Stran 1 od 1

Zavore- puščanje podtlaka

Objavljeno: Če maj 27, 2010 4:20 pm
Napisal/-a RedBaron
Lep pozdrav!

Imam problem pri passatu letnik 2000, motor je 115KM TDI, nekje pušča podtlak zavor (pedal zavore postane trd, ko avto nekaj časa stoji).

Ampak to se ne dogaja vedno, včasih avto stoji 2 dni, pa je pedal še vedno mehak, včasih pa ga ugasnem in pridem čez 10 min nazaj, pa je pedal trd.

Preveril sem spoje cevi, ki gre od vakuum pumpe pa do servo bobna, sem jih razstavil in namazal z mastjo, ter spet sestavil (tako mi je svetoval mehanik) .

če poslušam pri ugasnjenem avtu, nikjer pod havbo ni slišati kakega uhajanja zraka.

A kdo ve, kaj bi lahko bil problem, kako naj sploh preverim tesnenje vakuum cevi?

Re: Zavore- puščanje podtlaka

Objavljeno: Če maj 27, 2010 4:25 pm
Napisal/-a Hellyeah
RedBaron je napisal/-a:Lep pozdrav!

Imam problem pri passatu letnik 2000, motor je 115KM TDI, nekje pušča podtlak zavor (pedal zavore postane trd, ko avto nekaj časa stoji).

Ampak to se ne dogaja vedno, včasih avto stoji 2 dni, pa je pedal še vedno mehak, včasih pa ga ugasnem in pridem čez 10 min nazaj, pa je pedal trd.

Preveril sem spoje cevi, ki gre od vakuum pumpe pa do servo bobna, sem jih razstavil in namazal z mastjo, ter spet sestavil (tako mi je svetoval mehanik) .

če poslušam pri ugasnjenem avtu, nikjer pod havbo ni slišati kakega uhajanja zraka.

A kdo ve, kaj bi lahko bil problem, kako naj sploh preverim tesnenje vakuum cevi?
mogoče je glavni cilinder fuč. obisk pri mehaniku priporočam, ker z zavorami ni šale :!:
srečno vožnjo :)

Objavljeno: Če maj 27, 2010 5:15 pm
Napisal/-a Skull23
torej imaš boben? da ne pušča med zavornim cilindrom in bobnom?

Objavljeno: Če maj 27, 2010 5:25 pm
Napisal/-a RedBaron
Skull23 je napisal/-a:torej imaš boben? da ne pušča med zavornim cilindrom in bobnom?


Ja, servo boben je, bom preveril če pušča tam, ampak najbolj me čudi, da enkrat spusti v 10 min, drugič pa lahko avto stoji 2 dni, pa je pedal še vedno mehak.

Objavljeno: Če maj 27, 2010 8:42 pm
Napisal/-a lisko
Si sigurn da vakum krmili samo zavore?

Objavljeno: Pe maj 28, 2010 8:25 am
Napisal/-a RedBaron
lisko je napisal/-a:Si sigurn da vakum krmili samo zavore?


Vakuum krmili še turbino, pa EGR, pa neke ventile na vodnih ceveh....

Res pa je , da so cevke okoli urbine že bolj boge, ampak ko je avto ugasnjen, in snamem cevko z turbine, nič ne piha (oz. vleče)

Objavljeno: Pe maj 28, 2010 8:36 am
Napisal/-a Energetik81
A to misliš, da rata trd, ko je motor ugasnjen? Ker to je normalno, če pri ugasnjenem motorju parkrat pritisneš pedal, postane trd. Ko vžgeš motor, spet rata mehek.

Objavljeno: Pe maj 28, 2010 9:51 am
Napisal/-a RedBaron
Energetik81 je napisal/-a:A to misliš, da rata trd, ko je motor ugasnjen? Ker to je normalno, če pri ugasnjenem motorju parkrat pritisneš pedal, postane trd. Ko vžgeš motor, spet rata mehek.


to že, ni pa normalno da ti avto ugasneš in nič ne pritiskaš bremze, ko pa se zjutraj vsedeš in preden vžgeš pritisneš bremzo, pa je pedal trd.

Objavljeno: So maj 29, 2010 8:57 am
Napisal/-a lisko
RedBaron je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Si sigurn da vakum krmili samo zavore?


Vakuum krmili še turbino, pa EGR, pa neke ventile na vodnih ceveh....

Res pa je , da so cevke okoli urbine že bolj boge, ampak ko je avto ugasnjen, in snamem cevko z turbine, nič ne piha (oz. vleče)

Odgovoril si si sam....preglej vse cevke, spoje kjer je motorni vakum.

Energetik81: če stisneš parkrat imaš prav. Ampak on ne misli tega ampak , da avto ugasne in čez 10 minut probaš pristisnit predal pa je trd, ker vakum nekam zgine. Imam enak problem pri jeepu s tem da tam krmili vakum še lopute v kabini.

Objavljeno: So maj 29, 2010 9:41 am
Napisal/-a knuspi
Mislim, da so cevke za ostale vakume vse pred nepovratnim ventilom zavornega serva, tako da niso pomembne.

Objavljeno: So maj 29, 2010 6:09 pm
Napisal/-a lisko
knuspi je napisal/-a:Mislim, da so cevke za ostale vakume vse pred nepovratnim ventilom zavornega serva, tako da niso pomembne.


Misliš ali veš? KEr pri meni recimo niso....

Objavljeno: Ne maj 30, 2010 7:32 pm
Napisal/-a RedBaron
lisko je napisal/-a:
knuspi je napisal/-a:Mislim, da so cevke za ostale vakume vse pred nepovratnim ventilom zavornega serva, tako da niso pomembne.


Misliš ali veš? KEr pri meni recimo niso....



Vakuum za ostale zadeve (turbina, EGR, ipd.) je pred nepovratnim ventilom, sem probal pihnit v nepovratni ventil in malenkost pušča (v smeri kamor ne bi smel), tako da sem malo WD-ja noter špricnil. Zamenjal sem tudi objemko na vakuum pumpi, ker stara je bla bolj boga (ni bla na šrauf), in je cev nekam sumljivo migala. Bomo videli kako bo zdaj.


Lisko, a maš kako učinkovito metodo, kako preveri kje puščajo te presnete vakuum cevke?

Objavljeno: Ne maj 30, 2010 8:41 pm
Napisal/-a lisko
Lej spet si si sam odgovoril....če si najdu krivca potem veš kaj je narobe a ne ? :)