Stran 1 od 2

Vprašanje glede zavor

Objavljeno: Če maj 27, 2010 8:42 am
Napisal/-a kamnčan
Nejprej bi se rt upravuču že v naprej. Pač me zanima kako je treba ravnati, ko imaš kompletno menjan zavorni sistem (diski + ploščice). Nako jih je treba ulavfat po domače. pa na kaj morm pazit oz. se izogibat.
Nekje je bila že ena tema se mi zdi samo je ne najdem.

hvala za pomoč
Lp Rok

Objavljeno: Če maj 27, 2010 8:44 am
Napisal/-a Uniqe
Samo nekaj časa ne blokirat zavor oziroma se izogibaj polnemu zaviranju, okrog 200-400km.

Lp

Objavljeno: Če maj 27, 2010 8:49 am
Napisal/-a kamnčan
Ok pa sej to bo u enmu tednu, sam pa predpostavmo d me en pač izsil. kaj u tem primeru bom uniču use al kako?

Objavljeno: Če maj 27, 2010 8:52 am
Napisal/-a Vz_ace
ne se bat. ne gre to tako tako hitro. drugo je ,da bi ga nateral do kraja nekje na ac, pol pa bremzal do 0.... vozi lepo normalno, pa bo.

Objavljeno: Če maj 27, 2010 8:52 am
Napisal/-a abbe
nebos nc unicil bod kr brezskrbi.laj ko das novo zavore je treba prvih nevem 200 km lepo umirjeno vozit brez nepotrebnega naglega zaviranja.ce te bo kdo izsili itak da bos zabremzal na polno raj to kot razbit avto,pa vseen nebos unicil zavor.

Objavljeno: Če maj 27, 2010 8:57 am
Napisal/-a Jeaka
Tako kot si se vozil pred menjavo se vozi tudi po menjavi, in upoštevaj zgornji nasvet (abbe)

Objavljeno: Če maj 27, 2010 9:00 am
Napisal/-a kamnčan
Itak vozm počas (dokaj no kašne +10km/h), pa še to je preveč glede na kazni. Ustrašu sm se k so mi usi govoril kok jh uničš ze iz prvemu bremzanjem zato sm pa rej uprešu d bom za zih. Hvala usem

aja še neki sm puzabu.

Mehankar mi je predlagu ene par ferm pa sm pač uzev eno iz srednjo ceno. Ate bremze. kdo pozna so dobre?

Objavljeno: Če maj 27, 2010 9:02 am
Napisal/-a bass
Dve teoriji sta:
- ta "šolska" počasi pa po pameti
- "drive it like you stole it" varianta, kjer zavore utečeš na ravni cesti z zaporednimi zaviranji do meje pregrevanja (mehek pedal, slabše zaviranje). Pomembno je, da se med tem ne ustavljaš do nule, saj se vrhnji sloj ploščice zapeče na disk in potem trese.

Sem poskusil oboje, pa oboje deluje. Se mi celo zdi, da je potem zavorni učinek boljši z 2. varianto.

Objavljeno: Če maj 27, 2010 9:04 am
Napisal/-a kamnčan
seprav ta druga varjata je kako iz 90 na 50 pa to ene 5x nardiš al kako?

Objavljeno: Če maj 27, 2010 9:04 am
Napisal/-a KiNOS
ATE, dobra roba.

Objavljeno: Če maj 27, 2010 10:05 am
Napisal/-a hrošč
kamnčan je napisal/-a:Ok pa sej to bo u enmu tednu, sam pa predpostavmo d me en pač izsil. kaj u tem primeru bom uniču use al kako?

Mene je eden izsilil tocno isti dan ko sem menjal ploscice in diske. Pohodil bremzo do konca, kolesa blokirala. REzultat: unicene ploscice, ena stran ni prijela skoraj nic. Lahko so bile kake slabse firme,samo smola, nevem, ze nekaj casa nazaj. Tako da tudi to se lahko zgodi, sicer pa nimas druge kot bremzat.. Drugace pa tako kot so ti rekli predhodniki.

Objavljeno: Če maj 27, 2010 10:15 am
Napisal/-a Strokovnjak
Samo ne dirkat, pa bo. Če menjaš diske in ploščice ni take panike, slabše je, če menjaš samo ploščice, ker diski niso ravni in ploščica dokler se ne udela, naseda samo na grbinah.

Objavljeno: Če maj 27, 2010 11:47 am
Napisal/-a bass
Jaz že zavoljo varnosti po menjavi čimprej utečem ploščice.

Vklapljanju ABSa ozr. blokiranju koles se je treba izogibat dokler niso utečene.

V prometu je pravilo izjemno defenzivna vožnja z veliko varnostno razdaljo.
Potem pa na neko prazno cesto, velik parking ipd. pa začnemo: Najprej nežen konstanten pritisk na zavoro, rahlo zaviranje na dolgi razdalji, da se odstrani zaščitni sloj na ploščicah.
Ko je zavorni učinek že omembe vreden, pritisk na zavori postopoma stopnjuješ pri vsakem zaviranju več, vse do polnega zaviranja na meji vklopa ABSa 100-20km/h (ne smeš se ustavit, da ne zapeče ploščice na razgret disk!).
Zadnjih par močnejših zaviranj osebno najraje izvedem na prazni avtocesti na zaviralnem pasu 130-40km/h. Vse skupaj naj bi ponavljal zaporedoma vse do pojava fading-a (slabši zavorni učinek, spužvasta stopalka, zavore se že pregrevajo).
Zavore je treba spravit na delavno temperaturo, ne smeš jih pa pregreti.

Tak režim zna tudi odpraviti tresenje pri zaviranju, v kolikor diski niso deformirani ozr. zviti, ampak je tresenje posledica neenakomerne površine diska.

Tako prepucane zavore seveda tudi bolje primejo.
Vsekakor pa je treba biti pozoren, da pri takemu procesu ne ogrožamo sebe ali drugih.

Objavljeno: Če maj 27, 2010 12:01 pm
Napisal/-a kamnčan
Najlepša hvala za izžrpne odgovore predusem pa hitre. Bass hvala in se zelo strinjam z tvojo zadnjo trditvijo da je treba pazt nase in na ustale v prmetu. hvala vam sporočim v ponedeljek kako je šlo.

Objavljeno: Če maj 27, 2010 1:37 pm
Napisal/-a X-Hair
hrošč je napisal/-a:Mene je eden izsilil tocno isti dan ko sem menjal ploscice in diske. Pohodil bremzo do konca, kolesa blokirala. REzultat: unicene ploscice, ena stran ni prijela skoraj nic.


Koliko si se ti zdej zlagal? Tolk kolkr zajec teče, a :D

Bremzaj normalno in brez straha. Da jih uničiš, jih rabiš zakurt. To se ti bo zgodilo pa na AC pri zaviranju iz 200 na 0. Jaz bi jih utekaval po nasvetu bass-a in sicer druga varianta. 15min dela in maš zavore ready for action ;)

Objavljeno: Če maj 27, 2010 1:56 pm
Napisal/-a hrošč
Zakaj bi se zlagal? Meni se takrat tudi ni zdelo verjetno, ampak po tistem divjem bremzanju mi ena stran ni prijela, pri bremzanju je vleklo v levo. Smo obrnili ploscice, jih premenjali, pa ni blo bolse..ena se je ocitno zapekla ali karkoli se je ze z njo zgodilo. :roll:

Objavljeno: Če maj 27, 2010 5:45 pm
Napisal/-a tabletten
bass je napisal/-a:Dve teoriji sta:
- ta "šolska" počasi pa po pameti
- "drive it like you stole it" varianta, kjer zavore utečeš na ravni cesti z zaporednimi zaviranji do meje pregrevanja (mehek pedal, slabše zaviranje). Pomembno je, da se med tem ne ustavljaš do nule, saj se vrhnji sloj ploščice zapeče na disk in potem trese.

Sem poskusil oboje, pa oboje deluje. Se mi celo zdi, da je potem zavorni učinek boljši z 2. varianto.


Jaz sem tudi za to drugo varianto slišal in jo tudi uporabil. 5x zaviranje iz 140 na 50 pa je od tega že eno leto in deluje bp.

Objavljeno: Po maj 31, 2010 5:12 pm
Napisal/-a kamnčan
No kot sem obljubil bom poročal. Zadeva lihk ne deluje obetavno. Pri čeljusti so zarjaveli tisti "batki" kateri potiskajo ploščice na disk. Zadaj je use uredu spredaj pa so tezave tako da bo zgleda na avto treba počakati še kakšen dodaten dan. Povedal mi je, da more sedaj čeljusti popolnoma razdreti odstraniti vse gumice in segreti in segrevati toliko časa, da bodo popustili. rekel je da se to da v 99% rešiti če ni prehudo. Se komu sanje če slučajno moje čeljusti (od avta d nebo pomote) spadajo v ta 1%, kako naprej. Kok to kej stane. Raj tuki gor zvem kakor pa da me preseniti z nekašno vrtoglavo vsoto.
Povedal mi je tudi da je to zelo pogosta težava pri korejcih nasplošno.

PS. se upravičujem za nepoznavanje pravilnih izrazov.
LP Rok

Objavljeno: Po maj 31, 2010 5:52 pm
Napisal/-a abbe
kamnčan je napisal/-a:No kot sem obljubil bom poročal. Zadeva lihk ne deluje obetavno. Pri čeljusti so zarjaveli tisti "batki" kateri potiskajo ploščice na disk. Zadaj je use uredu spredaj pa so tezave tako da bo zgleda na avto treba počakati še kakšen dodaten dan. Povedal mi je, da more sedaj čeljusti popolnoma razdreti odstraniti vse gumice in segreti in segrevati toliko časa, da bodo popustili. rekel je da se to da v 99% rešiti če ni prehudo. Se komu sanje če slučajno moje čeljusti (od avta d nebo pomote) spadajo v ta 1%, kako naprej. Kok to kej stane. Raj tuki gor zvem kakor pa da me preseniti z nekašno vrtoglavo vsoto.
Povedal mi je tudi da je to zelo pogosta težava pri korejcih nasplošno.

PS. se upravičujem za nepoznavanje pravilnih izrazov.
LP Rok

tezava korejcev je bl to da blokirajo vodila ki drzijo celjust.ne celjust.in mas tm dela za nevem 15 min.tko da nevem zakaj si tm moral avto pustiut se en dan.
ce batek zablokira je pa treba celjust dol dat pa batk vn pobrat pa pogledat ce se da popravt.
v primeru da spadas v un 1% pac na odpadu poisces rabljeno celjust se jo namontira odzraci in se vozis
p.s. to sm govoru ce je batek v celjusti zablokiral.ce je kaj drugega narobe pa povej.al pa sliko piisc pa bomo povedal..

Objavljeno: Po maj 31, 2010 6:16 pm
Napisal/-a kamnčan
ja slikco bom bl teško pokazu k pač nevem kaj je to. To mi je pač samo preko telefona povedal. Reku pa je, da moreš orenk segret, da losaš da dobiš tist ven pač. Sej mi je povedal kaj sam se pozabil. In abbe mogoče veš približno ceno.
LP Rok