore so postale trde. Avto sem ugasnil in počakal cca. pol minute in ga še enkrat prižgal za vsak slučaj sem izklopil še klimo,luči,avtoradio kar je prej vse delovalo. Avto je normalno vžgal nobena lučka več ni svetla in sem se normalno zapeljal do doma dober kilometer stran.


Sedaj se neupam več odpravit na tudi kakšno krajšo razdaljo ker nevem kaj bi to lahko bilo in kdaj me spet preseneti.

Ima mogoče kdo kakšen nasvet kaj bi to lahko bilo ?? Temperatura motorja je bila normalna.



NAJLEPŠA HVALA ZA pomoč !!!!

Objavljeno: To maj 25, 2010 2:23 pm
Napisal/-a grega983
Altenator

Objavljeno: To maj 25, 2010 3:42 pm
Napisal/-a lisko
Glede na to , da si sveži na forumu ti je oproščeno. A vendar nam zaupaš podatke o avtu? Letnik, motor...?
Iz klime sklepam da je že dokaj novejši letnik in največ ti bo znal tester pomagat oz. nekdo ki ga ima in se na njega spozna.

Objavljeno: To maj 25, 2010 5:01 pm
Napisal/-a jerseyenator
Aha sem pozabil ja: no drugače gre za thalio in ne clia ( napisal sem clio, ker ima več ljudi cliota thalija in clio pa naj bi bila skoraj ista- isti letniki)


Drugače gre za thalia: 2002 l. 1.4. 16v . cca 30000km prevoženih..

sam sem pomislil najprej na altenator ker je že bil na popravilu zaradi tega pred cca. 1 letom in pol. Vendar ni bil na pooblaščenem servisu ampak pri nekem privatniku. mogoče zaradi poceni delou oz. neoriginalnih??

Objavljeno: To maj 25, 2010 5:37 pm
Napisal/-a a_sist
Ko je meni alternator crknil, je gorela rumena lučka za baterijo. V navodilih piše, da le-ta pomeni da se baterija preveč ali premalo polni - se pravi okvara alternatorja... Avtomobil je bil vozen dokler je bila baterija še polna.. :)

naj ti nekdo izmeri kakšen tok ima baterija pri ugasnjenem in prižganem motorju..

Objavljeno: To maj 25, 2010 5:38 pm
Napisal/-a a_sist
Ko je meni alternator crknil, je gorela rumena lučka za baterijo. V navodilih piše, da le-ta pomeni da se baterija preveč ali premalo polni - se pravi okvara alternatorja... Avtomobil je bil vozen dokler je bila baterija še polna.. :)

naj ti nekdo izmeri kakšno napetost ima baterija pri ugasnjenem in prižganem motorju..

Re: Renault clio! okvara alternatorja,zanič akomulator ali ?

Objavljeno: Po jul 04, 2011 10:23 am
Napisal/-a McBobo
Že par tednov nazaj, ko je bilo še deževno vreme, mi clio 2 kar naenkrat ni hotel več vžgati, zaganjač je komaj obrnil mašino. Sem mislil, da je akumulator hin. Čez pol ure sem poizkusil še enkrat in avto je skoraj normalno vžgal. Včeraj pa spet komaj mašino obrača. Sem dal za 24 ur polnit akumulator, danes poizkusim, pa mašina noče normalno vžgati. Sem ji pomagal z dodajanjem plina in vžge, nakar se mi iz mašine-odprt pokrov-hauba začne vedno bolj kaditi. Ugasnem mašino in grem takoj potipat jermenico. Bila je že kar vroča, pa videl sem, da je tudi napokala.
Sedaj upam, da nisem še kaj drugega v mašini zaj... :? . A se splača popraviti alternator? A ga je kdo že razdiral? Ker če so samo ležaji zaribani, bi se splačalo popravit. Drugače pa je nov cca. €166.

Re: Renault clio! okvara alternatorja,zanič akomulator ali ?

Objavljeno: Po jul 04, 2011 12:43 pm
Napisal/-a tristan01
McBobo je napisal/-a:Že par tednov nazaj, ko je bilo še deževno vreme, mi clio 2 kar naenkrat ni hotel več vžgati, zaganjač je komaj obrnil mašino. Sem mislil, da je akumulator hin. Čez pol ure sem poizkusil še enkrat in avto je skoraj normalno vžgal. Včeraj pa spet komaj mašino obrača. Sem dal za 24 ur polnit akumulator, danes poizkusim, pa mašina noče normalno vžgati. Sem ji pomagal z dodajanjem plina in vžge, nakar se mi iz mašine-odprt pokrov-hauba začne vedno bolj kaditi. Ugasnem mašino in grem takoj potipat jermenico. Bila je že kar vroča, pa videl sem, da je tudi napokala.
Sedaj upam, da nisem še kaj drugega v mašini zaj... :? . A se splača popraviti alternator? A ga je kdo že razdiral? Ker če so samo ležaji zaribani, bi se splačalo popravit. Drugače pa je nov cca. €166.


Tole je precej pogost pojav pri Cliu. Vsaj za DCI motorje je poznan. Verjetno je šel ležaj pri jermenici. Ker nisi bil pozoren se je razletel do konca, alternator je najbrž za blokiral, jermen pa teče preko jermenice in ga bo kmalu preribalo. Če imaš srečo bo treba zamenjati le ležaj, če sreče ni bilo bo potrebno nabaviti še novo jermenico, saj je aluminijasta in je verjetno zvita. V vsakem primeru pa ni to ne vem kako drag šport.

Glede na to da ja motor bencinski me čudi da nisi slišal da ležaj že lep čas tuli.

LP Tristan01

Re: Renault clio! okvara alternatorja,zanič akomulator ali ?

Objavljeno: Po jul 04, 2011 2:00 pm
Napisal/-a McBobo
Stvar je sledeča; šel je alternator. Bil je čisto zablokiran, potem sem ga malo z WD-jem našprical in se sedaj za silo vrti. Ampak, ko ga vrtim, se čuti in tudi sliši, da se zatika nekje med statorjem in rotorjem v notranjosti alternatorja. Opazil sem tudi počeno ohišje, ter notri je vetrnica že močno načeta od rje. Tako, da se ne bom niti matral ga odpreti, ampak gre direkt med staro železo in po novega v trgovino. Seveda jermen je tudi že napokan. Menjava tudi tega.

Re: Renault clio! okvara alternatorja,zanič akomulator ali ?

Objavljeno: Po jul 02, 2012 8:04 am
Napisal/-a Nikola_Tesla
Zdravo

Mene pa zanima kaj svetujete na naslednjo zadevo...

Na pooblaščen servis sem dal opravit veliki servis in opažam, da so mi jermenico zvili... za ene 3mm mi opleta sedaj... prej je tekla ravno saj se ni videlo opletanja.

Je primerno da jih mal podrezam ... ali ni nič narobe če to tako pustim... mogoče mi bo alternator prej crkno zaradi dodatnih vibracij ?

Hvala za odgovor.

Lp.

Re: Renault clio! okvara alternatorja,zanič akomulator ali ?

Objavljeno: Po jul 02, 2012 8:22 am
Napisal/-a tristan01
Nikola_Tesla je napisal/-a:Zdravo

Mene pa zanima kaj svetujete na naslednjo zadevo...

Na uredni servis sem dal delat veliki servis in opažam, da so mi jermenico zvili... za ene 3mm mi oteple sedaj... prej je tekla ravno (se ni videlo otepanja)

Je primerno da jih mal podrezam ... ali ni nič naorbe če to tako pustim... mogoče mi ob alternator prej crkno zaradi dodatnih vibracij ?

Hvala za odgovor.

Lp.

Darko


Zvita jeremenica, vsekakor ne bo koristila alternatorju, saj bo zaradi dodatnih vibracij bolj obremenjen ležaj. Mi pa ni povsem jasno, kako lahko na servisu jermenico zvijejo. Če je bila sneta je pametno reveriti ali je pravilno natanknjena in zategnjena. Če je res zvita, se bi morala videti tudi kakšna poškodba, ker jermenice ne moreš zvit kar tako.

LP Tristan01

Re: Renault clio! okvara alternatorja,zanič akomulator ali ?

Objavljeno: Po jul 02, 2012 10:16 am
Napisal/-a McBobo
Zvita jermenic.... jao :jao: :/:o:/
To so nabijali, ko kreteni. Samo da je čim prej narejeno, pa ni važno kako. Zato že 10+ let ne vozim več avtomobile na pooblaščene servise. Z njimi sem zaključil, ko so mi tako zategnili svečke, da sem navadni ključ zlomil in sem si moral na šihtu sešvasati podaljšano močnejšo verzijo, da sem lahko odšraufal svečke. Vseeno je bil en navoj poškodovan, da so mi potem na nepooblaščenem servisu popravili navoj.
Kar se tiče zvite jermenice; nazaj na servis in reklamacija.

Re: Renault clio! okvara alternatorja,zanič akomulator ali ?

Objavljeno: Po jul 02, 2012 10:20 am
Napisal/-a mropc
kakšne imate vi te pooblaščence ? kjer sem jaz delal v 3h letih ni prišlo do ene reklamacije, pa vedno so stranke na nasledni servis prišle nazaj. lp

Re: Renault clio! okvara alternatorja,zanič akomulator ali ?

Objavljeno: Po jul 02, 2012 12:19 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
mropc je napisal/-a:kakšne imate vi te pooblaščence ? kjer sem jaz delal v 3h letih ni prišlo do ene reklamacije, pa vedno so stranke na nasledni servis prišle nazaj. lp


Takšne, ki jih je "kriza" vsekala...V 5-ih minutah naredijo majhen servis na motorju, pokasirajo, kot da so naredili celo generalko, narejeno pa je vse v smislu: Drži vodu,dok majstori odu....

Re: Renault clio! okvara alternatorja,zanič akomulator ali ?

Objavljeno: Po jul 02, 2012 2:49 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Zdravo

To ga že pa res serjejo... to je zelo ključna zadeva ko skos laufa in vrtljaji niso nizki... nova jermenica ni poceni, da si jo sam privoščiš še posebej originalno :)

Kot kaže so mi naredli vsaj za 100€ škode... oops

Morda pa to namenoma delajo, da si moreš pol nov avto kupit.

Bom jih jutri poklical in omenil zadevo.... verjento se bodo izmikali :roll:

Lp.

Re: Renault clio! okvara alternatorja,zanič akomulator ali ?

Objavljeno: So jul 07, 2012 6:14 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Zdravo

Sem se oglasil na servisu...

Kot sem računal da se bo zgodilo... vsi so pobegnili na dopust in se poskrili... bo treba do glavnega stopit.

******************************

Sem z magnetom ugotovil da je moja jermenica železna in ne aluminijasta... debelina materiala okoli 3mm.

Lp.

Re: Renault clio! okvara alternatorja,zanič akomulator ali ?

Objavljeno: Če avg 09, 2012 5:47 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Zdravo

Pišem ponovno da zaključim mojo zgodbo v zvezi z opletanjem jermenice na glavni gredi.

Kot pričakovano pravi mojster na uradnem servisu da je to OK in da so še hujši primeri. :)

Se pravi če delaš sam se potrudiš da si ne narediš zadeve površno... če pa drugi delajo zate se ponavadi ne sekirajo preveč...

prej ko ti kaj vseka prej bodo zopet kasirali.

/////////////////////

Sem pa ugotovil naslednje:

Zgolj za info

V kolikor jermenica na glavni gredi vidno opleta v prostem teku motorja, lahko s časoma (v primeru da malo bolj pogosto turirate motor) pričakujete odpoved jermena ali ležajev na alternatorju, klimatski napravi in servo ojačevalniku.

Pri določeni frekvenci (vrtljajih) namreč prihaja (odvisno od sile napetja jermena, faktorja dušenja materiala iz katerega je izdelan in frekvence-vrtljajev) do oscilacije mikro jermena - ko z vrtljaji ujamete resonančno frekvenco napetega jermena se lepo vidi resonančni pojav (močno osciliranje jermena) in to je pogost vzrok za odpoved oz snetje jermena z jermenice.

Primer: ob snetju jermena z jermenice ostanete v najboljšem primeru brez elektrike in se znajdete na avtovleki - in že kasirajo :)

Zaključek: kot kaže taktično nastavijo (podtaknejo) okvaro ---> zanesljiv vir zaslužka :)

////////////////////

Lp.